Blitzerr wrote:

wrote:
Mukavimmat maiharit mitä mulla on ollut, vaikka nämä eivät ole tukevat ollenkaan. Silti pidän näistä eniten, on kuin olisi lenkkarit jalassa!
Joo tätä en epäile en

Oli ne Addun lenkkaritkin hienot ja jopa mukavat jalassa, kunnes pohjat putosivat tielle puolen vuoden jälkeen.
Käytännössä noita minisuksimallin naulasuojattuja hiitomonoja ei taida saada Suomesta/Suomeen, joten en näe tätä quote-sotaa millään tapaa oikeutetuksi. Saako noita Wellcoja luottokortiton ihminen jostain ja mitä kokoa kannattais olla? Adidas 44-45, Varustelekan lentotukikenkä 44, välillä 43 yllättäen kelpaakin, suht. leveä sais olla, vähän liian iso pituussuunnassa ei välttämättä haittaa.
Ja se, että miltsukan tuotteet on kirjaimellisesti täytetty paskalla, ei yllätä ainakaan mua.
BL wrote:
Itte olen kyllä kans sitä mieltä, ettei kenkään kannata terästä laittaa ellei ole pakko, esim. en oikein hiffaa teräskärkisiä maihareita mualla kuin raksahommissa tms.
Näillä voi skodia kaverin kriittiset paikat paskaksi ja saada aikaan seuraavan keskustelun baarissa.
Minä: "Anteeksi, mutta mitä vittua sä teet? Miksi sä koputat mun varpaita?"
Hän: "Voi vittu, luulin sitä pöydän jalaksi. Kengissäsi lienee teräskärjet. Anteeksi."
Minä: "Saat anteeksi."
Ja onhan se retee kävellä, kun tottuu oikeasti painavampiin kenkiin. Lenkkareihin tottuminen on sitten taas vaikeampaa kun kävelee vaistomaisesti kuin mannet niissä pulttiboissketseissä.