Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

Puntala -keskustelu tänne!

Moderators: Paul Di'Anneli, Puntala-info, Naapurin Merja, vtmikko

Post Reply
Message
Author
User avatar
creature
2k
Posts: 2221
Joined: 14 Apr 2008, 19:01
Location: Tampere

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#46 Post by creature » 24 Jun 2013, 23:54

Mutakeli 2009 never forget :salut: Eka Puntala mulle, teltta ei pysyny pystyssä ja vuoti, vaatteet märkinä, koitin kuivatella notskilla, tuloksena huppariin tuli reikä ja vaatteet haisi savulle. Notskilla sit oli monenlaista porukkaa. Muistan et jotkut kerto nukkuneensa bajamajas :lol:
Jossai vaihees piti heittää kengät jalasta ja kulkee paljain jaloin. Onneks pääsin toiseks yöks nukkuu Paskahalvauksen basistin telttaa :) Kyseine basisti muuteki katto mun perääni. Kaikesta huolimatta tulin seuraavanakin vuonna.

2010 Puntalaa muistelen lämmöllä :heart:

User avatar
Rasmus-mafioso
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 43597
Joined: 04 Mar 2004, 19:24
Location: mokuversumi

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#47 Post by Rasmus-mafioso » 25 Jun 2013, 14:02

Tosiaan oliko se nyt 2009 kun oli se hullu kaatosade? Iltamyöhällä istuin väsyneenä tuolilla AKL:n pöydän takana ja yritin nukkua sitä pöytää vasten. Eräs kirjansitoja tais vielä siinä vieressä pitää AT:n pöytää. Siinä pöydän toisella puolella oli joku kyltti missä luki jotain "Liity Aseistakieltäytyjäliittoon!". No joku tyyppi sieltä sitten tuli ja käytiin seuraava dialogi, itsellä siis koko ajan pää pöytää vasten.

- Kerropa joku syy miks mun pitäis liittyä Aseistakieltäytyjäliittoon?

- Vitustako minä tiedän, aivan sama.

- No sano ny joku syy?

- Emmä tiedä. En mä oo mikään aseistakieltäytyjä.

- No miks mä sitten liittyisin?

- Jaa-a.

- (Naapuripöydältä) No ei sun ny mihinkään pidä liittyä.

Sit se tyyppi lähti vähän hämmentyneenä pois. Todettiin sit vaan ettei tainnu mennä ihan putkeen tää homma.


Toinen hauska juttu oli se, kun kävi ilmi, että eräällä kaverilla on useampikin lävistys seurusteluelimessä. Siinä sitten vaadittiin munaa esiin, että kyllähän tollanen pitää näyttää jos siitä kerran kertoo. Tyyppi siinä sitten ujona selitti ettei hän nyt kännissä kehtaa munaa näyttää, mutta katotaan huomenna kun on selvin päin.
jaltsun villain era wrote:
15 Jan 2024, 16:27
oletin Rasmus-mafiosoa raivokkaan demariksi. :confused2smoker:

eh
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 23094
Joined: 08 May 2004, 00:59
Location: Juuh

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#48 Post by eh » 26 Jun 2013, 23:46

Eikös se mahdoton kaatosade ollut vasta 2010? En tiä.

Sinä vuonna kuitenkin todettiin yöllä, että ei kyllä jäädä telttailemaan. Lähdettiin sitten liftaamaan Tampereelle, vaikka ikuisena pessimistinä olin sitä mieltä, että se on täysin järjetöntä puuhaa tuollaisessa paikassa. No, meni noin minuutti, tuli auto, joka jätti jonkun siihen portille ja heitti meidät Tampereelle.

Aamulla herättivät huvitusta kengät, joissa oli noin kolmen sentin mutakerros päällä.
Just gimme a scene where the music is free
And the beer is not the life of the party
There's no need to shit talk or impress
'Cause honesty and emotion are not looked down upon

User avatar
creature
2k
Posts: 2221
Joined: 14 Apr 2008, 19:01
Location: Tampere

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#49 Post by creature » 26 Jun 2013, 23:54

Kyl se oli 2009, 2010 olin töissä Puntalas.

User avatar
beebe munk
meitikkä
Posts: 118981
Joined: 01 Jan 2005, 17:20
Location: kiikkustuoli

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#50 Post by beebe munk » 27 Jun 2013, 11:49

oisko se ollu just toi törkee kaatosadepuntala kun olin pystyttelemässä telttaa siinä, sit joku ehana järkkäri tuli sanomaan että siihen kohtaan ei kannata laittaa, kun jos alkaa satamaan niin siihen tulee lätäkkö. no seuraavana päivänä kahtelin että jos oisin siihen teltan laittanu ja sinne kömpiny nukkumaan niin oisin luultavasti hukkunu kun siihen oli ilmestyny järvi yön aikana. :P
KUUKAUDEN KESÄ TARJOUS SIILI
Image
Spoiler:
Image

User avatar
beebe munk
meitikkä
Posts: 118981
Joined: 01 Jan 2005, 17:20
Location: kiikkustuoli

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#51 Post by beebe munk » 27 Jun 2013, 11:54

ekassa puntalassa missä olin eli 2005 olin keksiny tämmösen hauskan perserallijutskan elikkäs että pitää edetä maata pitkin pakaroilla hytkytellen, vedettiin kaitsun kanssa kisa siinä päälavan edessä hiekkakenttää pitkin ja kaitsun pvc-housut oli sen jälkeen aika mielenkiintosessa kunnossa :lol: ite hävisin ton kisan. :facepalm:
KUUKAUDEN KESÄ TARJOUS SIILI
Image
Spoiler:
Image

User avatar
Töhnö Tussutin
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11562
Joined: 15 Mar 2004, 08:41
Location: Länsi-Böle aka Kyttis

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#52 Post by Töhnö Tussutin » 06 Jul 2013, 13:13

- "yhteislaulusessiot" itä-vantaa crew:n kanssa kaljateltassa. En muista mikä vuosi, koska saattaa olla kyseessä jokainen vuosi.
- karhunpainimatsit Riskiretki-Heikin kanssa
- vuos tais olla 2003(?), kun iltasella yks hiton söötti mimmi halus lähtee panemaan meikän kanssa ja olin tietenkin iha messissä. Lähdin käymään kusella, ja hukkasin mimmin. Koitin siinä hetken etsiä, mutten löytäny ja vitutti armottomasti. Törmään mimmiin sitte muutaman tunnin päästä päälavan luona, ja hää kujertaa korvaan, että vittu ku oli hyvää seksiä ja että otettasko kohta uusiks. Vittu kukakohan pääs skeittaan meikän puolesta :D :D Sillon vitutti ja ihmetytti, nyt naurattaa.
Jolla kaulaan ja kunnon hyppy karikkoon

User avatar
Happis
vadelma äijä
Posts: 187581
Joined: 15 Jan 2007, 10:45
Location: Happisburgh
Contact:

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#53 Post by Happis » 07 Jul 2013, 21:30

Töhnö Tussutin wrote: - vuos tais olla 2003(?), kun iltasella yks hiton söötti mimmi halus lähtee panemaan meikän kanssa ja olin tietenkin iha messissä. Lähdin käymään kusella, ja hukkasin mimmin. Koitin siinä hetken etsiä, mutten löytäny ja vitutti armottomasti. Törmään mimmiin sitte muutaman tunnin päästä päälavan luona, ja hää kujertaa korvaan, että vittu ku oli hyvää seksiä ja että otettasko kohta uusiks. Vittu kukakohan pääs skeittaan meikän puolesta :D :D Sillon vitutti ja ihmetytti, nyt naurattaa.
otitteko uusiks? :o
PUUKOTUS-DISTRO :xP:
Punk! Hardcore! Ja muutakin!

User avatar
KrisseChrissieHeartSydän
Posts: 667
Joined: 24 Feb 2005, 15:10
Location: Tampere
Contact:

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#54 Post by KrisseChrissieHeartSydän » 08 Jul 2013, 02:50

Hienot distrolöydöt on pakko ihan erikseen mainita. Bändien kanssa solmitut kontaktit.
Kivat vaihtokauppailut.

Hienoista bändikokemuksista jotain muistihavaintoja:
Jokaiselta vuodelta missä olen ollut olisi enemmänkin bändihehkutuksia, mutta tässä nyt eniten pinnassa
olevat hyvien ja huonojen fiilisten aiheuttajat...

Vuodelta 2005

Jostain syystä Ärsyke oli ko. keikallaan tosi ärsyttävä. Oli jtn teknisiä ongelmia ja vaikutti siltä että
taisi vaikuttaa bändin esiintymiseen ja mua vaan vitutti, vaikka tuolloin olin tuota keikkaa odottanut
aiemmin positiivisten aistihavaintojeni vuoksi.

Rakkaus oli todella hyvä ja tuo oli silloin "jäähyväiskeikka" ja taisi kyynel vieriä poskella ja kaikkee...
mutta aika pitkään ne ton jälkeen vielä soittivat, kunnes lopettivat ihan oikeastikin.

Khatarina oli tsekkaamisen arvoinen ja jäi positiivisesti mieleen.

Ristisaaton keikka oli enemmän perseilyä kuin soittoa.

Vuodelta 2010

PERTTI KURIKAN NIMIPÄIVÄT oli ihan helekutin kiva ja mahtava kokemus.

Käpykaartin aikana pätki sähköt, mutta vetivät tosi kovan keikan!

Luonteri Surfilla oli pitkä mutta hyvä keikka ja tuli kuvattua keikkaa ja kelpaa muistella.

Social Chaos oli hillitöntä luolamiesmöykkämusaa.

Neuroosiliitolla oli todella hauska keikka.

Ja Sur-Rur oli tapansa mukaan mahtava.

DeltaForce2 oli sekä todella hauska että hyvä. Parhautta.

Vuodelta 2011

Kokonaisuutena jäi sellainen fiilis, että olipa mukavasti post-punk-henkistä musaa yllättävän paljon jengiä.
Tänä vuonna erityisen paljon jengi tuli jupaaman mun kanssa Varjon logo+Henryn&Antin naamat -tatuointiani.

1981 oli mahtava. Tiesin että on hyvä bändi, mutta pääsi yllättämään positiivisesti.

Angelic Upstarts oli minulle Se SYY lähteä Puntalaan tuona vuonna ja muistan kuinka itkin keikan aikana
liikutuksesta kyyneleitä. Mahtava setti kaiken kaikkiaan.

Polikarpa Y Sus Viciosas oli aivan mahtava. Oli mukava jutella bändin kanssa ennen ja jälkeen keikkaansa.
Ostin kangaskassin ja levyn suoraan bändiltä. Käytän kassia vieläkin.

Belgrado oli suuri yllättäjä. Laulaja rymys pitkin aluetta pitkin puskia ja paarusti lavalle, mutta lavalla
veti upean suorituksen. Mahtava keikka!!!

Vuodelta 2012

Avengers oli itselleni mahtava kokemus. Odotin suuresti ja odotus palkittiin. Sain kaikilta bändiläisiltä
nimmarit levyihin ja julkkaan jonka sain ilmaiseksi, ja juteltiin pitkät pätkät. Veivät mut majoitusmökkiinsäkin.
Juteltiin Usan ja Suomen festareista ja vähän kaikesta. Aika ikimuistoista.

DOOMin jäsenistön kanssa jubailin ennen keikkaa ja rumpali osti mun hihamerkin distrostani ja annoin
lahjaksi mun cd:n. Halusi että videoin keikkansa, jonka kuvasin ilolla. Ostin heiltä myös kiertuelevyn
ja sain ilmaiseksi tarroja. Oli hienot juttelut ja halinkin sain rumpalilta omasta aloitteestaan... Niin,
ja paidan ostin myös. Keikan aikana meni taas kyynel silmistä... heh, oonpa mie nyyhky.

La Fraction sai vilunväreet menemään pitkin selkäpiitä. Mahtava keikka!

Poison Idealta ostin hupparin ja jubasin bändin tyyppien kanssa. Hieno keikka, jota
moni parjasi mutta mä diggasin totaalisesti!

TV Smithin kanssa myös jubailin, ostin levyä yms, ja oli hieno keikka. PUNK LUREXin kanssa veti
settiä myös ja mahtava veto sekin keikkansa osuus!



Johan tuossa tulikin noita höpinöitä. EI varmaan kuulosta järin ikimuistoiselta, mutta
noi on miun koirvieni välissä sellaisia mitkä muistan varmaan mummipappanakin :)

User avatar
feral hermanni
Juutas?
Posts: 185395
Joined: 19 Jul 2008, 18:20
Location: Juutas
Contact:

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#55 Post by feral hermanni » 09 Jul 2013, 17:02

Polikarpa Y Sus Viciosas oli kyllä ihan järjettömän kova. Tarjosin laulajabasistilleen välittömästi keikan jälkeen kirkasta viinaa.

Akupunktion pikkujätkämeininki oli saatanan kova.

Lama & Discharge jonain vuonna. Ah.

Tampere SS -meiningin jälkeen menin sille oliko se nyt kitaristi joka siinä riehui eniten, kehumaan loistavaa keikkaa ja kättelemään. Se sen ilme kun olin ihan pokkana siinä, ja se oli ihan raivona. Se ei pystynyt ymmärtämään olenko tosissani vai vittuilenko. :lol:
Natural born Juutas

User avatar
beebe munk
meitikkä
Posts: 118981
Joined: 01 Jan 2005, 17:20
Location: kiikkustuoli

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#56 Post by beebe munk » 11 Jul 2013, 10:54

Töhnö Tussutin wrote: - vuos tais olla 2003(?), kun iltasella yks hiton söötti mimmi halus lähtee panemaan meikän kanssa ja olin tietenkin iha messissä. Lähdin käymään kusella, ja hukkasin mimmin. Koitin siinä hetken etsiä, mutten löytäny ja vitutti armottomasti. Törmään mimmiin sitte muutaman tunnin päästä päälavan luona, ja hää kujertaa korvaan, että vittu ku oli hyvää seksiä ja että otettasko kohta uusiks. Vittu kukakohan pääs skeittaan meikän puolesta :D :D Sillon vitutti ja ihmetytti, nyt naurattaa.
:D :D :D
KUUKAUDEN KESÄ TARJOUS SIILI
Image
Spoiler:
Image

User avatar
Töhnö Tussutin
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11562
Joined: 15 Mar 2004, 08:41
Location: Länsi-Böle aka Kyttis

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#57 Post by Töhnö Tussutin » 12 Jul 2013, 01:04

Happokanttori wrote:
Töhnö Tussutin wrote: - vuos tais olla 2003(?), kun iltasella yks hiton söötti mimmi halus lähtee panemaan meikän kanssa ja olin tietenkin iha messissä. Lähdin käymään kusella, ja hukkasin mimmin. Koitin siinä hetken etsiä, mutten löytäny ja vitutti armottomasti. Törmään mimmiin sitte muutaman tunnin päästä päälavan luona, ja hää kujertaa korvaan, että vittu ku oli hyvää seksiä ja että otettasko kohta uusiks. Vittu kukakohan pääs skeittaan meikän puolesta :D :D Sillon vitutti ja ihmetytti, nyt naurattaa.
otitteko uusiks? :o
Ei otettu..en tainnu olla panokunnossa :lol: :x
Jolla kaulaan ja kunnon hyppy karikkoon

User avatar
Polli
4k
Posts: 4600
Joined: 29 Mar 2005, 14:25
Location: Kajaani

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#58 Post by Polli » 22 Jul 2013, 23:11

Soitettiin Valiumeilla siellä joskus, se oli ihan mieleenpainuva ja hieno juttu. Toinen oli kun sammuin Driller killerin keikalle ja heräsin aamulla lavan eestä housut täynnä pyttipannua. Ei sen kummempaa.
i don't care

User avatar
promoottori naurahtaa
humoittava kerkkumutteri
Posts: 116147
Joined: 01 Oct 2004, 13:33
Location: Käppägrilli near by

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#59 Post by promoottori naurahtaa » 23 Jul 2013, 23:39

Jätetään kaikki laittomat jutut kertomatta, mutta viime vuonna nauratti helvetisti, kun uhosin internetissä että mulle pitää sitten antaa pullo single malt viskiä lahjaksi ja hieman ennen Poison Idean keikkaa Kretsku tule pullon kanssa tyyliin, tässä olis nyt se sun single malt pullo sitten :D
Laitoin myös vtmikolle viestin, että nimen on parempi löytyä VIP-listasta (tai siis koko perheenn olis parempi päästä ilmaiseksi sisään, kun näin tärkeä henkilö tulee paikalle). Myöhemmin mulle selvisi, että nimi olisi löytynyt listasta. No rahaahan mulla on, joten toi vaan lähinnä huvitti.
"Halinalle, I definately agree with you."- Frank, Tii Hei 05,2005 3:48 pm

"Töttis vanha antifa sonni ja natsien ykkösvihollinen"- dumbo, Fri Aug 18,2017


30.4. Wappudisco @ Playhouse

https://fb.me/e/1wNRwuzSf

User avatar
Playboy esittää:
7k
Posts: 7850
Joined: 01 Feb 2009, 21:58
Location: PIPELI

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#60 Post by Playboy esittää: » 24 Jul 2013, 09:00

Joo, 2009 oli se sadepuntala jolloin jätin leikin lauantaina kesken kun kaverille nousi kuume. Lauantaita edeltävänä yönä ehdin kyllä nukkua teltan reunassa lätäkössä kun jotkut kanssatelttailijat nussi siinä vieressä leveästi. Mutalätäkköihin hävisi myös huppari ja vissiin rotsikin..

Post Reply