tunnin olin ulkona käppäilemässä enkä ois malttanu tulla pois olleskaan. kävin tuolla mäjellä pimeydessä/vesitornin valaistuksessa ihmettelemässä ja olipas siellä taas hienon näköstä voi jumpe
kävin pimeys kävelyllä keskuspuistossa ja joku pyörää taluttava kajahtaneen olonen tyyppi joka höpisi itsekseen tuntui haluavan pimeys ystäväkseni. lähti kävelemään perään samalla kun huuteli jotain epämääräsiä juttuja ja jäi tielle molottaan itsekseen kun painelin mettään
kävin pimeys kävelyllä keskuspuistossa ja joku pyörää taluttava kajahtaneen olonen tyyppi joka höpisi itsekseen tuntui haluavan pimeys ystäväkseni. lähti kävelemään perään samalla kun huuteli jotain epämääräsiä juttuja ja jäi tielle molottaan itsekseen kun painelin mettään
tyhmä jätkä, oisit saanut pimeys ystävän!
olen vähän kranttu pimeys ystävieni suhteen
ymmärrän kyllä, en ehkö itsekään jokaista molottajaa ottaisi pimeys ystäväkseni
tänään on ollut tosi luova aamu lähjetinkin sulle munkkeliini jo privaatisti yhden biisuliiniin mutta tässä toinen minkä tein äsken topikin innoittamana:
tänään on ollut tosi luova aamu lähjetinkin sulle munkkeliini jo privaatisti yhden biisuliiniin mutta tässä toinen minkä tein äsken topikin innoittamana:
aaah tosi ihana biisu mä muuten eilen justiinsa mietiskelin ja ikävöin sinua ja mietin että oispa jo puntala missä voitais ZEGOILLA yhessä!!