Hei pojat (vai onks tääl topicis tyttöikii?) nyt on pakko tilittää!
Olin toissapäivänä ekaa kertaa koko kautena laskemassa. Oon porukoiden luona Kouvolas käymässä ja se on ollu sellain mun ja mutsin yhteinen harrastus siitä saakka kun olin neljävuotias. Mä olin Kouvolan Mielakan laskettelukeskukseesa töissä jonku 5 kautta ja sitte yhen kauden Talmassa. Silloin tuli laskettua ihan vitusti, joka päivä lähinnä. Sitte ku muutin Helsinkiin, niin oon käyny tosi harvakseltaan, en koskaan kui9tenkaan niin vähän ku nyt tänä kautena. Nyt olin siis kolmena päivänä putkeen.
Vituttaa jo mäkeen lähteminen, ku äiti tekee siit semmosen himo suorituksen, eilenkin se muistutti mua illalla että muista herätä ajoissa, kun aamulla lähetään mäkeen! Sitte ees aamupalaa en saanu syödä rauhassa, kun oli jo kuulemma kiire. Kun äidin mielestä paikalla pitää olla ennen ku hissit käynnistyy!!

Myöskään mitään ylimääräisiä lepohetkiä ei sallita ja kun menin kesken laskemisen käymään vessassa, niin sekin oli jotenkin tosi paha homma..

No, mä rakastan tietty mun äitiä ja koska toi on sellain meiän ainoo yhteinen juttu, niin en sano mitään, puren vaan hammasta. Mutta on kyllä maku menny koko touhusta.
Mut hei, mulla oli ihan oikeesti kysymyksiä teille. Mistä johtuu, että mun etujalan jalkapohja kipeytyy jo muutaman laskun jälkeen aivan älyttömästi? Ja voiko asialle tehdä jotain? Ja sitte, takajalan polvi naksuu ja kipeytyy ihan saamaristi, sillai meinaa lähtä alta.. Onko mulla stänssi jotenki vituillaan vai mitä? Siis tuntuu että se polvi kiertyy koko ajan väärin. Auttakaa!! Vai lopetanko vaan laskemisen kokonaan?