Konemusa-jengi

Täällä keskustellaan soittokamoista ja niiden soittamisesta.

Moderator: Paul Di'Anneli

Post Reply
Message
Author
User avatar
DVD+R
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44468
Joined: 19 Aug 2008, 17:13

Re: Konemusa-jengi

#1171 Post by DVD+R » 18 Jan 2018, 19:22

Brutea tulossa pihalle oikein tuoteperheen verran Arturialta.

Harmi ku toi synat on kyl oikeestaan aika paskoja. Vähän tekee pahaa sanoa ku täs on tavallaa pinnalta katottuna kaikki oikein ja vähän päälle, ja komeeta sub oscillatorilla maustettua metallista sirkkeliä saa pihalle mut tässä se kyl melkein sitten onkin ellei käytä ihan sikana aikaa. Ominaissaundi: pieru pahvilaatikossa.
kaikki allaskasvatetun ninjamurhaajan tunnusmerkit

User avatar
sata Nakkia & The Gay Drummers
8k
Posts: 8518
Joined: 09 May 2015, 22:44
Location: Jyväskylä
Contact:

Re: Konemusa-jengi

#1172 Post by sata Nakkia & The Gay Drummers » 18 Jan 2018, 20:59

jaxen wrote:Tämä saapui hakureissulta Helsingistä:

Image

monoTribe ehkä nyt ylimääräisenä, tai en tiiä.
0-coast, Monotribe ja SQ-1 = kova yhistelmä, kekä menee pieneen tilaan ja kulkis varmaan hyvin mukanakin siis. Melkein jo otin yhelle pitkälle junamatkalle mukaan, mutten sit kuitenkaan. Harmi, ettei 0-coast toimi pattereilla.

User avatar
Hardcore-Mummo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44176
Joined: 19 Nov 2009, 17:24
Location: Excrement Defermentation

Re: Konemusa-jengi

#1173 Post by Hardcore-Mummo » 18 Jan 2018, 21:27

Cavalcare La Tigre wrote:Brutea tulossa pihalle oikein tuoteperheen verran Arturialta.

Harmi ku toi synat on kyl oikeestaan aika paskoja. Vähän tekee pahaa sanoa ku täs on tavallaa pinnalta katottuna kaikki oikein ja vähän päälle, ja komeeta sub oscillatorilla maustettua metallista sirkkeliä saa pihalle mut tässä se kyl melkein sitten onkin ellei käytä ihan sikana aikaa. Ominaissaundi: pieru pahvilaatikossa.
kun tein pari rundia microbruten kanssa niin oon pikkasen eri mieltä. on niissä omat paskuutensa (lähinnä päivitys/käyttövarmuuspuolella) mutta muuten oon alkanut tykkäämään. soundi on mukavan raaka, hemmetin nopea käyttää ja se vammainen sekkari on improjutuissa ihan nero.
itse siis hain tuosta sellaista simppeliä ja raakaa 101-henkistä monosynaa. sen slotin se on kyllä täyttänyt.

oikeastaan toivoisin että ne laittais ulos myös microbrute kakkosen jossa noi ykkösen muutamat vammailut olis korjattu ja jossa olis myös kasa patchpointteja. [-o<
Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo
ImageImageImage

User avatar
Hardcore-Mummo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44176
Joined: 19 Nov 2009, 17:24
Location: Excrement Defermentation

Re: Konemusa-jengi

#1174 Post by Hardcore-Mummo » 18 Jan 2018, 21:30

sata Nakkia & The Gay Drummers wrote:Harmi, ettei 0-coast toimi pattereilla.
Power Requirement:
+15VDC on 2.1mm Tip Positive Connector
no, ainakin semmonen on mahdollista rakentaa. :-k
Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo
ImageImageImage

User avatar
jaxen
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 81715
Joined: 26 May 2010, 14:58
Location: Inkeroisten jäbä

Re: Konemusa-jengi

#1175 Post by jaxen » 18 Jan 2018, 22:19

sata Nakkia & The Gay Drummers wrote:
jaxen wrote:Tämä saapui hakureissulta Helsingistä:

Image

monoTribe ehkä nyt ylimääräisenä, tai en tiiä.
0-coast, Monotribe ja SQ-1 = kova yhistelmä, kekä menee pieneen tilaan ja kulkis varmaan hyvin mukanakin siis. Melkein jo otin yhelle pitkälle junamatkalle mukaan, mutten sit kuitenkaan. Harmi, ettei 0-coast toimi pattereilla.
Joo, siis monoTribessä on omat heikkoutensa, mutta myös saatananmoinen pöristin ja tuuba tarvittaessa. + menee Korgin klikkiin.
NEKROPOLIS 2 | VYÖHYKE (UE punk)
___________________

"Seuraavaksi katsomme, kuinka kaksi kouluikäistä taituria tykittelee rock- ja metalliklassikoita"

User avatar
DVD+R
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44468
Joined: 19 Aug 2008, 17:13

Re: Konemusa-jengi

#1176 Post by DVD+R » 19 Jan 2018, 11:31

Noise-Mummo wrote: kun tein pari rundia microbruten kanssa niin oon pikkasen eri mieltä. on niissä omat paskuutensa (lähinnä päivitys/käyttövarmuuspuolella) mutta muuten oon alkanut tykkäämään. soundi on mukavan raaka, hemmetin nopea käyttää ja se vammainen sekkari on improjutuissa ihan nero.
itse siis hain tuosta sellaista simppeliä ja raakaa 101-henkistä monosynaa. sen slotin se on kyllä täyttänyt.

oikeastaan toivoisin että ne laittais ulos myös microbrute kakkosen jossa noi ykkösen muutamat vammailut olis korjattu ja jossa olis myös kasa patchpointteja. [-o<
Hyvähän se on kuulla jos jollekin toimii, itteeni ei sinänsä oo riipiny mikää muu ku se saundi joka on omaan korvaan kuulunu aina jotenkin "onttona". Semmone "ööööng" :D Sai tästä vääntämällä vaikka mitä, mutta tuntu että semmoset sweet spotit oli hirveen vähässä ja potikoiden piti olla just eikä melkein. Voi olla etten vaan osannu myös, jos toi jollekin muulle on nopea käytettävä.
kaikki allaskasvatetun ninjamurhaajan tunnusmerkit

User avatar
Hardcore-Mummo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44176
Joined: 19 Nov 2009, 17:24
Location: Excrement Defermentation

Re: Konemusa-jengi

#1177 Post by Hardcore-Mummo » 19 Jan 2018, 13:26

Cavalcare La Tigre wrote:
Noise-Mummo wrote: kun tein pari rundia microbruten kanssa niin oon pikkasen eri mieltä. on niissä omat paskuutensa (lähinnä päivitys/käyttövarmuuspuolella) mutta muuten oon alkanut tykkäämään. soundi on mukavan raaka, hemmetin nopea käyttää ja se vammainen sekkari on improjutuissa ihan nero.
itse siis hain tuosta sellaista simppeliä ja raakaa 101-henkistä monosynaa. sen slotin se on kyllä täyttänyt.

oikeastaan toivoisin että ne laittais ulos myös microbrute kakkosen jossa noi ykkösen muutamat vammailut olis korjattu ja jossa olis myös kasa patchpointteja. [-o<
Hyvähän se on kuulla jos jollekin toimii, itteeni ei sinänsä oo riipiny mikää muu ku se saundi joka on omaan korvaan kuulunu aina jotenkin "onttona". Semmone "ööööng" :D Sai tästä vääntämällä vaikka mitä, mutta tuntu että semmoset sweet spotit oli hirveen vähässä ja potikoiden piti olla just eikä melkein. Voi olla etten vaan osannu myös, jos toi jollekin muulle on nopea käytettävä.
kuulostaa että ollut varmaan aika erilainen käyttötarkoitus. toi on toiminut itsellä semmosena keikkasetin yleismies Jantusena josta saa helposti ok bassosoundin tai psykedeelistä noisea.
Ihan selkeitä suunnittelukukkasiahan tossa kyllä on. Suosikkini on se että sekkarin gaten pituutta ei pysty muuttamaan kuin tietsikalla usb:n kautta. Mitä vittua oikeasti? =D>
Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo
ImageImageImage

User avatar
jaxen
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 81715
Joined: 26 May 2010, 14:58
Location: Inkeroisten jäbä

Re: Konemusa-jengi

#1178 Post by jaxen » 19 Jan 2018, 17:53

Tunti kokeilua takana ja drone-laitehan toi 0-Coast on.
NEKROPOLIS 2 | VYÖHYKE (UE punk)
___________________

"Seuraavaksi katsomme, kuinka kaksi kouluikäistä taituria tykittelee rock- ja metalliklassikoita"

User avatar
Mekaaninen äänensärkijä
2k
Posts: 2255
Joined: 26 Mar 2017, 11:21
Location: Mestoilla Jukka Poikaan asti

Re: Konemusa-jengi

#1179 Post by Mekaaninen äänensärkijä » 19 Jan 2018, 19:56

Noise-Mummo wrote:
Cavalcare La Tigre wrote:
Noise-Mummo wrote: kun tein pari rundia microbruten kanssa niin oon pikkasen eri mieltä. on niissä omat paskuutensa (lähinnä päivitys/käyttövarmuuspuolella) mutta muuten oon alkanut tykkäämään. soundi on mukavan raaka, hemmetin nopea käyttää ja se vammainen sekkari on improjutuissa ihan nero.
itse siis hain tuosta sellaista simppeliä ja raakaa 101-henkistä monosynaa. sen slotin se on kyllä täyttänyt.

oikeastaan toivoisin että ne laittais ulos myös microbrute kakkosen jossa noi ykkösen muutamat vammailut olis korjattu ja jossa olis myös kasa patchpointteja. [-o<
Hyvähän se on kuulla jos jollekin toimii, itteeni ei sinänsä oo riipiny mikää muu ku se saundi joka on omaan korvaan kuulunu aina jotenkin "onttona". Semmone "ööööng" :D Sai tästä vääntämällä vaikka mitä, mutta tuntu että semmoset sweet spotit oli hirveen vähässä ja potikoiden piti olla just eikä melkein. Voi olla etten vaan osannu myös, jos toi jollekin muulle on nopea käytettävä.
kuulostaa että ollut varmaan aika erilainen käyttötarkoitus. toi on toiminut itsellä semmosena keikkasetin yleismies Jantusena josta saa helposti ok bassosoundin tai psykedeelistä noisea.
Ihan selkeitä suunnittelukukkasiahan tossa kyllä on. Suosikkini on se että sekkarin gaten pituutta ei pysty muuttamaan kuin tietsikalla usb:n kautta. Mitä vittua oikeasti? =D>
Toi 'bruten ominaissoundi on kyllä terävähkö. Möykkä- & pörinähommissa ei tietty niin haittaa. Joku delay/kaiku parantaa soundia kyllä. Sekvensseri on ok ja tykkään kun LFO:n saa helposti synkkaan sen kanssa. Myös toisen oskillaattorin saa näppärästi lisättyä.
Keep on knockin-and rockin everybody!

User avatar
Hardcore-Mummo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44176
Joined: 19 Nov 2009, 17:24
Location: Excrement Defermentation

Re: Konemusa-jengi

#1180 Post by Hardcore-Mummo » 19 Jan 2018, 21:40

Mekaaninen äänensärkijä wrote:
Noise-Mummo wrote:
Cavalcare La Tigre wrote:
Noise-Mummo wrote: kun tein pari rundia microbruten kanssa niin oon pikkasen eri mieltä. on niissä omat paskuutensa (lähinnä päivitys/käyttövarmuuspuolella) mutta muuten oon alkanut tykkäämään. soundi on mukavan raaka, hemmetin nopea käyttää ja se vammainen sekkari on improjutuissa ihan nero.
itse siis hain tuosta sellaista simppeliä ja raakaa 101-henkistä monosynaa. sen slotin se on kyllä täyttänyt.

oikeastaan toivoisin että ne laittais ulos myös microbrute kakkosen jossa noi ykkösen muutamat vammailut olis korjattu ja jossa olis myös kasa patchpointteja. [-o<
Hyvähän se on kuulla jos jollekin toimii, itteeni ei sinänsä oo riipiny mikää muu ku se saundi joka on omaan korvaan kuulunu aina jotenkin "onttona". Semmone "ööööng" :D Sai tästä vääntämällä vaikka mitä, mutta tuntu että semmoset sweet spotit oli hirveen vähässä ja potikoiden piti olla just eikä melkein. Voi olla etten vaan osannu myös, jos toi jollekin muulle on nopea käytettävä.
kuulostaa että ollut varmaan aika erilainen käyttötarkoitus. toi on toiminut itsellä semmosena keikkasetin yleismies Jantusena josta saa helposti ok bassosoundin tai psykedeelistä noisea.
Ihan selkeitä suunnittelukukkasiahan tossa kyllä on. Suosikkini on se että sekkarin gaten pituutta ei pysty muuttamaan kuin tietsikalla usb:n kautta. Mitä vittua oikeasti? =D>
Toi 'bruten ominaissoundi on kyllä terävähkö. Möykkä- & pörinähommissa ei tietty niin haittaa. Joku delay/kaiku parantaa soundia kyllä. Sekvensseri on ok ja tykkään kun LFO:n saa helposti synkkaan sen kanssa. Myös toisen oskillaattorin saa näppärästi lisättyä.
mä oon viime aikoina ajanut tän aika usein field kitin läpi pikkasen säröllä. samaten field kitin lfo:lla kun moduloi brutea niin tulee lisää pörinäkerrointa.
Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo
ImageImageImage

User avatar
Vitsiniekka
Posts: 29
Joined: 05 Sep 2010, 16:23

Re: Konemusa-jengi

#1181 Post by Vitsiniekka » 20 Jan 2018, 17:27

Tällasta jammailua tulee täällä tehtyä.
Electribejä, Circuit, volcia ja pocketoperator yms.
[soundcloud][/soundcloud]

User avatar
puke
Posts: 610
Joined: 22 Mar 2004, 13:51

Re: Konemusa-jengi

#1182 Post by puke » 22 Jan 2018, 21:07

Tämmönen tuli tehtyä. Jeskola Buzz on ohjelma, millä näit duunailen - jos sattuu jotain kiinnostaan.
[soundcloud][/soundcloud]
KULTTUURITALLIT (KVL) - Ilmaista DIY-kulttuuritoimintaa
SÄCKXSÄTÜS - Breakcore, digital hardcore/grindcore, noise, "experimental"
RASTAVAARA - Ragga-jungle-iskelmä-tek-dub-core

User avatar
rypäle satyr
God of PIF
God of PIF
Posts: 32933
Joined: 18 May 2011, 15:05
Location: Majonezium

Re: Konemusa-jengi

#1183 Post by rypäle satyr » 22 Jan 2018, 21:49

Haluuko joku ostaa ton meikän monotriben? Kyseessä miditribe modattu uusimalla os:llä ja kiinteellä virtalähteellä (muuntajan johto kolvattu piirilevyyn). Tossa on kanssa tommonen korgin sivuilta hyvälle tarralle printattu overlay päällä, jossa näkyy kaikki piilotetut näppäinkombot. hp. 200€. yv:tä jos kinostaa kiitos

User avatar
Jussin villapaita
6k
Posts: 6648
Joined: 17 Aug 2015, 20:11

Re: Konemusa-jengi

#1184 Post by Jussin villapaita » 22 Jan 2018, 21:52

^Hemmets muistan kun tuli tota Buzzia joskus ikuisuus sitten itekkin käytettyä, kun sillon jotenkin träkkerien jälkeen kaikki normi daw -softat tuntu jotenkin vituttavan sävellystyökaluina ja toi tarjos modernimpaa vaihtoehtoa perinteisille träkkereille. Sitte siirryin FL Studio -tyypiksi ja nyt ajatuskin mistään muusta softasta ahdistaa.

User avatar
rypäle satyr
God of PIF
God of PIF
Posts: 32933
Joined: 18 May 2011, 15:05
Location: Majonezium

Re: Konemusa-jengi

#1185 Post by rypäle satyr » 22 Jan 2018, 22:01

viidakkomies wrote:
GEOMETRINEN IHME wrote:
viidakkomies wrote:
GEOMETRINEN IHME wrote:Microbrutelle tarvetta täällä? Muita hankintoja edessä, niin täytynee luopua. :o
mimmone hinta, missä sijaitsee?
ajattelin 190€. Jyväskylä sijaitsee.
nääh
paljo olisit valmis maksaa, bändikaverilla ois myynnissä?

Post Reply