Demented Are Go

Keskustelua bändeistä ja muista musiikintekijöistä.

Moderators: Paul Di'Anneli, Vilja heilimöi, minä en, Bulizky

Message
Author
fuck u bitch I'm punk!
3k
Posts: 3626
Joined: 23 Nov 2005, 13:46

Re: Demented Are Go

#31 Post by fuck u bitch I'm punk! » 10 Nov 2009, 21:06

Onhan tää paras psychobillybändi mitä löytyy.

User avatar
GG Alley Oop
4k
Posts: 4686
Joined: 08 Sep 2008, 09:22
Location: jkl

Re: Demented Are Go

#32 Post by GG Alley Oop » 10 Nov 2009, 23:42

Sieg Haileselassie wrote:Onhan tää paras psychobillybändi mitä löytyy.
On kyllä pakko olla samaa mieltä.

User avatar
Chubby Fresh
holy terrorist
Posts: 41523
Joined: 01 Jan 2005, 18:38
Location: Neu-Schwabenland

Re: Demented Are Go

#33 Post by Chubby Fresh » 11 Nov 2009, 02:44

"Pervy in the park"-biisi huvittaa kuunneltuna suunnattomassa krapulassa.
KALI YUGA NOISE

"Degeneration of our species" CAS
SOLD OUT

plää
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11619
Joined: 01 Dec 2005, 16:07

Re: Demented Are Go

#34 Post by plää » 11 Nov 2009, 14:07

Tajuttoman hyvä bändi. Livenä toimi myös niin hyvin että meinas lähtee taju. Sparky on kyllä helvetin karismaattinen mies!!!
Pari ekaa levyyn tietenkin toimii parhaiten. Ja Pervy in the park on joka kesän hitti biisi! Zernobillyn kans voitas ne pervy in the park paidat hommata nyt vihoin ja viimein enskesäks!!!!

Veli-Pekka Numminen
1k
Posts: 1265
Joined: 29 Jul 2009, 16:41

Re: Demented Are Go

#35 Post by Veli-Pekka Numminen » 11 Nov 2009, 16:04

Diskarsee wrote:
Sieg Haileselassie wrote:Onhan tää paras psychobillybändi mitä löytyy.
On kyllä pakko olla samaa mieltä.
Onhan tää niinku täysin totta. :twisted:

User avatar
pikku-ilves tahmatassu
Posts: 590
Joined: 08 Mar 2009, 16:46
Location: 01510

Re: Demented Are Go

#36 Post by pikku-ilves tahmatassu » 11 Nov 2009, 20:08

Chubby Fresh wrote:
Zernobilly Guy wrote:Kaks ekaa lp:tä on kovia.
Chubby Fresh wrote:
ulkopuolinen wrote:Icons Of Filthin basisti Ed soitti tässä.
Muuta en Demented Are Go yhtyeestä tiedä!
DAG miinus laulaja = Klansmen.
Kerrohan tarkat faktat tästä!
Ekalla Klansmen LP:llä taustabändinä oli DAG, tokalla Krewmen. Kyllä noista löytää tietoa, jos haluaa etsiä.
Tottahan toki. Jos koko DAG on Basisti Graeme Grant. Ja jos koko Krewmen tarkottaa sitä että Tony Mcmillan soitti yhteen tai kahteen biisiin bassokuviot.
Sä tietäsit ton jos oisit etsinyt "faktat" muualta ku Blood & Honourin levykuvastosta.
Ja toi Icons of Filthin basisti oli jollain kiertueella tuuramassa Paul Lombardoa ku sillä oli erinäisiä "vaikeuksia".
imekää tattia.

User avatar
Chubby Fresh
holy terrorist
Posts: 41523
Joined: 01 Jan 2005, 18:38
Location: Neu-Schwabenland

Re: Demented Are Go

#37 Post by Chubby Fresh » 11 Nov 2009, 20:20

pikku-ilves tahmatassu wrote: Tottahan toki. Jos koko DAG on Basisti Graeme Grant. Ja jos koko Krewmen tarkottaa sitä että Tony Mcmillan soitti yhteen tai kahteen biisiin bassokuviot.
Sä tietäsit ton jos oisit etsinyt "faktat" muualta ku Blood & Honourin levykuvastosta.
Ja toi Icons of Filthin basisti oli jollain kiertueella tuuramassa Paul Lombardoa ku sillä oli erinäisiä "vaikeuksia".
Mulle on ihan yksi hailee kuka soittaa milläkin levyllä ja siksi en ymmärrä tätä "puolustuskannalle" menoa. Kyllä näillä bändeillä nyt vain oli yhteistyötä Ian Stuartin kanssa, se on fakta ja jos se jotakuta haittaa niin voi voi.

Mun "faktani" perustuvat Ian Stuartin haastatteluihin, joita on lukuisissa zineissä ysikytluvun alusta, ainakin hän totesi Last Chance-fanzinen haastattelussa joskus, että ekalla levyllä oli DAG ja tokalla Krewmen taustabändinä. Lehti löytyy itseltäkin. Muuta en tiedä. Klansmenin levyjä mulla ei ole eikä tule.
KALI YUGA NOISE

"Degeneration of our species" CAS
SOLD OUT

User avatar
pikku-ilves tahmatassu
Posts: 590
Joined: 08 Mar 2009, 16:46
Location: 01510

Re: Demented Are Go

#38 Post by pikku-ilves tahmatassu » 11 Nov 2009, 20:30

Chubby Fresh wrote:
pikku-ilves tahmatassu wrote: Tottahan toki. Jos koko DAG on Basisti Graeme Grant. Ja jos koko Krewmen tarkottaa sitä että Tony Mcmillan soitti yhteen tai kahteen biisiin bassokuviot.
Sä tietäsit ton jos oisit etsinyt "faktat" muualta ku Blood & Honourin levykuvastosta.
Ja toi Icons of Filthin basisti oli jollain kiertueella tuuramassa Paul Lombardoa ku sillä oli erinäisiä "vaikeuksia".
Mulle on ihan yksi hailee kuka soittaa milläkin levyllä ja siksi en ymmärrä tätä "puolustuskannalle" menoa. Kyllä näillä bändeillä nyt vain oli yhteistyötä Ian Stuartin kanssa, se on fakta ja jos se jotakuta haittaa niin voi voi.

Mun "faktani" perustuvat Ian Stuartin haastatteluihin, joita on lukuisissa zineissä ysikytluvun alusta, ainakin hän totesi Last Chance-fanzinen haastattelussa joskus, että ekalla levyllä oli DAG ja tokalla Krewmen taustabändinä. Lehti löytyy itseltäkin. Muuta en tiedä. Klansmenin levyjä mulla ei ole eikä tule.
sä nyt vaa oot miljoona kertaa todennu että psychobilly on paskaa, pistää miettii miks sun pitää kommentoida sit jokaisen aiheeseen mikä liittyy siihen?
Toi Graeme Grant oli jo siinä vaiheessa potkittu veke DAG:sta, eli ei varmaankaa voida puhuu sillo enää bändistä? Ja Krewmen ei ollu enää sillon kasassa kun Mcmillan veteli ne kuviot Stuartille. Ja oon kyllä itekkin lukenu sen haastiksia missä se mainitsee noi asiat, mut se ei tee sitä totuudeksi, varsinkin noitten edellä mainittujen syiden vuoksi. Ei tartte hermostuu, aattelin vaa korjata tän asian.
imekää tattia.

User avatar
Chubby Fresh
holy terrorist
Posts: 41523
Joined: 01 Jan 2005, 18:38
Location: Neu-Schwabenland

Re: Demented Are Go

#39 Post by Chubby Fresh » 11 Nov 2009, 20:38

pikku-ilves tahmatassu wrote:sä nyt vaa oot miljoona kertaa todennu että psychobilly on paskaa, pistää miettii miks sun pitää kommentoida sit jokaisen aiheeseen mikä liittyy siihen?
Toi Graeme Grant oli jo siinä vaiheessa potkittu veke DAG:sta, eli ei varmaankaa voida puhuu sillo enää bändistä? Ja Krewmen ei ollu enää sillon kasassa kun Mcmillan veteli ne kuviot Stuartille. Ja oon kyllä itekkin lukenu sen haastiksia missä se mainitsee noi asiat, mut se ei tee sitä totuudeksi, varsinkin noitten edellä mainittujen syiden vuoksi. Ei tartte hermostuu, aattelin vaa korjata tän asian.
Siksi, että mua nyt sattuu kiinnostamaan Ian Stuart ja hänen musiikilliset projektinsa. Ja toki voin varmaan kommentoida myös musiikkia, mistä en pidä. Mulla kuitenkin on myös `90-luvun alkupuolelta saakka ollut ystäviä, jotka vaikuttivat/vaikuttavat edelleen billy-piireissä, joten enköhän myös jotain vähän aiheesta tiedäkin.

Jos mun faktat olivat vääriä, niin ne johtuivat huonoista lähteistä, valitan asiaa. Jaksaa vaan edelleenkin ihmetyttää monien psychobilly-ihmisten sairaalloinen tarve sanoutua irti rasismista tms., kun kuitenkin osa genrestä/bändeistä on vähintäänkin epäsuorasti poliittisia ja sitoutuneita wp-aatteeseen. Yhtä lapsellista kuin joku S.H.A.R.P.-touhu.
KALI YUGA NOISE

"Degeneration of our species" CAS
SOLD OUT

Poistunut käyttäjä 4dc9fa
Poistunut käyttäjä
Posts: 115947
Joined: 10 Sep 2006, 16:10

Re: Demented Are Go

#40 Post by Poistunut käyttäjä 4dc9fa » 11 Nov 2009, 20:43

mä oon ainakin piinkova WP aatteen kannattaja! valkoperseet vaan nyt yxinkertaisesti donkkaa tykimmin!!!

User avatar
pikku-ilves tahmatassu
Posts: 590
Joined: 08 Mar 2009, 16:46
Location: 01510

Re: Demented Are Go

#41 Post by pikku-ilves tahmatassu » 11 Nov 2009, 20:54

Chubby Fresh wrote:
pikku-ilves tahmatassu wrote:sä nyt vaa oot miljoona kertaa todennu että psychobilly on paskaa, pistää miettii miks sun pitää kommentoida sit jokaisen aiheeseen mikä liittyy siihen?
Toi Graeme Grant oli jo siinä vaiheessa potkittu veke DAG:sta, eli ei varmaankaa voida puhuu sillo enää bändistä? Ja Krewmen ei ollu enää sillon kasassa kun Mcmillan veteli ne kuviot Stuartille. Ja oon kyllä itekkin lukenu sen haastiksia missä se mainitsee noi asiat, mut se ei tee sitä totuudeksi, varsinkin noitten edellä mainittujen syiden vuoksi. Ei tartte hermostuu, aattelin vaa korjata tän asian.
Siksi, että mua nyt sattuu kiinnostamaan Ian Stuart ja hänen musiikilliset projektinsa. Ja toki voin varmaan kommentoida myös musiikkia, mistä en pidä. Mulla kuitenkin on myös `90-luvun alkupuolelta saakka ollut ystäviä, jotka vaikuttivat/vaikuttavat edelleen billy-piireissä, joten enköhän myös jotain vähän aiheesta tiedäkin.

Jos mun faktat olivat vääriä, niin ne johtuivat huonoista lähteistä, valitan asiaa. Jaksaa vaan edelleenkin ihmetyttää monien psychobilly-ihmisten sairaalloinen tarve sanoutua irti rasismista tms., kun kuitenkin osa genrestä/bändeistä on vähintäänkin epäsuorasti poliittisia ja sitoutuneita wp-aatteeseen. Yhtä lapsellista kuin joku S.H.A.R.P.-touhu.
tottakai saat kommentoida, ja ymmärrän sun pointin. Totta puhut, paitsi et ite en oo vielä tähä mennessä huomannu et joku bändi ois sitoutunu wp-touhuihin, suorasti tai epäsuorasti? esimerkkiä...?
imekää tattia.

User avatar
Ropo
Suomijuntti
Posts: 25966
Joined: 25 Jul 2005, 14:08
Location: Tampere

DAG hajonnut?

#42 Post by Ropo » 19 Jul 2010, 00:40

Brittiläinen Psychobilly - legenda Demented Are Go on hajonnut ja tästä syystä johtuen
orkesteria ei valitettavasti nähdä Sandels Rockissa.

Festivaalin järjestäjä toivoo bändin jäsenille mitä parhainta jatkoa.
Demented Are Go:n tilalle Sandels Rockissa lavalle nousee jo perjantaina lauantain sijaan kotimainen
MULTI CLIMEX
joka kuvaa keikastaan huikaisevan lavaspektaakkelin saattelemana omaa dvd-materiaaliaan.
" Demented Are Go on lajissaan lähes korvaamaton, mutta MULTI CLIMEX täyttää lokeron mainiosti."
Sandels Rockin järjestävältä taholta kerrotaan.

Mikä lie totuus tässäkin hommassa? :shock:
Its so hard to be a saint in the city
http://www.myspace.com/thehoist

User avatar
Ropo
Suomijuntti
Posts: 25966
Joined: 25 Jul 2005, 14:08
Location: Tampere

Re: DAG hajonnut?

#43 Post by Ropo » 19 Jul 2010, 00:54

Piti mennä pändit osioon, viittiiks joku siirtää? :x
Its so hard to be a saint in the city
http://www.myspace.com/thehoist

irtokarkit 5,99€/kg
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 17564
Joined: 11 May 2005, 13:20
Location: En tiiö !

Re: DAG hajonnut?

#44 Post by irtokarkit 5,99€/kg » 19 Jul 2010, 00:55

No jos bändi on virallisesti ilmoittanut et se on hajonnut, niin eikö siinä ole totuutta tarpeeksi :o
Last edited by irtokarkit 5,99€/kg on 19 Jul 2010, 01:00, edited 2 times in total.
Image Image ImageImage

User avatar
Ropo
Suomijuntti
Posts: 25966
Joined: 25 Jul 2005, 14:08
Location: Tampere

Re: DAG hajonnut?

#45 Post by Ropo » 19 Jul 2010, 00:59

ЯIP wrote:No jos bändi on virallisesti ilmoittanut et se on hajonnut, niin eikö siinä ole totuutta tarpeeksi :o
Nämä nyt on senverta sekopäistä porukkaa että tilanteet saattaa muuttua aika nopealla syklillä mut kaippa ne sitten on hajonneet.
Its so hard to be a saint in the city
http://www.myspace.com/thehoist

Post Reply