Kitaratöpic

Täällä keskustellaan soittokamoista ja niiden soittamisesta.

Moderator: Paul Di'Anneli

Post Reply
Message
Author
User avatar
Destroy O'boy
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10784
Joined: 22 Sep 2005, 21:37
Location: hiki

Re: Kitaratöpic

#16 Post by Destroy O'boy » 21 Oct 2009, 15:08

mul on valkonen kitara!
I hate your wave

User avatar
ÖSFJGNRU HGUGGH
Bjönde
Posts: 14616
Joined: 04 Jun 2004, 12:37
Location: Sladi

Re: Kitaratöpic

#17 Post by ÖSFJGNRU HGUGGH » 21 Oct 2009, 15:10

Destroy O'boy wrote:mul on valkonen kitara!
Ja punanen laukku!
Homosexual Ejecutado! wrote:paska homma sinänsä, koska mä juon kyllä kaljaa jos mua huvittaa.

User avatar
Destroy O'boy
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10784
Joined: 22 Sep 2005, 21:37
Location: hiki

Re: Kitaratöpic

#18 Post by Destroy O'boy » 21 Oct 2009, 15:13

ÖSFJGNRU HGUGGH wrote:
Destroy O'boy wrote:mul on valkonen kitara!
Ja punanen laukku!
punasta nahkaa, jee beibi!
I hate your wave

User avatar
craft-artesaani
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 64633
Joined: 28 Jul 2007, 03:52

Re: Kitaratöpic

#19 Post by craft-artesaani » 21 Oct 2009, 19:24

kokkeli wrote:
Ass Fucking Man wrote:Onks noista Tokain kitaroista mihinkään. Pitääkö virettä. Halpoja on ainakin. Hiertää toi akustisen runkkaus jo nyt.
Tokain Japanissa valmistetut (kalliimmat) kitarat on oikein laadukkaita kitaroita, hyviä vaihtoehtoja fendereille tai gibsoneille. Ne halvemmat on laadultaan heikompia (ihan ok hinta/laatusuhde), mutta samaan hintaluokkaan löytynee parempia vaihtoehtoja, kuten esim. teleissä Squierin classic vibe-sarja jne.
Tunti sitte sain classic vibe telen. Laatupelin olonen. Ei törrötä nauhat ja kaikki muukin tuntus olevan jo hyvissä säädöissä suoraan laatikosta. Kävi vaan niin ranteitten päälle tuolta "lähi" valintatalosta, jonne matkahuolto tuo paketit, kantaa tuommonen iso suunnikas ettei oikeen pysty soittaan vaikka kuinka tekee mieli.

User avatar
maganeetti
nollapostaaja
Posts: 51631
Joined: 31 Dec 2008, 00:49
Location: jeboujoki

Re: Kitaratöpic

#20 Post by maganeetti » 21 Oct 2009, 19:38

Teropee wrote:Kuka haluu myydä mulle halvalla 79-81 vuoden Ibanez AR50:n? Että himottaa!

Image
Kappas. Vissiinkin samat mikit tossa mitkä on mun kitarassa. Hyvät saundit muuten.

e: muutkin osat näyttää tutuilta.

Kuinka paljon pitäis muuten värkätä jos haluan laadukkaan kampitallan kitaraan tollasen kiinteän tilalle? Ihan laadukasta tallaa ajattelin enkä strato-mallista. Tossa on tällä hetkellä semmosen (kivan) särinäsaundin aiheuttava Suzuki/Fender-frankensteintalla.
Spoiler:
Image

User avatar
Burzum/Kent
6k
Posts: 6605
Joined: 03 May 2006, 17:40

Re: Kitaratöpic

#21 Post by Burzum/Kent » 21 Oct 2009, 19:42

xmaganeettix wrote:

Kuinka paljon pitäis muuten värkätä jos haluan laadukkaan kampitallan kitaraan tollasen kiinteän tilalle? Ihan laadukasta tallaa ajattelin enkä strato-mallista. Tossa on tällä hetkellä semmosen (kivan) särinäsaundin aiheuttava Suzuki/Fender-frankensteintalla.
Mä oon miettiny laittaa mun kitaraan öööh olikohan se schallerin sellasen kampitallan, mikä kait vaan isketään suuremmitta seremonioitta tohon entisen tallan paikalle. Siis jos on tune-o-matic. Ei se taida mikää floikka olla, mut Anatheman dudella tais olla sellanen joskus ja davidgilmourit lähti oivallisesti.

Jermakki
Posts: 44
Joined: 02 Feb 2009, 01:42
Location: Lahti

Re: Kitaratöpic

#22 Post by Jermakki » 21 Oct 2009, 20:35

Ass Fucking Man wrote:Onks noista Tokain kitaroista mihinkään. Pitääkö virettä. Halpoja on ainakin. Hiertää toi akustisen runkkaus jo nyt.
Ainakin Tokain stratot, noi parinsadan egelin hintaset on ihan soiteltavia värkkejä.

Tuli eilen lyötyä kymppikielet stratoon kun toi ysien löysyys pisti vituttamaan. Tuntuu jotenkin saaneen enemmän tatsia soittoon paksummilla kielillä. :)

User avatar
piirsi kullin ja poistui
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40104
Joined: 16 Mar 2009, 12:14
Location: Texas, FI

Re: Kitaratöpic

#23 Post by piirsi kullin ja poistui » 24 Oct 2009, 22:42

xmaganeettix wrote:
Teropee wrote:Kuka haluu myydä mulle halvalla 79-81 vuoden Ibanez AR50:n? Että himottaa!

Image
Kappas. Vissiinkin samat mikit tossa mitkä on mun kitarassa. Hyvät saundit muuten.

e: muutkin osat näyttää tutuilta.

Kuinka paljon pitäis muuten värkätä jos haluan laadukkaan kampitallan kitaraan tollasen kiinteän tilalle? Ihan laadukasta tallaa ajattelin enkä strato-mallista. Tossa on tällä hetkellä semmosen (kivan) särinäsaundin aiheuttava Suzuki/Fender-frankensteintalla.
Tos on stockina Super-70:t. Onnittelut jos oot moiset jostain löytäny!
Hampurilais count 2015: 99
Hampurilais count 2016: LASKUISSA SEOTTU
Hampurilais count 2017: 44
Hampurilais count 2018: 35
Hampurilais count 2019: 35
Hampurilais count 2020: 79
Hampurilais count 2021: 22
Hampurilais count 2022: 13
Hampurilais count 2023: 69
Hampurilais count 2024: LASKENTA UNOHDETTU

User avatar
maganeetti
nollapostaaja
Posts: 51631
Joined: 31 Dec 2008, 00:49
Location: jeboujoki

Re: Kitaratöpic

#24 Post by maganeetti » 25 Oct 2009, 03:15

Teropee wrote:
xmaganeettix wrote:
Teropee wrote:Kuka haluu myydä mulle halvalla 79-81 vuoden Ibanez AR50:n? Että himottaa!

Image
Kappas. Vissiinkin samat mikit tossa mitkä on mun kitarassa. Hyvät saundit muuten.

e: muutkin osat näyttää tutuilta.

Kuinka paljon pitäis muuten värkätä jos haluan laadukkaan kampitallan kitaraan tollasen kiinteän tilalle? Ihan laadukasta tallaa ajattelin enkä strato-mallista. Tossa on tällä hetkellä semmosen (kivan) särinäsaundin aiheuttava Suzuki/Fender-frankensteintalla.
Tos on stockina Super-70:t. Onnittelut jos oot moiset jostain löytäny!
On muuten "perintönä" saatu. Tai siis entinen isäpuoli anto mulle hetkeä ennen kuin se kuoli.
Spoiler:
Image

User avatar
Singularity
1k
Posts: 1158
Joined: 28 Dec 2007, 16:34
Location: Polheim

Re: Kitaratöpic

#25 Post by Singularity » 29 Oct 2009, 22:05

Jermakki wrote:Tuli eilen lyötyä kymppikielet stratoon kun toi ysien löysyys pisti vituttamaan. Tuntuu jotenkin saaneen enemmän tatsia soittoon paksummilla kielillä. :)
Mä vedin joskus pienenä kaseilla...

Nykyään kympeillä tai .11, soihan se nyt paljo paremmin ja pysyy virekkin kun ei tarvi millään löysillä lirvuilla vääntää. Ja pysyy sormenpäissä nahka kunnossa.
* sigh *

User avatar
harmaa mies
6k
Posts: 6993
Joined: 17 Sep 2008, 20:29

Re: Kitaratöpic

#26 Post by harmaa mies » 29 Oct 2009, 22:08

Singularity wrote:
Jermakki wrote:Tuli eilen lyötyä kymppikielet stratoon kun toi ysien löysyys pisti vituttamaan. Tuntuu jotenkin saaneen enemmän tatsia soittoon paksummilla kielillä. :)
Mä vedin joskus pienenä kaseilla...

Nykyään kympeillä tai .11, soihan se nyt paljo paremmin ja pysyy virekkin kun ei tarvi millään löysillä lirvuilla vääntää. Ja pysyy sormenpäissä nahka kunnossa.
jokusen aika sitten tein sen virheeen että laitoin .12 setin kielet jazzmasteriini, ei oikein vire tykänny hyvää. .9 ja .10 on kyl parhaimmat jos sillä soittaa, pysyy vire vaikka viikonki! täl hetkel pitää jokasen biisin jälkee virittää..

User avatar
Kapteeni Haddock
2k
Posts: 2011
Joined: 19 Nov 2008, 18:31
Location: Espoo

Re: Kitaratöpic

#27 Post by Kapteeni Haddock » 30 Oct 2009, 09:41

Oathriver wrote:Monta bodomin biisii osaatte soittaa?
mitää vatu bodomia soita kukaa

User avatar
eetu ilimari
7k
Posts: 7290
Joined: 03 Jun 2004, 18:14
Location: Mäyry

Re: Kitaratöpic

#28 Post by eetu ilimari » 30 Oct 2009, 11:11

Oathriver wrote:Monta bodomin biisii osaatte soittaa?
Yläasteella osasin Downfallin, ei taida enää muistua. Sodom kiinnostaa enemmän.
Jos ei oo käyny mäyrys, nii ei oo käyny paljon mihinään.

User avatar
Hirmu
5k
Posts: 5125
Joined: 31 Jul 2008, 00:59
Location: Tampere

Re: Kitaratöpic

#29 Post by Hirmu » 30 Oct 2009, 11:19

Oathriver wrote:Monta bodomin biisii osaatte soittaa?
Sen downfallin perusriffin ja sit Everytime I Die biisin jonkun osuuden ja sit Lake Bodomin riffiä oon kans joskus aikanaan reenaillu. :D

User avatar
maganeetti
nollapostaaja
Posts: 51631
Joined: 31 Dec 2008, 00:49
Location: jeboujoki

Re: Kitaratöpic

#30 Post by maganeetti » 30 Oct 2009, 16:04

Oathriver wrote:Monta bodomin biisii osaatte soittaa?
Ruupperin.
Spoiler:
Image

Post Reply