blackback wrote:
Bream wrote:
Tyttöystävä on kai sillon tällön majottanu jengiä. Majoittaminen sinänsä kuulostaa ihan ok hommalta, mutta jotenkin mua henkilökohtaisesti ei niin paljon kiinnosta mennä jonkun muun luokse majailemaan. Eiköhän tuo tule vielä kokeiltua, hiukan olen kuitenkin ennakkoluuloinen. Tuntuu jotenkin että haluis kuitenki jonkinlaista yksityisyyttä kun on reissussa.
Voihan sitä tehä silleen, että osan öistä on sohvilla ja osan jossain hotellissa/hostellissa. Mä ainakin tyttöystävänä arvostaisin, jos poikaystävä suostuis edes kokeilee. Tyypit ketä tuolla oon tähän asti tavannu on kaikki niin mutkattomia ja rentoja, ettei oo tullu koskaan sellasta tuppautumisoloa. Ja muutenkin voi vähän valkata omanikästä tai -tyylistä majoittajaa.
Jep, varsinki jos pitempään yhessä paikassa on. Ei tota kautta oikein mitään viikkoa kenenkään nurkissa voi lorvia, ja yöpaikan löytäminen tota kautta näyttäis kuitenki aika haastavaa olevan johki hostelworldiin verrattuna. Tosin toi omantyylisen valkaaminen on aika tapauskohtaista, miljoonakaupungissa ehkä muttei välttis enää sitte ku väkiluku liikkuu kymmenissä tuhansissa.