niin on eivätkä tosiaan vastaa edes maileihin, vaikka se on monessa paikassa se ainoa esillä oleva yhteystieto.koira nimeltä paavo wrote:perseestä revittyä hommaa tämä!!!

Moderator: Flash Gordon Bleu
niin on eivätkä tosiaan vastaa edes maileihin, vaikka se on monessa paikassa se ainoa esillä oleva yhteystieto.koira nimeltä paavo wrote:perseestä revittyä hommaa tämä!!!
nimim. Kissahullu wrote:Menin Puntalaan katsomaan hyviä bändejä, mutta siellä soittikin Valse Triste.
hytky wrote:Yks narkkimuija anto myös parhaan neuvon ikinä: "Älä mene ikinä naimisiin. Mieheni on entinen narkkari. Minä nykyinen."
Tämmönen Arctic Live Entertainment on meillä muutamat keikat järkänny Grandeen.juskavaa wrote:Keneen ottaa yhteyttä jos mielii Rovaniemeen keikalle?
Elfred Noelaner wrote: Oletko sinä eetu ainoa järkevä ihminen tässä ketjussa?
Nythän Rytmikellari siis sulki ovensa, mutta avasi uudelleen uudella nimellä ja omistajataholla: 3" Kuppila eli Kolmen Tuuman Kuppila, suomeksi.chachi wrote:Toi Oulu on niin lähellä Raahea, että jos Ouluun on tunkua, niin tänne voi samalla tarjota. Ottaa vaikka yhteyttä meikään: info(at)psychedelica PISTE fi - ruoka, juoma, majoitus onnistuu ihan helposti, rahaakin on yleensä pyritty antamaan ja tarvittaessa hoitamaan PA + puuttuvat vermeet.
edit: Niin, tää oli siis parin vuoden takainen tilanne kun en vielä Oulussa asunut eli multa ei kamalasti kannata kysellä keikkoja Raaheen. Rytmikellari pyörii nykyisin uuden omistajan (=entisen työntekijän) ja kavereiden voimin, joten sinne voi ottaa yhteyksiä. Mitään rahahommia ei kannata kuitenkaan odotella, enemmänkin lippuriskillä vedetään nykyisin.
shovi wrote: PS. Meidän bändi oli ihan yhtä paska ja räkänen kun tämäkin vitun mölyapinoiden klubi
Mitäs sille(kin) tapahtu?Identity wrote:Ton mun viestin saa poistaa. Koko baaria ei oo enää olemassa
onks Rollossa mitää keikkoja täs lähiaikoina?hymyeetu wrote:Tämmönen Arctic Live Entertainment on meillä muutamat keikat järkänny Grandeen.juskavaa wrote:Keneen ottaa yhteyttä jos mielii Rovaniemeen keikalle?
ale ( at ) arcticliveentertainment.fi.
tai
rauli.alaruikka ( at ) arcticliveentertainment.fi
Ainaki me ollaan ton Raulin kautta saatu hommat toimimaan.
Warning!!! wrote:Lepakkomiehen paras kontakti?
Tai siis keikkahommien kanssa?
Joku muu kuin LepakkomiesliveAgmail.com
?
Hra Mezola wrote:Minä buukkailen Lepikseen ja Manalaan, yhteydenotot joko tänne yyveenä tai [email protected]
Konkka!kosminen_joonas wrote:Mitäs sille(kin) tapahtu?Identity wrote:Ton mun viestin saa poistaa. Koko baaria ei oo enää olemassa
shovi wrote: PS. Meidän bändi oli ihan yhtä paska ja räkänen kun tämäkin vitun mölyapinoiden klubi