TöLKyn salisonnitar topic

Käytöstä poistettujen kategorioiden info löytyy täältä. HUOM! Sisältää oikeasti 100% roskaa, lukeminen omalla vastuulla.
Post Reply
Message
Author
User avatar
Hans Normaali
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 53031
Joined: 09 Mar 2004, 13:52
Location: Keputopia

Re: TLK palelee Chiang Main talvessa

#3226 Post by Hans Normaali » 07 Dec 2021, 06:49

Tommi Läntisen kyrpä wrote:
07 Dec 2021, 06:38
Hans Normaali wrote:
07 Dec 2021, 06:34
Tommi Läntisen kyrpä wrote:
07 Dec 2021, 06:25
Hans Normaali wrote:
07 Dec 2021, 06:21
Tommi Läntisen kyrpä wrote:
07 Dec 2021, 03:18
Nonnih nyt on sitten keho sopeutunut ilmastoon ja mulla oli tänään päällä aamulla töihin skootterilla ajellessa:
pitkähihainen puuvillamekko, collegehousut, paksu huppari ja kotipojan kevyt toppatakki (pilotti, niin ei pelottanu)
Yöllä pitää olla peiton alla, koska on kylmä. (+16)
:lol:
saa tulla kertomaan suomen kylmyydestä
No kyllähän 16 sisälämpönä on vähän vilakka. Täällä torpassa yritetään pitää semmonen 18-20c. Muuten on kyllä tullut karaistuttua jo kylmään senverran että hyyskässä tulee käytyä yökusella bokserit ja t-paita päällä -15c asti, ja eilen ku oli -8c niin tuntui miellyttävän leudolta (oli kyllä päällä muutakin ku bokserit ja t-paita).
Niin joo teilläkö on hyyskä vaan?

Oli mukava ajaa paksu pallopilotti päällä aamulla. Hanskat pitää vielä hankkia että ei sormet jäädy hemmetti.
Juuh tossa eristämättömässä eteisessä on itse väsäämäni hyyskä-alttari. Suunnitelmissa ois tehä tähän möksään wc/suihku/kodinhoitohuone-laajennus, mutta se vaatisi rahaa senverran että kyllä tässä saa tiputella märät pehkuille vielä pitkään. Muutenkin täältä puuttuu aika monta nykyihmisen elämään keskimäärin kuuluvaa mukavuutta, mutta se tekee tavallaan elämän hyvin mielekkääksi tai en tiiä.
Ei voi muuta tehä kuin hattua nostaa
ite oon jo viikon mökkireissun jälkeen ihan ekstaasissa kun pääsee posliinille
Juu sitä kyllä osaa arvostaa nykyään lämpimiä kaakelisia paskantamoita ja lämpimiä tai edes kylmiä persesuihkuja. Aiempina syksyinä on lähdetty evakkoon kaupunkiin röihin ja mukavuuksien äärelle talveksi, mutta nyt on eka talvi ku jäädäänkin tänne, koska ei ole enää mitään tukikohtaa kaupungissa (paitsi kaniksen sohva). Ja tietenkin heti tämmönen gomorran talvi iskee niskaan niin että jo ennen itsenäisyyspäivää pääsee jäille kävelee. Mutta mikäs täällä elellessä. Hyvinhän meillä on asiat. :salute:
NINJA PO VENSKA!

User avatar
Tölkky
dirty farang
Posts: 43172
Joined: 15 Aug 2011, 18:21
Location: Sian maa, Thain maa

Re: TLK palelee Chiang Main talvessa

#3227 Post by Tölkky » 07 Dec 2021, 07:05

Hans Normaali wrote:
07 Dec 2021, 06:49
Tommi Läntisen kyrpä wrote:
07 Dec 2021, 06:38
Hans Normaali wrote:
07 Dec 2021, 06:34
Tommi Läntisen kyrpä wrote:
07 Dec 2021, 06:25
Hans Normaali wrote:
07 Dec 2021, 06:21
Tommi Läntisen kyrpä wrote:
07 Dec 2021, 03:18
Nonnih nyt on sitten keho sopeutunut ilmastoon ja mulla oli tänään päällä aamulla töihin skootterilla ajellessa:
pitkähihainen puuvillamekko, collegehousut, paksu huppari ja kotipojan kevyt toppatakki (pilotti, niin ei pelottanu)
Yöllä pitää olla peiton alla, koska on kylmä. (+16)
:lol:
saa tulla kertomaan suomen kylmyydestä
No kyllähän 16 sisälämpönä on vähän vilakka. Täällä torpassa yritetään pitää semmonen 18-20c. Muuten on kyllä tullut karaistuttua jo kylmään senverran että hyyskässä tulee käytyä yökusella bokserit ja t-paita päällä -15c asti, ja eilen ku oli -8c niin tuntui miellyttävän leudolta (oli kyllä päällä muutakin ku bokserit ja t-paita).
Niin joo teilläkö on hyyskä vaan?

Oli mukava ajaa paksu pallopilotti päällä aamulla. Hanskat pitää vielä hankkia että ei sormet jäädy hemmetti.
Juuh tossa eristämättömässä eteisessä on itse väsäämäni hyyskä-alttari. Suunnitelmissa ois tehä tähän möksään wc/suihku/kodinhoitohuone-laajennus, mutta se vaatisi rahaa senverran että kyllä tässä saa tiputella märät pehkuille vielä pitkään. Muutenkin täältä puuttuu aika monta nykyihmisen elämään keskimäärin kuuluvaa mukavuutta, mutta se tekee tavallaan elämän hyvin mielekkääksi tai en tiiä.
Ei voi muuta tehä kuin hattua nostaa
ite oon jo viikon mökkireissun jälkeen ihan ekstaasissa kun pääsee posliinille
Juu sitä kyllä osaa arvostaa nykyään lämpimiä kaakelisia paskantamoita ja lämpimiä tai edes kylmiä persesuihkuja. Aiempina syksyinä on lähdetty evakkoon kaupunkiin röihin ja mukavuuksien äärelle talveksi, mutta nyt on eka talvi ku jäädäänkin tänne, koska ei ole enää mitään tukikohtaa kaupungissa (paitsi kaniksen sohva). Ja tietenkin heti tämmönen gomorran talvi iskee niskaan niin että jo ennen itsenäisyyspäivää pääsee jäille kävelee. Mutta mikäs täällä elellessä. Hyvinhän meillä on asiat. :salute:
:salut:
Image
"She's not broken, She's just a baby" - Lady Gaga
Pötköttely positive

User avatar
Tölkky
dirty farang
Posts: 43172
Joined: 15 Aug 2011, 18:21
Location: Sian maa, Thain maa

Re: TLK palelee Chiang Main talvessa

#3228 Post by Tölkky » 07 Dec 2021, 07:07

Pitäis alkaa suunnitella sekä joulumenua että pistää hösseliksi talojuttujen kans kun edessä on puutarhaurakka ennen kuin joulupäivänä meillä pidetään jouludinneri ystävien kesken ja lapsiakin tulee
Image
"She's not broken, She's just a baby" - Lady Gaga
Pötköttely positive

User avatar
ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO
genetic specimen/slapper
Posts: 33767
Joined: 06 May 2007, 13:26
Location: Petteri Orpon kumpujen yö

Re: TLK palelee Chiang Main talvessa

#3229 Post by ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO » 07 Dec 2021, 07:27

Näin tossa jonkun linkin jonka mukaan jossain Pohjois-Thaimaaseessa oli ollu pakkastakin

User avatar
FÖÖF!!! FÖÖÖ!!! LÖÖÖ!!! MÖÖÖ!!!
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 69684
Joined: 05 Jun 2013, 15:23

Re: TLK palelee Chiang Main talvessa

#3230 Post by FÖÖF!!! FÖÖÖ!!! LÖÖÖ!!! MÖÖÖ!!! » 07 Dec 2021, 07:29

Tommi Läntisen kyrpä wrote:
07 Dec 2021, 07:07
Pitäis alkaa suunnitella sekä joulumenua että pistää hösseliksi talojuttujen kans kun edessä on puutarhaurakka ennen kuin joulupäivänä meillä pidetään jouludinneri ystävien kesken ja lapsiakin tulee
meinaatko laittaa pöytään niin maan perkeleesti imellettyä laatikkoa
varpu wrote:
02 Mar 2023, 06:36
alussa oli suo, kuokka ja slipknot

User avatar
Hans Normaali
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 53031
Joined: 09 Mar 2004, 13:52
Location: Keputopia

Re: TLK palelee Chiang Main talvessa

#3231 Post by Hans Normaali » 07 Dec 2021, 07:32

leuka wrote:
07 Dec 2021, 07:29
Tommi Läntisen kyrpä wrote:
07 Dec 2021, 07:07
Pitäis alkaa suunnitella sekä joulumenua että pistää hösseliksi talojuttujen kans kun edessä on puutarhaurakka ennen kuin joulupäivänä meillä pidetään jouludinneri ystävien kesken ja lapsiakin tulee
meinaatko laittaa pöytään niin maan perkeleesti imellettyä laatikkoa
Suckedel potato and lanth boxes
NINJA PO VENSKA!

User avatar
Tölkky
dirty farang
Posts: 43172
Joined: 15 Aug 2011, 18:21
Location: Sian maa, Thain maa

Re: TLK palelee Chiang Main talvessa

#3232 Post by Tölkky » 07 Dec 2021, 07:33

Hans Normaali wrote:
07 Dec 2021, 07:32
leuka wrote:
07 Dec 2021, 07:29
Tommi Läntisen kyrpä wrote:
07 Dec 2021, 07:07
Pitäis alkaa suunnitella sekä joulumenua että pistää hösseliksi talojuttujen kans kun edessä on puutarhaurakka ennen kuin joulupäivänä meillä pidetään jouludinneri ystävien kesken ja lapsiakin tulee
meinaatko laittaa pöytään niin maan perkeleesti imellettyä laatikkoa
Suckedel potato and lanth boxes
Minä en pottulaatikkoon koske, jos löydän lanttuja niin lant box teen varmasti ja sitte pieren ufoshotti päissään
Image
"She's not broken, She's just a baby" - Lady Gaga
Pötköttely positive

User avatar
Tölkky
dirty farang
Posts: 43172
Joined: 15 Aug 2011, 18:21
Location: Sian maa, Thain maa

Re: TLK palelee Chiang Main talvessa

#3233 Post by Tölkky » 07 Dec 2021, 07:35

The Tilanne wrote:
07 Dec 2021, 07:27
Näin tossa jonkun linkin jonka mukaan jossain Pohjois-Thaimaaseessa oli ollu pakkastakin
Vuoristossa on voinu ollakin hetkellisesti. Näin jonkun kuvan, mutta en tiedä luotettavuutta. Mut on bannattu useimmista enkku-uutisryhmistä koska oon menny sanomaan vastaan kaikille nomad ukoille siellä. :P
Image
"She's not broken, She's just a baby" - Lady Gaga
Pötköttely positive

User avatar
K. Jooseppi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 62846
Joined: 13 Dec 2013, 01:21
Location: Mustamakkaradystopia

Re: TLK palelee Chiang Main talvessa

#3234 Post by K. Jooseppi » 07 Dec 2021, 07:36

Imelletty perunalaatikko kuuluu Haagiin rikoksena ihmisyyttä vastaan eikä ruokapöytään yhtään
hyviä emme ole - pahoiksi emme halua tulla - olkaamme siis rumia!
Image
digimetsä wrote:Jäätelön tunteita on erittäin hankala loukata.
man of constant bönthö wrote:
29 May 2023, 20:22
Minä olen faarao Kikhelnup...kuulkaa ääneni

User avatar
Tölkky
dirty farang
Posts: 43172
Joined: 15 Aug 2011, 18:21
Location: Sian maa, Thain maa

Re: TLK palelee Chiang Main talvessa

#3235 Post by Tölkky » 07 Dec 2021, 07:40

Kelju K. Jouluseppi wrote:
07 Dec 2021, 07:36
Imelletty perunalaatikko kuuluu Haagiin rikoksena ihmisyyttä vastaan eikä ruokapöytään yhtään
Kun siis vaikka tätä kuinka imeltää niin eihän tämä oikein maistu millekään joulupöydän kuninkaan, lant boxin rinnalla
Image
"She's not broken, She's just a baby" - Lady Gaga
Pötköttely positive

User avatar
K. Jooseppi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 62846
Joined: 13 Dec 2013, 01:21
Location: Mustamakkaradystopia

Re: TLK palelee Chiang Main talvessa

#3236 Post by K. Jooseppi » 07 Dec 2021, 07:44

Tommi Läntisen kyrpä wrote:
07 Dec 2021, 07:40
Kelju K. Jouluseppi wrote:
07 Dec 2021, 07:36
Imelletty perunalaatikko kuuluu Haagiin rikoksena ihmisyyttä vastaan eikä ruokapöytään yhtään
Kun siis vaikka tätä kuinka imeltää niin eihän tämä oikein maistu millekään joulupöydän kuninkaan, lant boxin rinnalla
Jebou, lanttulaatikko ja kala-asiat on kyllä se mikä määrää :tarddrool:

Ja tietty uunipaisti, mutta hele kun näitä jouluja tulee vietetyksi äetin nurkissa niin ei paistia ole
hyviä emme ole - pahoiksi emme halua tulla - olkaamme siis rumia!
Image
digimetsä wrote:Jäätelön tunteita on erittäin hankala loukata.
man of constant bönthö wrote:
29 May 2023, 20:22
Minä olen faarao Kikhelnup...kuulkaa ääneni

User avatar
Tölkky
dirty farang
Posts: 43172
Joined: 15 Aug 2011, 18:21
Location: Sian maa, Thain maa

Re: TLK palelee Chiang Main talvessa

#3237 Post by Tölkky » 07 Dec 2021, 07:48

Kelju K. Jouluseppi wrote:
07 Dec 2021, 07:44
Tommi Läntisen kyrpä wrote:
07 Dec 2021, 07:40
Kelju K. Jouluseppi wrote:
07 Dec 2021, 07:36
Imelletty perunalaatikko kuuluu Haagiin rikoksena ihmisyyttä vastaan eikä ruokapöytään yhtään
Kun siis vaikka tätä kuinka imeltää niin eihän tämä oikein maistu millekään joulupöydän kuninkaan, lant boxin rinnalla
Jebou, lanttulaatikko ja kala-asiat on kyllä se mikä määrää :tarddrool:

Ja tietty uunipaisti, mutta hele kun näitä jouluja tulee vietetyksi äetin nurkissa niin ei paistia ole
Täällä en kalajuttuja syö kun ei oikein saa hyvää, oon kiantajärven rannalla pilalle hemmoteltu niin minähän en syvällä sisämaassa kalaa syö.
Tehään semmonen hyvä kansainvälinen joulupöytä, johon tulee mitä kukanenkin haluaa tuoda. Kotipoika haluaa että tehään sushia niin tulee sushia ja teen karjalanpiirakoita ja valkosipulikermaperunoita ja mahollisesti sitä lanttulaatikkoa jos löydän lanttuja jostain...
Image
"She's not broken, She's just a baby" - Lady Gaga
Pötköttely positive

User avatar
Hans Normaali
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 53031
Joined: 09 Mar 2004, 13:52
Location: Keputopia

Re: TLK palelee Chiang Main talvessa

#3238 Post by Hans Normaali » 07 Dec 2021, 07:58

Itelle kyllä perunalaatikko on aina ollut kova juttu. Vanhemmalla iällä olen oppinut pitämään myös lanttulaatikosta. Jos jokin on turha boxey niin porkkanalaatikko.
NINJA PO VENSKA!

User avatar
K. Jooseppi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 62846
Joined: 13 Dec 2013, 01:21
Location: Mustamakkaradystopia

Re: TLK palelee Chiang Main talvessa

#3239 Post by K. Jooseppi » 07 Dec 2021, 07:59

Tommi Läntisen kyrpä wrote:
07 Dec 2021, 07:48
Kelju K. Jouluseppi wrote:
07 Dec 2021, 07:44
Tommi Läntisen kyrpä wrote:
07 Dec 2021, 07:40
Kelju K. Jouluseppi wrote:
07 Dec 2021, 07:36
Imelletty perunalaatikko kuuluu Haagiin rikoksena ihmisyyttä vastaan eikä ruokapöytään yhtään
Kun siis vaikka tätä kuinka imeltää niin eihän tämä oikein maistu millekään joulupöydän kuninkaan, lant boxin rinnalla
Jebou, lanttulaatikko ja kala-asiat on kyllä se mikä määrää :tarddrool:

Ja tietty uunipaisti, mutta hele kun näitä jouluja tulee vietetyksi äetin nurkissa niin ei paistia ole
Täällä en kalajuttuja syö kun ei oikein saa hyvää, oon kiantajärven rannalla pilalle hemmoteltu niin minähän en syvällä sisämaassa kalaa syö.
Tehään semmonen hyvä kansainvälinen joulupöytä, johon tulee mitä kukanenkin haluaa tuoda. Kotipoika haluaa että tehään sushia niin tulee sushia ja teen karjalanpiirakoita ja valkosipulikermaperunoita ja mahollisesti sitä lanttulaatikkoa jos löydän lanttuja jostain...
Kuulostaa upealta :bounce:

Kiantajärvi on kyllä kelpo seutua
hyviä emme ole - pahoiksi emme halua tulla - olkaamme siis rumia!
Image
digimetsä wrote:Jäätelön tunteita on erittäin hankala loukata.
man of constant bönthö wrote:
29 May 2023, 20:22
Minä olen faarao Kikhelnup...kuulkaa ääneni

User avatar
Tölkky
dirty farang
Posts: 43172
Joined: 15 Aug 2011, 18:21
Location: Sian maa, Thain maa

Re: TLK palelee Chiang Main talvessa

#3240 Post by Tölkky » 07 Dec 2021, 08:04

Kyllä pottulaatikko kastikkeen kanssa on parempaa kuin porkkana, mutta lanttu best. EI heikoille.
Image
"She's not broken, She's just a baby" - Lady Gaga
Pötköttely positive

Post Reply