Puntala 2016

Puntala -keskustelu tänne!

Moderators: Paul Di'Anneli, Puntala-info, Naapurin Merja, vtmikko

Post Reply
Message
Author
Muhammad Alisuorittaja
7k
Posts: 7364
Joined: 20 Jun 2005, 23:40
Location: EU sez not a city

Re: Puntala 2016

#76 Post by Muhammad Alisuorittaja » 31 Jul 2016, 15:50

Mikä juttu toi oli? Kävin jossain vaiheessa settiä toisaalla ja menny tommonen ihan ohi.
"Helminen, Helminen, Helminen...
sanottiin radiossa, kun minä olin nuori"

User avatar
uhka vai mahdollisuus?
the way of the world
Posts: 18210
Joined: 20 Oct 2005, 23:16
Location: päähesa

Re: Puntala 2016

#77 Post by uhka vai mahdollisuus? » 31 Jul 2016, 16:26

itsekin missasin tuon, mutta en kyllä kovin pitkään jaksanut keskittyä orkesteriin muutenkaan. kuulostaa kyllä sellaiselta hommalta, millä sais pilattua hyvän mielen ja meiningin. aiemmat kasarin anarkobändit ovat helposti olleet musiikillisestikin kovempia kuin tämänvuotinen.

omat suosikkikeikat tänä vuonna: los crudos (joskin voimat olivat jo tässä vaiheessa aika lopussa ja tsekkailin vain nurtsilta), anti-corpos, sur-rur, sekä itselleni aivan puskista tullut orden mundial!
Raivoraittius
Piho wrote:streittariusidea on hyvä.
Suoraan ignoreen! wrote:fuck the cops
Image

User avatar
Eskelinen
True Punk
Posts: 9391
Joined: 03 Apr 2004, 00:01
Location: Tampere

Re: Puntala 2016

#78 Post by Eskelinen » 31 Jul 2016, 17:09

Eskelinen kiittää. Image
Kakkatikkari wrote:Vastaas nyt kun Eskelinen kysyy! :x
-Vanha punkkareiden sananlasku.

User avatar
Miss Trash
2k
Posts: 2916
Joined: 17 Oct 2004, 16:53
Location: Tampere

Re: Puntala 2016

#79 Post by Miss Trash » 31 Jul 2016, 20:41

Bill Fruge wrote:Nimimerkki Upea lahja kävi sanomassa sille tyypille aiheesta ettei tollainen sovi. Pahoitteli hölmöilyään ja antoi bändin paidan sille "hänelle". Paita on tallessa Käpylässä jos kiinnostaa vielä
Mukavaa kuulla että joku kävi ihan sanomassa asiasta, kiitos siitä. En oikein tiedä tosta paidasta ja koko bändistä nyt muutenkaan, pitää sulatella asiaa, kiitos kumminkin
Muhammad Alisuorittaja wrote:Mikä juttu toi oli? Kävin jossain vaiheessa settiä toisaalla ja menny tommonen ihan ohi.
Tälläinen pieni juttu sinänsä mut musta se tuntui pahalle sillä olin tosi paljon oottanut The Systemin näkemistä eli mä aloin huutaa ja pomppia innoissani kun sanoivat soittavansa Their corrupting ways koska se on ollu meikälle pitkään ns. voimabiisi(en nyt keksiny parempaakaan sanaa) ja sit tää kitaristi noteerasi sen heittämällä inhan ja halveeraavan kommentin "She's asking for it"...mua hävetti sen jälkeen vitusti ja meni fiilis. Eäh.

Lievä gimma
nazism! freedom!
Posts: 11577
Joined: 11 Jan 2012, 14:16
Location: Surffailemassa natsisivuilla

Re: Puntala 2016

#80 Post by Lievä gimma » 01 Aug 2016, 07:47

Hyvät järjestelyt, kovia bändejä, rento tunnelma. Kunnon sikailukinkerit p*rkele! Köörimme kiittää ja kuittaa. Iso käsi järjestäjille! Ugh, olen puhunut / heil.
Anarchist woman

User avatar
puup :P
God of PIF
God of PIF
Posts: 30634
Joined: 06 Oct 2014, 18:06
Location: Hiinä ja hiinä

Re: Puntala 2016

#81 Post by puup :P » 01 Aug 2016, 10:04

Joutu istuskeleen Puntalassa sunnuntaina neljään asti että olin ajokunnossa. Matkalla olin niin väsynyt että silmät alko lurpsahtelemaan kiinni. Piti pysähtyä syomään ja vedin energiajuoman. Kotiin päästyä nukahdin melkein heti ja nukuin varmaan 12h. :o
🍍+ 🍕 = 🌍 + ☮️

Heiniksen kiusaajat jättäkööt minut rauhaan

User avatar
Jokke
amisjannu
Posts: 31645
Joined: 24 Aug 2004, 14:10
Location: Hei No LA!

Re: Puntala 2016

#82 Post by Jokke » 01 Aug 2016, 11:22

Miss Trash wrote:eli mä aloin huutaa ja pomppia innoissani kun sanoivat soittavansa Their corrupting ways koska se on ollu meikälle pitkään ns. voimabiisi(en nyt keksiny parempaakaan sanaa) ja sit tää kitaristi noteerasi sen heittämällä inhan ja halveeraavan kommentin "She's asking for it"...mua hävetti sen jälkeen vitusti ja meni fiilis. Eäh.
Lapsilta Kielletty soittaa biisin yhdellä 80-luvun kokoelmakasetilla. Hieno biisi, totta tosiaan.
Paskaa, skeidaa, köntsää...

User avatar
Keitossani on mies
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 72165
Joined: 09 Sep 2013, 00:12
Location: Käpylä mummo seura

Re: Puntala 2016

#83 Post by Keitossani on mies » 01 Aug 2016, 11:43

Suurkiitos kaikille ja erityiskiitos järjestäjille ja työväelle :salut:

Vekkuli wrote:Kivaa oli, meni Puntala-neitsyys iloisesti.
ImageImage

User avatar
lutkanarsistinen pissis
Posts: 64
Joined: 28 May 2016, 20:00

Re: Puntala 2016

#84 Post by lutkanarsistinen pissis » 01 Aug 2016, 14:34

Oi Puntala, et petä koskaan! Oli taas ihan mahtavaa.

Poistunut käyttäjä 4dc9fa
Poistunut käyttäjä
Posts: 115947
Joined: 10 Sep 2006, 16:10

Re: Puntala 2016

#85 Post by Poistunut käyttäjä 4dc9fa » 01 Aug 2016, 14:38

Miss Trash wrote:
Bill Fruge wrote:Nimimerkki Upea lahja kävi sanomassa sille tyypille aiheesta ettei tollainen sovi. Pahoitteli hölmöilyään ja antoi bändin paidan sille "hänelle". Paita on tallessa Käpylässä jos kiinnostaa vielä
Mukavaa kuulla että joku kävi ihan sanomassa asiasta, kiitos siitä. En oikein tiedä tosta paidasta ja koko bändistä nyt muutenkaan, pitää sulatella asiaa, kiitos kumminkin
Muhammad Alisuorittaja wrote:Mikä juttu toi oli? Kävin jossain vaiheessa settiä toisaalla ja menny tommonen ihan ohi.
Tälläinen pieni juttu sinänsä mut musta se tuntui pahalle sillä olin tosi paljon oottanut The Systemin näkemistä eli mä aloin huutaa ja pomppia innoissani kun sanoivat soittavansa Their corrupting ways koska se on ollu meikälle pitkään ns. voimabiisi(en nyt keksiny parempaakaan sanaa) ja sit tää kitaristi noteerasi sen heittämällä inhan ja halveeraavan kommentin "She's asking for it"...mua hävetti sen jälkeen vitusti ja meni fiilis. Eäh.

Shes asking for what?! En nyt ihan tajuu?!

User avatar
seppo ovi
3k
Posts: 3395
Joined: 12 Jan 2005, 16:01
Location: tre

Re: Puntala 2016

#86 Post by seppo ovi » 01 Aug 2016, 14:50

No onhan tossa toki se että se "it" saattoi olla just se biisi mutta sanavalinta nyt on taas just se jolla raiskaajat tekojaan puolustaa. En antais pelikieltoa vielä mutta huomautuksenhan joku jo antoi. Itsehän en huomannut koko juttua paikan päällä.

Perjantaina hyviä olivat Sick Urge, Hero Dishonest ja Sur-rur. Sivusilmällä/-korvalla myös Anticorpos ja Interrobang vaikutti mukavilta.

Lauantaina potin korjasi Los Crudos mutta myös Vastusta, Radiopuhelimet ja Orden Mundial ilahduttivat.

Kiitos vaan järjestävän tahon edustajat.
I am a loose lily drifting down an amber river.

User avatar
Räppi-Turre
.
.
Posts: 107444
Joined: 30 Apr 2004, 14:37
Contact:

Re: Puntala 2016

#87 Post by Räppi-Turre » 01 Aug 2016, 14:57

koira nimeltä paavo wrote:
Miss Trash wrote:
Bill Fruge wrote:Nimimerkki Upea lahja kävi sanomassa sille tyypille aiheesta ettei tollainen sovi. Pahoitteli hölmöilyään ja antoi bändin paidan sille "hänelle". Paita on tallessa Käpylässä jos kiinnostaa vielä
Mukavaa kuulla että joku kävi ihan sanomassa asiasta, kiitos siitä. En oikein tiedä tosta paidasta ja koko bändistä nyt muutenkaan, pitää sulatella asiaa, kiitos kumminkin
Muhammad Alisuorittaja wrote:Mikä juttu toi oli? Kävin jossain vaiheessa settiä toisaalla ja menny tommonen ihan ohi.
Tälläinen pieni juttu sinänsä mut musta se tuntui pahalle sillä olin tosi paljon oottanut The Systemin näkemistä eli mä aloin huutaa ja pomppia innoissani kun sanoivat soittavansa Their corrupting ways koska se on ollu meikälle pitkään ns. voimabiisi(en nyt keksiny parempaakaan sanaa) ja sit tää kitaristi noteerasi sen heittämällä inhan ja halveeraavan kommentin "She's asking for it"...mua hävetti sen jälkeen vitusti ja meni fiilis. Eäh.

Shes asking for what?! En nyt ihan tajuu?!
...That’s Heavy!
...I’m rappin’ Heavy Metal!

User avatar
Huntteri
KÄÄRMEENPIPPELI
Posts: 114460
Joined: 16 Aug 2007, 21:03

Re: Puntala 2016

#88 Post by Huntteri » 01 Aug 2016, 15:10

japani bändi oli niin vitun käppä, että oli jo melkein hyvä. :P
maksimaalisen hapenoton lukema 91 millimoolia kertoo huippu-urheilijallekin aivan poikkeuksellisesta hapenkuljetuskapasiteetista.

User avatar
Caught Somewhere in a Mosh
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 48206
Joined: 03 Feb 2009, 22:56
Location: Bishopsville

Re: Puntala 2016

#89 Post by Caught Somewhere in a Mosh » 01 Aug 2016, 15:18

Tetsu jätti Purdessa kylmäksi, mutta tsiisus että oli hyvä eilen Veeveellä!! Ja Selfish kans! Ja The System!
VERY FUCK YOU

Ridge Porridge
viina dude
Posts: 44196
Joined: 26 Feb 2010, 15:14

Re: Puntala 2016

#90 Post by Ridge Porridge » 01 Aug 2016, 17:09

Herojen rogevittuilu naurattaa
E: tai jotain mönjä önnönnöö juttua siel oli.
Image
.x6zxcvbn.6.nbvcxz6x. wrote:
08 Feb 2024, 19:06
No mutta jos vetäisit paremmin niin se vois olla Ridge Porridge & Hurriganes. Rock n roll nevö die.

Post Reply