jihuu, tanssitopik!

Mä tanssin (kuubalaista) salsaa ja reggaetonia, mut mukana tulee muitakin kuubalaisia ja latinotansseja. Oon tanssinut vasta vuoden - 1½, mutta oon niin sanotusti hurahtanut, eli ei meinaa mikään nyt riittää. Tällä hetkellä menee salsan+reggaetonin ohella despelotea ja afrorumbaa (jossa myös muita afrokuubalaisia tansseja messissä). Parisalsaa mä en oo kokeillut, eikä kauheesti kiinnostakaan. Se näyttää kyl ihan hauskalta sillon kun jotkut sen todella osaa, mut en oo oikein jaksanut innostua kuitenkaan. Soolotunnit on tosi hauskoja ja vaikuttaa siltä, et myös aika paljon tehokkaampia kuntoilun kannalta.
Tanssiminen on ihanaa; oon todellakin löytänyt oman lajini. En oo koskaan ennen nauttinut liikkumisesta näin paljon, että pistän sen melkein kaiken edelle, ja oon valmis esim maksamaan 100-135e kuukaudessa tunneista.
Nykyisten lajien lisäks kiinnostais tosi paljon myös hiphop (kun se liittyis niin luontevasti reggaetoniin ja varmaan sopis mulle), mut tällä hetkellä uppoo tota rahaa ihan tarpeeks yhteenkin kouluun, niin en pysty maksaa toisen koulun maksuja. Mut ehkä sit joku vuosi.
blackback, missä sä opetat? sano vaik kaupunki, jos et haluu sanoo koulua!