Punk in Finland

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa
It is currently 25 May 2013, 05:39

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 126 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Next
Author Message
 Post subject: Re: Couchsurfing
PostPosted: 03 Sep 2010, 11:35 
6k

blackback wrote:
Sain eilen viestiä joltain hemmolta joka haluais tulla mun luokse viljelemään ja remontoimaan taloa :shock:

:D Mahtava palvelu toi näköjään on. Niin saaks se tulla?? Mun luo tulee kai tänään ensimmäinen surffari ja nyt ahdistaa ja jännittää. Toivottavasti se on kiva ja rento.

Profile  

PostPosted: 06 Sep 2010, 19:48 
1k

tsiiah wrote:
blackback wrote:
Sain eilen viestiä joltain hemmolta joka haluais tulla mun luokse viljelemään ja remontoimaan taloa :shock:

:D Mahtava palvelu toi näköjään on. Niin saaks se tulla?? Mun luo tulee kai tänään ensimmäinen surffari ja nyt ahdistaa ja jännittää. Toivottavasti se on kiva ja rento.

No vastasin kohteliaasti, että saa toki tulla yöpymään jos Suomeen eksyy, mutta muu ei sitten ole tarpeellista.
Minkälainen tyyppi tuli sun luo, oliks kiva?

Profile  

PostPosted: 07 Sep 2010, 06:27 
6k

^no ei se tullu.. Vähän ärsytti, että ei edes ilmottanu mitään ennen kun lauantai-aamuna laitto viestiä, että ei päässykkään, mutta jos huomenna tai ylihuomenna tulis. Ei mulle sit käyny ja muutenkin stressasin tosta ihan liikaa ja meni hermot. Tylsää, että kävi noin.

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2010, 12:03 
1k

^No höh.

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2010, 17:41 
1k

On se nyt saatana! Miten monta pyyntöä pitää lähettää, että saa edes yhdeksi yöksi paikan jostain??? Oon nyt laittanut kahdeksan pyyntöä ja kolme niistä on vaivautunut vastaamaan, että ei oo kotona kyseisenä ajankohtana. Ja oon valikoinu sellaset, kenellä on Definitely Has Couch ja sellaset jotka on muutenkin aktiivisia. Ilmeisesti kun mulla ei oo kokemuksia, niin kukaan ei huoli mua :( . Ja viesteihinkin oon panostanut, ettei ne oo vaan tyyliä, että pääseeks yöks sillon ja sillon. Vituttaa.. ei huvittais maksaa 30€/yö hostellista (Osloon oon menossa).

Profile  

PostPosted: 02 Nov 2010, 23:50 
1k

Noni, nyt oon ekan kerran tätäkin kokeillut. Olin Oslossa surffailemassa neljä yötä. Olihan se ihan hauskaa, mut vähän tietenkin oli riippuvainen isännän menoista + ei tullut kauheen hyvin nukuttua + isäntä hieman yritti lähennellä. Mut halpaa oli! Aion kyllä jatkossakin surffailla.

Profile  

PostPosted: 10 Nov 2010, 23:45 
sämpylä äijä

Kuulostaa tosi hauskalta hommalta, mutta kieltämättä kyllä heti ekana tulee mieleen että jos jonku sohvalleen päästään niin sillä tarttuu pakostakin tota kallista irtaimistoa mukaan :x tälläsistä ennakkoluuloista pitäs päästä pois tai sitten ostaa kassakaappi.

Profile  

PostPosted: 11 Nov 2010, 16:35 
ON E OF A KING

Saako täällä kiljua? wrote:
Kuulostaa tosi hauskalta hommalta, mutta kieltämättä kyllä heti ekana tulee mieleen että jos jonku sohvalleen päästään niin sillä tarttuu pakostakin tota kallista irtaimistoa mukaan :x tälläsistä ennakkoluuloista pitäs päästä pois tai sitten ostaa kassakaappi.

Ite oon kyllä niin nilkki, että saattais lähteäkkin jotain pientä mukaan. :oops: Tosin sen takia luultavasti en tulekkaan couchsurfingia kokeilemaan kumminkaan päin.

Profile  

PostPosted: 11 Nov 2010, 21:04 
4k

Tätä vois harrastaa vaikka reilireissulla ja tällasilla. Tän hetkisessä elämäntilanteessa ei tuu ainakaa majoitettua ketään, mutta joskus tätä voisi miettiä.

Profile  

PostPosted: 11 Nov 2010, 21:43 
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-

Krigg wrote:
Saako täällä kiljua? wrote:

Ite oon kyllä niin nilkki, että saattais lähteäkkin jotain pientä mukaan. :oops:

vittu mikä näätä.

Profile  

PostPosted: 14 Nov 2010, 00:40 
8k

^ NIINPÄ!

Mä luulin, et oon kirjottanut tähän. Rekisteröidyin Hospitality Clubiin tuossa puoltoista kuukautta sitten kun yritin kuumeisesti etsiä Berliinistä kämppää eikä sitä löytynyt. Aattelin, et meen jonkun sohvalle pariks yöks ja kattelen kämppää paikan päältä.

Menin sit laittamaan mun puhelinnumeron siihen profiiliin, ku ajattelin et se on hyvä olla. Meni kai 3 minuuttia, ni tuli puhelinsoitto Malesiasta. :D Ja olin siis siinä profiilissa kertonut ihan suoraan että oon tulossa Berliiniin hengaamaan kolmeks kuukaudeks ja tarviin ehkä majoitusta tai sit vaan jotain oman henkisiä frendejä. Sen jälkeen on tullut ainoastaan noita lähentelyviestejä kaikenmaailman Turkeista ja Marokoista. :x Yöpaikkakyselyihin (jotka valitsin todella huolella, niitä oli ehkä 5) ei olla vastattu.

Mut hieno idea ja varmasti joskus toimii.

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2010, 16:52 

onhan tätä tullu harrastettuu. pilluuki on tullu. jee.

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2010, 21:39 
sämpylä äijä

pallinaama wrote:

:o

Profile  

PostPosted: 19 Nov 2010, 07:34 

pallinaama wrote:
:shock: :^o

Profile  

PostPosted: 10 Dec 2010, 09:43 
2k

huomenna on tulossa pari australialaista surffaajaa! jännittää!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 126 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Next

All times are UTC + 2 hours

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to: