Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

Täällä keskustellaan soittokamoista ja niiden soittamisesta.

Moderator: Paul Di'Anneli

Message
Author
User avatar
Lörsson.
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 234793
Joined: 16 Aug 2004, 15:15
Location: Kaikkien yliopistojen vessat muutenkin

Re: Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

#241 Post by Lörsson. » 24 Feb 2015, 12:41

typpö wrote:mitään uusia ykäyksiä?

- I thought you fucked off.
- I did! But then I fucked back on again.


User avatar
Recard
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40420
Joined: 22 May 2011, 15:22
Location: sauna täynnä sokeria

Re: Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

#242 Post by Recard » 24 Feb 2015, 17:19

Soittelin soundcheckissä TV Eyen riffiä, kohta Ykä tulee lavaa kohti tiskin takaa huutaen "EI KUN SIITÄ VIERESTÄ SOITA SIITÄ VIERESTÄ". Kun lopetan soiton kysyäkseni että mistä, vastaus on heti "no ei, vittuilin vaan!" ja paskaista naurua perään.

User avatar
El Bimbo
God of PIF
God of PIF
Posts: 38685
Joined: 08 May 2006, 21:52
Location: 00500

Re: Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

#243 Post by El Bimbo » 03 Mar 2015, 00:58

Image

Brutopia kolmen laulajan voimin ekoilla Ykä-hässäköillä 09.
Image
varpu wrote:
27 Jan 2024, 18:40
revanssi on jo suunnitelmissa. minähän en ota pastalta pataan...

User avatar
Recard
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40420
Joined: 22 May 2011, 15:22
Location: sauna täynnä sokeria

Re: Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

#244 Post by Recard » 06 Jun 2015, 15:33

Perjantai-ilta klo 2:13, Ykä soittaa yksin rumpuja ja laulaa St. Pauli ja Reeperbahnia.

JaniC
Posts: 761
Joined: 07 Apr 2004, 00:11
Location: Oulu

Re: Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

#245 Post by JaniC » 07 Jun 2015, 12:20

El Bimbo wrote:Image

Brutopia kolmen laulajan voimin ekoilla Ykä-hässäköillä 09.
Tämä pitäs ottaa uusiksi joskus :D

Sippa
Posts: 13
Joined: 24 May 2015, 21:53

Re: Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

#246 Post by Sippa » 14 Jul 2015, 23:09

Loistavaa kansanperinnettä. En ole ollut tietoinen tällaisista, vaikka olen Ykässä käynytkin. Ensimmäisellä kerralla pisti silmään paikalliset juopot jotka istuivat tiskin ääressä kädet korvilla jonkun punkbändin mesotessa lavalla.

User avatar
Myrrys
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27077
Joined: 01 Jan 2011, 19:28
Location: Päästadi
Contact:

Re: Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

#247 Post by Myrrys » 19 Sep 2015, 11:28

tulipa taas luettua topik läpi. :lol:
viikon päästä pääsee soittamaan ykälle, vähän kyllä jänskättää. :confused2guitar:
Cast to Wolves - HKI, crustpunkkaahaus
Kettlehead - HKI, laahaus
Image

User avatar
Fester-setä
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21864
Joined: 06 Aug 2012, 15:07
Location: Karmiva mesta

Re: Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

#248 Post by Fester-setä » 05 Jul 2017, 12:52

Viimeksi käydessä satuin kulkemaan Ykän perässä ulko-ovea kohti. Ykä katto ensin, että "älä jätkä seuraa!" ja kun jatkoin matkaa niin uhkasi soittaa liivijengin perään. :salut:
Image

User avatar
mäkin itken
hiihtää ku hirvi
Posts: 52953
Joined: 19 Aug 2012, 02:30
Location: jääkaapin varjoisella puolella

Re: Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

#249 Post by mäkin itken » 08 Jul 2017, 22:23

Viihdyin oikein hyvin Ykän pubissa! Hemmetin hyvä kapakka!

Ennen keikkaa menin hakemaan tiskiltä kaljaa, johon Ykä vastas; että et sinä täältä mitään kaljaa saa, oot kohta täysi juoppo ja ajaudut väistämättä käyttämään huumeita.
Ykä kertoi myös olevansa pettynyt minuun, koska en pyyhkinyt persettä lavalla. :o
Paljo muutakin hauskaa (mm. löi rumpukapulalla tuoppiini niin, että kaljat läikkyi) mutta en kaikkee enää muista ku olin sen verran lärvät jo yöllä.

Ykä oikein hauska äiä :salut:
man of constant bönthö wrote:
07 Aug 2023, 12:32
12 päkki olvia seittemän euroo ja baarissa euron tuopit ja siitä neljän euron pizzalle ja kotiin makaamaan rapuloissaan

User avatar
Sergio Pissahätä
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44020
Joined: 07 Feb 2016, 16:27
Location: Tartolaisen ekohostellin trancevessa

Re: Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

#250 Post by Sergio Pissahätä » 30 Jun 2018, 11:41

Kysyin täältä keikkaa, katotaan mitä vastaavat :o
Mopo kärsi vaurioita.
olin menossa aamuyhdeksältä kännissä pissalle
Trollface-mies wrote:
13 Feb 2022, 14:34
Tää kansakunta on saatana moraalisesti vararikossa.

User avatar
Sergio Pissahätä
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44020
Joined: 07 Feb 2016, 16:27
Location: Tartolaisen ekohostellin trancevessa

Re: Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

#251 Post by Sergio Pissahätä » 11 Aug 2018, 13:50

ehkä ihan hyvä että luin tämän topsun vasta nyt. Ollapa nyt elo-festeillä!
Mopo kärsi vaurioita.
olin menossa aamuyhdeksältä kännissä pissalle
Trollface-mies wrote:
13 Feb 2022, 14:34
Tää kansakunta on saatana moraalisesti vararikossa.

User avatar
Taito Muhkunen
NNUGB BNIBU
Posts: 74076
Joined: 28 Mar 2008, 15:19
Location: Teputtaa

Re: Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

#252 Post by Taito Muhkunen » 11 Aug 2018, 17:41

Oonkohan mä kertonu tän täällä? No, oltiin joskus Boarin ja Stolen Kidneysin armosta täällä, ja siinä sitten kun oltiin Ouluun ajeltu viriteltiin kamoja pystyyn niinkuin tapana on, jotain päiväkerholaisia nauttii ölpereitään. Pihalla sitten tupakalla vanhempi herrasmies rupee kyselemään että mistäs päin te oikein ootte ja minä tietysti vastaan että Hesasta, ja sitten tää innostuu että JOO, minä muistankin kun sinä hyökkäsit minun kimppuun Mannerheimintiellä, vanhan miehen, pieksin ja mitähän vielä kamalaa olikaan tapahtunut. Olin vähän että what the fuck man, koska tää tapahtu ja kaveri kertoo että ysärillä, ja minä siihen että lolz mä asuin Lahessa silloin.

No ei se mitään kun tarina muuttuukin oitis siihen että AI NIIN JUU NIINHÄN SE OLIKIN että kauppahotelli Grandissa tapahtui tämä hänen mukilointi minun toimestani. Tuumasin että en oo kyllä ikinä Grandissa käynyt eikä se itseni ikäiseni menomesta olisi ollutkaan. No, valehtelen tietysti ja juttu vaan eskaloituu ja kohta ollaan vaan puhelinsoiton päästä siitä että poliisit tulee hakemaan minut / joku auto tulee muuten pihaan ja varmaan muilutun Luvialle. Onneks rumpali tais tulla siihen ja pääs irtautumaan tämmösestä neuvottelusta mikä ei voi mennä kuin yhteen suuntaan, tallustetaan sisälle ja mies seuraa perässä ja tää selvitys vaan jatkuu,

Ykä tulee ja sanoo sille että "turpa kiinni tai mä ammun sut" ja tilanne purkautuu kuin itsestään.
:dog: Cat inside

Riivattu Velho
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10817
Joined: 15 Mar 2012, 20:41
Location: Ei-jiiänäs

Re: Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

#253 Post by Riivattu Velho » 15 Aug 2018, 17:11

Riffs Mahoney wrote:
11 Aug 2018, 17:41
Oonkohan mä kertonu tän täällä? No, oltiin joskus Boarin ja Stolen Kidneysin armosta täällä, ja siinä sitten kun oltiin Ouluun ajeltu viriteltiin kamoja pystyyn niinkuin tapana on, jotain päiväkerholaisia nauttii ölpereitään. Pihalla sitten tupakalla vanhempi herrasmies rupee kyselemään että mistäs päin te oikein ootte ja minä tietysti vastaan että Hesasta, ja sitten tää innostuu että JOO, minä muistankin kun sinä hyökkäsit minun kimppuun Mannerheimintiellä, vanhan miehen, pieksin ja mitähän vielä kamalaa olikaan tapahtunut. Olin vähän että what the fuck man, koska tää tapahtu ja kaveri kertoo että ysärillä, ja minä siihen että lolz mä asuin Lahessa silloin.

No ei se mitään kun tarina muuttuukin oitis siihen että AI NIIN JUU NIINHÄN SE OLIKIN että kauppahotelli Grandissa tapahtui tämä hänen mukilointi minun toimestani. Tuumasin että en oo kyllä ikinä Grandissa käynyt eikä se itseni ikäiseni menomesta olisi ollutkaan. No, valehtelen tietysti ja juttu vaan eskaloituu ja kohta ollaan vaan puhelinsoiton päästä siitä että poliisit tulee hakemaan minut / joku auto tulee muuten pihaan ja varmaan muilutun Luvialle. Onneks rumpali tais tulla siihen ja pääs irtautumaan tämmösestä neuvottelusta mikä ei voi mennä kuin yhteen suuntaan, tallustetaan sisälle ja mies seuraa perässä ja tää selvitys vaan jatkuu,

Ykä tulee ja sanoo sille että "turpa kiinni tai mä ammun sut" ja tilanne purkautuu kuin itsestään.
Olin tarinaa lukiessa varman, että " tallustetaan sisälle ja mies seuraa perässä" kohdasta edetään siihen, että mies menee tiskin taakse ja on Ykä.

User avatar
ljm
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10446
Joined: 22 Mar 2004, 20:29
Location: 96100
Contact:

Re: Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

#254 Post by ljm » 16 Aug 2018, 20:47

Onkohan tuo henkilö ollut aiemminkin mainittu Eri Asia? Tulkutuksen tyyli vaikuttaa tutulta.

User avatar
ljm
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10446
Joined: 22 Mar 2004, 20:29
Location: 96100
Contact:

Re: Ykä -kokemukset @ Ykän Pub

#255 Post by ljm » 16 Aug 2018, 20:49

Ykältähän saa nykyisin pizzaa. Paitsi viime viikolla ei erinäisistä syistä saanut, ja Ykä oli yhdelle pizzaa tiedustelleelle asiakkaalle sanonut että kokki on sairaslomalla, koska Ykä oli laittanut kokin pizzauuniin ja unohtanut liian pitkäksi aikaa sinne.

Post Reply