Bodybuilding Punx

Keskustelua urheilusta ja kaikennäköisestä liikunnasta.

Moderator: Damone

Post Reply
Message
Author
User avatar
Väsynyt mies
HOSTILE MACHO
Posts: 14206
Joined: 30 Aug 2012, 18:08
Location: Pelkkä metsä

Re: Bodybuilding Punx

#14386 Post by Väsynyt mies » 14 Aug 2018, 15:04

xBLYATMANx wrote:
14 Aug 2018, 02:37
Väsynyt mies wrote:
14 Aug 2018, 02:19
xBLYATMANx wrote:
13 Aug 2018, 19:43
Diy?
Mulla on tafferin tekeleet, olleet kyllä hintansa arvoiset.
Pitää kattella oisko noi tafferit yhtään edullisemmat. Yleensä en varustehankinnoissa säästele (kenkät ja lämmittimet), mutta jotenkin närästää maksaa grippilirpakkeista suolasta hintaa.
Aikalailla samaa hintaa ne taitaa olla. Kakkotoistolla joku tais kehua jotain parin kympin kopioita, mutta se ketju tais olla sen verran pitkä ettei sieltä saa kaivettua mitään esiin.
Yleensä halpa hinta korreloi suoraan materiaalien ja etenkin ompeleiden laatuun. Yhtäkkiä lipeävä käsi voi tehdä jännää jälkeä esim. lisäpainoleukoja kiskoessa.

Mä voisin pers-aatteessa antaa noi omani sulle lainaan joksun aikaa että saat testailla tykkäätkö, mulla tuskin on hetkeen tarvettä kiskoa niin raskaita romuja että noita tartteisin. :|
Hemmetti kun oisin lukenu tän aiemmin, lainaustestaus ois meinaan kiinnostanut. Ehdin tilata jo yöllä hulluuspäissäni omat, mutta kaipa ne hyvät on kun en muista kenenkään haukkuneen.
BEAR MODE
Huntteri wrote:
21 Sep 2018, 14:00
JUMALAUTA LEUTO AMERIKAN PSYKO JOUKO AHOLA KRUSIFIKSI AUTON KANTO. :prayer:

User avatar
Väsynyt mies
HOSTILE MACHO
Posts: 14206
Joined: 30 Aug 2012, 18:08
Location: Pelkkä metsä

Re: Bodybuilding Punx

#14387 Post by Väsynyt mies » 14 Aug 2018, 15:08

huppa päässä wrote:
14 Aug 2018, 14:28
Kun vammaisuuksista nyt kerran on puhe niin mites noi iskiashommat? Yli viikon tauon jälkeen tuli ruimittua kolme vähän kovempaa jalkatreeniä neljään päivään kun oli niin kevyttä juuh kunnes alkoi vasen jalka hirttämään kiinni ihan huolella. Pariin viikkoon ei ollut kovin kivaa ja tulihan tää tietenkin ekaksi diagnosoitua ite ihan päin vittuja kunnes älysin mennä arvauskeskukseen, diagnoosia vastaavat jumppaliikkeet jo itsessään auttoivat ihan helvetisti. Noin 8 viikkoa haverista on mennyt, kipuja ei ole ollut pitkään aikaan mutta jalkaliikkeiden voimatasot palautuvat ärsyttävän hitaasti.
Mulla on vissiin iskiashermo puristuksessa ton vamman seurauksena. Oireilee lähinnä silleen, että on isoja kohtia vasemmassa jalassa joissa ei oo ollenkaan tuntoa + vittumaisena klenkkaavana kävelynä, jalka menee ikäänkuin alta. Kyykkäämään kyllä pystyy ainakin tangon, että ei kai tässä. Arvauskeskus oli sitä mieltä että "menee ohi itsestään 1-3 kuukaudessa". About pari kuukautta tässä oon ootellu, ilman mitään muutoksia tilanteeseen. Katellaan.
BEAR MODE
Huntteri wrote:
21 Sep 2018, 14:00
JUMALAUTA LEUTO AMERIKAN PSYKO JOUKO AHOLA KRUSIFIKSI AUTON KANTO. :prayer:

User avatar
VUODEN ASENTAJA
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 19705
Joined: 13 Mar 2014, 00:50
Location: Lahti

Re: Bodybuilding Punx

#14388 Post by VUODEN ASENTAJA » 14 Aug 2018, 17:21

Tuo mitä Väsynyt mies sanoi, että liike on lääke on varsinkin selkähommissa satarosenttisen totta. Nykyajan ohjeistus selkäkivun hoitoon, syystä kuin syystä käytännössä (ellei ole joku spessu kirurgiaa vaativa tms. akuutti homma) on että heti normaaliin arkeen, kaikkea pitää samantien tehdä, kovaa kipua ei saa sietää mutta lievempää kipua saa ja pitää sietää. Makuuasennossa pötköttäminen on pahinta mahdollista "kuntoutusta" selälle.
0,5g ketkua, gramma piriä, pari extra stronk buddha printit lappua ja ykkönen dänkkiä
POfff-fvviuviufvvviuviu "obi-wan has taught you well my son" (valomiekka ääniä) "luke i am your sister" mitä v... (yleisö taputtaa)

User avatar
VUODEN ASENTAJA
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 19705
Joined: 13 Mar 2014, 00:50
Location: Lahti

Re: Bodybuilding Punx

#14389 Post by VUODEN ASENTAJA » 14 Aug 2018, 17:22

Väsynyt mies wrote:
14 Aug 2018, 15:08
huppa päässä wrote:
14 Aug 2018, 14:28
Kun vammaisuuksista nyt kerran on puhe niin mites noi iskiashommat? Yli viikon tauon jälkeen tuli ruimittua kolme vähän kovempaa jalkatreeniä neljään päivään kun oli niin kevyttä juuh kunnes alkoi vasen jalka hirttämään kiinni ihan huolella. Pariin viikkoon ei ollut kovin kivaa ja tulihan tää tietenkin ekaksi diagnosoitua ite ihan päin vittuja kunnes älysin mennä arvauskeskukseen, diagnoosia vastaavat jumppaliikkeet jo itsessään auttoivat ihan helvetisti. Noin 8 viikkoa haverista on mennyt, kipuja ei ole ollut pitkään aikaan mutta jalkaliikkeiden voimatasot palautuvat ärsyttävän hitaasti.
Mulla on vissiin iskiashermo puristuksessa ton vamman seurauksena. Oireilee lähinnä silleen, että on isoja kohtia vasemmassa jalassa joissa ei oo ollenkaan tuntoa + vittumaisena klenkkaavana kävelynä, jalka menee ikäänkuin alta. Kyykkäämään kyllä pystyy ainakin tangon, että ei kai tässä. Arvauskeskus oli sitä mieltä että "menee ohi itsestään 1-3 kuukaudessa". About pari kuukautta tässä oon ootellu, ilman mitään muutoksia tilanteeseen. Katellaan.
Eivät ohjanneet fyssarille? Itse ainakin ohjaan aina jos on mitään TULE-vaivaa, hehän sen homman osaavat enkä minä. Usein tulee kovillekin jumppaajille ja urheilijoillekin neuvoja joita ei olis tullut ajatelleeksi. Tosin tosin, onhan fyssareitakin joka lähtöön. Etenkin privassa kaiken maailman hierojia ja manipuloijia.
0,5g ketkua, gramma piriä, pari extra stronk buddha printit lappua ja ykkönen dänkkiä
POfff-fvviuviufvvviuviu "obi-wan has taught you well my son" (valomiekka ääniä) "luke i am your sister" mitä v... (yleisö taputtaa)

User avatar
Man-Thing
King of PIF
King of PIF
Posts: 15570
Joined: 04 Sep 2010, 20:17
Location: Suotissinheittokisoissa

Re: Bodybuilding Punx

#14390 Post by Man-Thing » 14 Aug 2018, 17:23

Itse tein viimeksi sen virheen tuon selkäkivun kanssa, että en alkanut pakottaan kroppaa liikkeeseen. Nyt kun on vastaavia oireita tullut niin olen ihan kylmästi jatkanut treeniä silleen kun vaan pystyy, ja hyvin on parantunut. Varsin lievä välilevynpullistuma oli kyseessä.

Heh, duunikaveri kysy tänään että onko mulla kuuri päällä, ihan hyvin siis alkanut massaa tarttua. :P

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Bodybuilding Punx

#14391 Post by Niin, » 14 Aug 2018, 17:49

J Meadowhill wrote:
14 Aug 2018, 17:23
Heh, duunikaveri kysy tänään että onko mulla kuuri päällä, ihan hyvin siis alkanut massaa tarttua. :P
Mulle totes eilen semmonen fitness mimsy ettei kannattas pitää semmosts paitaa mikä mulla oli päällä, kun kondis on vielä niin heikko.

User avatar
Haju
Paha
Posts: 4606
Joined: 15 May 2007, 06:10
Location: Etelä

Re: Bodybuilding Punx

#14392 Post by Haju » 14 Aug 2018, 18:00

GSLP:n myötä oon ottanut apuliikkeitä joka treeniin. Hauiskääntö, skullcrusher, lisäpainoleuat ja jonkun sortin Kroc-row. Penkin vaihdoin käsipainopenkiksi. Ja katos perhanaa, pystärissä tulee progressiota nyt. En ois uskonut.
(\(\
(^.^)
(")") "...Mihinkään muuhun kuin virtsaamiseen"

User avatar
huppa päässä
4k
Posts: 4080
Joined: 31 Oct 2010, 14:10
Location: Fortification Hill

Re: Bodybuilding Punx

#14393 Post by huppa päässä » 14 Aug 2018, 23:18

teloituskirves (fiskars) wrote:
14 Aug 2018, 17:22
Väsynyt mies wrote:
14 Aug 2018, 15:08
huppa päässä wrote:
14 Aug 2018, 14:28
Kun vammaisuuksista nyt kerran on puhe niin mites noi iskiashommat? Yli viikon tauon jälkeen tuli ruimittua kolme vähän kovempaa jalkatreeniä neljään päivään kun oli niin kevyttä juuh kunnes alkoi vasen jalka hirttämään kiinni ihan huolella. Pariin viikkoon ei ollut kovin kivaa ja tulihan tää tietenkin ekaksi diagnosoitua ite ihan päin vittuja kunnes älysin mennä arvauskeskukseen, diagnoosia vastaavat jumppaliikkeet jo itsessään auttoivat ihan helvetisti. Noin 8 viikkoa haverista on mennyt, kipuja ei ole ollut pitkään aikaan mutta jalkaliikkeiden voimatasot palautuvat ärsyttävän hitaasti.
Mulla on vissiin iskiashermo puristuksessa ton vamman seurauksena. Oireilee lähinnä silleen, että on isoja kohtia vasemmassa jalassa joissa ei oo ollenkaan tuntoa + vittumaisena klenkkaavana kävelynä, jalka menee ikäänkuin alta. Kyykkäämään kyllä pystyy ainakin tangon, että ei kai tässä. Arvauskeskus oli sitä mieltä että "menee ohi itsestään 1-3 kuukaudessa". About pari kuukautta tässä oon ootellu, ilman mitään muutoksia tilanteeseen. Katellaan.
Eivät ohjanneet fyssarille? Itse ainakin ohjaan aina jos on mitään TULE-vaivaa, hehän sen homman osaavat enkä minä. Usein tulee kovillekin jumppaajille ja urheilijoillekin neuvoja joita ei olis tullut ajatelleeksi. Tosin tosin, onhan fyssareitakin joka lähtöön. Etenkin privassa kaiken maailman hierojia ja manipuloijia.
Juuh itellä ihan terkkarien fysioterapeuteista pelkästään erittäin hyviä kokemuksia, samaa olen kuullut kavereilta. Ammattilaisen silmä ja tietotaito ovat sellaisia resursseja ettei niitä ihan helpolla lähdetä nokittamaan, omat kuntoutusliikkeet olivat jotain muuta kuin mitä nopealla googlen hakkaamisella tuli vastaan ja ne kyllä toimivat, en usko että ihan pelkästä terveydenalan ammattilaisen auktoriteetin tuomasta plasebo-vaikutuksesta oli kyse. Mutuilisin itse että tuo 1-3 kuukautta on enemmän raskaana olevien naisten ja sohvaperunoiden kohdalla tarkka, kovien salilla sätijöiden kohdalla voi olla sit vähän eri tilanne.

Mielenkiintoinen ja vähän äärimmäisempi esimerkki iskiaksesta ja sen kuntoutuksesta on Marisa Indan IPF-skaba viime vuodelta. Iskias napsahti päälle akuutisti aiemmassa kisassa mutta viimeisen päälle viritetyn treenin, valmennuksen ja huollon ansiosta ykkössijahan sieltä tuli. Tosi harvalla muullahan tietty tämmöinen arsenaali löytyy tuosta noin vaan.


User avatar
huppa päässä
4k
Posts: 4080
Joined: 31 Oct 2010, 14:10
Location: Fortification Hill

Re: Bodybuilding Punx

#14394 Post by huppa päässä » 14 Aug 2018, 23:23

xBLYATMANx wrote:
14 Aug 2018, 17:49
J Meadowhill wrote:
14 Aug 2018, 17:23
Heh, duunikaveri kysy tänään että onko mulla kuuri päällä, ihan hyvin siis alkanut massaa tarttua. :P
Mulle totes eilen semmonen fitness mimsy ettei kannattas pitää semmosts paitaa mikä mulla oli päällä, kun kondis on vielä niin heikko.
Aika ikävä kommentti fitnessämmältä. Oliks tää nyt näitä PUA-hommia jossa jengiä negaamalla yritetään päästä paneen?

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Bodybuilding Punx

#14395 Post by Niin, » 15 Aug 2018, 01:50

huppa päässä wrote:
14 Aug 2018, 23:23
xBLYATMANx wrote:
14 Aug 2018, 17:49
J Meadowhill wrote:
14 Aug 2018, 17:23
Heh, duunikaveri kysy tänään että onko mulla kuuri päällä, ihan hyvin siis alkanut massaa tarttua. :P
Mulle totes eilen semmonen fitness mimsy ettei kannattas pitää semmosts paitaa mikä mulla oli päällä, kun kondis on vielä niin heikko.
Aika ikävä kommentti fitnessämmältä. Oliks tää nyt näitä PUA-hommia jossa jengiä negaamalla yritetään päästä paneen?
Jaa niin että se olis tahtonu antaa mulle SäPi:ä?
Pitääpä ens kerralla kysyä että mitä mieltä madam on anal fistingistä ja tipata fedoraa tai jotain.

Jotain itsetunnon tapaista on onneks nykyään olemassa, oon ihan tyytyväinen omaan kehitykseen vaikka vastoinkäymisiä on ollutkin enemmän kuin: tarpeeksi. Ja joo, onhan tommonen GASP-narupaita aivan vitun kamalan näkönen kenenkä päällä vaan, mutta helvetinkö minä sille voin että tuolla gymillä on kuuma kö saunassa.

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Bodybuilding Punx

#14396 Post by Niin, » 15 Aug 2018, 02:06

Ai joo, tämmönen 10kk råjektina juuh, vertailu:
Spoiler:
Image
Painoa on molemmissa kuvissa aikalailla saman verran, uudemmassa jopa hiukan vähemmän. Ja joo, poset ei oo 1:1 samat ja eri instarammo filtterit ja valaistukset ja sössön sössön ja uli uli niin,

User avatar
Väsynyt mies
HOSTILE MACHO
Posts: 14206
Joined: 30 Aug 2012, 18:08
Location: Pelkkä metsä

Re: Bodybuilding Punx

#14397 Post by Väsynyt mies » 15 Aug 2018, 10:07

Hemmetisti on jykevöityny hartiaosasto Blyatskalla.
BEAR MODE
Huntteri wrote:
21 Sep 2018, 14:00
JUMALAUTA LEUTO AMERIKAN PSYKO JOUKO AHOLA KRUSIFIKSI AUTON KANTO. :prayer:

User avatar
Kehittyvien maakuntien Simo
Siperian Simo
Posts: 51980
Joined: 26 Apr 2013, 12:20
Location: Maakunta

Re: Bodybuilding Punx

#14398 Post by Kehittyvien maakuntien Simo » 15 Aug 2018, 11:34

Väsynyt mies wrote:
15 Aug 2018, 10:07
Hemmetisti on jykevöityny hartiaosasto Blyatskalla.
Kyllä, ja hattua päästä sille että homma on toteutettu lihomatta 15 kg siinä sivussa. :salut:

Ite oon tässä jatkanut erinäistä ylläpitopumppailua kotona. Penkkiä ja mavea lähinnä + käsipainoilla hauista. Se harmittaa ihan aidosti kun pystäriä en voi kunnon painoilla ja liikeradalla tehdä eikä käsi oikein taivu mielellään pitämään kyykyssä tankoa niskan takana. Tserkkeriä oon sentään tehnyt pienemmillä painoilla. Kuun lopussa sitten leikkauspöydälle saatana.
S-Alat viiterajoissa

User avatar
DVD+R
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44400
Joined: 19 Aug 2008, 17:13

Re: Bodybuilding Punx

#14399 Post by DVD+R » 15 Aug 2018, 12:12

Ooksä Blyde koko ajan/edelleen veivannu sitä Thibadibidaapan 6xvko-treeniä?
kaikki allaskasvatetun ninjamurhaajan tunnusmerkit

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Bodybuilding Punx

#14400 Post by Niin, » 15 Aug 2018, 12:29

LA TIGRE DI ANARCHIA wrote:
15 Aug 2018, 12:12
Ooksä Blyde koko ajan/edelleen veivannu sitä Thibadibidaapan 6xvko-treeniä?
Aina kun oon ollu kunnossa/työt ei oo haitannu. Toi hermoston paskominen oli ihan oma syy, rupesin pikkuhiljaa muokkaamaan tota ohjelmaa ja sitten kasvo volyymit ja intensiteetit ihan liikaa ja täsä ny ollaan. :P

Post Reply