Hienoin tarina piffillä

Käytöstä poistettujen kategorioiden info löytyy täältä. HUOM! Sisältää oikeasti 100% roskaa, lukeminen omalla vastuulla.
Post Reply
Message
Author
User avatar
Rakas vaimoni Heli
Muuttoapurit vihaavat tätä naista.
Posts: 50857
Joined: 09 Mar 2008, 13:46
Location: avaruudellinen olo

Re: Hienoin tarina piffillä

#901 Post by Rakas vaimoni Heli » 20 Oct 2019, 19:33

Pyhä sokea neitsyt wrote:
20 Oct 2019, 00:12
Mocb the Finn wrote:
19 Oct 2019, 21:02
Hikkanen wrote:
19 Oct 2019, 19:54

Noni!

Hikka-enon Lapintarinat Oy Ab esittää förevisar:

Hikka-eno ja likinäköinen hauki

Läksinpä tuossa jokunen vuosi sitten itsekseni Sevettijärveltä Semekurtan poroerotuspaikalta tallustamaan elikkäs viikoksi erämaahan kikkailemaan. Muutaman päivän seikkailun ja haahuilun jälkeen laitoin leirin pystyyn Vätsärin erämaan rajalle, Pystytaivaljärven rannalle. Paikka oli kaunis ja viihdyin siinä kolme yötä päivisin lähitienoita tarkastellen.

Rinkassani oli toki riittävä määrä kuivamuonaa, mutta mieleni teki tuoretta kalaa, joten eräänä päivänä laitoin virvelini siiman päähän kiinni pienen Helmi Räsänen-uistimen ja läksin järven rantaa kiertelemään. Toiveissani oli ensisijaisesti jalokalat, enkä siten ollut laittanut siimaan peruketta hauen varalta.

Hyvin pian sainkin havainnon kalasta! Järven vesi oli erittäin kirkasta ja kelatessani uistinta rantaan näin jo noin kymmenen metrin päästä parikiloisen hauen syöksyvän määrätietoisesti kohti viehettäni. Tuo luupäinen jänkäkoira olikin kuitenkin likinäköinen!

Suu ahnaasti aukinaisena se lähestyi vauhdilla uistinta, mutta huonosta näkökyvystään johtuen tekikin virhearvion ja loksautti leukansa noin kymmenen senttiä vieheen edessä katkaisten veitsenterävillä hampaillaan siiman poikki.

Katselin rannalla hetken suu auki, että mitä hemmettiä. Hauki pysähtyi paikoilleen ja ajatteli, että mitä hemmettiä. Uistin vaipui järven pohjaan. Sitten tuo hölmistynyt hauki lähti hiljakseen uimaan takaisin ulapalle.

Tyrmistyksestä toivuttuani sidoin siimaan teräksisen perukkeen, johon kiinnitin uuden vieheen. Pari minuuttia oli jo kulunut, mutta uskoin että ei se kala kauaksi ole ehtinyt. Heitin vieheen veteen ja kelatessani sitä rantaa kohti tuo samainen hauki syöksyi taas sitä kohti vähämielinen virne naamassaan!

Tällä kertaa se osui uistimeen ja jäi tiukasti kiinni. Nostin sen rantaan ja kolkkasin & verestin sen heti. Osan siitä paistoin voissa ja lopuista keitin sopan, jota hörpin illalla nuotion äärellä Stroh-totia siemaillen ja taskuradiosta Radio Suomen Kantritohtoria kuunnellen ja olin hyvin onnellinen ja kiitollinen näkövammaisesta hauesta, joka minulle ravintoa antoi.
:prayer:
:salut:
P O L L Y wrote:
21 Jan 2024, 14:53
tulisipa jo ufo hakemaan takaisin
Yöradio-crew 1% ~~ soitetut toiveet count: 7 ~~

User avatar
Sergio Pissahätä
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44030
Joined: 07 Feb 2016, 16:27
Location: Tartolaisen ekohostellin trancevessa

Re: Hienoin tarina piffillä

#902 Post by Sergio Pissahätä » 20 Oct 2019, 22:09

Muuten vaan Esmeralda wrote:
20 Oct 2019, 19:33
Pyhä sokea neitsyt wrote:
20 Oct 2019, 00:12
Mocb the Finn wrote:
19 Oct 2019, 21:02
Hikkanen wrote:
19 Oct 2019, 19:54

Noni!

Hikka-enon Lapintarinat Oy Ab esittää förevisar:

Hikka-eno ja likinäköinen hauki

Läksinpä tuossa jokunen vuosi sitten itsekseni Sevettijärveltä Semekurtan poroerotuspaikalta tallustamaan elikkäs viikoksi erämaahan kikkailemaan. Muutaman päivän seikkailun ja haahuilun jälkeen laitoin leirin pystyyn Vätsärin erämaan rajalle, Pystytaivaljärven rannalle. Paikka oli kaunis ja viihdyin siinä kolme yötä päivisin lähitienoita tarkastellen.

Rinkassani oli toki riittävä määrä kuivamuonaa, mutta mieleni teki tuoretta kalaa, joten eräänä päivänä laitoin virvelini siiman päähän kiinni pienen Helmi Räsänen-uistimen ja läksin järven rantaa kiertelemään. Toiveissani oli ensisijaisesti jalokalat, enkä siten ollut laittanut siimaan peruketta hauen varalta.

Hyvin pian sainkin havainnon kalasta! Järven vesi oli erittäin kirkasta ja kelatessani uistinta rantaan näin jo noin kymmenen metrin päästä parikiloisen hauen syöksyvän määrätietoisesti kohti viehettäni. Tuo luupäinen jänkäkoira olikin kuitenkin likinäköinen!

Suu ahnaasti aukinaisena se lähestyi vauhdilla uistinta, mutta huonosta näkökyvystään johtuen tekikin virhearvion ja loksautti leukansa noin kymmenen senttiä vieheen edessä katkaisten veitsenterävillä hampaillaan siiman poikki.

Katselin rannalla hetken suu auki, että mitä hemmettiä. Hauki pysähtyi paikoilleen ja ajatteli, että mitä hemmettiä. Uistin vaipui järven pohjaan. Sitten tuo hölmistynyt hauki lähti hiljakseen uimaan takaisin ulapalle.

Tyrmistyksestä toivuttuani sidoin siimaan teräksisen perukkeen, johon kiinnitin uuden vieheen. Pari minuuttia oli jo kulunut, mutta uskoin että ei se kala kauaksi ole ehtinyt. Heitin vieheen veteen ja kelatessani sitä rantaa kohti tuo samainen hauki syöksyi taas sitä kohti vähämielinen virne naamassaan!

Tällä kertaa se osui uistimeen ja jäi tiukasti kiinni. Nostin sen rantaan ja kolkkasin & verestin sen heti. Osan siitä paistoin voissa ja lopuista keitin sopan, jota hörpin illalla nuotion äärellä Stroh-totia siemaillen ja taskuradiosta Radio Suomen Kantritohtoria kuunnellen ja olin hyvin onnellinen ja kiitollinen näkövammaisesta hauesta, joka minulle ravintoa antoi.
:prayer:
:salut:
Mopo kärsi vaurioita.
olin menossa aamuyhdeksältä kännissä pissalle
Trollface-mies wrote:
13 Feb 2022, 14:34
Tää kansakunta on saatana moraalisesti vararikossa.

User avatar
Pedro nääs
Tampereen MacKaye
Posts: 198462
Joined: 24 Jan 2008, 11:12
Location: Amurin ruhtinaskunta

Re: Hienoin tarina piffillä

#903 Post by Pedro nääs » 21 Oct 2019, 09:42

Sergio Pissahätä wrote:
20 Oct 2019, 22:09
Muuten vaan Esmeralda wrote:
20 Oct 2019, 19:33
Pyhä sokea neitsyt wrote:
20 Oct 2019, 00:12
Mocb the Finn wrote:
19 Oct 2019, 21:02
Hikkanen wrote:
19 Oct 2019, 19:54

Noni!

Hikka-enon Lapintarinat Oy Ab esittää förevisar:

Hikka-eno ja likinäköinen hauki

Läksinpä tuossa jokunen vuosi sitten itsekseni Sevettijärveltä Semekurtan poroerotuspaikalta tallustamaan elikkäs viikoksi erämaahan kikkailemaan. Muutaman päivän seikkailun ja haahuilun jälkeen laitoin leirin pystyyn Vätsärin erämaan rajalle, Pystytaivaljärven rannalle. Paikka oli kaunis ja viihdyin siinä kolme yötä päivisin lähitienoita tarkastellen.

Rinkassani oli toki riittävä määrä kuivamuonaa, mutta mieleni teki tuoretta kalaa, joten eräänä päivänä laitoin virvelini siiman päähän kiinni pienen Helmi Räsänen-uistimen ja läksin järven rantaa kiertelemään. Toiveissani oli ensisijaisesti jalokalat, enkä siten ollut laittanut siimaan peruketta hauen varalta.

Hyvin pian sainkin havainnon kalasta! Järven vesi oli erittäin kirkasta ja kelatessani uistinta rantaan näin jo noin kymmenen metrin päästä parikiloisen hauen syöksyvän määrätietoisesti kohti viehettäni. Tuo luupäinen jänkäkoira olikin kuitenkin likinäköinen!

Suu ahnaasti aukinaisena se lähestyi vauhdilla uistinta, mutta huonosta näkökyvystään johtuen tekikin virhearvion ja loksautti leukansa noin kymmenen senttiä vieheen edessä katkaisten veitsenterävillä hampaillaan siiman poikki.

Katselin rannalla hetken suu auki, että mitä hemmettiä. Hauki pysähtyi paikoilleen ja ajatteli, että mitä hemmettiä. Uistin vaipui järven pohjaan. Sitten tuo hölmistynyt hauki lähti hiljakseen uimaan takaisin ulapalle.

Tyrmistyksestä toivuttuani sidoin siimaan teräksisen perukkeen, johon kiinnitin uuden vieheen. Pari minuuttia oli jo kulunut, mutta uskoin että ei se kala kauaksi ole ehtinyt. Heitin vieheen veteen ja kelatessani sitä rantaa kohti tuo samainen hauki syöksyi taas sitä kohti vähämielinen virne naamassaan!

Tällä kertaa se osui uistimeen ja jäi tiukasti kiinni. Nostin sen rantaan ja kolkkasin & verestin sen heti. Osan siitä paistoin voissa ja lopuista keitin sopan, jota hörpin illalla nuotion äärellä Stroh-totia siemaillen ja taskuradiosta Radio Suomen Kantritohtoria kuunnellen ja olin hyvin onnellinen ja kiitollinen näkövammaisesta hauesta, joka minulle ravintoa antoi.
:prayer:
:salut:

User avatar
Santeri Endman
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 59920
Joined: 18 Nov 2018, 18:55

Re: Hienoin tarina piffillä

#904 Post by Santeri Endman » 02 Nov 2019, 20:51

Käpyjen kerääjä mies wrote:
30 Sep 2014, 22:30
Nyt vasta luin kaniksen puutarinan ja tuli melkein tippa linssiin :P
Y Image L Image EI OO NImageLImage

Image

User avatar
promoottori naurahtaa
humoittava kerkkumutteri
Posts: 116154
Joined: 01 Oct 2004, 13:33
Location: Käppägrilli near by

Re: Hienoin tarina piffillä

#905 Post by promoottori naurahtaa » 18 Nov 2019, 09:01

Mocb the Finn wrote:
29 Sep 2018, 18:05
Härski Hartikainen krustina wrote:
02 Sep 2018, 21:31
Iafrate wrote:
01 Sep 2018, 14:17
Suoraan ignoreen! wrote:
21 Oct 2015, 02:28
No jossain huuto netissä tjsp. oli Matti Partasen maalaama neekeri taulu myynnissä nimellä neekeri taulu jossa poseeraa isokullinen neekeri, ja tästähän piffolla innostuttiin, että tämä ostetaan lörssonille (kun oli isoin pc siihen aikaan) ja sitten kerättiin kolehtia ja saatiin se osta heti 200e kasaan (itte pistin muuten taiteen ystävänä pottiin isoimman summan oma kehu heh heh) ja sitten se ostettiin ja taulu lahjoitettiin juhlallisesti lörssonille (tästä tapahtumasta on kuviakin, tosin itse en päässyt luovutustilaisuuteen paikalle), sittemmin taulu on kai lahjoitettu ÄDKDYlle jos nyt oikein muistan tai en tiiä.
ei tää oo mikään tarina vaan ihan perus tapahtuma piffin historiassa. Täähän pitäs kaikkien muistaa tai sit voi mennä pois piffiltä
Etelän keikarin kanssa oltiin kuvaamassa
Oliks nää kuvat vielä jossain?
"Halinalle, I definately agree with you."- Frank, Tii Hei 05,2005 3:48 pm

"Töttis vanha antifa sonni ja natsien ykkösvihollinen"- dumbo, Fri Aug 18,2017


30.4. Wappudisco @ Playhouse

https://fb.me/e/1wNRwuzSf

User avatar
Etelän keikari
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18046
Joined: 28 Jun 2008, 16:40
Location: tässä ihan kotosalla

Re: Hienoin tarina piffillä

#906 Post by Etelän keikari » 22 Nov 2019, 13:24

Nykypäivän 7. veljes wrote:
18 Nov 2019, 09:01
Mocb the Finn wrote:
29 Sep 2018, 18:05
Härski Hartikainen krustina wrote:
02 Sep 2018, 21:31
Iafrate wrote:
01 Sep 2018, 14:17
Suoraan ignoreen! wrote:
21 Oct 2015, 02:28
No jossain huuto netissä tjsp. oli Matti Partasen maalaama neekeri taulu myynnissä nimellä neekeri taulu jossa poseeraa isokullinen neekeri, ja tästähän piffolla innostuttiin, että tämä ostetaan lörssonille (kun oli isoin pc siihen aikaan) ja sitten kerättiin kolehtia ja saatiin se osta heti 200e kasaan (itte pistin muuten taiteen ystävänä pottiin isoimman summan oma kehu heh heh) ja sitten se ostettiin ja taulu lahjoitettiin juhlallisesti lörssonille (tästä tapahtumasta on kuviakin, tosin itse en päässyt luovutustilaisuuteen paikalle), sittemmin taulu on kai lahjoitettu ÄDKDYlle jos nyt oikein muistan tai en tiiä.
ei tää oo mikään tarina vaan ihan perus tapahtuma piffin historiassa. Täähän pitäs kaikkien muistaa tai sit voi mennä pois piffiltä
Etelän keikarin kanssa oltiin kuvaamassa
Oliks nää kuvat vielä jossain?
Ei meikällä ainakaan, yllättyisin jos mocbilla ois myöskään.
Image

User avatar
bad grankulla
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 28181
Joined: 11 Oct 2013, 15:39
Location: by the river (dippan deppan)

Re: Hienoin tarina piffillä

#907 Post by bad grankulla » 22 Nov 2019, 14:51

Hienoja tarinoita taas, etenkin Ceijon ex-pomolle ja Hikka-enon Lapin-reissuille :salut:
Image

User avatar
ÖSFJGNRU HGUGGH
Bjönde
Posts: 14616
Joined: 04 Jun 2004, 12:37
Location: Sladi

Re: Hienoin tarina piffillä

#908 Post by ÖSFJGNRU HGUGGH » 24 Dec 2019, 19:02

Laku Setä wrote:
24 Dec 2019, 18:20
ku vielä nuori olla vois,pomppua leka povessa ja norsu huulessa dallais läpi tuulen ja jään,hymyllään valaisten poliisien pään.

86 jouluaatto steissi ja minä pienessä humalassa.tunnettu pedarihomo tuli jutulle.sillä kassi vodkaa kysy et haluuko laku koko säkin.laku oli et totta vitussa haluaa.mitäs maksaa.pedo sano että kuset mun suuhun ja katot ku vedän samalla räpylään.
mä olin et vittu väännän paskatkin samaan hintaan.assan vessaan siis matka,ukko meni lattialle selälleen ja kaivo velton esiin.mä rykäsin pari kertaa ja tein näin :sad1dontknow: ei muuta ku omakin kikkeli esiin ja koffin keppanat suihkussa äijän päälle,käsi kävi ja ukko nytkähteli siinä lattialla ja kurlas lakun pissaa.en jääny sen enempää ihastelemaan otin tiukat ja lähdin kaatamaan.
seuraava muistikuva ku kyttä päästää putkasta ja sanoo et taksi odottaa äitis makso.kotona joulupöytä valmiina ja siitä sit suolasta pahinpaan krapulaan.
tarjonta ja kysyntä ku kohtaa ni lopputulos tyydyttää kaikkia 8)
vohooi
Homosexual Ejecutado! wrote:paska homma sinänsä, koska mä juon kyllä kaljaa jos mua huvittaa.

User avatar
Jo on taas jutut
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 121846
Joined: 30 Dec 2012, 05:20

Re: Hienoin tarina piffillä

#909 Post by Jo on taas jutut » 24 Dec 2019, 19:34

ÖSFJGNRU HGUGGH wrote:
24 Dec 2019, 19:02
Laku Setä wrote:
24 Dec 2019, 18:20
ku vielä nuori olla vois,pomppua leka povessa ja norsu huulessa dallais läpi tuulen ja jään,hymyllään valaisten poliisien pään.

86 jouluaatto steissi ja minä pienessä humalassa.tunnettu pedarihomo tuli jutulle.sillä kassi vodkaa kysy et haluuko laku koko säkin.laku oli et totta vitussa haluaa.mitäs maksaa.pedo sano että kuset mun suuhun ja katot ku vedän samalla räpylään.
mä olin et vittu väännän paskatkin samaan hintaan.assan vessaan siis matka,ukko meni lattialle selälleen ja kaivo velton esiin.mä rykäsin pari kertaa ja tein näin :sad1dontknow: ei muuta ku omakin kikkeli esiin ja koffin keppanat suihkussa äijän päälle,käsi kävi ja ukko nytkähteli siinä lattialla ja kurlas lakun pissaa.en jääny sen enempää ihastelemaan otin tiukat ja lähdin kaatamaan.
seuraava muistikuva ku kyttä päästää putkasta ja sanoo et taksi odottaa äitis makso.kotona joulupöytä valmiina ja siitä sit suolasta pahinpaan krapulaan.
tarjonta ja kysyntä ku kohtaa ni lopputulos tyydyttää kaikkia 8)
vohooi
Vohoi vittu Laku :lol: :salut: =D>
Image

User avatar
RUNKKUMESTARI
temptation iceland
Posts: 17004
Joined: 01 Dec 2016, 20:12
Location: todennäköisesti simulaatiossa

Re: Hienoin tarina piffillä

#910 Post by RUNKKUMESTARI » 26 Dec 2019, 03:47

Häämöttävä hedberg.gif wrote:
24 Dec 2019, 19:34
ÖSFJGNRU HGUGGH wrote:
24 Dec 2019, 19:02
Laku Setä wrote:
24 Dec 2019, 18:20
ku vielä nuori olla vois,pomppua leka povessa ja norsu huulessa dallais läpi tuulen ja jään,hymyllään valaisten poliisien pään.

86 jouluaatto steissi ja minä pienessä humalassa.tunnettu pedarihomo tuli jutulle.sillä kassi vodkaa kysy et haluuko laku koko säkin.laku oli et totta vitussa haluaa.mitäs maksaa.pedo sano että kuset mun suuhun ja katot ku vedän samalla räpylään.
mä olin et vittu väännän paskatkin samaan hintaan.assan vessaan siis matka,ukko meni lattialle selälleen ja kaivo velton esiin.mä rykäsin pari kertaa ja tein näin :sad1dontknow: ei muuta ku omakin kikkeli esiin ja koffin keppanat suihkussa äijän päälle,käsi kävi ja ukko nytkähteli siinä lattialla ja kurlas lakun pissaa.en jääny sen enempää ihastelemaan otin tiukat ja lähdin kaatamaan.
seuraava muistikuva ku kyttä päästää putkasta ja sanoo et taksi odottaa äitis makso.kotona joulupöytä valmiina ja siitä sit suolasta pahinpaan krapulaan.
tarjonta ja kysyntä ku kohtaa ni lopputulos tyydyttää kaikkia 8)
vohooi
Vohoi vittu Laku :lol: :salut: =D>
:lol: :lol:
luottamus rakkaus onni ja yhteinen tulevaisuus

https://youtu.be/uUpkbxC_A00


User avatar
333 tuhatta miljoonaa dollaria
King of PIF
King of PIF
Posts: 15369
Joined: 19 Oct 2018, 06:16

Re: Hienoin tarina piffillä

#912 Post by 333 tuhatta miljoonaa dollaria » 26 Dec 2019, 22:14

:lol: :lol: :lol:
Spoiler:
Köysihirtetty striimaaja wrote:
27 Oct 2023, 12:08
Se ei ole vielä mitään, että syvyys voi katsoa tuijottelijaa, mutta jos katsoo liian pitkään pulushakkia, muuttuu itse puluksi.

User avatar
Spandau Mullet
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 95467
Joined: 28 Jul 2014, 20:37
Location: Raakaa paskaa akselilta Reetunlehto-Ruksimäki

Re: Hienoin tarina piffillä

#913 Post by Spandau Mullet » 26 Dec 2019, 23:41

JOULU-IINES wrote:
26 Dec 2019, 07:41
:sad1lol:
slalomrinteen mörrimöykky wrote:
26 Dec 2019, 22:14
:lol: :lol: :lol:
Tämä nimimerkki kirjoittaa suurimmaksi osaksi Roskakori-osioon lyhyitä viestejä, joissa ei ole juurikaan sisältöä.


User avatar
Kauko Keuhkon näköinen mies
Kapteeni Swaghammer
Posts: 86122
Joined: 28 Mar 2015, 18:07
Location: ennen sotia

Re: Hienoin tarina piffillä

#915 Post by Kauko Keuhkon näköinen mies » 27 Dec 2019, 11:35

RUNKKUMESTARI wrote:
26 Dec 2019, 03:47
Häämöttävä hedberg.gif wrote:
24 Dec 2019, 19:34
ÖSFJGNRU HGUGGH wrote:
24 Dec 2019, 19:02
Laku Setä wrote:
24 Dec 2019, 18:20
ku vielä nuori olla vois,pomppua leka povessa ja norsu huulessa dallais läpi tuulen ja jään,hymyllään valaisten poliisien pään.

86 jouluaatto steissi ja minä pienessä humalassa.tunnettu pedarihomo tuli jutulle.sillä kassi vodkaa kysy et haluuko laku koko säkin.laku oli et totta vitussa haluaa.mitäs maksaa.pedo sano että kuset mun suuhun ja katot ku vedän samalla räpylään.
mä olin et vittu väännän paskatkin samaan hintaan.assan vessaan siis matka,ukko meni lattialle selälleen ja kaivo velton esiin.mä rykäsin pari kertaa ja tein näin :sad1dontknow: ei muuta ku omakin kikkeli esiin ja koffin keppanat suihkussa äijän päälle,käsi kävi ja ukko nytkähteli siinä lattialla ja kurlas lakun pissaa.en jääny sen enempää ihastelemaan otin tiukat ja lähdin kaatamaan.
seuraava muistikuva ku kyttä päästää putkasta ja sanoo et taksi odottaa äitis makso.kotona joulupöytä valmiina ja siitä sit suolasta pahinpaan krapulaan.
tarjonta ja kysyntä ku kohtaa ni lopputulos tyydyttää kaikkia 8)
vohooi
Vohoi vittu Laku :lol: :salut: =D>
:lol: :lol:
Nostings :lol:
Kellä kutiseva reikä illalla, sillä haiseva sormi aamulla.

Post Reply