Punk in Finland

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa
It is currently 19 May 2013, 22:12

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 161 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Next
Author Message
 Post subject: Re: Koripallo
PostPosted: 30 Jun 2011, 07:27 
6k

Image
:heart:

Profile  

PostPosted: 30 Jun 2011, 13:36 
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-

^Se on muuten vielä lakimies siviiliammatiltaan! :bro:

Ja on se Artist tulossa.

Profile  

PostPosted: 30 Jun 2011, 13:41 
6k

Dan of Finland wrote:

mä tiiän 8)

Profile  

PostPosted: 30 Jun 2011, 18:37 
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-

+ hankkinut kokemusta Pussihukissa. Sillon se ei kyl vielä ollut varsinainen tekijämies ja yllätyin millasen harppauksen se sit otti.

Profile  

PostPosted: 01 Jul 2011, 11:59 
3k

YLE wrote:
Nimensä Metta World Peaceksi vaihtava Ron Artest tulee syksyllä Loimaan Bisonsin riveihin. World Peace kertoo itse yhdysvaltalaiskanava ESPN:n haastattelussa matkustavansa Suomeen syksyllä.

- Olen menossa sinne (Suomeen) tapahtumaan. Olen menossa myös pariin muuhun maahan erilaisiin tapahtumiin. En aio kuitenkaan pelata ammattikoripalloa muualla. Minulla menee liian hyvin televisiossa, sillä teen parhaillaan paria komediasarjaa ja elokuvaa. En siis aio jättää Amerikkaa, World Peace kertoi ESPN:lle.

NBA:n väriläiskänä tunnetun Artestin kerrottiin viime viikolla vaihtavan nimensä Metta World Peaceksi (Metta Maailmanrauha). Los Angeles Lakersin pelaaja jätti nimenmuutoshakemuksen Los Angelesin kaupungille.

- Olen aina halunnut olla luova ajatellessani ja markkinoidessani asioita. Halusin olla ispiroiva ja minulta meni lopulta kolme vuotta, että keksin tämän nimen. Halusin olla ensin "One Love" (Yksi Rakkaus), mutta ihmiset sanoivat sen olevan liian korni nimi.

- Tarvitsin tyylikkään etunimen. Ensin ajattelin pitäväni Ron-nimen, mutta minä ja joukkueeni päädyimme Mettaan. En ole buddhisti, mutta uskonto ispiroi minua, World Peace perusteli.

:o

Profile  

PostPosted: 01 Jul 2011, 13:32 
3k

Image

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2012, 13:09 
Jaakko Teppo

Korisliigassa pelaava Namika Lahti on ajautunut taloudellisesti ahtaalle. Seura aloitti viime perjantaina yt-neuvottelut.
Tilannetta on tarkoitus puida tänään yhteistyökumppaneiden kanssa. Seuran hallitus kokoontuu tiettävästi huomenna.
Seura tiedotti aamupäivällä, että yhdistyksen työntekijöiden ja kotimaisten pelaajien palkat on maksettu viime perjantaina ja amerikkalaispelaajien palkat maksetaan mahdollisimman pian.

ESS.fi

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2012, 14:13 
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-

tsiiah wrote:
Dan of Finland wrote:

mä tiiän 8)

:shock: :o =P~

tosin mitä oon huomannu, niin noi laki mies tyyppiset ratkaisut on tylsiä, kaavamaisia ja innottomia :( ehkä ne purkaa kaiken maskuliinisen enerkijansa johonkin pallopeleihin. ei muuta.

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2012, 15:33 
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-

Mites muuten PIFfin aktiivipelureilla kausi mennyt?

Oma pelit vähän aaltoliikettä, mutta ei mitään erityisiä rimanalituksia. Joukkueena kyllä selkeä, joskin tiedossa ollut, lasku edelliseen kauteen ihan muutamien tärkeiden pelurien "pitäessä taukoa". Tavoitteena nyt vaan sarjassa säilyminen, nousupohdinnat jää kevääseen 2013.

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2012, 23:11 
5k

Ananaskääpiö wrote:
Mites muuten PIFfin aktiivipelureilla kausi mennyt?

Ai mulla vai? No ollut vähän rikkinäinen kausi omalla kohdalla, kun kausi alkoi kylkiluu murtuneena (kiitos kesän jalkapalloilun) ja viime kevättalvella futsalissa aika pahasti paskaksi mennyt nilkkakaan ei ollut ihan täydessä kunnossa syksyllä. Sitten joulukuussa vääntyi toinen nilkka ja se vaivaa edelleen. Nämä nilkkavammat ovat pudottaneet pomppua aika lailla ja nostaneet vitutusta. Nyt alan olla kuitenkin melko ok, nilkkatuki toisessa nilkassa ja hyvä lämmittely niin pystyy pelaamaan ihan jees.

Joukkueemme on edennyt sarjassa melko puolivälissä voittaen syksyllä tasan puolet matseista. Ongelmana on ringin kapeus. Tänään oli matsissa seitsemän jätkää, joukossa kaksi toipilasta ja niinpä minäkin pääsin pelaamaan täydet 40 minuuttia. No tuli siinä sentään tehtyä 26 pinnaa, joten ei tässä nuo nilkat ja muut vammat enää juuri pelaamista haittaa, kauden kovin esitys minulta kaikin puolin. Oman korisaaliin lisäksi laitoin muutaman maukkaan syötön, ns. varmasta paikasta vielä ylimääräinen naattimissyöttö, ne tuntuivat koreja kivemmilta.

Edelleenkin on silti se fiilis, että yritän selvitä tämän kauden tällä vammasaldolla läpi ja jos sitten ensi vuonna pystyisi ehjänä pelaamaan koko kauden, niin hyvä. Mutta eiköhän taas kesän jalkapallohommat ole siinä aika ratkaisevassa roolissa, siellä niitä vammoja tuppaa tulemaan.

Profile  

PostPosted: 31 Jan 2012, 08:32 
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-

Oli täällä kai joku muu jossan provinsiaalisessa divarissa? :)

Vituttaa kyl klesana olo, itelläki polvi pragaa ja tuli tosiaan taas kuudella pelatessa vähän vajaat täydet minuuntit sunnuntaina pelattua. Kyllähän se siinä suju, mutta sen jälkeen alko jo sattua ja nyt sit alkuviikko klenkataan.

Tilastohassuttelua loppuun, elikkäs ollaan voitettu kaikki pelit joissa ollaan tehty enemmän kuin 60 pistettä.

Profile  

PostPosted: 03 Feb 2012, 19:50 
3k

Lörsson. wrote:
Korisliigassa pelaava Namika Lahti on ajautunut taloudellisesti ahtaalle. Seura aloitti viime perjantaina yt-neuvottelut.
Tilannetta on tarkoitus puida tänään yhteistyökumppaneiden kanssa. Seuran hallitus kokoontuu tiettävästi huomenna.
Seura tiedotti aamupäivällä, että yhdistyksen työntekijöiden ja kotimaisten pelaajien palkat on maksettu viime perjantaina ja amerikkalaispelaajien palkat maksetaan mahdollisimman pian.

ESS.fi

Namikan ykkösfani Risto Virtanen lahjotti keskiviikon peliä edeltäneessä "seremoniassa" 10000€ Namikalle. :sad1:

Last edited by Paskakaivo on 03 Feb 2012, 19:53, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 03 Feb 2012, 19:53 
3k

Ananaskääpiö wrote:
Oli täällä kai joku muu jossan provinsiaalisessa divarissa? :)

Vituttaa kyl klesana olo, itelläki polvi pragaa ja tuli tosiaan taas kuudella pelatessa vähän vajaat täydet minuuntit sunnuntaina pelattua. Kyllähän se siinä suju, mutta sen jälkeen alko jo sattua ja nyt sit alkuviikko klenkataan.

Tilastohassuttelua loppuun, elikkäs ollaan voitettu kaikki pelit joissa ollaan tehty enemmän kuin 60 pistettä.

Ja joo mä väännän kaakkoista kakkosdirreä. Pelit jääny vaan todella vähiin tällä kaudella kun oon kärsiny "hyppääjän polvesta", eli sattuu niin perkeleesti kaikki äkkinäinen hyppiminen ja suunnanvaihdokset. Pelikaveri esitti ikävän mutta varmaan ihan aiheellisen kysymyksen, et miten mulla voi olla hyppääjän polvi, kun en ikinä hyppää. :P
Tän kauden suhteen oon heittäny kirveen kaivoon pelien suhteen, mut katotaan jos pääsis reenailemaan ainakin tossa keväämmällä. Ja toivottavasti ainakin kuntoon pääsiäisturnaukseen.

Profile  

PostPosted: 04 Feb 2012, 08:30 
4k

löytyisköhän Turusta ensi kesäksi jotain sakkia punkpalloa pelaamaan?

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2012, 13:55 
7k

käyks kukaan muu pyrinnön matseissa?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 161 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Next

All times are UTC + 2 hours

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to: