Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

Keskustelua urheilusta ja kaikennäköisestä liikunnasta.

Moderator: Damone

Message
Author
User avatar
Lörsson.
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 234825
Joined: 16 Aug 2004, 15:15
Location: Kaikkien yliopistojen vessat muutenkin

Re: Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

#316 Post by Lörsson. » 02 Sep 2016, 13:41

Muhammad Alisuorittaja wrote:
Lörsson. wrote:Arvatkaa mikä on naurattanu saatana.
Ei tuu kyllä mitään mieleen, mutta se voi johtua tästä työpäivän aikana jauhamastani purkan määrästä. :o
:P

- I thought you fucked off.
- I did! But then I fucked back on again.


User avatar
Naamapuinen
prikaattin kenraali
Posts: 134327
Joined: 10 Sep 2009, 16:42
Location: bar perkeleen kaltainen poser luola

Re: Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

#317 Post by Naamapuinen » 05 Sep 2016, 14:36

Layla, 25-vuotias irakilainen wrote:Kosovo voi kyl olla kova jengi varsinkin kotikentällään Turussa.
Huntteri wrote:
11 Sep 2019, 16:15
vittu kamoon leiptzik antakaa mun suoritua

User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86226
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Re: Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

#318 Post by Ananaskääpiö » 05 Oct 2016, 13:26

http://www.ksml.fi/mielipide/mielipidek ... hun/848831

Minä tiedän, mistä minä puhun

Toimittaja Outi Poikosen kirjakritiikin ”Liikaa Tammisen näköinen kirja” (KSML 23.9.) johdosta seuraavaa: Kyseessä on uusin kirjani ”Tami – 50 vuotta jääkiekon ammattilaisena” ja sen saama silmitön henkilöhyökkäys (Poikonen) kirja-arvostelun sijasta!! Tämä ”sopivasti” aikakautena, jolloin kaikilla yhteiskunnan tasoilla pyritään vihapuheesta ja sen lietsomisesta eroon!!

Päivän Iltalehden kansi ”Häirikkö piinasi Sipilän vaimoa” antanee toimittaja Poikosellekin ajattelemisen aihetta – toivon niin!!

Olen ollut kyseisten soittojen vastaanottavana puolena aamuyöstä riittävän monta kertaa, joten tiedän mistä puhun – toimittaja Poikonen henkilövihassaan ilmiselvästi taas ei!!

Kirjan faktat tarkistaa koneistoni, onhan kaikki kirjani tehty joukkueena!! Minulla on tarinat, eletty elämä ja tarkat leikekirjat, videonauhat ja muut dokumentit!! Toimittajapartnerini (Osku Valtonen) kirjoittaa sanelusta puhtaaksi, Docendon (kustantaja) Heli Bergius, kansainvälisesti (USA) kouliintunut huippuosaaja tarkistaa tekstin ja Docendon oikolukija hoitaa loput, joten siinä on projektimme ”pelikirja”, jota toimittaja Poikonen arvioi seuraavasti:

”Tami – 50 vuotta jääkiekon ammattilaisena on menty siitä, missä aita on matalin”!!

Kyseinen väite loukkaa minua ja joukkueeni em. tekijöitä!! Vertaus Curre Lindströmiin ontuu samalla tavalla – oma urani, 50 vuotta kiekkoammattilaisena kestää vertailun – uskokaa tai älkää.

Vieraskoreudesta pääsin eroon viimeistään Lushnikissa 17.12.1971 (Fin–Rus 4–2, omat tehot 2+ 1) ja ruotsalaisesta koreudesta keväällä 1970, kun olin avittamassa avausmaalin kera ensimmäistä Ruotsi voittoa MM jäillä (Fin–Swe 3–1; omat tehot 0+1)!!

Tähän kun lisään, että kyseessä on juhlateos, minun tekemänä järjestyksessä 12. kirja (ensimmäinen Suuri Jääkiekkoteos, OY Scandia Kirjat AB) ilmestyi vuonna 1979!! Tähän mennessä niitä (minun kirjoittamiani) on myyty n. 150 000 kpl, suurimpana hittinä ”Aurinkokuningas” (Ajatuskirjat) jota eri painoksin on myyty yli 70.000 kpl!!

Siinä ”vähäiset” näytöt mme Poikosen edelleen irvittäväksi ja vihapuheen alkuaineeksi sinne pimeneviin iltoihin!!! Joten, arvoisa Outi, emme ole koskaan tavanneet, et tullut infoon Helsingissä 22.09. 2016 vaikka lehtesi oli kutsuttu, jossa paikalla täysi tupa, lähes 100 henkeä, kaikki johtavat mediat ja ”creme de la creme” herrat Pekkarinen, Stubb, Ketola, Rantasila, Riihiranta ja muita VIP & median huippuja !! He (lähes 100 henkeä) antoivat sen arvovallan ja valovoiman, jonka julkistamistilaisuus ansaitsi, samoin kummankin aamuteeveen (MTV3 22.11. ja Yle 23.11.) suorat lähetykset!! Miksi ihmessä siellä (MTV & Yle tai HS) ei puhuttu tai kirjoitettu Sinun tyylilläsi??!!

Koska MTV3:n kisastudioissa (”Tami Corner”) olen tottunut pelkistämään, teen sen nytkin koskien ”mme Poikosen ns.”kirjaarvostelua”!! Kyseessä ei ole kirja-arvostelu – kyseessä on henkilöhyökkäys ja vielä alatyylinen!!

Pelaajilleni (coach since 1982) ja oppilailleni (liikunnan vanhempi lehtori since 1974 / Helsingin yliopisto) olen opettanut seuraavaa: ”Asenne alussa ratkaisee lopputuloksen”!!

Niin tässäkin tapauksessa, mme Poikonen ei tullut ko. tiedotustilaisuuteen (22.9.2016) vaikka oli lehtensä kautta saanut kutsun ja luettuani hänen kritiikkinsä ja niissä olevat virheet, epäilen vahvasti, että on edes lukenut koko kirjaa!! Surullista A.D. 2016 Suomessa!!

Kirja- ja kiekkoterveisin

Juhani Tamminen

Lion # 79

12 kirjaa tehnyt koulutusyrittäjä

Turku
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

User avatar
Leper
God of PIF
God of PIF
Posts: 35012
Joined: 22 Sep 2011, 13:26
Location: Menokatu

Re: Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

#319 Post by Leper » 05 Oct 2016, 13:40

En edes halua yrittää ymmärtää mistä tässä on kyse. :sad1:

User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86226
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Re: Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

#320 Post by Ananaskääpiö » 05 Oct 2016, 13:57

Suosikkihämmennykseni:
Tähän kun lisään, että kyseessä on juhlateos, minun tekemänä järjestyksessä 12. kirja (ensimmäinen Suuri Jääkiekkoteos, OY Scandia Kirjat AB) ilmestyi vuonna 1979!!
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

User avatar
Lörsson.
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 234825
Joined: 16 Aug 2004, 15:15
Location: Kaikkien yliopistojen vessat muutenkin

Re: Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

#321 Post by Lörsson. » 05 Oct 2016, 17:09

Ananaskääpiö wrote:http://www.ksml.fi/mielipide/mielipidek ... hun/848831

Minä tiedän, mistä minä puhun

Toimittaja Outi Poikosen kirjakritiikin ”Liikaa Tammisen näköinen kirja” (KSML 23.9.) johdosta seuraavaa: Kyseessä on uusin kirjani ”Tami – 50 vuotta jääkiekon ammattilaisena” ja sen saama silmitön henkilöhyökkäys (Poikonen) kirja-arvostelun sijasta!! Tämä ”sopivasti” aikakautena, jolloin kaikilla yhteiskunnan tasoilla pyritään vihapuheesta ja sen lietsomisesta eroon!!

Päivän Iltalehden kansi ”Häirikkö piinasi Sipilän vaimoa” antanee toimittaja Poikosellekin ajattelemisen aihetta – toivon niin!!

Olen ollut kyseisten soittojen vastaanottavana puolena aamuyöstä riittävän monta kertaa, joten tiedän mistä puhun – toimittaja Poikonen henkilövihassaan ilmiselvästi taas ei!!

Kirjan faktat tarkistaa koneistoni, onhan kaikki kirjani tehty joukkueena!! Minulla on tarinat, eletty elämä ja tarkat leikekirjat, videonauhat ja muut dokumentit!! Toimittajapartnerini (Osku Valtonen) kirjoittaa sanelusta puhtaaksi, Docendon (kustantaja) Heli Bergius, kansainvälisesti (USA) kouliintunut huippuosaaja tarkistaa tekstin ja Docendon oikolukija hoitaa loput, joten siinä on projektimme ”pelikirja”, jota toimittaja Poikonen arvioi seuraavasti:

”Tami – 50 vuotta jääkiekon ammattilaisena on menty siitä, missä aita on matalin”!!

Kyseinen väite loukkaa minua ja joukkueeni em. tekijöitä!! Vertaus Curre Lindströmiin ontuu samalla tavalla – oma urani, 50 vuotta kiekkoammattilaisena kestää vertailun – uskokaa tai älkää.

Vieraskoreudesta pääsin eroon viimeistään Lushnikissa 17.12.1971 (Fin–Rus 4–2, omat tehot 2+ 1) ja ruotsalaisesta koreudesta keväällä 1970, kun olin avittamassa avausmaalin kera ensimmäistä Ruotsi voittoa MM jäillä (Fin–Swe 3–1; omat tehot 0+1)!!

Tähän kun lisään, että kyseessä on juhlateos, minun tekemänä järjestyksessä 12. kirja (ensimmäinen Suuri Jääkiekkoteos, OY Scandia Kirjat AB) ilmestyi vuonna 1979!! Tähän mennessä niitä (minun kirjoittamiani) on myyty n. 150 000 kpl, suurimpana hittinä ”Aurinkokuningas” (Ajatuskirjat) jota eri painoksin on myyty yli 70.000 kpl!!

Siinä ”vähäiset” näytöt mme Poikosen edelleen irvittäväksi ja vihapuheen alkuaineeksi sinne pimeneviin iltoihin!!! Joten, arvoisa Outi, emme ole koskaan tavanneet, et tullut infoon Helsingissä 22.09. 2016 vaikka lehtesi oli kutsuttu, jossa paikalla täysi tupa, lähes 100 henkeä, kaikki johtavat mediat ja ”creme de la creme” herrat Pekkarinen, Stubb, Ketola, Rantasila, Riihiranta ja muita VIP & median huippuja !! He (lähes 100 henkeä) antoivat sen arvovallan ja valovoiman, jonka julkistamistilaisuus ansaitsi, samoin kummankin aamuteeveen (MTV3 22.11. ja Yle 23.11.) suorat lähetykset!! Miksi ihmessä siellä (MTV & Yle tai HS) ei puhuttu tai kirjoitettu Sinun tyylilläsi??!!

Koska MTV3:n kisastudioissa (”Tami Corner”) olen tottunut pelkistämään, teen sen nytkin koskien ”mme Poikosen ns.”kirjaarvostelua”!! Kyseessä ei ole kirja-arvostelu – kyseessä on henkilöhyökkäys ja vielä alatyylinen!!

Pelaajilleni (coach since 1982) ja oppilailleni (liikunnan vanhempi lehtori since 1974 / Helsingin yliopisto) olen opettanut seuraavaa: ”Asenne alussa ratkaisee lopputuloksen”!!

Niin tässäkin tapauksessa, mme Poikonen ei tullut ko. tiedotustilaisuuteen (22.9.2016) vaikka oli lehtensä kautta saanut kutsun ja luettuani hänen kritiikkinsä ja niissä olevat virheet, epäilen vahvasti, että on edes lukenut koko kirjaa!! Surullista A.D. 2016 Suomessa!!

Kirja- ja kiekkoterveisin

Juhani Tamminen

Lion # 79

12 kirjaa tehnyt koulutusyrittäjä

Turku
:lol:

- I thought you fucked off.
- I did! But then I fucked back on again.


User avatar
Damone
hiljainen poika
Posts: 82448
Joined: 21 Nov 2011, 00:10
Location: Malmin kovat kujat

Re: Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

#322 Post by Damone » 05 Oct 2016, 17:35

Pakkohan tuota Tamia on arvostaa tarjoamastaan viihteestä. Rahakas valmentajasopimuskin jonnekin Keski-Euroopan huippuseuraan on salettiin allekirjoitusta vaille valmiina odottelemassa, kuten kaiken aikaa about viimeisen kymmenen vuoden ajan. :thumbright:
Image

User avatar
Lörsson.
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 234825
Joined: 16 Aug 2004, 15:15
Location: Kaikkien yliopistojen vessat muutenkin

Re: Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

#323 Post by Lörsson. » 05 Oct 2016, 17:47

Damone wrote:Pakkohan tuota Tamia on arvostaa tarjoamastaan viihteestä. Rahakas valmentajasopimuskin jonnekin Keski-Euroopan huippuseuraan on salettiin allekirjoitusta vaille valmiina odottelemassa, kuten kaiken aikaa about viimeisen kymmenen vuoden ajan. :thumbright:
Mä oon odotellu että lähtis Etelä-Koreaan nostamaan niiden lätkän nyt kerralla olympiatasolle.

- I thought you fucked off.
- I did! But then I fucked back on again.


User avatar
Naamapuinen
prikaattin kenraali
Posts: 134327
Joined: 10 Sep 2009, 16:42
Location: bar perkeleen kaltainen poser luola

Re: Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

#324 Post by Naamapuinen » 06 Oct 2016, 22:38

on se täysin pimee ukko, voi luoja :P
Huntteri wrote:
11 Sep 2019, 16:15
vittu kamoon leiptzik antakaa mun suoritua

User avatar
Lörsson.
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 234825
Joined: 16 Aug 2004, 15:15
Location: Kaikkien yliopistojen vessat muutenkin

Re: Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

#325 Post by Lörsson. » 06 Oct 2016, 23:40

No tää juuri päättynyt potkupallopeli. :lol:

- I thought you fucked off.
- I did! But then I fucked back on again.


User avatar
Sekaisin Sepistä
Juomamaisteri
Posts: 101300
Joined: 17 Jun 2004, 18:55
Location: Itse kaivettu kuoppa

Re: Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

#326 Post by Sekaisin Sepistä » 24 Oct 2016, 10:47

Nauratti uutinen "Ferrarille 5000:n euron sakot".
Image

User avatar
kantasolu
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11288
Joined: 22 Sep 2013, 14:47

Re: Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

#327 Post by kantasolu » 24 Oct 2016, 20:42

Image

Jalkapallon Ykkösen mestaruus"pokaali".
ImageImageImage

Poistunut käyttäjä 0b7fe1
Poistunut käyttäjä
Posts: 175392
Joined: 20 May 2004, 15:38

Re: Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

#328 Post by Poistunut käyttäjä 0b7fe1 » 25 Oct 2016, 16:54

Sepi Häpykumpulainen wrote:Nauratti uutinen "Ferrarille 5000:n euron sakot".
hah joo!

User avatar
solitaire man
pakasta revitty
Posts: 633
Joined: 29 May 2009, 22:00
Location: pelit-kansiossa

Re: Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

#329 Post by solitaire man » 31 Oct 2016, 23:19

Image
Members of the Boston Bruins dressed as characters from Teenage Mutant Ninja Turtles Thursday during the team's annual visit to Boston Children's Hospital. (Boston Bruins / Twitter)

Master Splinter on Marchand, tietenkin :lol: :lol: :lol:

User avatar
Lörsson.
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 234825
Joined: 16 Aug 2004, 15:15
Location: Kaikkien yliopistojen vessat muutenkin

Re: Viimeksi naurattanut Urheilu-juttu

#330 Post by Lörsson. » 10 Mar 2017, 09:18

http://jatkoaika.com/Kuvat/Timanttikuva ... ile/188334

Pasi Nurmisen kielenkäyttö ei ole aina perheen pienimpien korville soveltuvaa kuultavaa. "Nupella" oli kentälle paljon asiaa ja mies karjui pahansisuisesti "Vedä nyt v***u se sinne saa**na!" Tilanne rauhoittui kuitenkin nopeasti, kun vierestä katsomon puolelta kuului pikkupojan terävä huuto "Älä kiroile!" Tilannetta naureskeltiin Tapparan vaihtoaitiossa asti, ja ottelun loppuajan Nurminen olikin aikaisempaa hillitympi.

- I thought you fucked off.
- I did! But then I fucked back on again.


Post Reply