Punk keikkojen nykytila

Keskustelua keikkapaikkoista ja järjestäjistä. Keskustelua kokemuksien pohjalta informatiiviseksi tiedoksi muille.

Moderators: Paul Di'Anneli, Jane

Message
Author
User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86225
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Re: Punk keikkojen nykytila

#256 Post by Ananaskääpiö » 03 Aug 2014, 20:48

Ite en käy oikeastaan keikoilla kun just kattoo kavereiden bändejä kalja kourassa. Joillain festareilla ja sit klassikkobändien (esim. joku Saint Vitus) keikoilla näyttäydyn kanssa silleen poser-hengessä, vaikka ne ei silleen kiinnostakaan.
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

User avatar
Herra Aasi
kaks viikkoa piffillä
Posts: 45739
Joined: 10 Mar 2009, 13:29
Location: Raittiuden vuorella pillittämässä

Re: Punk keikkojen nykytila

#257 Post by Herra Aasi » 04 Aug 2014, 14:20

Aika paljon tätä maata sahanneena oon huomannut, että lähinnä Helsingissä keikat on vähän ankeita (tai sit ei olla riittävän hyviä, voi yhtä hyvin olla siitä kiinni), eikä olla sitten soitettu siellä kauhean hyviä keikkojakaan. Sitten taas ihan missä tahansa muualla meno on kohdallaan ja ihmiset tekee muutakin kun seisoo kalja kädessä. Tampereella välistä vähän nihkeää, mikä laittaa miettimään, onko isomman skenen ja nihkeämmän meiningin välinen korrelaatio todellinen... ? :yucca:

User avatar
I & I Spit On Their Graves
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 92084
Joined: 05 Mar 2004, 09:59

Re: Punk keikkojen nykytila

#258 Post by I & I Spit On Their Graves » 04 Aug 2014, 14:22

Olen vähän hämilläni mitä minun pitäisi keikoilla tehdä kalja kädessä kuin seistä se kalja kädessä. Heittää sitä kaljaa muiden kalja kädessä seisojen päälle? Huutaa "joka jätkä joka ei tule pittiin on homo"? En minä yleisön edustajana ole mitenkään velvollinen jeesaamaan jotain urpoa lavalla kokemaan itsensä rokkitähdeksi.

ps. upea nosto 6/5
Vitu Hanna wrote: Mikä hitto tää uus nikki on, luulin sua joksikin huumeidenkäyttäjäksi :x
Juutas wrote: Olisinpa minäkin kirkasotsainen punkkari

User avatar
REMOVE KEBAB
perusnihilisti
Posts: 15758
Joined: 03 Jan 2008, 18:56
Location: Nargaroth kesäleiri

Re: Punk keikkojen nykytila

#259 Post by REMOVE KEBAB » 04 Aug 2014, 14:25

BOX IS STUBID wrote:Olen vähän hämilläni mitä minun pitäisi keikoilla tehdä kalja kädessä kuin seistä se kalja kädessä. Heittää sitä kaljaa muiden kalja kädessä seisojen päälle? Huutaa "joka jätkä joka ei tule pittiin on homo"? En minä yleisön edustajana ole mitenkään velvollinen jeesaamaan jotain urpoa lavalla kokemaan itsensä rokkitähdeksi.
Komp.
Tälle ajalle tyypillinen natsihevari CREW
Roge Mentula 2015 CREW

User avatar
jaxen
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 81715
Joined: 26 May 2010, 14:58
Location: Inkeroisten jäbä

Re: Punk keikkojen nykytila

#260 Post by jaxen » 04 Aug 2014, 14:28

Kyllähän se yksikin hampaat sisään pittaaja/riehuja/tönijä nostaa keikan, kuin keikan hengen pinnan yläpuolelle.
NEKROPOLIS 2 | VYÖHYKE (UE punk)
___________________

"Seuraavaksi katsomme, kuinka kaksi kouluikäistä taituria tykittelee rock- ja metalliklassikoita"

User avatar
I & I Spit On Their Graves
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 92084
Joined: 05 Mar 2004, 09:59

Re: Punk keikkojen nykytila

#261 Post by I & I Spit On Their Graves » 04 Aug 2014, 14:38

jaxen wrote:Kyllähän se yksikin hampaat sisään pittaaja/riehuja/tönijä nostaa keikan, kuin keikan hengen pinnan yläpuolelle.
yksi suosikkikeikoistani hesassa on kerta lepiksessä kun arkipäivänä pari summasankaria pittasi koko satapäisen yleisön häiriöksi, kunnes eräs nimeltä mainitsematon piffiläinen niputti molemmat ja varmemmaksi vakuudeksi haki portsarin noutamaan häiritköt pihalle. tämmöistä häirikköpittaajien niputus menoa diggaisin nähdä useamminkin.
Vitu Hanna wrote: Mikä hitto tää uus nikki on, luulin sua joksikin huumeidenkäyttäjäksi :x
Juutas wrote: Olisinpa minäkin kirkasotsainen punkkari

User avatar
Herra Aasi
kaks viikkoa piffillä
Posts: 45739
Joined: 10 Mar 2009, 13:29
Location: Raittiuden vuorella pillittämässä

Re: Punk keikkojen nykytila

#262 Post by Herra Aasi » 04 Aug 2014, 14:48

Vammainen Homo wrote:
BOX IS STUBID wrote:Olen vähän hämilläni mitä minun pitäisi keikoilla tehdä kalja kädessä kuin seistä se kalja kädessä. Heittää sitä kaljaa muiden kalja kädessä seisojen päälle? Huutaa "joka jätkä joka ei tule pittiin on homo"? En minä yleisön edustajana ole mitenkään velvollinen jeesaamaan jotain urpoa lavalla kokemaan itsensä rokkitähdeksi.
Komp.

Tolle toki täysi komp, enkä minä oikein tiedä mitä siellä pitäis tehä :lol: Oon ainakin aina sanonut, että olkaa just niinkö tykkäätte, älkääkä ruokkiko jotain yhdentekeviä kliseitä, jos ei kiinnosta heilua ja mesota, niin seiskää paikallanne. Mutta kyllä hyvä riffi on aina hyvä riffi ja jollain Famine Yearillakin niitä on niin vitusti, että vaikeempi sitä on paikallaan pönöttää. :P

User avatar
Bill Fruge
Fuel Maintenance Technician
Posts: 15905
Joined: 04 Mar 2004, 18:31
Location: ADC 2238-5531

Re: Punk keikkojen nykytila

#263 Post by Bill Fruge » 04 Aug 2014, 14:56

jos keikkoja on enemmän mitä jaksaa käydä katsomassa niin helposti menee siihen että bönötetään kalja kädessä ja katsotaan bändiä sopivan kaukaa. Joskun ennen vanhaa kun hyviä punk keikkoja saattoi olla koko suomessa yksi kuukaudessa niin sitä saattoi ollakin innostunut bändeistä + yleisö oli keskimäärin nuorempaa
"Here, boy! Want your mouse? Nice mouse. Pretty toy. Want your mouse? Here, boy."

User avatar
renesanssi-kari (punk)
perliinin pille peino
Posts: 59446
Joined: 24 Jul 2005, 17:39
Location: en vie dans les temps nouveaux

Re: Punk keikkojen nykytila

#264 Post by renesanssi-kari (punk) » 04 Aug 2014, 14:56

onx ok jos on melkein paikallaan, mut nyökyttelee tosi raivokkaasti?
Kraft, Schnelligkeit, Ausdauer, Gelehrsamkeit, eine glorreiche Zukunft.

User avatar
Dungeonterror
Pokemon flying farting pikachu
Posts: 42970
Joined: 08 Jun 2009, 00:02

Re: Punk keikkojen nykytila

#265 Post by Dungeonterror » 04 Aug 2014, 15:16

homo homo homo homo homo wrote:onx ok jos on melkein paikallaan, mut nyökyttelee tosi raivokkaasti?
Jos hiukset heiluu niin homma ok!
EN OLE PATOLOGI MUTTA VOIN TOKI VILKAISTA

User avatar
Bill Fruge
Fuel Maintenance Technician
Posts: 15905
Joined: 04 Mar 2004, 18:31
Location: ADC 2238-5531

Re: Punk keikkojen nykytila

#266 Post by Bill Fruge » 04 Aug 2014, 15:33

temsu wrote:
homo homo homo homo homo wrote:onx ok jos on melkein paikallaan, mut nyökyttelee tosi raivokkaasti?
Jos hiukset heiluu niin homma ok!
Entä jos ei ole hiuksia?
"Here, boy! Want your mouse? Nice mouse. Pretty toy. Want your mouse? Here, boy."

User avatar
Räppi-Turre
.
.
Posts: 107444
Joined: 30 Apr 2004, 14:37
Contact:

Re: Punk keikkojen nykytila

#267 Post by Räppi-Turre » 04 Aug 2014, 15:51

Lomalla 28.7.-24.8. wrote:
temsu wrote:
homo homo homo homo homo wrote:onx ok jos on melkein paikallaan, mut nyökyttelee tosi raivokkaasti?
Jos hiukset heiluu niin homma ok!
Entä jos ei ole hiuksia?
Se olisi kiusallista
...That’s Heavy!
...I’m rappin’ Heavy Metal!

User avatar
jaxen
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 81715
Joined: 26 May 2010, 14:58
Location: Inkeroisten jäbä

Re: Punk keikkojen nykytila

#268 Post by jaxen » 04 Aug 2014, 16:28

Lomalla 28.7.-24.8. wrote:
temsu wrote:
homo homo homo homo homo wrote:onx ok jos on melkein paikallaan, mut nyökyttelee tosi raivokkaasti?
Jos hiukset heiluu niin homma ok!
Entä jos ei ole hiuksia?
SILLOIN ALKAA OLLA LIIAN VANHA KÄYMÄÄN KEIKOILLA.

Kolmisen vuotta sitten tultiin bussilla Kumpulan treenikseltä ja bussiin pamahti joku teini-ikäinen nenärenkainen pötkötukka-krusti kahden jupin näköisen kaverinsa kanssa ihan hirveässä uhittelupirikännissä. Haukkui meidät keski-ikäisiksi paskoiksi ja uhitteli koko bussille. Jäin Kurvissa veke ja meinasivat vetää pysäkillä 3 vs. 1 turpaan, mutta jotenkin puhuin itseni veke. Tyyppelöt jatkoi Lepikseen päin (itse olin himamatkalla). SE OLI PUNK.

ps. jos tunnistat itsesi tästä, niin olit/olet täyskyrpäjätkä ja tervetuloa 1 vs. 1 :P
NEKROPOLIS 2 | VYÖHYKE (UE punk)
___________________

"Seuraavaksi katsomme, kuinka kaksi kouluikäistä taituria tykittelee rock- ja metalliklassikoita"

User avatar
Räppi-Turre
.
.
Posts: 107444
Joined: 30 Apr 2004, 14:37
Contact:

Re: Punk keikkojen nykytila

#269 Post by Räppi-Turre » 04 Aug 2014, 16:43

jaxen wrote:Haukkui meidät keski-ikäisiksi paskoiksi ja uhitteli koko bussille.
:lol:
...That’s Heavy!
...I’m rappin’ Heavy Metal!

User avatar
MASSE
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 22360
Joined: 24 May 2010, 21:03
Location: SODOMIITTINEN SUOMI

Re: Punk keikkojen nykytila

#270 Post by MASSE » 04 Aug 2014, 16:47

Duuni-Jack wrote:
jaxen wrote:Haukkui meidät keski-ikäisiksi paskoiksi ja uhitteli koko bussille.
:lol:
Image

Post Reply