Hienoin tarina piffillä

Käytöstä poistettujen kategorioiden info löytyy täältä. HUOM! Sisältää oikeasti 100% roskaa, lukeminen omalla vastuulla.
Post Reply
Message
Author
User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173480
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Hienoin tarina piffillä

#766 Post by Balam-Acab » 20 Nov 2017, 07:49

Sinsemilla wrote:
hauveli wrote:
malja wrote:Oltiin Kemppaisen järkkäämässä Liedon punk festareilla vuonna miekka ja kypärä ja tuli sitten aika hakea kemppaiselta matkarahat.
Kemppainen sit kiemurteli takahuoneessa et sori ei nyt oikein oo rahaa, kato kun kulut sitä ja sitä ja tulot sitä ja sitä, kai sä ymmärrät, mut hei tässä ois iso laatikollinen kortsuja käviskö nää?
Totesin kemppaiselle että muuten kävis, mutkun ei käy, meilläm tankki lähes tyhjä ja rahaa ei oo kellään ja luulen että jos noi kortsut pudotetaan tankkiin, niin ei auto hirveesti Lahtea kohti lähe liikkumaan.
Kemppaisen selittely ja kiemurtelu vaan jatku, mut kato kun kato kun...
Siihen tuli sit painajaisen Luigi samoissa rahanhaku tarkoituksissa ja kemppainen alko saman selittelyn.
Luigi tempas sitä reveleistä kiinni ja pyöritti pari kertaa pitkin seiniä ja karju et mua ei sun paska selitykset kiinnosta, rahaa tänne perkele...
Tais Kemppaisen pojalle lirahtaa lusikallinen housuun, se kaivo nipun seteleitä taskusta ja heitti ne lattialle ja huus viekää perkele viimesetkin, noukittiin siitä sit luigin kanssa meille luvatut rahat ja loput jätettiin sit lattialle. Ai niin otin kyllä sen kortsulaatikonkin ja ei, en jakanut sitä Luigin kanssa... :D :D :D
Olis pitäny vaan kiinni tarinasta että ei oo mitää, tyhjästä ei voi nyhjää.
oon päätelly että kemppaisella on toi turpaan saaminen semmonen juttu minkä välttämiseksi se vaikka maksaa velkansa
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Laku
kumisilmä
Posts: 73077
Joined: 02 Apr 2016, 11:08

Re: Hienoin tarina piffillä

#767 Post by Laku » 20 Nov 2017, 08:34

hauveli wrote:
Sinsemilla wrote:
hauveli wrote:
malja wrote:Oltiin Kemppaisen järkkäämässä Liedon punk festareilla vuonna miekka ja kypärä ja tuli sitten aika hakea kemppaiselta matkarahat.
Kemppainen sit kiemurteli takahuoneessa et sori ei nyt oikein oo rahaa, kato kun kulut sitä ja sitä ja tulot sitä ja sitä, kai sä ymmärrät, mut hei tässä ois iso laatikollinen kortsuja käviskö nää?
Totesin kemppaiselle että muuten kävis, mutkun ei käy, meilläm tankki lähes tyhjä ja rahaa ei oo kellään ja luulen että jos noi kortsut pudotetaan tankkiin, niin ei auto hirveesti Lahtea kohti lähe liikkumaan.
Kemppaisen selittely ja kiemurtelu vaan jatku, mut kato kun kato kun...
Siihen tuli sit painajaisen Luigi samoissa rahanhaku tarkoituksissa ja kemppainen alko saman selittelyn.
Luigi tempas sitä reveleistä kiinni ja pyöritti pari kertaa pitkin seiniä ja karju et mua ei sun paska selitykset kiinnosta, rahaa tänne perkele...
Tais Kemppaisen pojalle lirahtaa lusikallinen housuun, se kaivo nipun seteleitä taskusta ja heitti ne lattialle ja huus viekää perkele viimesetkin, noukittiin siitä sit luigin kanssa meille luvatut rahat ja loput jätettiin sit lattialle. Ai niin otin kyllä sen kortsulaatikonkin ja ei, en jakanut sitä Luigin kanssa... :D :D :D
Olis pitäny vaan kiinni tarinasta että ei oo mitää, tyhjästä ei voi nyhjää.
oon päätelly että kemppaisella on toi turpaan saaminen semmonen juttu minkä välttämiseksi se vaikka maksaa velkansa
joo voin vahvistaa se oli helvetin pelokas otus,siks toki ihme et jakso kusettaa 24/7 ja elää siinä turpaan saannin uhan alla jatkuvasti :?:
Empaattinen kumisilmä

Poistunut käyttäjä 4dc9fa
Poistunut käyttäjä
Posts: 115947
Joined: 10 Sep 2006, 16:10

Re: Hienoin tarina piffillä

#768 Post by Poistunut käyttäjä 4dc9fa » 20 Nov 2017, 18:44

hauveli wrote:
malja wrote:Oltiin Kemppaisen järkkäämässä Liedon punk festareilla vuonna miekka ja kypärä ja tuli sitten aika hakea kemppaiselta matkarahat.
Kemppainen sit kiemurteli takahuoneessa et sori ei nyt oikein oo rahaa, kato kun kulut sitä ja sitä ja tulot sitä ja sitä, kai sä ymmärrät, mut hei tässä ois iso laatikollinen kortsuja käviskö nää?
Totesin kemppaiselle että muuten kävis, mutkun ei käy, meilläm tankki lähes tyhjä ja rahaa ei oo kellään ja luulen että jos noi kortsut pudotetaan tankkiin, niin ei auto hirveesti Lahtea kohti lähe liikkumaan.
Kemppaisen selittely ja kiemurtelu vaan jatku, mut kato kun kato kun...
Siihen tuli sit painajaisen Luigi samoissa rahanhaku tarkoituksissa ja kemppainen alko saman selittelyn.
Luigi tempas sitä reveleistä kiinni ja pyöritti pari kertaa pitkin seiniä ja karju et mua ei sun paska selitykset kiinnosta, rahaa tänne perkele...
Tais Kemppaisen pojalle lirahtaa lusikallinen housuun, se kaivo nipun seteleitä taskusta ja heitti ne lattialle ja huus viekää perkele viimesetkin, noukittiin siitä sit luigin kanssa meille luvatut rahat ja loput jätettiin sit lattialle. Ai niin otin kyllä sen kortsulaatikonkin ja ei, en jakanut sitä Luigin kanssa... :D :D :D
:o

User avatar
Dirty Depi Häri
2k
Posts: 2073
Joined: 28 Jan 2018, 17:56

Re: Hienoin tarina piffillä

#769 Post by Dirty Depi Häri » 10 Feb 2018, 16:00

Roge Moore wrote:
koira nimeltä paavo wrote:
bad grankulla wrote:
Kauko Keuhkon näköinen mies wrote:
uros wrote:Sillon kun asuin hervannassa ja olin muutenkin enimmäkseen absinttipäissäni, niin uhmasin märkää ja voitin. Jonkun tykin biisin laitoin soimaan ja olin jokseenkin voittaja fiiliksissä.
Aamulla kun heräsin niin olikin paskat housuissa. Ja sohvassakin kevyttä ruusbärintasoa sutimista. Nokkelana jätkänä soitin spr:n hakemaan sen paskaruntuilotulitus sohvan pois.
Äijät tuli ovelle hakee sohvaa ja ilmeet oli kohtalaisen vittuuntuneet. En ollut muistanut että pari viikkoa aikasemmin kaverini oli paskonut mun yhdenhengen sohvalle ja samat spr:n äijjät oli silloinkin hakenut sen sohvan pois.
Tällä viimisellä kerralla ne äijjät sano mulle että eivät tule enää hakemaan paskaisia sohvia mun luota.
No ymmärtäähän sen että ne oli vähän turhautuneita sillä asuinhan kahdeksannessa kerroksessa eikä ne paskaset sohvat hissiin mahtuneet. Onneksi siinä talossa oli rappuset alaspäin.
Ai jai jai =D>
:o
Räääähh.. =D>

Sentään rappuset alaspäin.
:D
Image

User avatar
promoottori naurahtaa
humoittava kerkkumutteri
Posts: 116145
Joined: 01 Oct 2004, 13:33
Location: Käppägrilli near by

Re: Hienoin tarina piffillä

#770 Post by promoottori naurahtaa » 12 Feb 2018, 10:05

paskaa kehitysapua
"Halinalle, I definately agree with you."- Frank, Tii Hei 05,2005 3:48 pm

"Töttis vanha antifa sonni ja natsien ykkösvihollinen"- dumbo, Fri Aug 18,2017


30.4. Wappudisco @ Playhouse

https://fb.me/e/1wNRwuzSf

User avatar
Jesse Python
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 206870
Joined: 11 Nov 2011, 07:43

Re: Hienoin tarina piffillä

#771 Post by Jesse Python » 12 Feb 2018, 10:34

Prinssi Oscarin suomihaalarit wrote:
Roge Moore wrote:
koira nimeltä paavo wrote:
bad grankulla wrote:
Kauko Keuhkon näköinen mies wrote:
uros wrote:Sillon kun asuin hervannassa ja olin muutenkin enimmäkseen absinttipäissäni, niin uhmasin märkää ja voitin. Jonkun tykin biisin laitoin soimaan ja olin jokseenkin voittaja fiiliksissä.
Aamulla kun heräsin niin olikin paskat housuissa. Ja sohvassakin kevyttä ruusbärintasoa sutimista. Nokkelana jätkänä soitin spr:n hakemaan sen paskaruntuilotulitus sohvan pois.
Äijät tuli ovelle hakee sohvaa ja ilmeet oli kohtalaisen vittuuntuneet. En ollut muistanut että pari viikkoa aikasemmin kaverini oli paskonut mun yhdenhengen sohvalle ja samat spr:n äijjät oli silloinkin hakenut sen sohvan pois.
Tällä viimisellä kerralla ne äijjät sano mulle että eivät tule enää hakemaan paskaisia sohvia mun luota.
No ymmärtäähän sen että ne oli vähän turhautuneita sillä asuinhan kahdeksannessa kerroksessa eikä ne paskaset sohvat hissiin mahtuneet. Onneksi siinä talossa oli rappuset alaspäin.
Ai jai jai =D>
:o
Räääähh.. =D>

Sentään rappuset alaspäin.
:D
Olen jälleen ilonpilaaja. SPR:n hemmot ei välttämättä huoli mitä tahansa paskasohvia, nehän ei oo mitään jätekuljettajia.

User avatar
Laku
kumisilmä
Posts: 73077
Joined: 02 Apr 2016, 11:08

Re: Hienoin tarina piffillä

#772 Post by Laku » 17 Feb 2018, 22:17

Mölö jauhotti natsit.


"Koska ryttäsin flyerin palloks ja heitin sen samaan suuntaan, josta se tuli. "Mä en tartte teidän paskaa."

Ja tää päällekarkaaja jauho, että oisin käyny käsiks flyermieheen.
Empaattinen kumisilmä

User avatar
bad grankulla
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 28180
Joined: 11 Oct 2013, 15:39
Location: by the river (dippan deppan)

Re: Hienoin tarina piffillä

#773 Post by bad grankulla » 21 Feb 2018, 13:00

Tämä:
Duckulan Kreivi wrote:Parhaat kokemukset on normaaleja kokemuksia. Tori.fi on vienyt pari kertaa rahat mutta noheva poliisitoiminta on ne kerran palauttanut ja toisella kerralla ottanut yhteyttä mutta rahoja ei ole kuulunut.

Huuto.netissä sen sijaan pyörii kaiken maailman hauskaa hiihtäjää. Myin pari vuotta sitten FEAR kolkkia ja joku vantaalainen perheenäiti laittoi tekstiviestiä aiheen tiimoilta. Noin 20 kertaa... Ja... Kaikki... Viestit... Kirjoitettiin... näin... ja... jos... TUli... Kirotus Virhe... niin laitettiin... perään... toinen... viesti... jossa Virhe korjattiin... Voi toki olla että muksu kirjoitti ekat viestit ja äitsyli sitten päästeli loput.

Lauantaina osti ja maanantai-aamuna tuli nämä viestit peräkkäin (suora lainaus):
Maksettu... eli vietkö tänään postiin. :thumbleft: .. NIinkuin sovittiin ;) ..Kiitos.. No saan pelin HUomenna eli Gear 3 Pc
Gear 3 Pc
Fear 3 PC.. Anteeksi..
Saitko minun Lähettämän tekstiviestin??? ;) ...
Sitten illalla tivattiin useamman viestin verran että varmasti laitoin 1. luokassa että tulee Huomenna minulle... Postilaatikkoon.. :thumbleft: ..
Ilmoitin että vein vasta röiden jälkeen eli saattaa tulla vasta keskiviikkona.

Välissä kyseltiin vähän Uudempien Pelejen perään????

Keskiviikkona oltiin jo saatanan vihaisia koska
Ethän sinä ole vienyt Fear 3 Peliä postiin!!!!!!!! EI tullut vieläjkään posti tuli äsken Mitä sä oikeen meinaat???? . Tosi kiva Juttu...
Sitten pari viestiä missä kerrottiin että viime vuonna on lähetetty ja vastaanotettu yli 500 Lähetystä/Noutoa Postista... Tuli aina seuraavana päivänä ja ikinä ei ole näin tapahtunut ennen.
Huomenna jos ei tule niin kyllä vähän vituttaa kun poitsu haluaisi pelata jo vähitellen peliä!!!!!!!
Niin ja tosi kiva kun et ole Lähettänyt edes koko Peliä!!!!!!
Tässä vaiheessa sanoin että laitan rahat takaisin että pääsen eroon koko naisesta. Illalla tuli pitkä tilitys siitä miten viime kuussa osti poitsulle 200 € + postikulut puhelimen jota ei ikinä tullutkaan. "Olisi ollut juuri hänen toimova puhelin :cry: Että näin on Tilanne..."

Ilmoitin kohteliaasti ettei kiinnosta tippaakaan puhelinkaupat ja lopeta viestittely. Tuli vielä joku haistatteluviesti ja sitten perään hyvää joulua (oli lokakuu). Antoi silti positiivisen palautteen :soth:
Image

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173480
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Hienoin tarina piffillä

#774 Post by Balam-Acab » 21 Feb 2018, 13:42

Laku wrote:mä oon uhannu listiä [...] jorma pulkkisen ysärillä 8)
Laku wrote:vitutti ku se siinä ohjelmassaan lesos missä kaikkialla on käynyt,sit ku törmättiin ni grillasin sitä niin pitkään et se suuttu ja sit suutuin minä ja olin sanonut et nyt lähti jokelta henki :oops: oltiin tangomarkkinoilla ja herjasin sitä eturivistä niin pitkään et se käski mut lavan taakse juttelee asiat halki :P
mitä mä oon sulle tehny se rutis :| tango on kuumaveristen miesten laji saatana 8)
Spoiler:
vittu että hävetti aamulla ku putkasta pääsin
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Teslalla ajeleva kryptomiljonääri
3k
Posts: 3257
Joined: 29 Nov 2015, 09:42

Re: Hienoin tarina piffillä

#775 Post by Teslalla ajeleva kryptomiljonääri » 21 Feb 2018, 21:01

hauveli wrote:
Laku wrote:mä oon uhannu listiä [...] jorma pulkkisen ysärillä 8)
Laku wrote:vitutti ku se siinä ohjelmassaan lesos missä kaikkialla on käynyt,sit ku törmättiin ni grillasin sitä niin pitkään et se suuttu ja sit suutuin minä ja olin sanonut et nyt lähti jokelta henki :oops: oltiin tangomarkkinoilla ja herjasin sitä eturivistä niin pitkään et se käski mut lavan taakse juttelee asiat halki :P
mitä mä oon sulle tehny se rutis :| tango on kuumaveristen miesten laji saatana 8)
Spoiler:
vittu että hävetti aamulla ku putkasta pääsin
eisss :lol: laku goes tangomarkkinat

User avatar
Toimin magneeteilla
ei kuse lattioille
Posts: 33978
Joined: 26 Oct 2017, 18:55
Location: Turku

Re: Hienoin tarina piffillä

#776 Post by Toimin magneeteilla » 23 Feb 2018, 17:17

hauveli wrote:
Laku wrote:mä oon uhannu listiä [...] jorma pulkkisen ysärillä 8)
Laku wrote:vitutti ku se siinä ohjelmassaan lesos missä kaikkialla on käynyt,sit ku törmättiin ni grillasin sitä niin pitkään et se suuttu ja sit suutuin minä ja olin sanonut et nyt lähti jokelta henki :oops: oltiin tangomarkkinoilla ja herjasin sitä eturivistä niin pitkään et se käski mut lavan taakse juttelee asiat halki :P
mitä mä oon sulle tehny se rutis :| tango on kuumaveristen miesten laji saatana 8)
Spoiler:
vittu että hävetti aamulla ku putkasta pääsin
Nauratti jotenkin niin että meinasi samalla lentää laatta.

User avatar
Dr. Bombay
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14603
Joined: 20 Oct 2008, 21:47
Location: brooklyn. ͫ̉ͦ̊̀̔ͧͮ͆̽ͦͩ͋̌͗̚̚҉̵͖̟͙̮͈̼̹​̞͝ͅ. zoo
Contact:

Re: Hienoin tarina piffillä

#777 Post by Dr. Bombay » 25 Feb 2018, 07:27

.
Last edited by Dr. Bombay on 06 Sep 2018, 15:59, edited 2 times in total.
MDMA-Huume, no mikä ettei! :D tai en tiiä Image luukku auki ja risut kyytiin Image
Image
Kalle Päätalo crew 1%

User avatar
Abraham
Posts: 29
Joined: 19 Mar 2018, 08:56

Re: Hienoin tarina piffillä

#778 Post by Abraham » 23 Mar 2018, 23:21

Prinssi Oscarin suomihaalarit wrote:
Roge Moore wrote:
koira nimeltä paavo wrote:
bad grankulla wrote:
Kauko Keuhkon näköinen mies wrote:
uros wrote:Sillon kun asuin hervannassa ja olin muutenkin enimmäkseen absinttipäissäni, niin uhmasin märkää ja voitin. Jonkun tykin biisin laitoin soimaan ja olin jokseenkin voittaja fiiliksissä.
Aamulla kun heräsin niin olikin paskat housuissa. Ja sohvassakin kevyttä ruusbärintasoa sutimista. Nokkelana jätkänä soitin spr:n hakemaan sen paskaruntuilotulitus sohvan pois.
Äijät tuli ovelle hakee sohvaa ja ilmeet oli kohtalaisen vittuuntuneet. En ollut muistanut että pari viikkoa aikasemmin kaverini oli paskonut mun yhdenhengen sohvalle ja samat spr:n äijjät oli silloinkin hakenut sen sohvan pois.
Tällä viimisellä kerralla ne äijjät sano mulle että eivät tule enää hakemaan paskaisia sohvia mun luota.
No ymmärtäähän sen että ne oli vähän turhautuneita sillä asuinhan kahdeksannessa kerroksessa eikä ne paskaset sohvat hissiin mahtuneet. Onneksi siinä talossa oli rappuset alaspäin.
Ai jai jai =D>
:o
Räääähh.. =D>

Sentään rappuset alaspäin.
:D
aijai! olipas hauskaa tätä lukiessa. en muistakaan koska olisin viimeks nauranut niin että vettä tullu silmistä ja vatsaan sattunu. kiitos tästä! (vaikka olisikin keksitty satu, ei haittaa)

User avatar
Abraham
Posts: 29
Joined: 19 Mar 2018, 08:56

Re: Hienoin tarina piffillä

#779 Post by Abraham » 31 Mar 2018, 23:28

jormuli wrote:
Ceijo Succula wrote:Tätä nyt ei voi laskea märän pierun uhmaamiseksi, sillä en ollut tapahtumahetkellä hereillä ja täten voinut tietoisesti mitään tai ketään uhmata, mutta asepalveluksesta muistui mieleeni ja vittu menkööt että semmosta.

Suoritin isämmaallista velvollisuuttani Vekaranjärvellä Herran vuonna 2008. Oli talviaika, ja turhan isämmaallisella taisteluammuntasykkimisellä järjestin itselleni korkeahkon kuumeen. Elettiin perjantaita, joten en helvetissä lähtenyt valittamaan oloani minnekään, vaan suuntasin lomille potemaan. Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä hourailuni yltyi siihen pisteeseen, että silloinen tyttöystäväni raahasi minut 40 kilometrin päähän päivystykseen. Lappeenrannan keskussairaalan päivystyksessä virolainen naislääkäri totesi kuumeen ylittävän reippaasti 40 astetta, ja kuvauksista paljastui keuhkoputkentulehdus. Itäisellä aksentilla leppoisa lääkäritartar määräsi vaivaan kahta eri antibioottia. "Minä laita isompi annos, sinä parantu hyvi hyvi nopeasti." No tuota kiitoksia, ei muuta kö aamun tunteina kotioppäi ja illalla bussilla takaisin vekaranjärvelle lääkesatsi elimistössä.

Tämän pitkähkön pohjustuksen jälkeen heräsin tupamme punkasta aamuviideltä outoon tunteeseen. Tuntui siltä, että kuume olisi laskenut ja olisin hikoillut punkan läpimäräksi, mutta jokin hommassa ei täsmännyt. Pelko hiipi tajuntaani. Kauhaisin kädelläni boksereiden sisäpuolelta persvako regionia ja nuuhkin räpylääni. Hajuaisti oli poissa pelistä, vitun tauti. Yritin tihrustaa kättäni, mutten aamuhämärässä erottanut juuri mitään. Lopulta hyppäsin ylös punkasta, kaivoin kännykän kaapista ja sen näytöllä valaisin punkkani. Vittu ta-daa: sänky täynnä ripulipaskaa. Ja tämä ei nyt sitten ollut mikään märkä pieru tai heh heh kultaleima, vaan sitä paskaa oli ihan aidosti paljon. Nyt puhutaan Trainspotting -luokan ulostejuhlista. Totesin parhaaksi strategiaksi peitellä askartelemani spektaakkelin pedaten punkkani sotilaallisesti ja siirtyä suihkutiloihin pohtimaan jatkoa. Päivystäjä ei ruvennut sen enempiä utelemaan, kun marssin majesteetillisesti hänen ohitseen alasti, pyyhe olalla ja alavartaloni yltä päältä paskan tahrimana.

Peseydyttyäni kello alkoi olla jo niitä main, että pystyin hakeutumaan veksiin keskustelemaan olotilastani hoitajan kanssa. Hoitaja tutki lääkärintodistukseni ja reseptini, mistä seuranneen keskustelun muistan ikuisesti.

"Et kai sä ole syönyt näitä?"
"Joo."
"Onko sulla edes vatsa sekaisin?"
"Paskoin tossa just sänkyni täyteen."

Virolaisella lekurilla oli käynyt näppäillessä nollavirhe, tai sitten hän oli ollut ihan vitun kännissä, ja täten urhea sotilas oli popsinut kymmenkertaisen määrän antibiootteja. Hoitsu komensi välittömästi vuodeosastolle pötköttämään ja kyseli, koenko voivani pidättää kakkaa omin avuin. Vietin osastolla leppoisasti viisi vuorokautta Valittuja Paloja lukien, enkä enää kakannut sänkyyn.

Yllätysbonussektorina tässä hommassa oli toki se, että tuo kohtalokas maanantai merkitsi myös P-kauden loppumista ja täten valtaosa tulevista tappajista vaihtoi sinä päivänä tupaa. Minä ja toinen viestimies jäimme entiseen tupaan, mutta muut kymmenen heppua tulivat valtakuntaamme uusina tulokkaina, enkä tosiaan ehtinyt vaihtamaan petivaatteita ennen komennusta vuodeosastolle. Uudet tulokkaat siis viettivät viisi päivää tuvassa autuaan tietämättöminä siitä, että lasarettiin siirtynyt taistelija oli jättänyt lakanoiden alle väijymään arviolta kaksi litraa vetistä ripulipaskaa.

Selvisin asepalveluksesta puolella vuodella.
aijai! kylläpäs nauratti. ja parit jutut ennen totakin alkupään sivuilla. tätä kirjoittaessa on viel päälle 40 sivua luettavana, varmaankin aika kasa hurjaa luettavaa viel. herätin jo nukkuvan lapseni naurullani, ja vaimolla menee hermot.

EDIT: kaikki luettu. hauskaa oli! todella hauskaa, jopa.

uros
King of PIF
King of PIF
Posts: 15133
Joined: 19 Jul 2005, 15:27

Re: Hienoin tarina piffillä

#780 Post by uros » 08 Apr 2018, 10:13

:D
Olen... Finnrölli.

Post Reply