Jussi69 wrote:
Kyllä ne mil-tecit (ja mitkä vaan kopiot) ovat paremmat kuin alkuperäiset, jos kengillä pitää joskus kävellä roskista pidemmälle.
No ohhoh. Mihinköhän tämän väitteen perustat? Vaikkeivät jenkit Vietnamin sotaa voittaneetkaan, niin se ei käsittääkseni ollut buutseista kiinni. Itse siis olen omistanut sekä Mil-tecit että edelleen omistan Wellcot, ja Wellcot ovat ainakin omaan jalkaan paljon paremmat (ei nekään mitkään superhyvät, tosin). Uusiotuotantoa toki noi mun Wellcotkin, eli tehty 2000-luvulla eikä 1960-luvulla, mutta siis valmistaja sama kuin alkuperäisissä Vietkongin perseellepotkimisbuutseissa.
Ja edelleen, vaikkei noissa Mil-tecin kengissä nyt muuta vikaa tainnut ollakkaan kuin lesti, joka oli perseestä, niin onhan toi Mil-tec kumminkin se army surplus-kaman Made in Hong Kong. Ja kun miettii vielä millaista Mil-teciäkin surkeampaa kopio "vintage" kamaa markkinoilla liikkuu, niin en kyllä voi ymmärtää, millä ihmeen perusteella rankkaat "mitkä vaan kopiot" original issuen valmistajien yli?
Vai onks tää joku pif-ansa?