munakorva wrote:
Maiharit on joo uutena vittumaiset. Sisäänkävely ottaa aikansa, mutta sen jälkeen ne on varsin hyvät kengät. Kannattaa käydä vaikka lunnossa kävelemässä, että kengät ottaa hieman kosteutta itseenä, vääntyilee ja kuluu. Tähän kylkipatiksi ahkeraa lankkaamista ja öljyämistä. Noin ainakin minä olen maihareiden muotoutumista nopeuttanut.
Hyvät kengät muuten noi sievin 05. Intissä mulla oli tällaset Vansin tnt 3 pohjallisilla. Huh, että oli hyvät kävellä ja marssata! Ja on nuo noista SA 05-malleista ehdottomasti särmemmän ja hienomman näköisetkin. "Siviilikäytössä" en ITSE niin ulkonäöstä tykkää, mutta ehkä toisten tyyliin passaakin!
No eipä noi kantavahvikkeet nyt oo oikeen tarpeeksi ottanu uutta muotoa. Ongelman voisi ehkä sanoa olevan siinä että ne eivät vaan ole tarpeeksi korkeat, ja sit kantapää raapii sitä reunaa tai jotaa. En tiä. Ja kyl se muutenki painaa kantapäätä. Ja tukevia tuplasukkia käytän niinku kuuluu. Jonkun verran tainnu kyl muotoutuu.
No toi oikee kantapää varsinkaan ei voi nyt aivan optimaalisen hyvin, punottaa ja on arka. Ja eipä noita saa noita vahvikkeita poiskaan rikkomatta koko kenkää, näin tiesi suutari minulle kertoa. Ja onhan noi nyt nähny puoltoist kuukautta jokapäivästä käyttöä. Et se ois sit uudet kengät varmaa. Kyl näil kävelee pystyy, jonku aikaa ihan mielelläänkin, mut pitempään kävelles alkaa tekee liikaa kipeää. Äh.
Ja joo, tää on vähän sekava viesti. Kun keksin jonkun jutun joka mun piti sanoo ni tungin sen vaan johonki väliin.

Vanukas count: 19
laskuri käynnistetty 19.6.