Punk in Finland

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa
It is currently 23 May 2013, 03:01

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 3036 posts ]  Go to page Previous  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 203  Next
Author Message
PostPosted: 24 Apr 2012, 12:28 

Minä, Pauly D ja Ronnie oltiin jonkun synttäreillä. Mentiin aasinhäntää ja hakattiin piñataa yms. Oli niin kova meno et vasta 8 aamulla tajuttiin et piti lähtee fistpumppaan johonkin klubille ja sit lähdettiin vitun hienolla autolla katteleen jos olis vielä joku paikka auki. Päädyttiin huoltikselle syömään kolmiovoileipiä.

Profile  

PostPosted: 24 Apr 2012, 13:35 
Lordi Räikkönen

Olin äänitarkkailijana sellasessa dokumentti-ryhmässä joka seurasi Kolumbialaista murhamiestä joka tappoi turisteja...sitten kun se oli puukottanut jonkun suomalaisen lapsiperheen niin se huusi "Kolumbia-6, Suomi-0!!!"

Image

Ruukkulaskuri= 1260(laskeminen aloitettu 13.9.2012)

Profile  

PostPosted: 24 Apr 2012, 15:02 

Istuin auton takapenkillä ja sit katoin ulos ikkunasta ni oltiin keskellä jotain kaupunkia missä oli ihan vitusti mainosvaloja ja talot oli aivan saatanan korkeita ja kaiken edessä oli sellanen vesimäinen kerros. Kattoin että en kestä tällästä ja sain paniikkikohtauksen. Herätessä ahdisti pahasti.

Profile  

PostPosted: 24 Apr 2012, 15:07 
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-

Roadburn järjestettiin kaverin pihalla mun unessa.

Profile  

PostPosted: 24 Apr 2012, 15:14 

Olin Venäjällä jonkinlaisella "hotellireissulla" mutta tää hotelli muistutti lähinnä jotain sodanaikaista korsua. Henkilökunta oli pukeutunut neuvostoaikaisiin univormuihin ja käyttäytyivät upseerityyliin koppavasti. Mun huoneistossa oli lisäksi helvetin iso kesytetyksi väitetty musta pantteri, joka jostain syystä kuului sinne. Yritin neuvotella tän mut huoneeseen ohjanneen upseerin kanssa englanniksi josko sen kissapedon vois roudata johonkin muualle kun se tuijottaa sen verran epäluuloa herättävästi etten uskalla goisata siellä. Tämä ei tietenkään käynyt päinsä, joten yöllä huijasin sen pantterin ovesta ulos heittämällä pihalle jotain safkaa. Hetkeä myöhemmin näin ikkunasta kun se kävi jonkun kimppuun ja aloin suunnittelemaan huomaamattomasti paikalta häipymistä etten joutuisi edesvastuuseen. Pakosuunnitelmaa pähkäillessä heräsin.

Profile  

PostPosted: 24 Apr 2012, 21:43 

Näin unta, että squirttasin kaks kertaa. Sit ku heräsin nii kokeilin pimpaa etten oo pissannu. En ollu pissannu! <:

Profile  

PostPosted: 24 Apr 2012, 21:47 

Näin unta, että olin mummolassa ja yht äkkiä sinne tuli italialaisia mafiosoja syömään pullaa joka oli täynnä
muurahaisia sekä pelaamaan miun nintendo 3dslläni. :?

You will live in happiness too
Like the Oompa Loompa doom-pa-dee-do!

Profile  

PostPosted: 24 Apr 2012, 22:55 
6k

Näin unta että nimimerkki Pete TNT käski mun ajaa partani pois.

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2012, 00:30 
kääpä

Pete TNT wrote:
heräsin, katoin et joku katsoo vieressä hyllyä, laitan silmät kiinni, avaan ja se tyyppi seisoo mun sängyn vieres. en uskaltanu avata silmii enää ja sydän tykytti nii paljon et luulin et delaan

:pale:

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2012, 08:53 

Ilmestyin jonkinlaisena astraalimatkaajana seuramatkabussiin, jossa pitkähiuksiset nuoret tuntuivat juuri olevan luomassa hyvänkuuloista biisiä akustisin soittimin ja laulaen. Tunnelma oli innostunut. Kuuntelin sitä aikani yläviistosta, ja juuri kun olin kysymässä, mistä heidät tavoittaisi, aloin häipyä bussista ulkoilmaan. Kuulin vastaukseksi vain jotain "...kristillinen opisto...". Sitten olin jo omassa lihallisessa olemuksessani toisessa bussissa, kiitämässä moottoritietä. Kuski vaikutti humalaiselta, tai vaihtoehtoisesti absolutistilta: pyylevä, hikinen, pyöreänaamainen, pienet silmälasit, pukinparta, sininen epämiellyttävän tuntuinen paksukankainen takki selkään liimaantuneena. (Tampereella taitaa pyöriä joku tuon näköinen itsekseen höpöttävä Jazz Happeningeille menijä, hieman Baddingin näköinen?) Ajettiin linja-autoaseman pihaan, kuski nousi pukilta ja astui ulos. Bussi alkoi lipua, vähitellen vyöryä kiihtyvää vauhtia alamäkeen. Joku riensi painamaan jarrua. Lopulta ajokki seisahtui. Kuski tuli karjumaan vihaisena ovensuuhun. Hetken kuluttua bussi kaatui kyljelleen. Kuski taisi jäädä alle. - Samassa unessa myös ainakin kaksi hammastani paikattiin, mikä varmana tietona (mainosmiehen/jumalan möreän äänen kertomana) ratkaisi toisenlaiset terveydelliset ongelmani.

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2012, 11:06 

Jääkaapissa oli ruokaa yli oman tarpeen, valtavia vuokia pottu/herkkusieni/paprika/sipuli -pataa :o

Profile  

PostPosted: 25 Apr 2012, 11:47 

Musta nähtiin tällasta unta:

Haluttiin mennä sen kahvilan vessaan panemaan missä oltiin sillon lautapelaamassa, harhautettiin myyjää ettei se nää että mennään yhdessä. Mut sit kun oltiin siellä, laitoit suihkun(?!) päälle ja mietin että voi paska nyt kastutaan vaatteet päällä. Ja se loppui siihen

Profile  

PostPosted: 30 Apr 2012, 13:34 
kääpä

Istuin kirjastossa ja juttelin puhelimessa Mikko Alatalon kanssa. Kyse oli jostain festivaalista joka järjestetiin joko Oulussa tai Rovaniemellä ja johon Mikolle oli buukattu keikka. Mikko itse ei tiennyt asiasta mitään. Vakuuttelin että kyllä näin on koska olin yhestä kirjasta lukenut niin. Siihen hätään en tietystikään kyseistä kirjaa löytänyt. Mikko oli hyvin korrekti ja asiallinen. Lopettelin puhelun tyyliin "lupaan selvittää missä keikka on ja palaamme asiaan sitten sen jälkeen." Hieno mies, hieno puhelu!

Olin kyllä ryypännyt edellisiltana kohtuullisen paljon. :|

Profile  

PostPosted: 02 May 2012, 09:35 
Jaakko Teppo

Jossakin kohtaa meinasin autolla törmätä kaksikärsäiseen elefantinpoikaseen, jota jotkut tyypit jahtasi väkivaltaisin aikein.

Myöhemmin unessa tää elefantti tuli hyvävoimaisena johonkin huoneeseen ja kärsiä oli enää yksi.

Profile  

PostPosted: 02 May 2012, 09:43 
2k

en muista mutta olin kuulemma ruvennu nauraan yöllä yhtäkkiä ja sanonu että "noniin! pim pom!"

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 3036 posts ]  Go to page Previous  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 203  Next

All times are UTC + 2 hours

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to: