Pingis

Keskustelua urheilusta ja kaikennäköisestä liikunnasta.

Moderator: Damone

Message
Author
User avatar
jampura
2k
Posts: 2399
Joined: 02 May 2004, 08:59
Location: Kemi

Re: Pingis

#16 Post by jampura » 01 Feb 2012, 13:21

Nuoriskalla tuli pelattua paljon teinipoikana. Sen jälkeen 10v tauko, mut parin viime vuoden aikana on hakattu töissä tuota aika paljon nuorisokotilaisten kans. Ne kyllä voitan, mutta työkaveri on liian hyvä vastus. Vituttaa.
'til days shall be no more

User avatar
Damone
hiljainen poika
Posts: 82368
Joined: 21 Nov 2011, 00:10
Location: Malmin kovat kujat

Re: Pingis

#17 Post by Damone » 04 Feb 2012, 03:56

Minä kiersin joskus kymmenen vanhana kisoissakin pelailemassa ympäri Suomea. Oki Viremo valmensi, Savonlinnan suuri nyt jo kuollut pingisguru. Vieläköhän Linnan Pingis on elossa?
Image

eri nimimerkki

Re: Pingis

#18 Post by eri nimimerkki » 04 Mar 2012, 21:48

Eilen reilun kymmenen vuoden jälkeen taas pääs pelailemaan. Pikkuhiljaa sen alko taas muistamaan.

Kysymys säännöistä, mikä on vähän hämärän peitossa: Saako lyödä suoraan ilmasta, ilman pomppua? Syöttöähän ei toki saa palauttaa ennen kuin se on pompannut omalla kenttäpuoliskolla, mutta noin kesken rallin.

User avatar
punk-tietokone
ihana poika kaunis hymy
Posts: 10853
Joined: 30 Sep 2010, 21:37
Location: 90100 kylymä

Re: Pingis

#19 Post by punk-tietokone » 04 Mar 2012, 22:02

Nils wrote:Eilen reilun kymmenen vuoden jälkeen taas pääs pelailemaan. Pikkuhiljaa sen alko taas muistamaan.

Kysymys säännöistä, mikä on vähän hämärän peitossa: Saako lyödä suoraan ilmasta, ilman pomppua? Syöttöähän ei toki saa palauttaa ennen kuin se on pompannut omalla kenttäpuoliskolla, mutta noin kesken rallin.
Mikäli oon oikein ymmärtäny niin ei saa lyödä.

eri nimimerkki

Re: Pingis

#20 Post by eri nimimerkki » 04 Mar 2012, 22:06

Näin itsekin epäilin, mutta "nuorisotalosäännöillä" kun on aina pelannut, nii hämärän peittoon jäänyt. Siellä tuo oli sallittua ja eilen muutamia helppoja pisteitä tuolla tavalla tehtyäni aloin miettimään, että ei se oikeasti voi olla sallittua.

User avatar
punk-tietokone
ihana poika kaunis hymy
Posts: 10853
Joined: 30 Sep 2010, 21:37
Location: 90100 kylymä

Re: Pingis

#21 Post by punk-tietokone » 04 Mar 2012, 22:10

Itekki noilla nuorisotalosäännöillä pelannu mutta sitte ku järkättiin joku turnaus nuorisotalolla ni oli oikeat säännöt käytössä. Luin joskus jostain baarista jossa oli mahollisuus kaljottelun ohessa pelata pingistä. Viime kerrasta aikaa ja tuollanen kalja & pingis -yhdistelmä vaikuttas hyvältä. Biljardipöyät vittuun ja tilalle pingispöytiä!

eri nimimerkki

Re: Pingis

#22 Post by eri nimimerkki » 04 Mar 2012, 22:52

Mekin löydettiin, tais siis kaveri löysi, kaverin taloyhtiön punttisalin viereisen talon kellarista, missä on pingis- ja biljaripöytä. Siellä juotiin eilen kaljaa ja hakattiin pinkiponkia muutama tunti. Jos on minusta kiinni, niin tuota aletaan harrastamaan useamminkin!

User avatar
tarmo kiertokauppias
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 45835
Joined: 27 Jun 2017, 23:48

Re: Pingis

#23 Post by tarmo kiertokauppias » 25 Aug 2017, 13:48

Kuningaslaji. Itse piiitkän tauon jälkeen taas innostunut lajista. Ainoa vaan että ikämiehenä huomaa yllättävän raskaaksi tämänkin lajin.
Spoiler:
Image
Image

User avatar
Teehetki
2k
Posts: 2720
Joined: 15 Mar 2013, 16:17

Re: Pingis

#24 Post by Teehetki » 09 Sep 2017, 15:51

Tuli pelattua seuratasolle asti kunnes selkä alkoi kipuilla yläspinneistä. Hyvä laji on. Kehittää koko kroppaa jos tosissaan vääntää.

vox sipuli
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11894
Joined: 30 Jan 2017, 17:35

Re: Pingis

#25 Post by vox sipuli » 09 Sep 2017, 15:54

tarmo lähikauppias wrote:Kuningaslaji.
todellakin! ja hesalaisethan varmaan tietääkin että pohjois-haagan ostarin keskipiste-räkälässä on pingispöytä. ihan vieressä oleva biljardipöytä välillä vähän häiritsee pelejä :P
Muukalaiset täältä pois wrote:
02 May 2019, 22:39
No, minulla oli tässä kuitenkin järkevä pointti joka oli kohdistettu oikein eikä jotain harhaista olkinukkeilua.
Laku Setä wrote:
11 Feb 2020, 11:38
meitä järjellä tän homman ottavia tuntuu olevan kovin vähän.

User avatar
Tauski Peltonen
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 54300
Joined: 07 Feb 2013, 16:30
Location: päihtyneenä ja puolialasti tampereella

Re: Pingis

#26 Post by Tauski Peltonen » 10 Sep 2017, 14:42

jumal laji [-o< kaverilla oli aikoinaan entisellä paikkakunnalla autotallissa pöytä missä tuli vietettyä ikuisuuksia pingiksen ja kaljan äärellä.

vieläköhän tampereen klubi järkkää pingis iltoja :ksmoker: helvetin hauskaa baaripuuhastelua nimittäin se että porukka kiertää pöytää ja vuorotellen siirtyy maila ja lyöntivuoro ja sitä mukaa kun missaa niin tipahtaa pelistä pois
Image
+dIcK_cAnDyCaNe+ wrote:
21 Dec 2022, 12:25
Onks tässä se nälkävuoden mittaan venyvä ruplatus Tonttu vaan ei saa unta? Sehän on käytännössä suulla tuotettua Sunn-O))):ta

Poistunut käyttäjä 5ef661
Poistunut käyttäjä
Posts: 64952
Joined: 17 Feb 2016, 19:50

Re: Pingis

#27 Post by Poistunut käyttäjä 5ef661 » 10 Sep 2017, 15:22

hymyeetu wrote:
Nils wrote:Eilen reilun kymmenen vuoden jälkeen taas pääs pelailemaan. Pikkuhiljaa sen alko taas muistamaan.

Kysymys säännöistä, mikä on vähän hämärän peitossa: Saako lyödä suoraan ilmasta, ilman pomppua? Syöttöähän ei toki saa palauttaa ennen kuin se on pompannut omalla kenttäpuoliskolla, mutta noin kesken rallin.
Mikäli oon oikein ymmärtäny niin ei saa lyödä.
itse olen ymmärtänyt että saa :scratch:

vox sipuli
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11894
Joined: 30 Jan 2017, 17:35

Re: Pingis

#28 Post by vox sipuli » 10 Sep 2017, 16:40

validi wrote:
hymyeetu wrote:
Nils wrote:Eilen reilun kymmenen vuoden jälkeen taas pääs pelailemaan. Pikkuhiljaa sen alko taas muistamaan.

Kysymys säännöistä, mikä on vähän hämärän peitossa: Saako lyödä suoraan ilmasta, ilman pomppua? Syöttöähän ei toki saa palauttaa ennen kuin se on pompannut omalla kenttäpuoliskolla, mutta noin kesken rallin.
Mikäli oon oikein ymmärtäny niin ei saa lyödä.
itse olen ymmärtänyt että saa :scratch:
olet ymmärtänyt väärin
Muukalaiset täältä pois wrote:
02 May 2019, 22:39
No, minulla oli tässä kuitenkin järkevä pointti joka oli kohdistettu oikein eikä jotain harhaista olkinukkeilua.
Laku Setä wrote:
11 Feb 2020, 11:38
meitä järjellä tän homman ottavia tuntuu olevan kovin vähän.

User avatar
Damone
hiljainen poika
Posts: 82368
Joined: 21 Nov 2011, 00:10
Location: Malmin kovat kujat

Re: Pingis

#29 Post by Damone » 10 Sep 2017, 17:22

sipulihelvetin hyväksynyt wrote:
validi wrote:
hymyeetu wrote:
Nils wrote:Eilen reilun kymmenen vuoden jälkeen taas pääs pelailemaan. Pikkuhiljaa sen alko taas muistamaan.

Kysymys säännöistä, mikä on vähän hämärän peitossa: Saako lyödä suoraan ilmasta, ilman pomppua? Syöttöähän ei toki saa palauttaa ennen kuin se on pompannut omalla kenttäpuoliskolla, mutta noin kesken rallin.
Mikäli oon oikein ymmärtäny niin ei saa lyödä.
itse olen ymmärtänyt että saa :scratch:
olet ymmärtänyt väärin
Niin.
Image

Izmel
8k
Posts: 8781
Joined: 13 Jun 2009, 14:07
Location: MAALAISJENGI

Re: Pingis

#30 Post by Izmel » 10 Sep 2017, 19:21

Nuorena tätä tuli nuorisotaloilla hakattua. Nyt taas varmaan yli 10 vuoden tauon jälkeen olen ruvennut uudestaan pelaamaan, kun koulussa on pingispöytä. Paras peli.
Go bankrupt and die!

Post Reply