Hienoin tarina piffillä

Käytöstä poistettujen kategorioiden info löytyy täältä. HUOM! Sisältää oikeasti 100% roskaa, lukeminen omalla vastuulla.
Post Reply
Message
Author
User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173513
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Hienoin tarina piffillä

#751 Post by Balam-Acab » 14 Aug 2017, 16:06

pieni mutta hieno tarina
ManowaRäiä wrote:Ite sain kyllä helvetin hyvän elämänvinkin rippikoulussa. Toinen vetäjistä, raju gospelriders äijä, vei mut roskisten luo "puhuun vähän jutuista", sytytti röökin ja kerto että Saatananpalvonta on oikeasti vaarallista. "Mun yksi vanha kaveri siunas nyrkkinsä Saatanan nimeen, eikä oo sen jälkeen hävinnyt yhtään tappelua". Tämä tarina viimestään ohjasi oikealle tielle.

HAIL SATAN :soth:
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Il Duce Lee
Jääkenttien Kristian Arje
Posts: 74059
Joined: 07 Mar 2004, 12:43
Location: Central Blvd

Re: Hienoin tarina piffillä

#752 Post by Il Duce Lee » 21 Sep 2017, 23:04

Eduardo-topsu
digimetsä wrote:
20 Apr 2023, 22:16
Eräänlaista ableismia toikin on että tullaan leveilemään kuinka pystyy olemaan selvinpäin viihteellä eikä ahdista

User avatar
Kommarisosialistin värisuora
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21769
Joined: 22 Dec 2016, 16:23
Location: paramilitaarinen Sturmabteilung

Re: Hienoin tarina piffillä

#753 Post by Kommarisosialistin värisuora » 03 Oct 2017, 05:17

MASU ASUKKI wrote::salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
Hieno tarina päättäväisyydestä

Häirintävapaa kokoomus?
viewtopic.php?p=26341484#p26341484

Image

Perse Naama
Olisipa minulla hampaat vitussakin
Posts: 60076
Joined: 20 Nov 2011, 19:57

Re: Hienoin tarina piffillä

#754 Post by Perse Naama » 11 Oct 2017, 21:30

Aurajuustolikööristä
lähikaupan kyösti wrote:Ai tämä on täällä. Oi aikoja! Onneksi mä en ole postannut ihan kaikkea mitä päässä ei liiku tänne.

Oltiin joskus 2010 - muistaakseni talvella 2010-2011 - istumassa jonkun nettitutun toimistossa Kalasataman huudeilla yleisen hulttioelämän merkeissä. Ruvettiin sitten puhumaan erilaisista aivan paskoista safkaidiksistä joita oltiin aiemin ilotulitettu (esim. silakkakakku) ja mietittiin tätä. Asiasta ei sitten puhuttu muuta.

Huhtikuussa 2011 mä päätin tehdä tätä. Olin opiskelijana joten silloin tulee tehtyä kaikkea tällaista. Ostin ison köntin aurajuustoa, survoin koko paskan kossupulloon, ja jätin johonkin jääkaappiin tms. pariksi viikoksi. Tää oli tosi hienostunut versio, kun mä lopuksi filtrasin sen suodatinpussin läpi saadakseni isoimmat kököt. Tossa ei ole sokeria. Siihen muodostuu aikamoinen kasa erilaisia vihreän ja harmaan faaseja. Jos tuota ravistelee, niin se vaahtoutuu. Meillä oli sit opiskelijabileet Turussa sitten huhtikuun lopulla joten otin tuon mukaan sinne.

Toi on kokemus. Se haju on aivan tajuton, homejuusto x10, johon sekoittuu se etanolin raikas aromi. Maultaan toi on ensinnäkin todella, todella suolainen, muuten aika pitkälti sitä mitä voitte kuvitella mutta vahvempana. Tarjosin tuota ahkerasti opiskelijoille. Yks tyyppi otti tuosta aivan hirveän, varmaan neljäsosapullollisen niskahuikan. Väitti ettei olisi pahaa, taisi sammua myöhemmin. Kaikki haisi homejuustolle. Lisäksi tosta sai vatsan aika plöröksi. Loppuillasta soitettiin triangelia ja pianoa ja karjuttiin. Ihan hyvät bileet ainakin. Tota ei jäänyt yli, vai oisinkohan mä suojellut tuota luomusta kuin parempaakin viskiä?

Mä tein tuosta sitten vielä toisenkin version, missä mä jauhoin sen aurajuuston oikein hienoksi muruksi ja jätin sen sinne pulloon. Nykyään ehkä ostaisin jotain Kotimaista Sinihuomejuustorae -tuotetta ihan vaan kauheuden vuoksi. Sen mä jätin aurinkoon muutamaksi päiväksi, koska se käsittääkseni auttaa maitotuotteiden kanssa aika lailla kaikkeen. Tässä Extra Fine Unfiltered -versiossa siihen pullon suuhun muodostui sellainen rasvatappi, iso keltainen klimppi rasvaa joka ei lähtenyt pois, vähän kuin sellainen laadukas sinetti muutenkin laadukas tuote. Ronklasin sen rasvatapin veks virkkuukoukulla saman vuoden vappuna juottaakseni sitä kavereille. Kaverit maistoivat, totesivat vitun hirveäksi, ja sitten se pullo tais kaatua vahingossa maahan. Huppista.

Tota taidettiin tehdä jonkun toverin toimesta vielä 2011 Vassarinuorten (?!) johonkin kesäleiritapahtumaan, siihen oli väkästelty oikein hieno etiketti jossa saatana oksentaa. Sen jälkeen en ole kuullut että joku tekisi Auralikööriä enää uudestaan, ja itsekin nautin kovasta viinastani ehkä enemmän edes etäisesti juomakelpoisena.
Viimeistään tässä vaiheessa :salut: ja :lol:

User avatar
ÖSFJGNRU HGUGGH
Bjönde
Posts: 14616
Joined: 04 Jun 2004, 12:37
Location: Sladi

Re: Hienoin tarina piffillä

#755 Post by ÖSFJGNRU HGUGGH » 17 Oct 2017, 00:37

Hans Normaali wrote:Tuli Uroksen isän Radio Majakka-tarina
Hitto saisko tästä uusinnan
Homosexual Ejecutado! wrote:paska homma sinänsä, koska mä juon kyllä kaljaa jos mua huvittaa.

User avatar
Ceijo Succula
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 45036
Joined: 01 Sep 2011, 02:00
Location: South Carelia Leper Colony

Re: Hienoin tarina piffillä

#756 Post by Ceijo Succula » 17 Oct 2017, 00:39

ÖSFJGNRU HGUGGH wrote:
Hans Normaali wrote:Tuli Uroksen isän Radio Majakka-tarina
Hitto saisko tästä uusinnan
Tosta tän topikin ekan sivun ekasta viestistä
kanammuna wrote:Se on Ceijo joka on tässä maailmassa pärjää.
Kakkaisuhoito wrote:
02 Mar 2020, 22:07
Elämäni top1 virhe oli tutustua toho jätkään

User avatar
bad grankulla
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 28181
Joined: 11 Oct 2013, 15:39
Location: by the river (dippan deppan)

Re: Hienoin tarina piffillä

#757 Post by bad grankulla » 17 Oct 2017, 11:48

Kävin lukemassa uusiksi Vintage Urinen kakkataistelun, naurattaa edelleen aivan saatanasti.
Image

User avatar
ÖSFJGNRU HGUGGH
Bjönde
Posts: 14616
Joined: 04 Jun 2004, 12:37
Location: Sladi

Re: Hienoin tarina piffillä

#758 Post by ÖSFJGNRU HGUGGH » 18 Oct 2017, 05:15

Ceijo Succula wrote:
ÖSFJGNRU HGUGGH wrote:
Hans Normaali wrote:Tuli Uroksen isän Radio Majakka-tarina
Hitto saisko tästä uusinnan
Tosta tän topikin ekan sivun ekasta viestistä
Kiitos!
Homosexual Ejecutado! wrote:paska homma sinänsä, koska mä juon kyllä kaljaa jos mua huvittaa.

User avatar
Kalu
9k
Posts: 9537
Joined: 13 May 2006, 21:43
Location: hki

Re: Hienoin tarina piffillä

#759 Post by Kalu » 23 Oct 2017, 20:14

Vau hemmetti! Kova toi majakka
:shock:

User avatar
Rasmus-mafioso
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 43604
Joined: 04 Mar 2004, 19:24
Location: mokuversumi

Re: Hienoin tarina piffillä

#760 Post by Rasmus-mafioso » 28 Oct 2017, 18:04

Tässä kerralla kolme:
uros wrote:
päänsä ja korppunsa syöjä wrote:
en oikeastaan ota keskikaljaa wrote:
sarja-h wrote:kerran yks jätkä tuli yhteen kämppään ja näki kilometrin päähän että ukko ihan täpinoissään, sellanen kunnon seuramies. Teki pari nopeeta pirikauppaa ja sitten polteltiin ja kysäsin että mitä alla niin "16 opamoksia ja neljä kaljaa, pitää ottaa varovasti ku oon faijan mersulla" olin sillain että no eihän siinä :D
Tästä tuli mieleen ku kaveri oli lyöny faijaansa golfmailalla ja perusteli sitä että " vedä ite lista pameja ja 12 kaljaa niin et tiiä itekään mitä vittua teet"
:D ei helvetti.
Tästä tuli mieleen kun oltiin junnuina ryypyllä ja sitten piti saada kyyti kylille. Vedettiin pitkäätikkua että ketä käy pöllimässä auton. Hjallis (nimi muutettu) sai lyhimmän ja lähti hakee autoo. Parin tunnin päästä tää tule pihaan vitun kälysellä volvolla josta hän oli ensin yrittänyt mennä sisään ruuvarilla niin että etuoven pellit oli paskana ja sitten vasta tajunnut lyödä ikkinan sisään. Nauroin kippurassa kunnes tajusin että tää sankari oli pöllinyt mun auton.
jaltsun villain era wrote:
15 Jan 2024, 16:27
oletin Rasmus-mafiosoa raivokkaan demariksi. :confused2smoker:

User avatar
narco bjurström
Posts: 108
Joined: 31 Oct 2014, 14:38
Contact:

Re: Hienoin tarina piffillä

#761 Post by narco bjurström » 14 Nov 2017, 18:13

Ukemi-isä, omenapuu, saunakauha-faija. Vanhan silmä kostuu. :salut:
Image


User avatar
tyhmät kysymykset
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10042
Joined: 29 Dec 2009, 14:02

Re: Hienoin tarina piffillä

#763 Post by tyhmät kysymykset » 15 Nov 2017, 22:22

Jare Titty-Nalle wrote:Elikkäs nyt kun sain näppiksen eteeni, voisin vähän avata

Olin uimahallissa, suihkussa peseytymässä kun sinne toiseen päähän tuli vanhempi herra jolla nenä itselleni tuntemattomasta syystä vuosi verta. Tänään oli jostain syystä uimahallissa suihkuissa tavallista lämpösempi vesi, voipa siis sanoa, että hän seisoi kuuman suihkun alla nenäänsä pidellen. Nenäverenvuotoonhan neuvotaan laittamaan jotain kylmää että tyrehtyy. ~50-asteinen vesi saattaapi vaikuttaa toisin päin. Ja jos ootte koskaan nähneet miten värikkäälle nesteelle yleensäkin käy märässä tilassa, niin aika hyvin levis kyllä. Joku antoi sille paperiakin muttei mitään apua kuin n. 5 sekunnin ajan ja sitten märkä pinkki paperitollo hyllyllä. Niin kun sain huuhdeltua itseni niin lähin sitten siitä ja siellä oven lähellä oli joku nuori ja viaton siistintähenkilö niin liu'uin sitten smoothisti kohti ja pyysin että hakisi ensiapuvälineistöä jonka hän lupasi tehdä. Oli kyllä kädessäni pefletti ettei tilanne nyt aivan törkiä ollut kumminkaan. Sitten tuli hengenpelastaja EA-kassin kanssa ja menin pukemaan. Huomasin vielä kun piti lähteä, että oli jäänyt hässäkässä hoitoaine sinne suihkuun niin kävin sen hakemaan niin äijälle oli löytynyt tuoli sinne suihkuun ja parikin uimavalvojaa siinä oli ympärillä mutta verenvuoto ei ollut lakannut ja koko suihkutila muistutti aika pitkälti teurastamoa, vielä sellasta jossa ei olla turhan tarkkoja. Ja siellä oli sitten isiä pikkulasten kanssa. :sad1lol: Lanssi tuli sitten vastaan kun lähin meneen. Toivottavasti saivat tyrehdytettyä nenän.

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173513
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Hienoin tarina piffillä

#764 Post by Balam-Acab » 17 Nov 2017, 13:57

malja wrote:Oltiin Kemppaisen järkkäämässä Liedon punk festareilla vuonna miekka ja kypärä ja tuli sitten aika hakea kemppaiselta matkarahat.
Kemppainen sit kiemurteli takahuoneessa et sori ei nyt oikein oo rahaa, kato kun kulut sitä ja sitä ja tulot sitä ja sitä, kai sä ymmärrät, mut hei tässä ois iso laatikollinen kortsuja käviskö nää?
Totesin kemppaiselle että muuten kävis, mutkun ei käy, meilläm tankki lähes tyhjä ja rahaa ei oo kellään ja luulen että jos noi kortsut pudotetaan tankkiin, niin ei auto hirveesti Lahtea kohti lähe liikkumaan.
Kemppaisen selittely ja kiemurtelu vaan jatku, mut kato kun kato kun...
Siihen tuli sit painajaisen Luigi samoissa rahanhaku tarkoituksissa ja kemppainen alko saman selittelyn.
Luigi tempas sitä reveleistä kiinni ja pyöritti pari kertaa pitkin seiniä ja karju et mua ei sun paska selitykset kiinnosta, rahaa tänne perkele...
Tais Kemppaisen pojalle lirahtaa lusikallinen housuun, se kaivo nipun seteleitä taskusta ja heitti ne lattialle ja huus viekää perkele viimesetkin, noukittiin siitä sit luigin kanssa meille luvatut rahat ja loput jätettiin sit lattialle. Ai niin otin kyllä sen kortsulaatikonkin ja ei, en jakanut sitä Luigin kanssa... :D :D :D
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Sinsemilla
3k
Posts: 3031
Joined: 02 Mar 2015, 23:58
Location: Nomad

Re: Hienoin tarina piffillä

#765 Post by Sinsemilla » 20 Nov 2017, 03:44

hauveli wrote:
malja wrote:Oltiin Kemppaisen järkkäämässä Liedon punk festareilla vuonna miekka ja kypärä ja tuli sitten aika hakea kemppaiselta matkarahat.
Kemppainen sit kiemurteli takahuoneessa et sori ei nyt oikein oo rahaa, kato kun kulut sitä ja sitä ja tulot sitä ja sitä, kai sä ymmärrät, mut hei tässä ois iso laatikollinen kortsuja käviskö nää?
Totesin kemppaiselle että muuten kävis, mutkun ei käy, meilläm tankki lähes tyhjä ja rahaa ei oo kellään ja luulen että jos noi kortsut pudotetaan tankkiin, niin ei auto hirveesti Lahtea kohti lähe liikkumaan.
Kemppaisen selittely ja kiemurtelu vaan jatku, mut kato kun kato kun...
Siihen tuli sit painajaisen Luigi samoissa rahanhaku tarkoituksissa ja kemppainen alko saman selittelyn.
Luigi tempas sitä reveleistä kiinni ja pyöritti pari kertaa pitkin seiniä ja karju et mua ei sun paska selitykset kiinnosta, rahaa tänne perkele...
Tais Kemppaisen pojalle lirahtaa lusikallinen housuun, se kaivo nipun seteleitä taskusta ja heitti ne lattialle ja huus viekää perkele viimesetkin, noukittiin siitä sit luigin kanssa meille luvatut rahat ja loput jätettiin sit lattialle. Ai niin otin kyllä sen kortsulaatikonkin ja ei, en jakanut sitä Luigin kanssa... :D :D :D
Olis pitäny vaan kiinni tarinasta että ei oo mitää, tyhjästä ei voi nyhjää.
Image

Post Reply