Focusriten Scarlett -sarja tai Behringerin UMC-vempeleet tulis ekana mieleen. Niissä kaikkiein pienimmissä/halvimmissa ei taida midiä olla mutta molemmilta noissa 4in/4out-laitteissa on. Toki voi ostaa midi-interfeissin erikseen.
Konemusa-jengi
Moderator: Äidin mielestä mukava poika
- Marxin ryyppy
- 2k
Re: Konemusa-jengi
E Pluribus Sodom 
Ovi kiinni - Osto lämmin - Lainapuut

Ovi kiinni - Osto lämmin - Lainapuut
- työmiehen lauantai
- Pasilan mies
voi perkele, ihme juttu, yhtäkkiä lopetti reaperissä time selection auto punch toimimasta, en tajua 

:loiro:

Don't you listen to a single word
Against rock'n'roll
The new religion, the electric church
The only way to go
- Noise-Mummo
- -=00King Of PIF00=-
Reaperissä on kyllä helppo painaa jotain shortcuttia vahingossa. Oma bravuuri on napsauttaa vahingossa se joku lukko-ikoni päälle ylävasemmalta joka estää audion liikuttelun työpöydällä. Auto punchia en käytä niin ei hajuakaan mistä se säädetään.työmiehen lauantai wrote: ↑13 Jan 2021, 21:01voi perkele, ihme juttu, yhtäkkiä lopetti reaperissä time selection auto punch toimimasta, en tajua![]()
edit: olisko tämä: https://forums.cockos.com/showthread.php?t=223345
<<<< Maustetytöt-Fan Club jäsen #6 >>>>Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo

- työmiehen lauantai
- Pasilan mies
No sehän se oli, kiitos!Noise-Mummo wrote: ↑13 Jan 2021, 21:11Reaperissä on kyllä helppo painaa jotain shortcuttia vahingossa. Oma bravuuri on napsauttaa vahingossa se joku lukko-ikoni päälle ylävasemmalta joka estää audion liikuttelun työpöydällä. Auto punchia en käytä niin ei hajuakaan mistä se säädetään.työmiehen lauantai wrote: ↑13 Jan 2021, 21:01voi perkele, ihme juttu, yhtäkkiä lopetti reaperissä time selection auto punch toimimasta, en tajua![]()

Against rock'n'roll
The only way to go
- Noise-Mummo
- -=00King Of PIF00=-
Itse asiassa toi menee itselläkin välillä pois päältä, olikos se siis timeline selectin ja loop points-linkkaus? Täytyypä tsekata mikä näppäinkomento se on ja napata pois päältä.työmiehen lauantai wrote: ↑13 Jan 2021, 21:15No sehän se oli, kiitos!Noise-Mummo wrote: ↑13 Jan 2021, 21:11Reaperissä on kyllä helppo painaa jotain shortcuttia vahingossa. Oma bravuuri on napsauttaa vahingossa se joku lukko-ikoni päälle ylävasemmalta joka estää audion liikuttelun työpöydällä. Auto punchia en käytä niin ei hajuakaan mistä se säädetään.työmiehen lauantai wrote: ↑13 Jan 2021, 21:01voi perkele, ihme juttu, yhtäkkiä lopetti reaperissä time selection auto punch toimimasta, en tajua![]()
<<<< Maustetytöt-Fan Club jäsen #6 >>>>Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo

- työmiehen lauantai
- Pasilan mies
loop points linked to time selectionNoise-Mummo wrote: ↑13 Jan 2021, 21:22Itse asiassa toi menee itselläkin välillä pois päältä, olikos se siis timeline selectin ja loop points-linkkaus? Täytyypä tsekata mikä näppäinkomento se on ja napata pois päältä.työmiehen lauantai wrote: ↑13 Jan 2021, 21:15No sehän se oli, kiitos!Noise-Mummo wrote: ↑13 Jan 2021, 21:11Reaperissä on kyllä helppo painaa jotain shortcuttia vahingossa. Oma bravuuri on napsauttaa vahingossa se joku lukko-ikoni päälle ylävasemmalta joka estää audion liikuttelun työpöydällä. Auto punchia en käytä niin ei hajuakaan mistä se säädetään.työmiehen lauantai wrote: ↑13 Jan 2021, 21:01voi perkele, ihme juttu, yhtäkkiä lopetti reaperissä time selection auto punch toimimasta, en tajua![]()
edit: mulle tosi tärkee homma toi auto punch, palasista ku rakentelee

Against rock'n'roll
The only way to go
- Noise-Mummo
- -=00King Of PIF00=-
Joo, mä kun oon 99% ajasta vain äänittäjän ominaisuudessa niin oon tottunut punchaamaan manuaalisti. Tai joskus äänittää yhdelle raidalle ja kasaa hyvät otot sitten seuraavalle raidalle.työmiehen lauantai wrote: ↑13 Jan 2021, 21:33loop points linked to time selectionNoise-Mummo wrote: ↑13 Jan 2021, 21:22Itse asiassa toi menee itselläkin välillä pois päältä, olikos se siis timeline selectin ja loop points-linkkaus? Täytyypä tsekata mikä näppäinkomento se on ja napata pois päältä.työmiehen lauantai wrote: ↑13 Jan 2021, 21:15No sehän se oli, kiitos!Noise-Mummo wrote: ↑13 Jan 2021, 21:11Reaperissä on kyllä helppo painaa jotain shortcuttia vahingossa. Oma bravuuri on napsauttaa vahingossa se joku lukko-ikoni päälle ylävasemmalta joka estää audion liikuttelun työpöydällä. Auto punchia en käytä niin ei hajuakaan mistä se säädetään.työmiehen lauantai wrote: ↑13 Jan 2021, 21:01voi perkele, ihme juttu, yhtäkkiä lopetti reaperissä time selection auto punch toimimasta, en tajua![]()
edit: mulle tosi tärkee homma toi auto punch, palasista ku rakentelee![]()
Joo toi loop points linked to time selection se on. Sille ei näköjään ole (ainakaan omalla koneella) mitään shortcuttia. Miksiköhän se välillä tippuu pois päältä.

- ManowaRäiä
- King of PIF
Jammailin eilen uuden sekvensserin kanssa. Hyvä vehje!
Ever hear about Vlad the Impaler? Awesome dude with the spikes? He's my hero!