Ravenfall 1.5.2010

Keskustelua keikkapaikkoista ja järjestäjistä. Keskustelua kokemuksien pohjalta informatiiviseksi tiedoksi muille.

Moderators: Paul Di'Anneli, Jane

Post Reply
Message
Author
eri nimimerkki

Re: Ravenfall 1.5.2010

#241 Post by eri nimimerkki » 12 May 2010, 20:51

nice 8)

User avatar
kyttääjänus
5k
Posts: 5102
Joined: 01 Jul 2009, 00:39
Location: North Sentinel Island

Re: Ravenfall 1.5.2010

#242 Post by kyttääjänus » 12 May 2010, 23:27

stalinisti elitisti wrote:Internet vittu tosissaan..
Sinänsä off-topic, mutta kuitenkin:
Olen todellakin sen verran tyhmä/wanha/huumorintajuton jne., että EN ole koskaan käsittänyt tätä "perustelua". Ts. voisiko joku vähemmän em:ja oleva wiisas henkilö kertoa minulle, vähäisemmälle veljelleen, Miksi jotain internetissä sanottua eli kirjoitettua ei pitäisi ottaa yhtä vakavasti - tai toisaalta yhtä vähän vakavissaan - kuin mitä tahansa muuta ihmisten välistä sanallista/kirjallista jne. kommunikointia?? Missä todetaan jne., että internetissä esiintuodun mielipiteenäkemyksen "painoarvo ja merkitys" eroaa huomattavasti esim. sanotusta (niin f-2-f tai puhelimessa) tai (varsinkin ns. avoimessa) kirjeessä kirjoitetusta? :-k
Tein tässä tällaisen ”heräteostoksen”. Mutta olen uskovainen mies.

User avatar
hailander
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 24179
Joined: 06 Jan 2009, 02:10
Location: Hima

Re: Ravenfall 1.5.2010

#243 Post by hailander » 12 May 2010, 23:30

kyttääjänus wrote:
stalinisti elitisti wrote:Internet vittu tosissaan..
Sinänsä off-topic, mutta kuitenkin:
Olen todellakin sen verran tyhmä/wanha/huumorintajuton jne., että EN ole koskaan käsittänyt tätä "perustelua". Ts. voisiko joku vähemmän em:ja oleva wiisas henkilö kertoa minulle, vähäisemmälle veljelleen, Miksi jotain internetissä sanottua eli kirjoitettua ei pitäisi ottaa yhtä vakavasti - tai toisaalta yhtä vähän vakavissaan - kuin mitä tahansa muuta ihmisten välistä sanallista/kirjallista jne. kommunikointia?? Missä todetaan jne., että internetissä esiintuodun mielipiteenäkemyksen "painoarvo ja merkitys" eroaa huomattavasti esim. sanotusta (niin f-2-f tai puhelimessa) tai (varsinkin ns. avoimessa) kirjeessä kirjoitetusta? :-k
Oletan että tää tarkottaa sitä, kun joskus täällä internetissä ihmiset keskutelee vähän pienemmällä itsekontrollilla ja toisaalta provosoituvat helpommin. Tästä johtuen internetissä jutut kärjistyy ja silleen. Joskus joku jopa raahaa painolastinsa internetin ulkopuolella ja kuristaa, silloin vois sanoa juuri näin.

User avatar
Karlos
Posts: 576
Joined: 30 Sep 2006, 05:17
Location: helsingin takapiha ghetto

Re: Ravenfall 1.5.2010

#244 Post by Karlos » 13 May 2010, 00:17

vieläkö tätä vittu jauhetaan...voi vittu ...................hoh.......... :roll:

User avatar
Johan Carl Emil
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20000
Joined: 08 Dec 2007, 17:08

Re: Ravenfall 1.5.2010

#245 Post by Johan Carl Emil » 13 May 2010, 09:24

kyttääjänus wrote:
stalinisti elitisti wrote:Internet vittu tosissaan..
Sinänsä off-topic, mutta kuitenkin:
Olen todellakin sen verran tyhmä/wanha/huumorintajuton jne., että EN ole koskaan käsittänyt tätä "perustelua". Ts. voisiko joku vähemmän em:ja oleva wiisas henkilö kertoa minulle, vähäisemmälle veljelleen, Miksi jotain internetissä sanottua eli kirjoitettua ei pitäisi ottaa yhtä vakavasti - tai toisaalta yhtä vähän vakavissaan - kuin mitä tahansa muuta ihmisten välistä sanallista/kirjallista jne. kommunikointia?? Missä todetaan jne., että internetissä esiintuodun mielipiteenäkemyksen "painoarvo ja merkitys" eroaa huomattavasti esim. sanotusta (niin f-2-f tai puhelimessa) tai (varsinkin ns. avoimessa) kirjeessä kirjoitetusta? :-k
Nettiin voi huudella nimimerkin takaa helposti mitä tahansa, ja jengi sortuukin kaikenlaisiin solvauksiin ja läppiin joita ei varmasti tulisi kasvotusten sanottua (f2f mainittu!). Tähän nimenomaiseen tapaukseen voisin kommentoida että tuskin se on sen parempi peruste hakata porukkaa vaikka ne sanois päin naamaa että sun bändi on paska? Taisi olla vielä niin että hyökkäyksen kohteeksi joutunut henkilö ei edes ollut solvannut ao bändiä, ei netissä eikä kasvotuste.
BÖNTHÖÖ BÖNTHÖÖ MAZEL TOW

Loma kalja count 22.8 klo 17.30 alkaen: error 505 olen pahoillani

User avatar
Munallinen Holhooja
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14051
Joined: 04 Mar 2007, 10:38

Re: Ravenfall 1.5.2010

#246 Post by Munallinen Holhooja » 13 May 2010, 13:55

kyttääjänus wrote:
stalinisti elitisti wrote:Internet vittu tosissaan..
Sinänsä off-topic, mutta kuitenkin:
Olen todellakin sen verran tyhmä/wanha/huumorintajuton jne., että EN ole koskaan käsittänyt tätä "perustelua". Ts. voisiko joku vähemmän em:ja oleva wiisas henkilö kertoa minulle, vähäisemmälle veljelleen, Miksi jotain internetissä sanottua eli kirjoitettua ei pitäisi ottaa yhtä vakavasti - tai toisaalta yhtä vähän vakavissaan - kuin mitä tahansa muuta ihmisten välistä sanallista/kirjallista jne. kommunikointia?? Missä todetaan jne., että internetissä esiintuodun mielipiteenäkemyksen "painoarvo ja merkitys" eroaa huomattavasti esim. sanotusta (niin f-2-f tai puhelimessa) tai (varsinkin ns. avoimessa) kirjeessä kirjoitetusta? :-k
Mä kyllä ite tarkotin sitä kun suututtiin kissan shoppaamisesta bändikuvaan, kun samaan aikaan vaikutti siltä että vähäteltiin oikeassa elämässä tapahtunutta väkivaltaa. Mutta oli Hailanderkin oikeassa, netissä jutut kärjistyy helpommin ja tulee kirjoitettua jotain mitä ei turpaansaantivaaran takia saattaisi sanoa naamatusten (vaikka surkea ihminen täytyy olla jos bändin mollaamisesta kiinni kävis), ja siksi mä en ainakaan jaksa ottaa samalla lailla tosissani ihan kaikkea netin paskan jauhantaa varsinkaan tuntemattomilta ihmisiltä.

Jake (Ravenfall / TreSS)
Posts: 12
Joined: 07 May 2010, 21:23

Re: Ravenfall 1.5.2010

#247 Post by Jake (Ravenfall / TreSS) » 13 May 2010, 14:11

stalinisti elitisti wrote:
kyttääjänus wrote:
stalinisti elitisti wrote:Internet vittu tosissaan..
Sinänsä off-topic, mutta kuitenkin:
Olen todellakin sen verran tyhmä/wanha/huumorintajuton jne., että EN ole koskaan käsittänyt tätä "perustelua". Ts. voisiko joku vähemmän em:ja oleva wiisas henkilö kertoa minulle, vähäisemmälle veljelleen, Miksi jotain internetissä sanottua eli kirjoitettua ei pitäisi ottaa yhtä vakavasti - tai toisaalta yhtä vähän vakavissaan - kuin mitä tahansa muuta ihmisten välistä sanallista/kirjallista jne. kommunikointia?? Missä todetaan jne., että internetissä esiintuodun mielipiteenäkemyksen "painoarvo ja merkitys" eroaa huomattavasti esim. sanotusta (niin f-2-f tai puhelimessa) tai (varsinkin ns. avoimessa) kirjeessä kirjoitetusta? :-k
Mä kyllä ite tarkotin sitä kun suututtiin kissan shoppaamisesta bändikuvaan, kun samaan aikaan vaikutti siltä että vähäteltiin oikeassa elämässä tapahtunutta väkivaltaa. Mutta oli Hailanderkin oikeassa, netissä jutut kärjistyy helpommin ja tulee kirjoitettua jotain mitä ei turpaansaantivaaran takia saattaisi sanoa naamatusten (vaikka surkea ihminen täytyy olla jos bändin mollaamisesta kiinni kävis), ja siksi mä en ainakaan jaksa ottaa samalla lailla tosissani ihan kaikkea netin paskan jauhantaa varsinkaan tuntemattomilta ihmisiltä.
Sanotaan nyt selvyyden vuoksi vielä kerran että en ole vähätellyt väkivaltaa, vaan juurikin päinvastoin. Enkä tiedä tarkkoja syitä tapahtuneeseen niin en viitsi niitä täällä enkä muuallakaan lähteä sen paremmin spekuloimaan.
Photoshoppaukset taas on kohdistettu koko yhtyeeseen joka ei liity loppuillan kahinoihin (no okei, toki on kytkös olemassa kun laulaja oli jutussa osallisena mutta se nyt ei suoranaisesti ole bändin vika). Tapahtuneesta olen julkisesti esittänyt pahoittelut sekä itseni että bändin puolesta ja vokalisti on tekojaan sovitellut muiden osallisten kanssa. Eli niiltä osin jälkipuinti on hyvin sujunut. Toivottavasti kaikki, sekä täällä että muualla, saavat asian tiimoilta pian mielenrauhan.

Olen itse huomannut monella forumilla myös tuon kylmän tosiasian että netissä monet kirjoittelevat vähän mitä sattuu, ja sen takiahan lukemiaan kannattaa käsitellä tietyllä varauksella. Myös nimimerkkien takaa uhoaminen ja provoaminen on mielestäni aikansa elänyttä touhua
ja kirjoittelenkin myös tänne nimimerkillä josta mut voi tunnistaa. Tosin en olekaan täältä hakemassa em. asioita :mrgreen:

User avatar
kyttääjänus
5k
Posts: 5102
Joined: 01 Jul 2009, 00:39
Location: North Sentinel Island

Re: Ravenfall 1.5.2010

#248 Post by kyttääjänus » 14 May 2010, 00:11

hailander wrote:
kyttääjänus wrote:
stalinisti elitisti wrote:Internet vittu tosissaan..
Sinänsä off-topic, mutta kuitenkin:
Olen todellakin sen verran tyhmä/wanha/huumorintajuton jne., että EN ole koskaan käsittänyt tätä "perustelua". Ts. voisiko joku vähemmän em:ja oleva wiisas henkilö kertoa minulle, vähäisemmälle veljelleen, Miksi jotain internetissä sanottua eli kirjoitettua ei pitäisi ottaa yhtä vakavasti - tai toisaalta yhtä vähän vakavissaan - kuin mitä tahansa muuta ihmisten välistä sanallista/kirjallista jne. kommunikointia?? Missä todetaan jne., että internetissä esiintuodun mielipiteenäkemyksen "painoarvo ja merkitys" eroaa huomattavasti esim. sanotusta (niin f-2-f tai puhelimessa) tai (varsinkin ns. avoimessa) kirjeessä kirjoitetusta? :-k
Oletan että tää tarkottaa sitä, kun joskus täällä internetissä ihmiset keskutelee vähän pienemmällä itsekontrollilla ja toisaalta provosoituvat helpommin. Tästä johtuen internetissä jutut kärjistyy ja silleen.
Kiitos (itsestään) selvennyksestä sulle, kuten noille parille muullekin jotka viittivät tohon ns. ääneen "ajatteluuni" eli väliintulokysely-kommentointiini suht samansisältöisesti vastata; tosin sitä en edelleenkään oikein kässää, enkä varsinkaan allekirjoita, että (ainakin tällä lankulla pitkälti vain muka-)nimettömänä voisi netissä kuka tahansa huudella oikeastaan mitä tahansa mitä ei kehtaa tai vaikka sitten uskallakaan sanoa toiselle päin naamaa. Milloin silloin on ko. kirjoittaja ennemminkin vähän raukkamainen tai kontrollikyvytön (jo muutenkin) ja siitä eli sellaisuudestaan on ainakin mun mielestä turhaa & älytöntäkin lähteä "nettijuttelu nyt vaan on sellastatällasta vammasta läpandeerausta" -tyyliin mukatoimivasti vierittään niin sanotusti ko. perussyytä törkeillekin huuteluilleen jonkin pelkän kommunikointivälineen niskaan. (ja tän pystysin kyl sanoon päin naamaa kelle tahansa, joka em. tavoin toimii - saas nähä tajuisko kun oli Suht kommerverkkinen virke:)
Eli ennemminkin kuin "internet vittu tosissaan!" voisi kait sanoa ""monet ihmiset nyt on pikkusieluisia ja kateellisia pelkureita muutenkin eli sanomisensa ja heidät henkilöinä ylipäätäänkään vittu tosissaan!".

Ja tää oli tosiaan melkosta off-topicia jo, eli puolestani/-ltani ei aiheesta sen enempää ainakaan tässä viestiketjussa - mutta toivottavasti aiheen esiinotto edes Vähän vaikutti johonkuhun meistäteistä eli laitto jopa pariks sekunniks miettiin sitä mitä ja miten netissä kirjoittelee tms. setäily-häröilyäni. :)
Tein tässä tällaisen ”heräteostoksen”. Mutta olen uskovainen mies.

Oululaisten vedet tarkistettava
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 13242
Joined: 24 May 2004, 17:09

Re: Ravenfall 1.5.2010

#249 Post by Oululaisten vedet tarkistettava » 14 May 2010, 21:50

Jake (Ravenfall / TreSS) wrote: Myös nimimerkkien takaa uhoaminen ja provoaminen on mielestäni aikansa elänyttä touhua
ja kirjoittelenkin myös tänne nimimerkillä josta mut voi tunnistaa. Tosin en olekaan täältä hakemassa em. asioita :mrgreen:
mä kyl epäilen ettei täält pilluakaan saa. Mut IMH voi keittää makkarakeitot.
Image

User avatar
tyhmät kysymykset
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10042
Joined: 29 Dec 2009, 14:02

Re: Ravenfall 1.5.2010

#250 Post by tyhmät kysymykset » 09 Aug 2010, 22:40

jumalauta tää topik on viihdettä :lol:

User avatar
Ruusu Phantom
2k
Posts: 2208
Joined: 30 Nov 2007, 14:20
Location: Jengi, gang

Re: Ravenfall 1.5.2010

#251 Post by Ruusu Phantom » 09 Aug 2010, 23:27

Kovaa musaa. Pitäisi vain markkinoida "hieman" erilaisilla metodeilla... :)
Ton yhen tyypin blogissa väitetään, että nuoriso...
https://bit.ly/3DoGNzV

eri nimimerkki

Re: Ravenfall 1.5.2010

#252 Post by eri nimimerkki » 09 Aug 2010, 23:32

Reiän lapsi wrote:Kovaa musaa.
Joo, semmosta paskaa mikä oikein sattuu kun punnertaa ulos.

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173513
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Ravenfall 1.5.2010

#253 Post by Balam-Acab » 07 May 2012, 07:53

Image
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
zinko
3k
Posts: 3739
Joined: 28 Jan 2006, 13:25
Location: Tampere
Contact:

Re: Ravenfall 1.5.2010

#254 Post by zinko » 07 May 2012, 10:50

aiheellinen nosto

User avatar
nääsgul
RUTTO SAAPUU
Posts: 51495
Joined: 19 Oct 2009, 23:30
Location: burzum

Re: Ravenfall 1.5.2010

#255 Post by nääsgul » 07 May 2012, 11:25

Kiitokset nostosta. hymyilytti ääneen pari kertaa.
Rippa wrote: Haluaa elellä rauhassa luonnon helmassa, taivaalla hävittäjät jyrisee, metsäkoneet kaataa puita, ihmiset mölyää ja möykkää, voimalinjat surisee. On aika kostaa
je veux des ailes végétaliennes ou je veux mourir
Spoiler:
ᛉ H E I L I G E ᛣ
Image
ᛉ H E I L I G E ᛣ

Post Reply