iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

Täällä keskustellaan soittokamoista ja niiden soittamisesta.

Moderator: Paul Di'Anneli

Message
Author
User avatar
Destroy O'boy
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10784
Joined: 22 Sep 2005, 21:37
Location: hiki

Re: iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

#16 Post by Destroy O'boy » 29 Oct 2014, 03:52

oon nyt kikkaillut menemään tolla garagebandilla, vois hommata vaikka tuon parjatun irigin niin saa biisiaihoita talteen.
I hate your wave

User avatar
Hardcore-Mummo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44151
Joined: 19 Nov 2009, 17:24
Location: Excrement Defermentation

Re: iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

#17 Post by Hardcore-Mummo » 29 Oct 2014, 08:42

joku aika sitten tullut päivitys täräytti korg gadgetin aika uusille sfääreille. biisien exporttaus liveen, täys midi cc-support ja ulkoisten samplejen käyttömahdollisuus + 2 uutta instrumenttia. skulaa edelleen aika hyvin tässä antiikkisessa ipad mini ykkösessä ( = 4-6 raitaa pyörii yleensä ongelmitta).
Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo
ImageImageImage

User avatar
rypäle satyr
God of PIF
God of PIF
Posts: 32933
Joined: 18 May 2011, 15:05
Location: Majonezium

Re: iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

#18 Post by rypäle satyr » 30 Oct 2014, 15:20

homorummutus wrote:joku aika sitten tullut päivitys täräytti korg gadgetin aika uusille sfääreille. biisien exporttaus liveen, täys midi cc-support ja ulkoisten samplejen käyttömahdollisuus + 2 uutta instrumenttia. skulaa edelleen aika hyvin tässä antiikkisessa ipad mini ykkösessä ( = 4-6 raitaa pyörii yleensä ongelmitta).
Näin on mörskäleet pörkele. Vaikuttais, että toi uus versio on piirun verran kevyempi, ainakin omassa ipad 3:ssa. Mukavaa myöskin tossa saa mukaan vielä ilmasen ableton liven käppäis version, jonka voi rewirettää sitten omaan sekkariin, jos ei abletonia omista/käytä.

User avatar
Hardcore-Mummo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44151
Joined: 19 Nov 2009, 17:24
Location: Excrement Defermentation

Re: iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

#19 Post by Hardcore-Mummo » 30 Oct 2014, 15:56

Wongraven ahma wrote:
homorummutus wrote:joku aika sitten tullut päivitys täräytti korg gadgetin aika uusille sfääreille. biisien exporttaus liveen, täys midi cc-support ja ulkoisten samplejen käyttömahdollisuus + 2 uutta instrumenttia. skulaa edelleen aika hyvin tässä antiikkisessa ipad mini ykkösessä ( = 4-6 raitaa pyörii yleensä ongelmitta).
Näin on mörskäleet pörkele. Vaikuttais, että toi uus versio on piirun verran kevyempi, ainakin omassa ipad 3:ssa. Mukavaa myöskin tossa saa mukaan vielä ilmasen ableton liven käppäis version, jonka voi rewirettää sitten omaan sekkariin, jos ei abletonia omista/käytä.
toi sampleslaisseri-instrumentti on oma suosikki. jotenkin täysin päätön konsepti tuon arpeggiaattorin kanssa, mutta silti toimiva. todella hyvä "en tajua yhtään mitä olen tekemässä mutta hyvältä saundaa"-kategoriassa.
Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo
ImageImageImage

User avatar
rypäle satyr
God of PIF
God of PIF
Posts: 32933
Joined: 18 May 2011, 15:05
Location: Majonezium

Re: iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

#20 Post by rypäle satyr » 30 Oct 2014, 16:54

homorummutus wrote:
Wongraven ahma wrote:
homorummutus wrote:joku aika sitten tullut päivitys täräytti korg gadgetin aika uusille sfääreille. biisien exporttaus liveen, täys midi cc-support ja ulkoisten samplejen käyttömahdollisuus + 2 uutta instrumenttia. skulaa edelleen aika hyvin tässä antiikkisessa ipad mini ykkösessä ( = 4-6 raitaa pyörii yleensä ongelmitta).
Näin on mörskäleet pörkele. Vaikuttais, että toi uus versio on piirun verran kevyempi, ainakin omassa ipad 3:ssa. Mukavaa myöskin tossa saa mukaan vielä ilmasen ableton liven käppäis version, jonka voi rewirettää sitten omaan sekkariin, jos ei abletonia omista/käytä.
toi sampleslaisseri-instrumentti on oma suosikki. jotenkin täysin päätön konsepti tuon arpeggiaattorin kanssa, mutta silti toimiva. todella hyvä "en tajua yhtään mitä olen tekemässä mutta hyvältä saundaa"-kategoriassa.
Vähän kalliita oli noi uudet lisägadgetit, niin jäi hommaamatta. Meikällä on kuitenkin noita musa appeja puoltoista ipadin sivua (mm. Kaikki korgit), ei senkään puoleen jaksanu.

User avatar
Hardcore-Mummo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44151
Joined: 19 Nov 2009, 17:24
Location: Excrement Defermentation

Re: iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

#21 Post by Hardcore-Mummo » 30 Oct 2014, 17:21

Wongraven ahma wrote:
homorummutus wrote:
Wongraven ahma wrote:
homorummutus wrote:joku aika sitten tullut päivitys täräytti korg gadgetin aika uusille sfääreille. biisien exporttaus liveen, täys midi cc-support ja ulkoisten samplejen käyttömahdollisuus + 2 uutta instrumenttia. skulaa edelleen aika hyvin tässä antiikkisessa ipad mini ykkösessä ( = 4-6 raitaa pyörii yleensä ongelmitta).
Näin on mörskäleet pörkele. Vaikuttais, että toi uus versio on piirun verran kevyempi, ainakin omassa ipad 3:ssa. Mukavaa myöskin tossa saa mukaan vielä ilmasen ableton liven käppäis version, jonka voi rewirettää sitten omaan sekkariin, jos ei abletonia omista/käytä.
toi sampleslaisseri-instrumentti on oma suosikki. jotenkin täysin päätön konsepti tuon arpeggiaattorin kanssa, mutta silti toimiva. todella hyvä "en tajua yhtään mitä olen tekemässä mutta hyvältä saundaa"-kategoriassa.
Vähän kalliita oli noi uudet lisägadgetit, niin jäi hommaamatta. Meikällä on kuitenkin noita musa appeja puoltoista ipadin sivua (mm. Kaikki korgit), ei senkään puoleen jaksanu.
en itse asiassa edes muistanut että ne maksoi jotain, tuli hommattua heti silloin päivityksen aikaan, eli onhan tosta jo. oli ne ainakin itselleni hintansa väärttejä, keskittynyt gadget-koodaus aika pitkälti niiden ympärille + joku vanha peli mausteeksi.
Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo
ImageImageImage

User avatar
Jorma
Orankipäällikkö
Posts: 36393
Joined: 15 Oct 2010, 00:37
Location: Peibottom in Wholohill

Re: iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

#22 Post by Jorma » 17 Dec 2014, 13:39

Raaskin ostaa ton korg gadgets jonka perään oon vähän aikaa kuolannu. Vaikuttaa ihan ton kolmenkympin arvoiselta softalta. Aikasemmin vähän samanlaista caustic 3 tullu Android luurilla räpellettyä. Se ei tainnu maksaa ku kympin, mut ohan tää korgin juttu ihan eri sarjassa.
Vähän olin pettynyt alkuun gadgettien määrään, mut kyllä noista aika hemmetisti muokattavuutta kuitenkin löytyy.
Image

User avatar
Jorma
Orankipäällikkö
Posts: 36393
Joined: 15 Oct 2010, 00:37
Location: Peibottom in Wholohill

Re: iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

#23 Post by Jorma » 17 Dec 2014, 13:42

Irigiä käytän vanhemmassa iPod touchissa, olisikohan toi ny ollu 3rd gen tms. IOS 6 jotain korkeintaan asentu. Toi amplituben perusjuttu toimii sillä ihan jees, mut jos yrittää ottaa rumpukomppia mukaan ni paska kyllä hirttää kii. Onneks senn saa kumminkin pyörimään taustalle ni voi käyttää jotain pikkuista rumpukonetta.
Image

User avatar
Hardcore-Mummo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44151
Joined: 19 Nov 2009, 17:24
Location: Excrement Defermentation

Re: iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

#24 Post by Hardcore-Mummo » 18 Dec 2014, 18:34

suht mielenkiintoinen efekti ipadille. http://flux.noii.se/
Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo
ImageImageImage

User avatar
Jorma
Orankipäällikkö
Posts: 36393
Joined: 15 Oct 2010, 00:37
Location: Peibottom in Wholohill

Re: iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

#25 Post by Jorma » 11 Jan 2015, 23:39

Toii korgin kyhäelmä on selvästi 'ammattimasempi' ku caustic. Mut jotenkin mulle toi caustic tuntuu sopivan paremmin. Siit saa paljoa härömpiä ääniä aikaseks. Vähä keljutti maksaa 10 euroa siitä toistamiseen ku ostin ipadil ku Android version omistan. Mut on tätäki ny tabletilla paljo hauskempi räknätä.
Image

User avatar
Hardcore-Mummo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44151
Joined: 19 Nov 2009, 17:24
Location: Excrement Defermentation

Re: iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

#26 Post by Hardcore-Mummo » 12 Jan 2015, 00:08

Jorma wrote:Toii korgin kyhäelmä on selvästi 'ammattimasempi' ku caustic. Mut jotenkin mulle toi caustic tuntuu sopivan paremmin. Siit saa paljoa härömpiä ääniä aikaseks. Vähä keljutti maksaa 10 euroa siitä toistamiseen ku ostin ipadil ku Android version omistan. Mut on tätäki ny tabletilla paljo hauskempi räknätä.
itselläni muistaakseni paloi käpy kun caustic 2:ssa ei saanut vaihdettua tahtilajeja tai joku muu vastaava ankeus. joten jämähdin itse tuohon gadgettiin.
Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo
ImageImageImage

User avatar
Jorma
Orankipäällikkö
Posts: 36393
Joined: 15 Oct 2010, 00:37
Location: Peibottom in Wholohill

Re: iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

#27 Post by Jorma » 12 Jan 2015, 00:13

Jalla Jalla-tykittelijä wrote:
Jorma wrote:Toii korgin kyhäelmä on selvästi 'ammattimasempi' ku caustic. Mut jotenkin mulle toi caustic tuntuu sopivan paremmin. Siit saa paljoa härömpiä ääniä aikaseks. Vähä keljutti maksaa 10 euroa siitä toistamiseen ku ostin ipadil ku Android version omistan. Mut on tätäki ny tabletilla paljo hauskempi räknätä.
itselläni muistaakseni paloi käpy kun caustic 2:ssa ei saanut vaihdettua tahtilajeja tai joku muu vastaava ankeus. joten jämähdin itse tuohon gadgettiin.
Jooh, ja jos haluaa purkaa raita kerrallaan waviksi, ni vittu. Mut mun käyttöön se tuntuu sopivammalta. Ohan se aika pilipali käyttöliittymä, varsinki se step sequencer. Mut eipä tässä turhan vakavalla ottella mitään tehdäkkään.
Image

User avatar
Jorma
Orankipäällikkö
Posts: 36393
Joined: 15 Oct 2010, 00:37
Location: Peibottom in Wholohill

Re: iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

#28 Post by Jorma » 12 Jan 2015, 00:52

Mitenköhän mä mahdan saada tosta Android luurista noi samplet ja säädöt tähän padii :-k

Tos korgin on kyl se hyvä puoli et siitä saa kivuttomasti biisit ulos.

No ku kummastakin on ny tullu maksettua ja toisesta kahteen kertaan, ni kaipa sitä molemmilla tulee vähän leikittyä.
Image

User avatar
Kyy povellasi
Turha ehdottaa, mikään ei kelpaa kuitenkaan.
Posts: 89660
Joined: 18 Feb 2007, 13:22
Location: Ryynänen

Re: iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

#29 Post by Kyy povellasi » 12 Jan 2015, 01:10

Mulla oli iPhonessa joskus Figure ja se oli hetken ihan hauska ajantappokilkatin mutta emmä siitä mitään sellasta oikeesti järkevää irti saanu että sitä olis voinu varsinaisesti käyttää muuta ku leikkimiseen. Nyt latasin Bebotin ja täähän on ihan mahtava.
Hans Normaali wrote:
Mortal Kombat wrote: Plotko taas kerran aivan oikeassa tässä.
^vanha pif-viidakon sananlasku siinä.
Kake Randelin Fan Club #1

User avatar
sukellus kissa
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 22578
Joined: 20 Oct 2009, 20:39
Location: meren pohja

Re: iPad/IPhone/iPod musaohjelmat

#30 Post by sukellus kissa » 12 Jan 2015, 01:23

itse olen tuolla kaossilatorin iphone-versiolla puuhastellut ja se on aivan mukava lelu. Voisi varmaan tuon electriben hommailla myös.
Image

Post Reply