Keikkajärjestäjiä.

Keskustelua keikkapaikkoista ja järjestäjistä. Keskustelua kokemuksien pohjalta informatiiviseksi tiedoksi muille.

Moderators: Paul Di'Anneli, Jane

Message
Author
vile
1k
Posts: 1150
Joined: 09 Mar 2006, 20:53

Keikkajärjestäjiä.

#1 Post by vile » 09 Nov 2009, 10:20

Pitäisköhän taas tehdä pientä listaa?

User avatar
Herra Aasi
kaks viikkoa piffillä
Posts: 45739
Joined: 10 Mar 2009, 13:29
Location: Raittiuden vuorella pillittämässä

Re: Keikkajärjestäjiä.

#2 Post by Herra Aasi » 12 Nov 2009, 00:14

Mä oon järkkäilly tuollasta Äpärärockia jo pari kertaa, ja suunnittelen tohon tammi-helmikuulle yhtä tapahtumaa, jonne voisin jollekin helsinkiläisbändille (tm. sadan kilsan säteellä oleva bändi) maksaa bensat, jos tahtoo tulla soittamaan Lahden nuorisolle. Nollabudjetin vetoa aneemiselle yleisölle siis. Aina välistä kaikkea muutakin täällä Lahden seudulla järkkäilen. YVllä yhteyttä jos niikseen tulee.

User avatar
ljm
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10446
Joined: 22 Mar 2004, 20:29
Location: 96100
Contact:

Re: Keikkajärjestäjiä.

#3 Post by ljm » 13 Nov 2009, 15:03

Ouluun voi tiedustella keikkoja:

Kulttuuriyhdistys Paskakaupunni: http://paskakaupunni.org/
paskakaupunniry (xÄTx ) gmail.com

Järkätään keikkoja itteä kiinnostaville bändeille sillon tällön kun jaksaa, bensat, ruoat ja majoitus järjestyy. Kantsii miettiä valmiiksi ja ehdottaa sopivia päiviä ja säätää joku toinen keikka samalle reissulle jos etelästä asti meinaa tänne tulla. Ja jos on ihan neva hööd / uusi bändi, niin kannattaa kysyä ehkä jotain toistakin orkesteria messiin.
Last edited by ljm on 17 Feb 2014, 19:12, edited 1 time in total.

User avatar
chachi
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18770
Joined: 07 Mar 2004, 18:12

Re: Keikkajärjestäjiä.

#4 Post by chachi » 13 Nov 2009, 17:26

Toi Oulu on niin lähellä Raahea, että jos Ouluun on tunkua, niin tänne voi samalla tarjota. Ottaa vaikka yhteyttä meikään: info(at)psychedelica PISTE fi - ruoka, juoma, majoitus onnistuu ihan helposti, rahaakin on yleensä pyritty antamaan ja tarvittaessa hoitamaan PA + puuttuvat vermeet.

edit: Niin, tää oli siis parin vuoden takainen tilanne kun en vielä Oulussa asunut eli multa ei kamalasti kannata kysellä keikkoja Raaheen. Rytmikellari pyörii nykyisin uuden omistajan (=entisen työntekijän) ja kavereiden voimin, joten sinne voi ottaa yhteyksiä. Mitään rahahommia ei kannata kuitenkaan odotella, enemmänkin lippuriskillä vedetään nykyisin.
Last edited by chachi on 30 May 2011, 21:39, edited 1 time in total.

User avatar
Il Duce Lee
Jääkenttien Kristian Arje
Posts: 74046
Joined: 07 Mar 2004, 12:43
Location: Central Blvd

Re: Keikkajärjestäjiä.

#5 Post by Il Duce Lee » 15 Nov 2009, 21:17

tää tiedotteeks!
digimetsä wrote:
20 Apr 2023, 22:16
Eräänlaista ableismia toikin on että tullaan leveilemään kuinka pystyy olemaan selvinpäin viihteellä eikä ahdista

pipsa
Posts: 208
Joined: 15 Jun 2004, 13:26
Location: vaihtelee

en osaa poistaaaaa......

#6 Post by pipsa » 24 Dec 2009, 15:53

tätä viestiäää...
Last edited by pipsa on 24 May 2011, 16:24, edited 7 times in total.

User avatar
Hra Mezola
Ukko
Posts: 48291
Joined: 06 Sep 2005, 14:45
Location: Helsinki

Re: Keikkajärjestäjiä.

#7 Post by Hra Mezola » 17 Aug 2010, 22:50

Minä buukkailen Lepikseen ja Manalaan, yhteydenotot joko tänne yyveenä tai [email protected]
Image
hauveli wrote:jos ei oo pelannu roolipelejä ja siksi ei tajuu mistään mitään ja on ihan hapannaama niin ehkä kannattais

User avatar
Paukutusta Rakkaudella
suur-bjönde
Posts: 13292
Joined: 01 Mar 2005, 10:21
Location: Hki

Re: Keikkajärjestäjiä.

#8 Post by Paukutusta Rakkaudella » 15 Sep 2010, 16:04

iha vaa kyssäri, lukeeks kukaan sähköposteja vai pitääks mun soittaa joka paikkaa? ainakaa viimeks ku koitin jotai säätää ni oliko se nyt 4 paikasta yks vaan vaivautu vastaamaan edes että "ei kiitos." :D
nyt vaan kävi näin.

User avatar
chachi
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18770
Joined: 07 Mar 2004, 18:12

Re: Keikkajärjestäjiä.

#9 Post by chachi » 16 Sep 2010, 10:12

^Mun tiedot oikeastaan vois heivata vittuun tuosta; en asu enää Raahessa ja mä en siihen persläpeen ala järjestämään enää yhtään mitään kun se paikka jossa näitä iltamia tein, niin hyvä kun ei saanut itse maksaa paikalle ja joutui loppupeleissä vuokraamaan itse kaappeja paikalle (tietenkään niistä mitään saamatta) kun kyseisen puljun touhotusjohtaja oli jättänyt pienimmätkin pa- yms. laskut maksamatta ja oli pitänyt perinnän kautta sitten hoitaa. Ja kun jos paikalle on ilmoitettu hyvän aikaa taaksepäin että onhan ne nyt Marsut siellä ja rummut ettei tarvi jätkien niitä raahata esmes nyt vaikka just Kouvolasta mukanaan, niin "juu juu" ja kun keikkapäivä on seuraavana edessä niin mulle tulee soitto että "kai ne tuo omat Marsut eikö?" jne tätä rataa.

Voin antaa yhteystiedot tohon mestaan, mutta lippuriskillä vissiin mennään nykyään, bändit raahaa omat vermeet ja nukkuu missä sattuu. Että näillä varauksilla. Ainii ja mikseri on ihan paskana + jos hra ite haluaa tulla miksaamaan, niin siinä viimeistään menee bändillä hermo. Voin antaa todisteeksi Radiopuhelimien soundcheckistä äänitetyn puolen tunnin pätkän, heh...

User avatar
Mike Progehevi
nössö
Posts: 171837
Joined: 02 Nov 2009, 21:21

Re: Keikkajärjestäjiä.

#10 Post by Mike Progehevi » 17 Sep 2010, 10:08

Kovanaama wrote:iha vaa kyssäri, lukeeks kukaan sähköposteja vai pitääks mun soittaa joka paikkaa? ainakaa viimeks ku koitin jotai säätää ni oliko se nyt 4 paikasta yks vaan vaivautu vastaamaan edes että "ei kiitos." :D
Tää menee kyllä just näin ainakin Helsingin ulkopuolella aika monesti. Pifillä (ja tässä ketjussa) pyörivät järjestäjät vastailee kyllä mallikkasti. Esim. Jyväskylässä taitaa olla niin paskat nettiyhteydet että ei toivoakaan saada vastauksia.

User avatar
ljm
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10446
Joined: 22 Mar 2004, 20:29
Location: 96100
Contact:

Re: Keikkajärjestäjiä.

#11 Post by ljm » 18 Sep 2010, 17:51

terror wrote:
Kovanaama wrote:iha vaa kyssäri, lukeeks kukaan sähköposteja vai pitääks mun soittaa joka paikkaa? ainakaa viimeks ku koitin jotai säätää ni oliko se nyt 4 paikasta yks vaan vaivautu vastaamaan edes että "ei kiitos." :D
Tää menee kyllä just näin ainakin Helsingin ulkopuolella aika monesti. Pifillä (ja tässä ketjussa) pyörivät järjestäjät vastailee kyllä mallikkasti. Esim. Jyväskylässä taitaa olla niin paskat nettiyhteydet että ei toivoakaan saada vastauksia.
Sellaisiin maileihin jää kyllä joskus vastaamatta joissa joku summabändi 600 km päästä kysyy epämääräisesti "oisko teillä jotain tapahtumaa tulossa johon tarvittais bändejä". Paikallisille summabändeille olis kyllä keikkaa, mutta tollaiseen ei vaan voi vastata mitään järkevää.

Yleensäkin kannattaa tarjota mahdollisimman valmista (potentiaaliset viikonloput useampi kuukausi etukäteen, muita keikkoja mietittynä matkan varrelle, useampi bändi jne.)

User avatar
Paukutusta Rakkaudella
suur-bjönde
Posts: 13292
Joined: 01 Mar 2005, 10:21
Location: Hki

Re: Keikkajärjestäjiä.

#12 Post by Paukutusta Rakkaudella » 20 Sep 2010, 17:09

Lauri Juhani wrote:
terror wrote:
Kovanaama wrote:iha vaa kyssäri, lukeeks kukaan sähköposteja vai pitääks mun soittaa joka paikkaa? ainakaa viimeks ku koitin jotai säätää ni oliko se nyt 4 paikasta yks vaan vaivautu vastaamaan edes että "ei kiitos." :D
Tää menee kyllä just näin ainakin Helsingin ulkopuolella aika monesti. Pifillä (ja tässä ketjussa) pyörivät järjestäjät vastailee kyllä mallikkasti. Esim. Jyväskylässä taitaa olla niin paskat nettiyhteydet että ei toivoakaan saada vastauksia.
Sellaisiin maileihin jää kyllä joskus vastaamatta joissa joku summabändi 600 km päästä kysyy epämääräisesti "oisko teillä jotain tapahtumaa tulossa johon tarvittais bändejä". Paikallisille summabändeille olis kyllä keikkaa, mutta tollaiseen ei vaan voi vastata mitään järkevää.

Yleensäkin kannattaa tarjota mahdollisimman valmista (potentiaaliset viikonloput useampi kuukausi etukäteen, muita keikkoja mietittynä matkan varrelle, useampi bändi jne.)
joo no toi vähän vaikeuttaa hommaa jos kukaan ei vastaa mitään niin suunnitella noita vkoloppuja ja muita keikkoja matkan varrelle, ja myös muita bändejä koska niillekkin täytyis kertoa millon oltais missäkin soittamassa. Eli pointti oli siinä et paska suunnitella mitään jos mistään ei voi ikäänkuin alottaa ja rakentaa sen ympärille. Ymmärrän kyllä ton summabändi homman, mut ite oon ehdotellu yhteiskeikkaa (oma summabändi + vähän enempi nimeä jo kerännyt) ja silti vastauksia ei oo tullu. Pähkinän kuoressa = pitäs saada joku päivämäärä minkä ympärille esmes rakentaa jonku mini rundin ja jos kukaan ei semmosta suostu antaa ni mitäs vittua siinä sitte voi muutaku unohtaa koko homman. Täytyy siis vissiin jos joskus tulevaisuudessa jaksan ruveta säätämään niin ottaa puhelin käteen ja unohtaa sähköpostit. tää nyt meni ihan snadisti ehkä ot:n puolelle.
nyt vaan kävi näin.

User avatar
Paukutusta Rakkaudella
suur-bjönde
Posts: 13292
Joined: 01 Mar 2005, 10:21
Location: Hki

Re: Keikkajärjestäjiä.

#13 Post by Paukutusta Rakkaudella » 20 Sep 2010, 17:14

nii ja vielä se yks pointti mikä mulla tossa oli et seki on parempi ku vastaa että "ei kiitos" ku ettei vastaa ollenkaa.

edit. Alko jo vituttaa et edes avauduin koko aiheesta #-o
nyt vaan kävi näin.

User avatar
ljm
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10446
Joined: 22 Mar 2004, 20:29
Location: 96100
Contact:

Re: Keikkajärjestäjiä.

#14 Post by ljm » 23 Sep 2010, 15:43

Kovanaama wrote:nii ja vielä se yks pointti mikä mulla tossa oli et seki on parempi ku vastaa että "ei kiitos" ku ettei vastaa ollenkaa.

edit. Alko jo vituttaa et edes avauduin koko aiheesta #-o
Onhan se toki turhauttavaa. Mut hei, meikä sentään vastas sulle viime keväänä ja ois ehdottomasti kelvannu se Boredom Boyz+Kivesveto+mikäs se kolmas olikaan keikalle pohjoiseen..

User avatar
Paukutusta Rakkaudella
suur-bjönde
Posts: 13292
Joined: 01 Mar 2005, 10:21
Location: Hki

Re: Keikkajärjestäjiä.

#15 Post by Paukutusta Rakkaudella » 23 Sep 2010, 17:37

Lauri Juhani wrote:
Kovanaama wrote:nii ja vielä se yks pointti mikä mulla tossa oli et seki on parempi ku vastaa että "ei kiitos" ku ettei vastaa ollenkaa.

edit. Alko jo vituttaa et edes avauduin koko aiheesta #-o
Onhan se toki turhauttavaa. Mut hei, meikä sentään vastas sulle viime keväänä ja ois ehdottomasti kelvannu se Boredom Boyz+Kivesveto+mikäs se kolmas olikaan keikalle pohjoiseen..
jep, en nyt susta just puhunutkaan vaan olit niitä jotka sentäs vastaili! Ehkä me sinne vielä jossaki vaiheessa, jos jaksaa alkaa taas säätää..
nyt vaan kävi näin.

Post Reply