onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

Valtava läjä hevosenpaskaa.
Locked
Message
Author
Poistunut käyttäjä 2a5d66
Poistunut käyttäjä
Posts: 5494
Joined: 25 Oct 2014, 16:12

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3166 Post by Poistunut käyttäjä 2a5d66 » 31 Jul 2021, 12:18

Ovaskainen wrote:
31 Jul 2021, 12:17
Tyhmä wrote:
31 Jul 2021, 12:08
En kyllä oikein ymmärrä, että mitenkä tää Bergman pystyy todistaan anonyymin tekstin kirjoittajan sillä varmuudella, että sitä aletaan tutkia.
Vai ollaanko tässä nyt anonyymien tekstien julkaisijan/julkaisijoiden perässä?
Näin mä tän tulkitsin ainakin tosta tekstistä että yhden tietyn tarinan perään mennään. Vitun kusipää teemu.

–  Se koskee yhtä julkaisua, mutta en sen tarkemmin voi kommentoida. Olen joutunut liittämään siihen salassa pidettäviä asiakirjoja, niin en tämän tarkemmin pysty puhumaan asiasta, Kaitaluoma sanoo STT:lle.
Last edited by Poistunut käyttäjä 2a5d66 on 31 Jul 2021, 12:19, edited 1 time in total.

User avatar
Iggy DOG
Luu se on jäinenkin luu
Posts: 51813
Joined: 17 Mar 2013, 01:05
Location: Bones Brigade

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3167 Post by Iggy DOG » 31 Jul 2021, 12:19

neljän vuoden työputki wrote:
31 Jul 2021, 12:18
Ovaskainen wrote:
31 Jul 2021, 12:17
Tyhmä wrote:
31 Jul 2021, 12:08
En kyllä oikein ymmärrä, että mitenkä tää Bergman pystyy todistaan anonyymin tekstin kirjoittajan sillä varmuudella, että sitä aletaan tutkia.
Vai ollaanko tässä nyt anonyymien tekstien julkaisijan/julkaisijoiden perässä?
Näin mä tän tulkitsin ainakin tosta tekstistä että yhden tietyn tarinan perään mennään. Vitun kusipää teemu.
Pitää toivoa että Veijo Facebook-Instagramia ei hirveästi napostele selvitellä asiaa.
Image

One day this outfit will fade out and our bones will crumble to earth
Spoiler:
Image

User avatar
Suvelan Sulttaani
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 26785
Joined: 07 Nov 2007, 21:30
Location: Ostarin takana olevassa metsässä

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3168 Post by Suvelan Sulttaani » 31 Jul 2021, 12:19

apinan muotoinen demoni wrote:
31 Jul 2021, 12:15
also asianajaja osaa pistää rikosilmoitukseen mustaa valkoselle semmosella tavalla että poliisi ei voi jättää niitä asioita tutkimatta ja kommentoimatta normaalin menettelytapansa mukaisesti
Asianajaja osaa auttaa oikeusprosessin läpiviennissä? Nyt tuli puun takaa tämä!
SuvelaE-S-PdoubleO,the planet

User avatar
Ovaskainen
9k
Posts: 9585
Joined: 17 Mar 2013, 15:49

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3169 Post by Ovaskainen » 31 Jul 2021, 12:24

neljän vuoden työputki wrote:
31 Jul 2021, 12:18
Ovaskainen wrote:
31 Jul 2021, 12:17
Tyhmä wrote:
31 Jul 2021, 12:08
En kyllä oikein ymmärrä, että mitenkä tää Bergman pystyy todistaan anonyymin tekstin kirjoittajan sillä varmuudella, että sitä aletaan tutkia.
Vai ollaanko tässä nyt anonyymien tekstien julkaisijan/julkaisijoiden perässä?
Näin mä tän tulkitsin ainakin tosta tekstistä että yhden tietyn tarinan perään mennään. Vitun kusipää teemu.

–  Se koskee yhtä julkaisua, mutta en sen tarkemmin voi kommentoida. Olen joutunut liittämään siihen salassa pidettäviä asiakirjoja, niin en tämän tarkemmin pysty puhumaan asiasta, Kaitaluoma sanoo STT:lle.
Niin, häntä koskevaa julkaisua, mutta ei tuossa tarkemmin yksilöity ollaanko julkaisijan vai alkup. kirjoittajan perässä.

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173490
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3170 Post by Balam-Acab » 31 Jul 2021, 12:30

Suvelan Sulttaani wrote:
31 Jul 2021, 12:19
apinan muotoinen demoni wrote:
31 Jul 2021, 12:15
also asianajaja osaa pistää rikosilmoitukseen mustaa valkoselle semmosella tavalla että poliisi ei voi jättää niitä asioita tutkimatta ja kommentoimatta normaalin menettelytapansa mukaisesti
Asianajaja osaa auttaa oikeusprosessin läpiviennissä? Nyt tuli puun takaa tämä!
kommentoin lähinnä esiintuotua kaunista ajatusta, jonka mukaan poliisi kyllä tutkii annetut hommat ilman asianajajiakin
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Lana Ctrl-Alt-Del Rey
Ricardo Hausmanniksikin kutsuttu
Posts: 180988
Joined: 11 Jun 2014, 20:04
Location: Et in Arcadia Ego

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3171 Post by Lana Ctrl-Alt-Del Rey » 31 Jul 2021, 12:33

Ovaskainen wrote:
31 Jul 2021, 12:24
neljän vuoden työputki wrote:
31 Jul 2021, 12:18
Ovaskainen wrote:
31 Jul 2021, 12:17
Tyhmä wrote:
31 Jul 2021, 12:08
En kyllä oikein ymmärrä, että mitenkä tää Bergman pystyy todistaan anonyymin tekstin kirjoittajan sillä varmuudella, että sitä aletaan tutkia.
Vai ollaanko tässä nyt anonyymien tekstien julkaisijan/julkaisijoiden perässä?
Näin mä tän tulkitsin ainakin tosta tekstistä että yhden tietyn tarinan perään mennään. Vitun kusipää teemu.

–  Se koskee yhtä julkaisua, mutta en sen tarkemmin voi kommentoida. Olen joutunut liittämään siihen salassa pidettäviä asiakirjoja, niin en tämän tarkemmin pysty puhumaan asiasta, Kaitaluoma sanoo STT:lle.
Niin, häntä koskevaa julkaisua, mutta ei tuossa tarkemmin yksilöity ollaanko julkaisijan vai alkup. kirjoittajan perässä.
Niin, julkaisuhan on esim. twiitti: "Teppo Tolkku, raiskaaja paska, t:Erkki Omalla Nimellä."
He was sairas.

Image

User avatar
Ovaskainen
9k
Posts: 9585
Joined: 17 Mar 2013, 15:49

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3172 Post by Ovaskainen » 31 Jul 2021, 12:35

Täh

User avatar
Lana Ctrl-Alt-Del Rey
Ricardo Hausmanniksikin kutsuttu
Posts: 180988
Joined: 11 Jun 2014, 20:04
Location: Et in Arcadia Ego

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3173 Post by Lana Ctrl-Alt-Del Rey » 31 Jul 2021, 12:46

Ovaskainen wrote:
31 Jul 2021, 12:35
Täh
Niin, että jos joku on twiitannut noita juttuja eteenpäin omalla nimellään, niin sekin on julkaisu josta voi joutua vastuuseen. Tosta jutusta saa sen kuvan toki, että alkuperäisestä kirjoituksesta punkstoo-instatilillä olisi kyse, mutta aiemmin on monesti ilmennyt, että toimittajat tekee ihan helvetisti olettamuksia aina näissä jutuissa jotka sitten myöhemmin osoittautuu virheellisiksi.
He was sairas.

Image

User avatar
Ovaskainen
9k
Posts: 9585
Joined: 17 Mar 2013, 15:49

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3174 Post by Ovaskainen » 31 Jul 2021, 12:49

Ok

User avatar
Musti Koira
1k
Posts: 1280
Joined: 23 Jun 2021, 11:21

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3175 Post by Musti Koira » 31 Jul 2021, 13:14

Niin, jos poliisi (sorry termi) selvittää juttujen julkaisijan -> tuomio kunnianloukkauksesta + korvaukset päälle. Jos joku tulee esiin, mahd. vuosia vanhoista tapahtumista on yleensä sana sanaa vastaan -> todennäköisesti tuomio kunnianloukkauksesta + korvaukset päälle. Näin tämä vaan nyt taitaa mennä.

Poistunut käyttäjä 2a5d66
Poistunut käyttäjä
Posts: 5494
Joined: 25 Oct 2014, 16:12

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3176 Post by Poistunut käyttäjä 2a5d66 » 31 Jul 2021, 13:21

Toivon että jos tää nyt menee selvittelyksi että onko uhri oikeasti uhri niin ne tyypit joille uhri kertoi teemun käytöksestä mutta jotka eivät tehneet mitään tai sheimasivat uhria voisivat tällä kertaa toimia oikein.

Keksitty Nimi
Posts: 2
Joined: 25 Jul 2021, 12:07

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3177 Post by Keksitty Nimi » 31 Jul 2021, 13:34

neljän vuoden työputki wrote:
31 Jul 2021, 13:21
Toivon että jos tää nyt menee selvittelyksi että onko uhri oikeasti uhri niin ne tyypit joille uhri kertoi teemun käytöksestä mutta jotka eivät tehneet mitään tai sheimasivat uhria voisivat tällä kertaa toimia oikein.
Tämä.

Harmittaa, että keskustelu on osittain, siis ainakin lehtien sivuilla, typistynyt keskusteluksi ”yksittäistapauksista”. Että onko joku yksi raiskaus tapahtunut vai ei. Herra itse tietysti toivoo keskustelun menevän juuri siihen suuntaan. Kun kaikki hänet tuntevat kuitenkin tietävät, että hän on äärimmäisen taitava manipuloimaan ja hyväksikäyttämään ihmisiä ja on aiheuttanut henkisiä ja fyysisiä haavoja ja vammoja ympärillään ihan nuoresta asti, siis jo yli kahden vuosikymmenen ajan. Ja se kaikki on ollut mahdollista osin siksi, että me muut on suljettu silmät, silloinkin tai ehkä erityisesti silloin, kun se paska on kohdistunut itseen.

Ei anneta keskustelun jäädä tähän, eihän. Voimattomuutta koen tästä: miten me, jotka tiedämme kaikesta vuosien varrella tapahtuneesta, voitais nyt tukea sitä yhtä tai niitä muutamia, jotka meinaa nyt jäädä tuohon kunnianluokkausmyllyyn? Siis muutenkin kuin antamalla rahaa tai komppailemalla täällä.

Tätä piffin keskustelua on ollut upeeta seurata. Paria hassua trollia ja Suvelan Sulttaania lukuun ottamatta asia on otettu selvästi vakavasti ja asian pohjimmainen ydin ymmärretään vihdoinkin yhdessä. Samoin keskustelut omien kavereiden kanssa on antaneet toivoa siitä, että maailma tältä osin muuttuu. Kissan haastattelu Hesarissa oli myös hieno avaus tälle!

User avatar
Suvelan Sulttaani
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 26785
Joined: 07 Nov 2007, 21:30
Location: Ostarin takana olevassa metsässä

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3178 Post by Suvelan Sulttaani » 31 Jul 2021, 14:16

Keksitty Nimi wrote:
31 Jul 2021, 13:34
neljän vuoden työputki wrote:
31 Jul 2021, 13:21
Toivon että jos tää nyt menee selvittelyksi että onko uhri oikeasti uhri niin ne tyypit joille uhri kertoi teemun käytöksestä mutta jotka eivät tehneet mitään tai sheimasivat uhria voisivat tällä kertaa toimia oikein.
Tämä.

Harmittaa, että keskustelu on osittain, siis ainakin lehtien sivuilla, typistynyt keskusteluksi ”yksittäistapauksista”. Että onko joku yksi raiskaus tapahtunut vai ei. Herra itse tietysti toivoo keskustelun menevän juuri siihen suuntaan. Kun kaikki hänet tuntevat kuitenkin tietävät, että hän on äärimmäisen taitava manipuloimaan ja hyväksikäyttämään ihmisiä ja on aiheuttanut henkisiä ja fyysisiä haavoja ja vammoja ympärillään ihan nuoresta asti, siis jo yli kahden vuosikymmenen ajan. Ja se kaikki on ollut mahdollista osin siksi, että me muut on suljettu silmät, silloinkin tai ehkä erityisesti silloin, kun se paska on kohdistunut itseen.

Ei anneta keskustelun jäädä tähän, eihän. Voimattomuutta koen tästä: miten me, jotka tiedämme kaikesta vuosien varrella tapahtuneesta, voitais nyt tukea sitä yhtä tai niitä muutamia, jotka meinaa nyt jäädä tuohon kunnianluokkausmyllyyn? Siis muutenkin kuin antamalla rahaa tai komppailemalla täällä.

Tätä piffin keskustelua on ollut upeeta seurata. Paria hassua trollia ja Suvelan Sulttaania lukuun ottamatta asia on otettu selvästi vakavasti ja asian pohjimmainen ydin ymmärretään vihdoinkin yhdessä. Samoin keskustelut omien kavereiden kanssa on antaneet toivoa siitä, että maailma tältä osin muuttuu. Kissan haastattelu Hesarissa oli myös hieno avaus tälle!
Mitä sinä oikein selität? Minähän olen näihin muutamaan sataan sivuun postannut ehkä viisi viestiä yhteensä. Luulisi jopa sinun ymmärtävän, että näistä asioista puhutaan myös Piffin ulkopuolella. Minä käsittelen kaikki vakavana pitämäni asiat ystävieni kanssa, enkä jossain vitun internetissä random kasvottomien nimimerkkien kanssa. Tästäkin johtuen täytyy ihmetellä, että miten helvetissä sinä tiedät kuinka vakavasti minä olen ottanut tämän asian??

Edit. Tämä on näköjään ainoa viestisi piffille. Laita vaikka privana viestiä jos olet joku tuttu, niin käydäänpä asiaa läpi, niin selviää sinullekin kuinka vakavasti asiaan suhtaudun.
SuvelaE-S-PdoubleO,the planet

Keksitty Nimi
Posts: 2
Joined: 25 Jul 2021, 12:07

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3179 Post by Keksitty Nimi » 31 Jul 2021, 15:28

Suvelan Sulttaani wrote:
31 Jul 2021, 14:16

Mitä sinä oikein selität? Minähän olen näihin muutamaan sataan sivuun postannut ehkä viisi viestiä yhteensä. Luulisi jopa sinun ymmärtävän, että näistä asioista puhutaan myös Piffin ulkopuolella. Minä käsittelen kaikki vakavana pitämäni asiat ystävieni kanssa, enkä jossain vitun internetissä random kasvottomien nimimerkkien kanssa. Tästäkin johtuen täytyy ihmetellä, että miten helvetissä sinä tiedät kuinka vakavasti minä olen ottanut tämän asian??

Edit. Tämä on näköjään ainoa viestisi piffille. Laita vaikka privana viestiä jos olet joku tuttu, niin käydäänpä asiaa läpi, niin selviää sinullekin kuinka vakavasti asiaan suhtaudun.
Ei tietääkseni tunneta. Tai mistäpä tiedän, kun ei nimillä keskustella. Ei kai kukaan ajattele, että keskustelua käytäisiin vain täällä, ja tämä ilmeisesti siis pieleen mennyt ”analyysini” koskikin vain tätä keskustelua ja sen sujumista. Anteeksi, että ilmeisesti olen sitten lukenut viestiesi sävyn väärin.

User avatar
Suvelan Sulttaani
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 26785
Joined: 07 Nov 2007, 21:30
Location: Ostarin takana olevassa metsässä

Re: onko punkstoo-tilistä ollu jo täällä puhetta

#3180 Post by Suvelan Sulttaani » 31 Jul 2021, 17:56

Tämä ok!
SuvelaE-S-PdoubleO,the planet

Locked