Etsin pimeys ystävää
- berlin munk
- lähti
Re: Etsin pimeys ystävää
ostin lakumix-namupussin
ja valkosibalivoipatongin ja pottusalaattia ja pinaattilettuja ja muu-nakkeja kun olivat -30%, en oo noita aiemmin maistanutkaan niin onkohan ihan hanurista jaaaa-a ja sitten ostin myös vessapaperia 

KUUKAUDEN OLUT TARJOUS SIILI

Spoiler:
- Kostojevski
- 7k
Oon kyllä ihan tykännyt muu-makkaroista ja nakeista, kun rillailee ne ja tekee kunnon törky-vihiksen tai -hodarin. Myös vegepyttipannuun oikein oivallisia. Ylipäätään kaikenlaiseen törkyruokaan 

- berlin munk
- lähti
pitää kyllä miettiä että mitähän noista puuhailis. hodarit vois kyllä olla jees pitkästä aikaaKostojevski wrote: ↑23 Sep 2020, 23:15Oon kyllä ihan tykännyt muu-makkaroista ja nakeista, kun rillailee ne ja tekee kunnon törky-vihiksen tai -hodarin. Myös vegepyttipannuun oikein oivallisia. Ylipäätään kaikenlaiseen törkyruokaan![]()

Spoiler:
- berlin munk
- lähti
maistoin yhden nakin munakkaan sekaan viipaloituna ja siinä kyllä toimi oikein hyvin! maistoin raakana pienen palasen ja hyi helvetti. harmi kun mikään kasvisnakki ei oikein toimi raakana.

Spoiler:
- berlin munk
- lähti
nyt on vähän tylsät tunnit tässä menossa, voisin hyödyntää tämän ajan vähän fiksummin mutta näköjään vaan piffailen.

Spoiler:
Sama. Mutta ehkä ruuan jälkeen jaksan olla taas dynaaminen työnhakija.berlin munk wrote: ↑24 Sep 2020, 11:17nyt on vähän tylsät tunnit tässä menossa, voisin hyödyntää tämän ajan vähän fiksummin mutta näköjään vaan piffailen.

- Jeffrey Lee Perse
- Peter Steeleksikin kutsuttu
Kyllä mulle bon soya wörkkii.berlin munk wrote: ↑24 Sep 2020, 11:16maistoin yhden nakin munakkaan sekaan viipaloituna ja siinä kyllä toimi oikein hyvin! maistoin raakana pienen palasen ja hyi helvetti. harmi kun mikään kasvisnakki ei oikein toimi raakana.
He was sairas.
- berlin munk
- lähti
ohoh, kohtahan se onki jo lounasaika.Riena wrote: ↑24 Sep 2020, 11:21Sama. Mutta ehkä ruuan jälkeen jaksan olla taas dynaaminen työnhakija.berlin munk wrote: ↑24 Sep 2020, 11:17nyt on vähän tylsät tunnit tässä menossa, voisin hyödyntää tämän ajan vähän fiksummin mutta näköjään vaan piffailen.

Spoiler:
- berlin munk
- lähti
noi on niitä mitä yleensä syön, mutta en mä oikein raakana niistäkään tykkää.Jeffrey Lee Perse wrote: ↑24 Sep 2020, 11:32Kyllä mulle bon soya wörkkii.berlin munk wrote: ↑24 Sep 2020, 11:16maistoin yhden nakin munakkaan sekaan viipaloituna ja siinä kyllä toimi oikein hyvin! maistoin raakana pienen palasen ja hyi helvetti. harmi kun mikään kasvisnakki ei oikein toimi raakana.

Spoiler:
- Äidin mielestä mukava poika
- olen kaunis kukkanen
Raaka nakkihan ei kyllä ole lihaisanakaan oikein hyvää. Maistuu surulliselta.
~ketään ei saa lyödä~
Kyrpä wrote: elämä on taistelua.
- berlin munk
- lähti
oh boeeee en jaksa nyt keskittyä laisinkaan kuuntelemaan lol! onneks tää on tuttu isselle.
no nyt tuolla joku alko raivoomaan jotain kun ei osaa avata ite jotain linkkiä
no nyt tuolla joku alko raivoomaan jotain kun ei osaa avata ite jotain linkkiä

Spoiler:
- berlin munk
- lähti
wadap, täällähän on tuttu topik jengi koolla 

Mortal Kombat wrote:Paskat jätkät ahtaalla
- Kostojevski
- 7k
Sen kuuluukin.
Aamupäivä töissä oli kiva, kun oltiin yhden kollegan kanssa kahdestaan vaan hiljaa nenät pulpetissa, eikä yhtäkään asiakasta käynyt, tai puhelinkaan soinut.