Mihin/millasiin bändeihin sua on pyydetty mut et oo menny??

Täällä keskustellaan soittokamoista ja niiden soittamisesta.

Moderator: Paul Di'Anneli

Post Reply
Message
Author
bensaveropakolainen
Maanpäällinen helvetti kumirenkailla helvetti
Posts: 15698
Joined: 08 Jun 2016, 13:51
Location: Kaikkialla

Re: Mihin/millasiin bändeihin sua on pyydetty mut et oo menn

#106 Post by bensaveropakolainen » 06 Aug 2017, 17:16

velkahelvetin hyväksynyt wrote:
Mölökilju wrote:Raumalaiseen 77-bändiin (Ei kerkee joka viikko Raumalle, vaikka tärkeää reenata viikoittain)
Stadilaiseen rockabillybändiin (En halunnu leikata fledaa, eikä etelävaltioiden ihailussa oo mitää hienoa)
Stadilaiseen fuusiojazzbändiin (Lukion ykkösellä pyydettiin, en halunnu leikata fledaa, enkä oo opistotaustainen)
Vaatiiko eri musan soitto erilaisen kampauksen? Kaikkea sitä oppii kun vanhaks elää :o
Ei vaadi omasta mielestä, mutta muiden mielestä vaati näköjään.
Julistanut piffon rogen pannaan.

User avatar
Il Duce Lee
Jääkenttien Kristian Arje
Posts: 74046
Joined: 07 Mar 2004, 12:43
Location: Central Blvd

Re: Mihin/millasiin bändeihin sua on pyydetty mut et oo menn

#107 Post by Il Duce Lee » 07 Aug 2017, 17:25

Hämmentää siksi, kun omalla kohdalla ei ole kampaus-asiat olleet muuten tapetilla. Nousevasta hiusrajasta vitsailtu tosin.
digimetsä wrote:
20 Apr 2023, 22:16
Eräänlaista ableismia toikin on että tullaan leveilemään kuinka pystyy olemaan selvinpäin viihteellä eikä ahdista

User avatar
K. Jooseppi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 62846
Joined: 13 Dec 2013, 01:21
Location: Mustamakkaradystopia

Re: Mihin/millasiin bändeihin sua on pyydetty mut et oo menn

#108 Post by K. Jooseppi » 23 Aug 2017, 23:12

Speed metallia ruinattiin bassottelemaan, mutta vitut minä semmoiseen. Ei sillä lajilla ole basistille mitään annettavaa. Ei se vaan toimi, kun itse on pirun melodinen basisti ja tavoittelee perkeleellistä groovea ja kisailee kitaroitten kanssa. Yksi metallibändi basistina sai riittää. Siinäkin kitaristi vittuuntui, kun näytin sille bassolla, miten sen olisi helpompi soittaa yksi sen liidikuvio (pikku asemavaihdos vain, ei sen kummempaa). Ja toinen kitaristi oli, että minun pitäisi liittyä iskelmäbändiin, kun niissä tarvitaan elävää bassoa... vitut. Bluesia ja råkkia ja jatsia ja punkkia on siistimpi bassottaa.

Garagepunkissa sentään saa basistinakin tykittää justiinsa kuten haluaa, kunhan ei petä rumpalia. Sitä minä sentään olen puuhannut pari vuotta taannoin.
hyviä emme ole - pahoiksi emme halua tulla - olkaamme siis rumia!
Image
digimetsä wrote:Jäätelön tunteita on erittäin hankala loukata.
man of constant bönthö wrote:
29 May 2023, 20:22
Minä olen faarao Kikhelnup...kuulkaa ääneni

Post Reply