Punk in Finland

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa
It is currently 18 May 2013, 20:44

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 5414 posts ]  Go to page Previous  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 361  Next
Author Message
PostPosted: 30 Jan 2013, 02:20 
9k

Haluun kampaajalle koska otsatukka on ihan ylikasvanut perseenpaska, enkä osaa leikata sitä itse silleen kun haluaisin, mutta rahaa ei näytä olevan koskaan. :x

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2013, 03:14 
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-

mää en ymmärrä et mikä se juttu on, et kert minipillereiden vaikutus alkaa heti, ni miksei muka mun niidensyömisajan oireet olleet todellisia? ootteleeko ne pahat hommat jossaki nurkan takana vai hä? naama rupes kukkii, maha turpos vielä enemmän + metron alle hyppäämis ajatukset hyvin läsnä. naaman kukkimis hommeli jatkuu edelleen :P

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2013, 03:19 
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-

KVLT MEG VIET wrote:
mää en ymmärrä et mikä se juttu on, et kert minipillereiden vaikutus alkaa heti, ni miksei muka mun niidensyömisajan oireet olleet todellisia? ootteleeko ne pahat hommat jossaki nurkan takana vai hä? naama rupes kukkii, maha turpos vielä enemmän + metron alle hyppäämis ajatukset hyvin läsnä. naaman kukkimis hommeli jatkuu edelleen :P

söit niitä edelleenkin jotain 3 päivää että tota.

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2013, 03:24 
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-

AJAN PÄÄNI JÄÄDYKSIIN wrote:
KVLT MEG VIET wrote:

elikkäs toi levy tuolla kaapissa väittää eri hommelii.

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2013, 03:41 
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-

KVLT MEG VIET wrote:
AJAN PÄÄNI JÄÄDYKSIIN wrote:
KVLT MEG VIET wrote:

elikkäs toi levy tuolla kaapissa väittää eri hommelii.

niin no siis, alle parin viikon kokeilun jälkeen sitä ns. todellista vaikutusta ainakin näin maalaisjärjellä voi olla vähän vaikea ennustaa. ei oo tietenkään ihan rinnastettavissa esim. psyykenlääkkeisiin, mut onhan niissäkin tiettyjä haittavaikutuksia jotka saattaa alussa tuntua ikävältä ja häipyä säännöllisen käytön myötä. ihan normaalia että hormonit vaikuttaa yleensä ottaen elimistön toimintaan, ja jos sitä menee ulkoisin kemikaalivalmistein jotenkin härppimään niin todnäk jotain sivuvaikutuksia saattaa esiintyä. itelläkin oli joskus 19-vuotiaana ekat e-pilsut mitä vedin tota yasminelleä jotka sai migreenin äitymään hirveäksi ja teki mut myös tosi tosi raivokilariksi, ja parin kuukauden käytön jälkeen marssin takaisin lääkäriin ja ilmoitin ettei nämä käy niin sain tilalle melianet joiden kanssa oon sittemmin pärjännyt aivan hyvin, siis silloin kun on ollut tarvetta (lähinnä parisuhde) niitä syödä.

ja ihan totta en usko että toi sun pikku kokeilu niiden pillereiden kanssa enää vaikuttaa naaman kukkimiseen mitenkään, on siitä sen verran kauan aikaa. voi olla ihan hyvin syynä stressi, talvi tai ruokavalio tai dokaaminen tai kessuttelu tai mitälie.

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2013, 07:16 
5k

Mulla on muutenkin taipumusta akneen ja oon muutenki paksu, et toivottavasti tää nyt ei tuplaa niitä :sad1: Mua neuvottii kokeilee väh. 3kk että mun korppa jotenki sulautuu ja tottuu niihin :o

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2013, 08:20 
Melkein homo!
Melkein homo!

Joo siis mullaki on ollu jotain sivuoireita tyyliin ekan laatan ajan tms. mut sitte ovat tasottuneet. Eikös se noin monesti mee.

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2013, 09:17 
6k

Enskanasu wrote:
Laastareista ei mitään ikävää sanottavaa. Ainoo että nöyhtääntyy ja muuttuu aika ällöks loopuu kohden ja kerran irtos kankusta jossain uimahallissa ilmeisesti,enkä huomannu ku vasta parin päivän kuluuu ja piti käydä hakee jälkiehkäsy.

Mulla myös pelkästään hyviä kokemuksia, ainoastaan tissit tuli aika kipeeks aluksi kun ekan laastarin laittoi mutta sekin meni ajan kanssa ohi ja muutoin oikein hyvä ehkäisy.

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2013, 09:32 
2k

gizmo wrote:
Mua neuvottii kokeilee väh. 3kk että mun korppa jotenki sulautuu ja tottuu niihin :o

Mäkin olen kuullut, että kolmen kuukauden syömisen jälkeen ne hormonitasot on tasaantunut sen verran, että tietää, sopiiko pilleri vai ei. Voi mennä puolikin vuotta. Eli pitää vaan sinnikkäästi jaksaa syödä tarpeeksi kauan.

Mulla ei ole koskaan ollut mitään erityisen huomattavia oireita pillereistä, kolmea merkkiä takana. Nyt viimeisimpien kanssa olen kuitenkin huomannut ihan selkeän muutoksen, eli oon nykyään hullun itkuherkkä ja muutenkin enemmän taipumusta kilarointiin. Voihan tämä tietenkin muustakin johtua, mutta kummasti ton taipumuksen pahentuminen ajoittui pillereiden popsimiseen.

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2013, 14:08 
8k

Mää vannon edelleen renkaitten nimeen!

Tosin nyt kun oon taas ruvennu käyttää kuukuppia niin naurattaa se että kuinka paljon tavaraa voi kerrallaan tunkeakkin pildeen!

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2013, 15:11 
hikikomori

Speden huumetytär wrote:
Haluun kampaajalle koska otsatukka on ihan ylikasvanut perseenpaska, enkä osaa leikata sitä itse silleen kun haluaisin, mutta rahaa ei näytä olevan koskaan. :x
Sama vika mohikaanilla. Ajattelin, et kasvatan koko kevään otsista ja sit mulla on kesällä ihana ruotsalaistukka keskijakauksella. Tosin luulen, että kun huomaan kevätauringon epätoivoisten säteiden imeytyvän otsaryppyjeni valtaviin kanjoneihin, sakset käy naps naps. Nyt mun fleda on mallia blondi Sanna-Raipe :sad1:

kasvo tusten 1% jengi läinen

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2013, 15:33 
3k

Mun pitäis kans mennä kampaajalle, ku ei enää uskalleta ite ajella tota toista puolta mun päästä. Mulla on tossa takaraivolla pyörre, niin hiukset sojottaa siitä kohtaa pystyssä vaikka niille tekis mitä, ja muuten sitte on ihan ylikasvaneen näkönen. En oikein tykkää.

Is it painful hearing voices ring so early in the morning?

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2013, 15:56 
4k

Onko täällä ketään muuta, joka ei kuulu otsatukka-crewiin?

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2013, 16:06 
Seksi-elitisti

Itellä otsatukan poiskasvatusprojekti käynnissä, mutta eihän tää mitään kasva.

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2013, 16:18 
ihana

Mulla ei ole nyt otsatukkaa mutta jos mun tukka olis 3-4 kertaa paksumpi niin leikkaisin sellaisen ehkä heti.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 5414 posts ]  Go to page Previous  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 361  Next

All times are UTC + 2 hours

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to: