urbaani katujen taide
Pistin nyt vähän pienempään pakettiin niin helpompi niellä (

urbaani katujen taide
Jaa että olet ahkera nielijä
ei kun minulla on silmälasit niin minua ei voi tuolla tavalla huijata
KiitosKostojevski wrote: ↑24 Sep 2020, 00:12Hyvää meininkiä täällä ja tässä Fionan soidessa ajattelin lainata topicia vähän
No siis levy löytyy jopa hyllystä asti ja olenhan ihan törkeä paavis fangirl, jotenkin helkkarin hiton hemmetin inspiroiva yhtye kun se meno on niin hyvällä tavalla kääpästä digi-pokkarilla nauhotettuja pianoraitoja DIY sekoiluaa-void wrote: ↑23 Sep 2020, 17:32Olen errrrrittttäin iloinen että toi Paavoharju kolisee sulleNylon Beat Poetry wrote: ↑23 Sep 2020, 17:12Täytyypä kuunnella pop-biisi jahka on sen aika(olen menossa nukkumaan tuota pikaaehkä)
Tuolla edellisen sivun Paavo harjun lbumilla on kyllä yksi kaikkein aikojen suosikki albumi nimistä, aaahSekä maailman ihanin kappale, maailman syli ja ihana södergran biisi,jota kuunnella tietenkin syksyisen metsän hämärässä
![]()
muistelin siis jostain kuukausien takaisesta keskustelusta että Papru ei ihan suoranaisesti lemppareitasi ollut niin vähän puolustuskannalla kissana luimistellen ton tännekin postasin silleen "yksin saa varmaan tätäkin diggailla perkele" kun treenisryhmässäkin levyä hehkuttaessani sanottiin että "muuten vois testaa mut siinä on toi vitun paperi t"
tulipas mutkitteleva ja ylipitkä lause mutta olen siis varsin innoissani tästä nyt
elikkä jos koskaan mietityttää että "miltäköhän siellä a-voidin päässä kuulostaa kun se on loppuromahduksen partaalla" niin tuon levyn taustat tarjoavat suht tarkan vastauksen
ja tosiaan perhanan upea nimi on levyllä
samaan aikaan raamatullinen, aggressiivinen ja hellä sekä nuo yhdessä ja erikseen, vaikea selittää
Toivottavasti siellä on ollut aikaansaava ja kelpoisa päiväainakin nukkumaanmenoaikeet viestivät ahkeroinnista
No juurikin jumankauta nääs ja jetsulleen näinNylon Beat Poetry wrote: ↑24 Sep 2020, 05:57No siis levy löytyy jopa hyllystä asti ja olenhan ihan törkeä paavis fangirl, jotenkin helkkarin hiton hemmetin inspiroiva yhtye kun se meno on niin hyvällä tavalla kääpästä digi-pokkarilla nauhotettuja pianoraitoja DIY sekoiluaa-void wrote: ↑23 Sep 2020, 17:32Olen errrrrittttäin iloinen että toi Paavoharju kolisee sulleNylon Beat Poetry wrote: ↑23 Sep 2020, 17:12Täytyypä kuunnella pop-biisi jahka on sen aika(olen menossa nukkumaan tuota pikaaehkä)
Tuolla edellisen sivun Paavo harjun lbumilla on kyllä yksi kaikkein aikojen suosikki albumi nimistä, aaahSekä maailman ihanin kappale, maailman syli ja ihana södergran biisi,jota kuunnella tietenkin syksyisen metsän hämärässä
![]()
muistelin siis jostain kuukausien takaisesta keskustelusta että Papru ei ihan suoranaisesti lemppareitasi ollut niin vähän puolustuskannalla kissana luimistellen ton tännekin postasin silleen "yksin saa varmaan tätäkin diggailla perkele" kun treenisryhmässäkin levyä hehkuttaessani sanottiin että "muuten vois testaa mut siinä on toi vitun paperi t"
tulipas mutkitteleva ja ylipitkä lause mutta olen siis varsin innoissani tästä nyt
elikkä jos koskaan mietityttää että "miltäköhän siellä a-voidin päässä kuulostaa kun se on loppuromahduksen partaalla" niin tuon levyn taustat tarjoavat suht tarkan vastauksen
ja tosiaan perhanan upea nimi on levyllä
samaan aikaan raamatullinen, aggressiivinen ja hellä sekä nuo yhdessä ja erikseen, vaikea selittää
Toivottavasti siellä on ollut aikaansaava ja kelpoisa päiväainakin nukkumaanmenoaikeet viestivät ahkeroinnista
![]()
Paperi on kyllä ilmeisesti just näitä artisteja mitä jengi tykkää intohimosesti vihataEi toi nyt tosiaan mikään omakaan suosikki silleen ole mutta paljon kyllä rugerin ja tän albumin myötä toki kuunnellu ja sillon kun se eka albumi ilmesty niin sitäkin kyllä, vaikkei enää niin napostelekkan. Hyviä kyllä ne raidat joissa femme en fourrure mukana. Sanat vähän juu jaa, joskus osuu, joskus ei, mutta se paprun maailma ja lähestymistapa asioihin on kuitenkin paljon helpommin uppoava itelle noin muuten, kuin mitä ehkä keskiverroin räpissä. Tai en tiiä.
Mä nousen kylpyammeest veden alta just ennen ku happi loppuu, ja hetken luulen, et siihen tukehdun.
Mut sit tajuun, ettei se tunne katoo minnekään. Se on ollu tääl kokoajan, se on mussa itsessä.
Niinku syntymäs ois kuristanu napanuora, ja haamukipuna mulle se tunne ain takas tuodaan.
Et oma keho kuristaa mut hengiltä. En tiedä selviinks mä, en pysty hengittää