onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

Valtava läjä hevosenpaskaa.
Locked
Message
Author
User avatar
Kyy povellasi
Turha ehdottaa, mikään ei kelpaa kuitenkaan.
Posts: 89660
Joined: 18 Feb 2007, 13:22
Location: Ryynänen

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3211 Post by Kyy povellasi » 06 Aug 2021, 07:19

banneista ja ylläpidosta yms keskustelu siirretty tonne, tää on väärä topikki sellaseen. :arrow: viewtopic.php?f=10&t=869830&start=60
Hans Normaali wrote:
Mortal Kombat wrote: Plotko taas kerran aivan oikeassa tässä.
^vanha pif-viidakon sananlasku siinä.
Kake Randelin Fan Club #1

User avatar
Oi! Maamme Suomi
9k
Posts: 9510
Joined: 15 Aug 2005, 20:26

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3212 Post by Oi! Maamme Suomi » 06 Aug 2021, 07:55

Elää ja kuolla housuissa wrote:
05 Aug 2021, 00:16
zutonFever wrote:
04 Aug 2021, 06:46
Kauko Keuhkon näköinen mies wrote:
03 Aug 2021, 18:03
24h hell wrote:
03 Aug 2021, 17:09
vähän oon skeptinen että spotify rupeis piilottamaan artisteja niiden törppöilyn mukaan.
No tämä. Heartburnsin poistuminenkaan ei varmasti liity mitenkään mihinkään, vaikka joku moista uumoilikin. Sieltä on yks kerrallaan vuosien varrella vaan poistunu ne julkaisut.
Itse oon vähän nyt mieltä, että kulttuurituotteita ei pidä yleisesti lähteä tuhoamaan/bannaamaan sen takia että (yksi) niiden tekijöistä on todettu pahimman luokan kusipääksi.
Näin minäkin väittäisin. Jos tälle linjalle menään, niin roskiin kaikki Elvikset, Michael Jacksonit, Jerry Leet, Jimmy Paget, jne:t. Leffa/kirjailijahommista voinee heittää vastaavan listan jos vain jaksaisi. Itse asiassa koko länsimainen filosofia joutaisi roskiin koska pederastia. :scratchsmoker:
Filosofian puolelta tää on mielestäni hyvä teksti aiheesta:
https://netn.fi/node/8113
Kalja virtaa ja martensit, jotka hiostaa no shit.

User avatar
Ken-nukkea esittävä Ryan Gosling
4k
Posts: 4486
Joined: 13 Mar 2012, 16:38

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3213 Post by Ken-nukkea esittävä Ryan Gosling » 06 Aug 2021, 07:56

Edit. Off topik:
Spoiler:
Siirsin off-topik kysymykseni ekasta huomautuksesta toiseen topaasiin. Ehkä olis järkevämpää et modet poistais vaan offtopikit, myös noi lukuisat huomautukset perässä off-topikista? Nyt virhettä vaan korostetaan tuolla monen viestin verran ihan turhaan luoden lisää aiheen ohi mökellystä.
Last edited by Ken-nukkea esittävä Ryan Gosling on 09 Aug 2021, 08:29, edited 1 time in total.
:pottytrain4:

----------------------------

:sad1x: :prr:

User avatar
I & I Spit On Their Graves
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 92065
Joined: 05 Mar 2004, 09:59

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3214 Post by I & I Spit On Their Graves » 06 Aug 2021, 07:58

Dan Glenzeg wrote:
06 Aug 2021, 07:56
24h hell wrote:
03 Aug 2021, 14:12
Damone wrote:
03 Aug 2021, 14:11
Eikö Kakka-hätä 77 sitten ole suomipunkin klassikoita, vai? :scratch:
onhan se.
Millä perusteella? Millä klassikkostatus ansaitaan? Myytyjen levyjen ja keikkalippujen määrälläkö? Suosion määrällä?
Hyvää pohdintaa ja jetsulleen oikeassa yhteydessä.
Vitu Hanna wrote: Mikä hitto tää uus nikki on, luulin sua joksikin huumeidenkäyttäjäksi :x
Juutas wrote: Olisinpa minäkin kirkasotsainen punkkari

User avatar
Il Duce Lee
Jääkenttien Kristian Arje
Posts: 74047
Joined: 07 Mar 2004, 12:43
Location: Central Blvd

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3215 Post by Il Duce Lee » 06 Aug 2021, 08:26

yllätysten bönthötasku wrote:
06 Aug 2021, 07:58
Dan Glenzeg wrote:
06 Aug 2021, 07:56
24h hell wrote:
03 Aug 2021, 14:12
Damone wrote:
03 Aug 2021, 14:11
Eikö Kakka-hätä 77 sitten ole suomipunkin klassikoita, vai? :scratch:
onhan se.
Millä perusteella? Millä klassikkostatus ansaitaan? Myytyjen levyjen ja keikkalippujen määrälläkö? Suosion määrällä?
Hyvää pohdintaa ja jetsulleen oikeassa yhteydessä.
Tällä pohdinnalle tosiaan mielummin oma topsu, tämä on väärä paikka.
digimetsä wrote:
20 Apr 2023, 22:16
Eräänlaista ableismia toikin on että tullaan leveilemään kuinka pystyy olemaan selvinpäin viihteellä eikä ahdista

User avatar
Jalkku
Siilinpesän Sami Hedberg
Posts: 69393
Joined: 09 Oct 2008, 22:58
Location: Itämeren rantojen lahjakkuuksien keskittymä

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3216 Post by Jalkku » 06 Aug 2021, 11:39

Dan Glenzeg wrote:
06 Aug 2021, 07:56
24h hell wrote:
03 Aug 2021, 14:12
Damone wrote:
03 Aug 2021, 14:11
Eikö Kakka-hätä 77 sitten ole suomipunkin klassikoita, vai? :scratch:
onhan se.
Millä perusteella? Millä klassikkostatus ansaitaan? Myytyjen levyjen ja keikkalippujen määrälläkö? Suosion määrällä?
Voe
Image

User avatar
Jalkku
Siilinpesän Sami Hedberg
Posts: 69393
Joined: 09 Oct 2008, 22:58
Location: Itämeren rantojen lahjakkuuksien keskittymä

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3217 Post by Jalkku » 06 Aug 2021, 11:40

Jaleb Daniel Lit wrote:
06 Aug 2021, 11:39
Dan Glenzeg wrote:
06 Aug 2021, 07:56
24h hell wrote:
03 Aug 2021, 14:12
Damone wrote:
03 Aug 2021, 14:11
Eikö Kakka-hätä 77 sitten ole suomipunkin klassikoita, vai? :scratch:
onhan se.
Millä perusteella? Millä klassikkostatus ansaitaan? Myytyjen levyjen ja keikkalippujen määrälläkö? Suosion määrällä?
Voe
Tästä kaaviosta
Image
Image

User avatar
Bulizky
puolihalvaantunut peräsuoli
Posts: 121817
Joined: 04 Mar 2004, 22:45

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3218 Post by Bulizky » 06 Aug 2021, 13:15

jatkakaa tuosta aiheesta muualla!
waskyyn ei oo kyllä tippaakaan luottamista punk-hommissa. :P

Image

User avatar
Vilja heilimöi, minä en
keskisuuri muinainen
Posts: 96800
Joined: 06 Oct 2004, 14:52
Location: Kyy-trotskien vyyhdit

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3219 Post by Vilja heilimöi, minä en » 06 Aug 2021, 17:58

Pienenä vinkkinä todettakoon tässä kohtaa, että ohi topikin sössöttäjät siirtyvät hyvin pian seuraamaan peliä aitiosta.
Image

eh
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 23113
Joined: 08 May 2004, 00:59
Location: Juuh

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3220 Post by eh » 06 Aug 2021, 22:28

eh wrote:
30 Jul 2021, 15:20
Solidarity not Silence -mallinen oikeusavun joukkorahoituskampanja jo tulilla? (Jännän samanlainen keissi muuten toi.)
Täähän muuten päättyi nyt vastikään sovittelutulokseen, jossa syytetyt eivät myöntäneet herjanneensa Jonny "Itch" Foxia (mm. The King Blues) tai loukanneensa tämän kunniaa, kun toivat julki tämän sikailuja ja varoittivat muita tästä limanuljaskasta.

Toivottavasti Teemu Bergmanin jättämät rikosilmoitukset eivät johda mihinkään, eikä mitään vuosien oikeusprosessia tai sen uhkaa ja rahankeräystä tarvita.
Just gimme a scene where the music is free
And the beer is not the life of the party
There's no need to shit talk or impress
'Cause honesty and emotion are not looked down upon

User avatar
Kalle
6k
Posts: 6060
Joined: 10 Sep 2017, 17:25

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3221 Post by Kalle » 07 Aug 2021, 09:55

Hämeen Sanomissa pitkä juttu keikkapaikkojen tekemisistä. Vastavirta on hyvin edustettuna tässä jutussa. Juttu on vapaasti luettavissa, joten en kopsaa tähän kuin otsikon.
Hämeen Sanomat wrote:#Punkstoo herätti keikkapaikat puuttumaan seksuaaliväkivaltaan – "Kävijöille selväksi, että on matala kynnys ilmoittaa henkilökunnalle häirinnästä"
Image
Itse juttu:
https://www.hameensanomat.fi/uutiset/pu ... a-2127872/

ei oo väliks
Posts: 9
Joined: 20 Jul 2021, 21:13

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3222 Post by ei oo väliks » 08 Aug 2021, 01:03

Hei semmonen juttu, että. Te jotka olette vuosia olleet esimerkiksi tämän "T:"n seurassa hengailleet ja hiljaa hyväksyneet kaiken tämän hänen saatanallisen sikailun ja kenties ollut vahvistamassa myös tätä ajatusta hänelle että kaikki tämä on OK. Niin. Onko se nyt sitten ihan OK yhtäkkiä tällä tavalla julkisesti lynkata hänet ja te kaikki muut olette pyhimyksiä kun hänet poistatte fb kavereista ja muutenkin toimitte korrektisti ja hienosti ja sädekehänne kiiltävät marsiin asti? Pointtini tässä ei ole puolustella minkäänlaista väkivaltaa, mutta tämä koko juttu haiskahtaa saatanan pahasti nyt alunperin junailluksi yhden ihmisen maalittamiseksi, joten siksi tuli tällaistakin pohdittua. Edelleen kaikki sympatia minkäänlaista väkivaltaa kokeineiden ihmisten puolella. Mut mun sympatiat ei riitä teille asti jotka yhtäkkiä olette jotain saatanan pyhimyksiä kun tällainen tulee ilmi. Oletteko oikesasti niin puhtoisia ja hienoja? Sitä mä toivon et kaikki nyt miettis.

User avatar
Ceijo Succula
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 45035
Joined: 01 Sep 2011, 02:00
Location: South Carelia Leper Colony

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3223 Post by Ceijo Succula » 08 Aug 2021, 01:48

ei oo väliks wrote:
08 Aug 2021, 01:03
Hei semmonen juttu, että. Te jotka olette vuosia olleet esimerkiksi tämän "T:"n seurassa hengailleet ja hiljaa hyväksyneet kaiken tämän hänen saatanallisen sikailun ja kenties ollut vahvistamassa myös tätä ajatusta hänelle että kaikki tämä on OK. Niin. Onko se nyt sitten ihan OK yhtäkkiä tällä tavalla julkisesti lynkata hänet ja te kaikki muut olette pyhimyksiä kun hänet poistatte fb kavereista ja muutenkin toimitte korrektisti ja hienosti ja sädekehänne kiiltävät marsiin asti? Pointtini tässä ei ole puolustella minkäänlaista väkivaltaa, mutta tämä koko juttu haiskahtaa saatanan pahasti nyt alunperin junailluksi yhden ihmisen maalittamiseksi, joten siksi tuli tällaistakin pohdittua. Edelleen kaikki sympatia minkäänlaista väkivaltaa kokeineiden ihmisten puolella. Mut mun sympatiat ei riitä teille asti jotka yhtäkkiä olette jotain saatanan pyhimyksiä kun tällainen tulee ilmi. Oletteko oikesasti niin puhtoisia ja hienoja? Sitä mä toivon et kaikki nyt miettis.
Ei olla pyhimyksiä eikä puhtoisia eikä hienoja, vaan tarkastellaan nyt omia käyttäytymis- ja ajattelumallejamme, että jatkossa skene olisi turvallisempi, koska meillä on se valta käsissämme.

Terveisin,
En tunne Teemua juurikaan, mutta muita mainittuja tyyppejä ja olen itsekin ollut aivan perseestä -88
kanammuna wrote:Se on Ceijo joka on tässä maailmassa pärjää.
Kakkaisuhoito wrote:
02 Mar 2020, 22:07
Elämäni top1 virhe oli tutustua toho jätkään

User avatar
mystinen bängeri
God of PIF
God of PIF
Posts: 32653
Joined: 28 Apr 2020, 23:16
Location: blashyrkh

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3224 Post by mystinen bängeri » 08 Aug 2021, 02:23

ei oo väliks wrote:
08 Aug 2021, 01:03
Hei semmonen juttu, että. Te jotka olette vuosia olleet esimerkiksi tämän "T:"n seurassa hengailleet ja hiljaa hyväksyneet kaiken tämän hänen saatanallisen sikailun ja kenties ollut vahvistamassa myös tätä ajatusta hänelle että kaikki tämä on OK. Niin. Onko se nyt sitten ihan OK yhtäkkiä tällä tavalla julkisesti lynkata hänet ja te kaikki muut olette pyhimyksiä kun hänet poistatte fb kavereista ja muutenkin toimitte korrektisti ja hienosti ja sädekehänne kiiltävät marsiin asti? Pointtini tässä ei ole puolustella minkäänlaista väkivaltaa, mutta tämä koko juttu haiskahtaa saatanan pahasti nyt alunperin junailluksi yhden ihmisen maalittamiseksi, joten siksi tuli tällaistakin pohdittua. Edelleen kaikki sympatia minkäänlaista väkivaltaa kokeineiden ihmisten puolella. Mut mun sympatiat ei riitä teille asti jotka yhtäkkiä olette jotain saatanan pyhimyksiä kun tällainen tulee ilmi. Oletteko oikesasti niin puhtoisia ja hienoja? Sitä mä toivon et kaikki nyt miettis.
Tässähän on ollut semmonen homma esillä että kaikkien kannattaisi tarkastella toimiaan ja juttujaan ja että kukaan ei oo pyhimys.

Se seksuaalista väkivaltaa aina vaan uudestaan harrastanut tyyppi ja joka nyt uhkaa jengiä oikeustoimilla on ainoa tässä kuviossa joka ei ole katsomassa peiliin.

Onko se maalittamista, kun jonkun tyypin pitkään jatkuva perseily tulee ilmi ja sitä haluttais tilille? Pitäskö raiskariahdistelijan päätä paijata ja sanoa että kyllä se siitä?
Image
Spoiler:
Image

ei oo väliks
Posts: 9
Joined: 20 Jul 2021, 21:13

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3225 Post by ei oo väliks » 08 Aug 2021, 03:38

Itsekään en Teemua kovin läheisesti tunne. Paljon samoissa piireissä olen kuitenkin pyörinyt. Ja tää ongelma tän kuvion kanssa mistä nyt koitan sössöttää on nimenomaan se että paljon olen näissä piireissä pyörinyt ja voisin nimetä tässä tahtoessani nyt useammankin joka on tällaiseen vastaavaan touhuun syyllistynyt ja nyt kuitenkin on niin niin kunnollista sakkia että hyihyi vaan Teemu. Tästä syystä puhun tästä maalittamisesta. Jos olet nyt vähemmän tunnettu kuin Teemu, niin voit hyvin liittyä tähän hyvävelikerhoon ja osoitellla Teemua syyttävällä sormella. Soosoo ja ulos skenestä. Se oksettaa minua. Ja helvetin paljon.

Locked