Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

Puntala -keskustelu tänne!

Moderators: Paul Di'Anneli, Puntala-info, Naapurin Merja, vtmikko

Post Reply
Message
Author
User avatar
Holmer Sapiens
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20712
Joined: 08 Mar 2011, 08:36
Location: Helsinki
Contact:

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#31 Post by Holmer Sapiens » 14 Aug 2012, 17:25

Mortal Kombat wrote:Typön kakkakepponen :o
Mikäs juttu tää on? :P

User avatar
vtmikko
God of PIF
God of PIF
Posts: 32747
Joined: 04 Mar 2004, 15:22
Location: MAALAISJENGI Lempäälä
Contact:

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#32 Post by vtmikko » 15 Aug 2012, 13:54

Typpö oli joskus myös vähällä saada elinikäisen porttikiellon Puntalaan...
Image

User avatar
typpö
tipin jättäjä
Posts: 17453
Joined: 22 Jul 2005, 11:30
Location: Kuvola
Contact:

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#33 Post by typpö » 17 Aug 2012, 18:49

vtmikko wrote:Typpö oli joskus myös vähällä saada elinikäisen porttikiellon Puntalaan...
olin silloin "nuori" ja typerä typpönen. parantanut olen tapani tästä näin niin noin!

yhtenä vuonna minulta uupui telttakeppejä ja manailin asiaa sepolle niin seppo meni ja haki kirveen ja teki telttakepit. seppo on kyllä aika äiä.
cagetettu remake toki maailman paras pätkä

User avatar
mane/turkupunx
1k
Posts: 1556
Joined: 25 Mar 2004, 07:57
Location: Turku

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#34 Post by mane/turkupunx » 21 Aug 2012, 10:50

Pitänee kaivella muistia moisia postatakseni... Ei siellä juuri mitään tilannekomiikkaa ole sattunut mut nää voisin nakutella.

-Eräänä vuonna olin syystä tai toisesta mennyt bajamajaan nukkumaan, aamulla heräsin ku tyhjentäjä kysy josko viitsisin väistää... Huolimatta siitä että olisin toki voinut mennä esim telttaan tai mihin tahansa henkilökuntamajoitukseen, vaan ei, Mane koisaa vessassa. Asiaa ei yhtään auttanut se että seuraavana aamuna, kun olin teltasta kömpinyt, menin sit paskalle. Ulos tullessa näin jonkun rakennusporukasta, oliskos Ana ollut ja sanoin jo valmiiksi etten ole nukkunut vessassa. Ja kaikki uskoi...

-Tää ei ole ihan lasten korville mut kuka sitä nyt tekstiä kuuntelis, sitä luetaan. Eräs neiti kerran halus estää etten etsi irtopimperoa mistään, ja päätti tehdä tämän antamalla pimppiä. Käyhän tämä, mutta ku sen teltan varas sen ukko ja mun teltalla taas oli mun ex paikalla joka ei tykännyt et siihen naiseen kajoan. No henkilökuntakorttia vilkuttaen alueelle jonne asiakkailla ei ole asiaa, muuten sen mies olis voinut yllättää :P

-Oliskos tää ollu eka vuosi ku olin siellä duunissa, ja olin jopa sivistyneessä kunnossa lauantai-yönä kun tuli tieto et olis vielä yksi juttu. Ei ongelmaa, viinipullo loppuun ja tekemään. Mitäs pitikään tehdä? Tyhjentää kaljahanat. Pienillä tuopeilla. Sen seurauksena olin väsynyt ilmeisesti vesilätäkköön, kun yön aikana vaatteet oli kastuneet. Vaan kun siinä tais olla just hyvä nukkua ni mikäs siinä sit.
Image
Joskus iskee väsymys.
koira nimeltä paavo wrote:se ko jotku uuvatit meni naimisiin siel lavalla :facepalm:
Nehän oli Könä ja Molokai. Pappina toimi VT-Mikko jätesäkistä konstruoidussa papinkaavussa. Jossain taitaa olla kuviakin asiasta.
kohtuuton wrote:"Ai sä olet romaani, homo, poliisi, invalidi, ruotsinsuomalainen ja vielä juutalainenkin, ota tosta kalja sä tarviit sitä."

User avatar
Jokke
amisjannu
Posts: 31640
Joined: 24 Aug 2004, 14:10
Location: Hei No LA!

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#35 Post by Jokke » 10 Mar 2013, 23:43

Pakke-vainaa oli sitä mieltä, että mulle ja Lörssikselle pitää hommata naiset. Sitten se veti lipat nurtsille. Jotenkin näin se meni. Niin ja ne naisetkin jäi hommaamatta. :? Olikse nyt sitten vuosi 1990?
Paskaa, skeidaa, köntsää...

User avatar
Holmer Sapiens
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20712
Joined: 08 Mar 2011, 08:36
Location: Helsinki
Contact:

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#36 Post by Holmer Sapiens » 24 Mar 2013, 14:40

typpö wrote:
vtmikko wrote:Typpö oli joskus myös vähällä saada elinikäisen porttikiellon Puntalaan...
olin silloin "nuori" ja typerä typpönen. parantanut olen tapani tästä näin niin noin!

yhtenä vuonna minulta uupui telttakeppejä ja manailin asiaa sepolle niin seppo meni ja haki kirveen ja teki telttakepit. seppo on kyllä aika äiä.
Kaadoin sillä kirveellä pusikkoa ja sit selkis hetken päästä että ois tarvinnu vaan pienen tikun. :P

hra huu
King of PIF
King of PIF
Posts: 15923
Joined: 27 May 2010, 20:54
Location: mordor

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#37 Post by hra huu » 24 Mar 2013, 14:50

viime vuonna vähän nauratti kun teltasta oli hävinny viinapullon jämät ja tilalle oli jätetty kohu 63-vinska ja SAATANAN TUNARIT paita :P tai no sillon ei naurattanu, mutta nyt huvittaa :P

User avatar
Longhaired weirdo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 104099
Joined: 11 Nov 2012, 10:55

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#38 Post by Longhaired weirdo » 25 Mar 2013, 09:01

AJAN PÄÄNI JÄÄDYKSIIN wrote:viime vuonna vähän nauratti kun teltasta oli hävinny viinapullon jämät ja tilalle oli jätetty kohu 63-vinska ja SAATANAN TUNARIT paita :P tai no sillon ei naurattanu, mutta nyt huvittaa :P
Jotenkin tuli semmonen deja vu että oonko mä kuullu tän tarinan ennenkin vai tapahtuko vastaava jollekin toisellekin? :?
PERKELEEN TONTUT!

Image

"How come so nice people can make such a music, I can't understand" -Cactuksen omistaja

User avatar
Tomhet
ROGETTA STONE
Posts: 67246
Joined: 21 Feb 2009, 18:42

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#39 Post by Tomhet » 27 Mar 2013, 09:38

Longhaired weirdo wrote:
AJAN PÄÄNI JÄÄDYKSIIN wrote:viime vuonna vähän nauratti kun teltasta oli hävinny viinapullon jämät ja tilalle oli jätetty kohu 63-vinska ja SAATANAN TUNARIT paita :P tai no sillon ei naurattanu, mutta nyt huvittaa :P
Jotenkin tuli semmonen deja vu että oonko mä kuullu tän tarinan ennenkin vai tapahtuko vastaava jollekin toisellekin? :?
Lueskelin näitä topikkeja tuossa joku päivä ja jossain topanderissa oli vissiin jonkun toisen samassa seurueessa olleen kertomana ja tappouhkauksella maustettuna tämä tarina.

User avatar
KrisseChrissieHeartSydän
Posts: 667
Joined: 24 Feb 2005, 15:10
Location: Tampere
Contact:

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#40 Post by KrisseChrissieHeartSydän » 02 May 2013, 02:25

Vuodelta 2005 jäänyt mieleen se, kun pääsin sinne ilmaiseksi ja sain kahden päivän lipun, mutta valmiiksi
univelkaisena tuolloisena vuorotyöläisenä en jaksanut lähteä lauantaina enää. Perjantailta jäi mieleen
se kuinka kaikki olin varsin mielenkiintoista selvinpäin katsottuna. Mainiota oli se, että oli eka mun bongaama festari
jossa jengi yleisesti kyseli toisiltaan "hei, sinä henkilö, oisko sulla röökiä" sen iänikuisen äijittelyn tai
muijittelun ja sen röökin vaatimisen sijaan. Ristisaaton keikka oli ihan kamala miun mielestä.
Enemmän perseenlevittelyä kuin soittoa. Niillä oli Nykäs-pahviukko lavalla. Frendien kans jälkikäteen
ollaan kiistelty että oliko se keikka hyvä vai paska. Mieleen jäi sekin, kun kauhean moni halusi
tulla ottamaan minusta valokuvan... yllättävän moni tuli selittämään nähneensä Liekehtivät Oravat
-taidekollektiivini keikkoja ja diganneensa. Jotain zinejä tuli ostettua ja myytyä.

Pitää tässä miettiä muutama päivä että mitä noista muista vuosista kehtaa kertoa.
Last edited by KrisseChrissieHeartSydän on 02 May 2013, 17:47, edited 1 time in total.

User avatar
diesel joe
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 12399
Joined: 01 Apr 2007, 23:43

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#41 Post by diesel joe » 02 May 2013, 13:52

KrisseChrissieHeartSydän wrote:yllättävän moni tuli selittämään nähneensä Liekehtivät Oravat
-taidekollektiivina keikkoja ja diganneensa.
näin nää jossain squatissa 2005 ja huhhuh mitä hippipaskaa!

User avatar
KrisseChrissieHeartSydän
Posts: 667
Joined: 24 Feb 2005, 15:10
Location: Tampere
Contact:

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#42 Post by KrisseChrissieHeartSydän » 02 May 2013, 18:00

F*ckface Unstoppable wrote:
KrisseChrissieHeartSydän wrote:yllättävän moni tuli selittämään nähneensä Liekehtivät Oravat
-taidekollektiivina keikkoja ja diganneensa.
näin nää jossain squatissa 2005 ja huhhuh mitä hippipaskaa!
Riippui ihan keikasta ja setistä kuinka hippiä, punkkia tai post-punkkia oli. Sähköiset keikat oli miun mielestä ne parhaimmat. Ei ollut se hippeily omaan makuunikaan ja miehän lopetin tuon ryhmän 8.3.2006 Vastavirran keikan aikana julistamalla yleisölle (ja muille esiintyjillekin) yllätyksenä että tämä oli nyt tässä. Päätöstäni en ole jäänyt katumaan.

User avatar
Happis
vadelma äijä
Posts: 187597
Joined: 15 Jan 2007, 10:45
Location: Happisburgh
Contact:

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#43 Post by Happis » 03 May 2013, 09:38

KrisseChrissieHeartSydän wrote:
F*ckface Unstoppable wrote:
KrisseChrissieHeartSydän wrote:yllättävän moni tuli selittämään nähneensä Liekehtivät Oravat
-taidekollektiivina keikkoja ja diganneensa.
näin nää jossain squatissa 2005 ja huhhuh mitä hippipaskaa!
Riippui ihan keikasta ja setistä kuinka hippiä, punkkia tai post-punkkia oli. Sähköiset keikat oli miun mielestä ne parhaimmat. Ei ollut se hippeily omaan makuunikaan ja miehän lopetin tuon ryhmän 8.3.2006 Vastavirran keikan aikana julistamalla yleisölle (ja muille esiintyjillekin) yllätyksenä että tämä oli nyt tässä. Päätöstäni en ole jäänyt katumaan.
:|
PUUKOTUS-DISTRO :xP:
Punk! Hardcore! Ja muutakin!

User avatar
KrisseChrissieHeartSydän
Posts: 667
Joined: 24 Feb 2005, 15:10
Location: Tampere
Contact:

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#44 Post by KrisseChrissieHeartSydän » 03 May 2013, 09:56

Happokanttori wrote:
KrisseChrissieHeartSydän wrote:
F*ckface Unstoppable wrote:
KrisseChrissieHeartSydän wrote:yllättävän moni tuli selittämään nähneensä Liekehtivät Oravat
-taidekollektiivina keikkoja ja diganneensa.
näin nää jossain squatissa 2005 ja huhhuh mitä hippipaskaa!
Riippui ihan keikasta ja setistä kuinka hippiä, punkkia tai post-punkkia oli. Sähköiset keikat oli miun mielestä ne parhaimmat. Ei ollut se hippeily omaan makuunikaan ja miehän lopetin tuon ryhmän 8.3.2006 Vastavirran keikan aikana julistamalla yleisölle (ja muille esiintyjillekin) yllätyksenä että tämä oli nyt tässä. Päätöstäni en ole jäänyt katumaan.
:|
Mikä Happokanttoria ilmeilyttää? Kai sitä oman ryhmänsä saa lopettaa, kun se ei tunnu enää mielekkäältä.


Post Reply