jugh wrote:
Moe Allen wrote:
Heikoin lenkki tässä bändissä on kyllä laulut.
Kovana fanipoikanakin joudun yhtymään eilisen keikan kohdalla tähän. Välillä kuulosti laulut rikollisen huonoilta.
Etenkin ton basistin vokaalit kuulosti ihan hirveiltä.
Mä oon ollut ns. aidalla tän bändin suhteen että onks tää nyt hyvä vai ei, kun yhtään alusta loppuun hyvää levyä eivät ole mielestäni tehneet (en oo kyl kaikki kuullut mut on mull kai joku 4-5 levyä näiltä.) Keikan perusteella tulin siihen tulokseen että joku tässä tökkii, vaikka paperilla näyttäis kaikki olevan just niinku mulle suunniteltu. Tykkään isosti Hawkwindistä, Headsistä jne. mutta tää ei vaan nyt lähtenyt.
Halusin tykätä tästä, nyt en jaksanut katsoa loppuun (tosin ei ne varmaan kauaa enää soittaneet, puoli kymmenen maissa taidettiin lähteä.)
Se voi olla toi tietty "New yorkilaisuus" mikä mua tässä myös haittaa. Jos kolme forssalaista amislaista tekis tota samaa niin mä tod.näk. diggaisin siitä.
Sanoin keikalta lähdettäessä kaverille että "vähän kuin Strokes yrittäis soittaa Hawkwindia" johon kaveri totesi tylyhkösti että "Ennemmin kuin Strokes yrittäisi soittaa Kingston wallia".
Church of misery-keikka torstaina oli keikkana paljon kovempi (tietty aika erilaista musaa myös mut juu nou.)