1: Rites of Spring
Tätä ei tarvinu edes pitkään miettiä. Itsessään jo mun top 1 hardcore levytyskin. Niin täynnä fiilistä ja niin hyvää sävellystä. Hiukan tuhnusti tuotettu levy, mutta jokin niissä soundeissakin tomii rivolla tavalla.
2: Embrace
Erilaisempi levytys Ian MacKayeltä. Melodisempaa ja melodramaattisempaa kuin esim. Minor Threat, elikkä toimii mulle.
3: One Last Wish - 1986
Melkein kuin jatko-osa Rites of Springille. Ainoa mikä mua harmittaa on se ettei Picciotto ole ihan niin "intensiivinen" kuin aikasemmin mainitulla. Eikä myöskään ollut Fugazin levyissä, mitkä toki on loistavia siitä huolimatta.
4: Jawbreaker - Bivouac
Olipa hankala päättää tähän Bivouacin, 24h Revenge Therapyn ja Dear Youn väliltä. Kaikissa niissä on puolensa, mutta Bivouac on rehellisin ja Schwarzenbachin sävellys- ja lyriikkakynä on parhaimmillaan.
5: Sunny Day Real Estate - Diary
Kai tämä on lähimpänä nykyistä käsitystä "emosta". Loistava levy, etenkin eka puoli.