Tuntuu vähän siltä että pitäis kuolla

Käytöstä poistettujen kategorioiden info löytyy täältä. HUOM! Sisältää oikeasti 100% roskaa, lukeminen omalla vastuulla.
ei vittu mikä meno
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-

Re: Tuntuu vähän siltä että pitäis kuolla

#16 Post by ei vittu mikä meno » 19 Jun 2021, 05:19

Itkettää
Image

Hyvin argumentoitu (64): Ihmiskintaat käteen ja kohti uusia pettymyksiä!

Image

Kapteeni Koukku
Melkein homo!
Melkein homo!

#17 Post by Kapteeni Koukku » 19 Jun 2021, 05:21

ei vittu mikä meno wrote:
19 Jun 2021, 05:18
Eniten mia surettaa että haöuisin antaa lapsille iloa lapsuuteen mutta en vaan voi k
Sydän särkyi tästä kommentista. :( En tosiaan tunne sinua yhtään mutta vähän luulen että oma masentunut isäni stressasi usein jotain samantapaista, vaan kyllä hänen läsnäolonsa oli tärkeää ja iloa antavaa vaikka meillä ei kommunikaatio sujunut aina kauhean hyvin. Niin uskon myös että sinullakin on lapsillesi suurempi merkitys kuin mitä osaavat ääneen ilmaista.

Anteeksi jos menen liian pitkälle, voihan tässä olla jotain juttuja mistä en tiedä minkä takia ei pitäisi mennä mutuilemaan.
Piirsin maskin ihan vituilleen avatariini. Älkää käyttäkö maskia noin!

Image

Streetwhore Danny
VAMMA AIVO

#18 Post by Streetwhore Danny » 19 Jun 2021, 05:21

19 Jun 2021, 05:19
Itkettää
Mikå homma tai missöpäin Suomea asut? Pistä viestiä kum on selvästi paha :|
ImageImage
MASU ASUKKI wrote:
16 Jun 2021, 16:21
TULUKEE KAHTOMMAA KAHEN KILON NYYTTONI MIEHÄ SANOIN ETTEN MIE VEÄ ENÄÄ KERTAAKAAN KÄTEEN KOSKA RIP KIVEKSET HEI MUMMO

Luisteleva Hirvi
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-

#19 Post by Luisteleva Hirvi » 19 Jun 2021, 05:24

ota ihan hemmetimmoinen annos syvää hengitystä ja alas istumista ja en tiiä, pahimpien olojen piikit menee ohi ja sitten on taas ehkä vähän energiaa miettiä asiaa pidemmälle
Image

hashtag rikesakko
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-

#20 Post by hashtag rikesakko » 19 Jun 2021, 05:25

ei kandee kuolla koska pidän teistä

Herra Aasi
kaks viikkoa piffillä

#21 Post by Herra Aasi » 19 Jun 2021, 05:30

Mulla on myös sellainen fiilis (omien kavereiden pohjalta) että vanhemmat stressaa lapsia vähän liikaa, vaikka lapset lähinnä haluaa että oot olemassa ja turvallinen ja luotettava. Ei niille tarttee jotain temppurataa joka päivä tehdä, jos välittää noinkin paljon kuin sinä niin varmasti ne sen näkee. En tiedä minkä ikäsiä lapsia, mutta lue niille satuja tai muuta mahdollisimman paljon, se on halvin ja paras lahja mitä voi antaa. Jos on jo teini-iässä niin lue silti, ei siitä haittaakaan ole.

Herra Aasi
kaks viikkoa piffillä

#22 Post by Herra Aasi » 19 Jun 2021, 05:30

hashtag rikesakko wrote:
19 Jun 2021, 05:25
ei kandee kuolla koska pidän teistä

Sim Salabim
God of PIF
God of PIF

#23 Post by Sim Salabim » 19 Jun 2021, 05:36

Mulla ei oo mitään fiksua sanottavaa nyt kun oon täs humalassa ja koht sammumassa mutta elämän kauneus ei olis mitään ilman kaiken kärsimyksen kontrastia. Turhaan ei kannata kärsiä mutta pidä ytimestäs kiinni, sulla se on sun lapset varmasti, mutta myös sinä ja sun elämä on niistä itsenäisesti arvokas, forces :heart: ja ehkä huominen on parempi.
Image

ei vittu mikä meno
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-

#24 Post by ei vittu mikä meno » 19 Jun 2021, 06:10

Kiitos teille.

Tuli vaan jiku aivan vitullinen ahistuskohtaus. Kuolla en saa koska en voi tehdä sitä lapsilleni. Toivoisin että voisin näyttää niille parempaa mallia siitä miten elämästä iloitaan. Sitä suren kaikkein eniten etten osaa niille opettaa miten mauitaam ja olaam iloisia kun itse olen masentuntu paska.
Image

Image

Streetwhore Danny
VAMMA AIVO

#25 Post by Streetwhore Danny » 19 Jun 2021, 06:16

19 Jun 2021, 06:10
Kiitos teille.

Tuli vaan jiku aivan vitullinen ahistuskohtaus. Kuolla en saa koska en voi tehdä sitä lapsilleni. Toivoisin että voisin näyttää niille parempaa mallia siitä miten elämästä iloitaan. Sitä suren kaikkein eniten etten osaa niille opettaa miten mauitaam ja olaam iloisia kun itse olen masentuntu paska.
Pisrä yv jos haluat puhua
ImageImage
MASU ASUKKI wrote:
16 Jun 2021, 16:21
TULUKEE KAHTOMMAA KAHEN KILON NYYTTONI MIEHÄ SANOIN ETTEN MIE VEÄ ENÄÄ KERTAAKAAN KÄTEEN KOSKA RIP KIVEKSET HEI MUMMO

Herra Aasi
kaks viikkoa piffillä

#26 Post by Herra Aasi » 19 Jun 2021, 06:20

19 Jun 2021, 06:10
Kiitos teille.

Ei sitä kannata liikaa surra ylimääräistä, tai se toteuttaa itseään vaan. Lapset saa luultavasti ainakin empaattisemman otteen elämään, kun oppivat ymmärtämään että elämään mahtuu monenlaista tunnetta ja oloa.

Käsi munissa
Matti Partanen
Matti Partanen

#27 Post by Käsi munissa » 19 Jun 2021, 06:54

Lapset ja ns selkä seinää vasten tilanne voi todellakin pahentaa kaikkia mt juttuja. Mulla meni vuoden ajan 5kpl diapamia joka ikinen päivä kun ahdisti niin paljon. Jotenkin se sitten helpotti. Ja tiedän ettei tää just nyt lohduta mutta kyllä se siitä vielä. Varmasti.
Image

maton alla on vielä tilaa

ei vittu mikä meno
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-

#28 Post by ei vittu mikä meno » 19 Jun 2021, 06:57

Kapteeni Koukku wrote:
19 Jun 2021, 05:21
Eniten mia surettaa että haöuisin antaa lapsille iloa lapsuuteen mutta en vaan voi k
Sydän särkyi tästä kommentista. :( En tosiaan tunne sinua yhtään mutta vähän luulen että oma masentunut isäni stressasi usein jotain samantapaista, vaan kyllä hänen läsnäolonsa oli tärkeää ja iloa antavaa vaikka meillä ei kommunikaatio sujunut aina kauhean hyvin. Niin uskon myös että sinullakin on lapsillesi suurempi merkitys kuin mitä osaavat ääneen ilmaista.

Anteeksi jos menen liian pitkälle, voihan tässä olla jotain juttuja mistä en tiedä minkä takia ei pitäisi mennä mutuilemaan.
Kiitos tästäkin kommentista

Ehkä mua surettaa se että haluisin antaa enemmän lapsilleni kuin mitä mö nyt pystyn antaan. Ennkä tarkoita mktää sirkustemppuja vaan ihan normi ihmisyyttä. Mutta ei musta ole siihen. Hädin tuskin pystyn näytteleem itElleni ihmistä
Image

Image

ei vittu mikä meno
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-

#29 Post by ei vittu mikä meno » 19 Jun 2021, 07:00

No nyt mä taas päätin että meen jphonki kyseleen jotain diagnooseja jos helpottias
Image

Image

Käsi munissa
Matti Partanen
Matti Partanen

#30 Post by Käsi munissa » 19 Jun 2021, 07:00

19 Jun 2021, 06:57
Kapteeni Koukku wrote:
19 Jun 2021, 05:21

Kiitos tästäkin kommentista

Ehkä mua surettaa se että haluisin antaa enemmän lapsilleni kuin mitä mö nyt pystyn antaan. Ennkä tarkoita mktää sirkustemppuja vaan ihan normi ihmisyyttä. Mutta ei musta ole siihen. Hädin tuskin pystyn näytteleem itElleni ihmistä
Ihan samanlaisia keloja itsellä. Vaimon mielipide kuitenkin on että en oo niin perseestä kuin luulen olevani.
Image

maton alla on vielä tilaa

Post Reply