Misujen sporttikorneri

Keskustelua urheilusta ja kaikennäköisestä liikunnasta.

Moderator: Damone

Message
Author
User avatar
la dolce fitta
pillubyrokraatti
Posts: 46361
Joined: 19 Jan 2007, 11:31
Location: tankomarkkinat

Re: Misujen sporttikorneri

#4411 Post by la dolce fitta » 26 Jul 2019, 19:21

Kehonkuvallisesti ristiriitainen tankotunti äsken. Olin ylivoimaisesti plösöin ja veltoin paikallaolijoista, mutta onnistuin useammassa tempussa, jotka ei niiltä timmeltä pajunvitsoilta sujuneet.

Nyt pohdin tätä asiaa syöden rommileivosta ja juoden mantelilikööriä.
Image

User avatar
la dolce fitta
pillubyrokraatti
Posts: 46361
Joined: 19 Jan 2007, 11:31
Location: tankomarkkinat

Re: Misujen sporttikorneri

#4412 Post by la dolce fitta » 31 Jul 2019, 21:41

Tänään löysin itseltäni yllättävät vatsalihakset: pääsin tuosta tokan kuvan asennosta takaisin ylös omin voimin eikä vaatinut edes hirveitä ponnisteluja. Samassa liikkeessä huomasin toisen asian, joka on kehittynyt: sisäreisien ihossa ei tuntunut juuri miltään, vaikka tuo on tottumattomalle tosi kivulias liike.
Image

User avatar
Enskanasu
Ihana Vaimo
Posts: 12307
Joined: 11 Nov 2005, 11:28
Location: Hki

Re: Misujen sporttikorneri

#4413 Post by Enskanasu » 05 Aug 2019, 21:18

Tsiisus! Hurjaa meininkiä!

Mä kävin salilla toissapäivänä, oli yli viikko väliä edelliseen kertaan, tuli kintut kipeiksi.Tänään käveltiin kakaroiden kanssa vallisaaressa ja muuten yli 10 000 askelta (joka on mun päivittäinen tavoite joka harvoin täyttyy) ja silti piti sit viel lähtee salille illalla, kun nyt kerta oli aikaa ku on viel loma. Nyt nökötän sohvalla ja fiilistelen särkeviä reisiä ja persettä ja voi hyvänen aika en oo kyllä ihan terve. Ikinä ikinä ennen ei o tullu mieleenkään olla tyytyväinen siitä että lihakset on kipeet. Ihme homma tämä.


Asiasta kukkaruukkuun, mistä ostatte (halvalla) urheiluvaatteita? HM ei ikeen innosta koska eettiset syyt, ja fb:n urheiluvaatekirppisryhmässä jotkut toisten hikiset rievut maksaa monta kymppiä :O
Olenhan kakkiainen

User avatar
la dolce fitta
pillubyrokraatti
Posts: 46361
Joined: 19 Jan 2007, 11:31
Location: tankomarkkinat

Re: Misujen sporttikorneri

#4414 Post by la dolce fitta » 05 Aug 2019, 22:17

^ Uffilta.
Image

Poistunut käyttäjä 5ef661
Poistunut käyttäjä
Posts: 64952
Joined: 17 Feb 2016, 19:50

Re: Misujen sporttikorneri

#4415 Post by Poistunut käyttäjä 5ef661 » 05 Aug 2019, 22:47

huutonetistä, torista ja kavereilta on tänhetkiset urheilurytkyt

User avatar
Enskanasu
Ihana Vaimo
Posts: 12307
Joined: 11 Nov 2005, 11:28
Location: Hki

Re: Misujen sporttikorneri

#4416 Post by Enskanasu » 06 Aug 2019, 21:38

Noniin, eipä tullu mieleenkään et uffilta vois löytyy, ja torissahan on luonnollisesti vain elektroniikkaa ja lastenvaatteita, koska niitä mä sieltä oon ostanu :D
Kiitos :D
Olenhan kakkiainen

User avatar
kukkahattutäti-ihminen
King of PIF
King of PIF
Posts: 16042
Joined: 26 May 2008, 19:53
Location: tre

Re: Misujen sporttikorneri

#4417 Post by kukkahattutäti-ihminen » 08 Aug 2019, 21:27

Itte ostelen ihan törkeenä kerskakuluttajana intersportista, stadiumista ja sportamore-nettikaupasta.


Mie oon tällä viikolla joutunut pakottaa itteni molemmille lenkeille, ja molemmat sain kunnialla suoritettua :soth: Ja molempien jälkeen oli hyvä fiilis.

Mie oon vihdoin tainnu ymmärtää, että mikä on se salaisuus ettei hölkkä vaan vituta: antaa ittelleen luvan hölkkäillä sitä kunnolleen sopivaa etanavauhtia.
Jare Dille-Nalle wrote:Täti-ihminen tietää, häntä kuunnelkaa.

User avatar
kukkahattutäti-ihminen
King of PIF
King of PIF
Posts: 16042
Joined: 26 May 2008, 19:53
Location: tre

Re: Misujen sporttikorneri

#4418 Post by kukkahattutäti-ihminen » 09 Aug 2019, 16:22

Höpöttelin eilen tosta miun lenkkeilyohjelmasta ja muutenkin siitä, miten on hyvä fiilis kun saanu taas urheilunsyrjästä kiinni. Eka kysymys: ai, onko sulla painonpudotusprojekti menossa? :evil:

Jeesus kristus tommonen on ärsyttävää.
Jare Dille-Nalle wrote:Täti-ihminen tietää, häntä kuunnelkaa.

User avatar
Enskanasu
Ihana Vaimo
Posts: 12307
Joined: 11 Nov 2005, 11:28
Location: Hki

Re: Misujen sporttikorneri

#4419 Post by Enskanasu » 09 Aug 2019, 17:53

Juoksin (tai siis "juoksin", semmosta superhidasta mukahölkkäähän se on, mut kumminki) ekaa kertaa eläissäni 5km. Tunteroinen siihen meni. Oli aivan supervoittajaolo! Eilen kävin uudestaan lenkillä ja juoksin puolisen tuntia ja melkein neljä kilometriä. Oon ihan liekeissä! Ikinä ei o elämässä ollu sellasta tilannetta että oisin pystyny tämmöseen, ja että se ei tuntunu yhtään karmealta! Olihan se nyt raskasta ja näytän edelleen laamalta ku jioksen, mut oli semmonen olo et pystyy etenemään ja jalat jaksaa eikä keuhkot kuole. Aivan mahtavaa!

Hehkutin myös miehelle, ja hän on kovin tyytyväinen ja kannustava, mistä oon tosi tyytyväinen. Pistä kukkahattutäti tiukat ukaasit sille äijälles, että kun täs nyt yritetään jotain hyvää ja kerranki fiksuu tehä, ni vois olla kannustava eikä urpo, esim :D
Olenhan kakkiainen

User avatar
Modesty Blaise
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10400
Joined: 30 Jun 2010, 22:48
Location: Tangier

Re: Misujen sporttikorneri

#4420 Post by Modesty Blaise » 09 Aug 2019, 18:12

Enskanasu wrote:
06 Aug 2019, 21:38
Noniin, eipä tullu mieleenkään et uffilta vois löytyy, ja torissahan on luonnollisesti vain elektroniikkaa ja lastenvaatteita, koska niitä mä sieltä oon ostanu :D
Kiitos :D
Mä oon ostanut lidlistä, jos siellä on sattunut olemaan. Ihan hyviä mun makuun
i don't have map for this area

User avatar
la dolce fitta
pillubyrokraatti
Posts: 46361
Joined: 19 Jan 2007, 11:31
Location: tankomarkkinat

Re: Misujen sporttikorneri

#4421 Post by la dolce fitta » 09 Aug 2019, 18:27

Beheritva wrote:
12 Jul 2019, 18:09
Enskanasu wrote:
11 Jul 2019, 15:00
Beheritva wrote:
08 Jul 2019, 18:57
Tänään sain melkein varpaan koskemaan tolppaan invertointia yrittäessä. Myös etureisi-polvitaivepidot meni tavallista paremmin.
Mitä on invertointi?
Tänään tämä onnistui minimaalisella fuskaamisella! Ohjaaja oli niin ärsyttävä, että jalka heilahti ylös vitutuksen voimalla. :lol2hakkaus:
Image

User avatar
kukkahattutäti-ihminen
King of PIF
King of PIF
Posts: 16042
Joined: 26 May 2008, 19:53
Location: tre

Re: Misujen sporttikorneri

#4422 Post by kukkahattutäti-ihminen » 10 Aug 2019, 22:34

Hölkkäilin tänään yhtäjaksoisesti puoli tuntia ekaa kertaa vuosiin :soth:

Jalat vähän jäkissä, kun eilen jumpalla oli paljon kyykkyjä, mutta silti jaksoin! Ei se nättiä ollu, mutta tein sen :soth: Hemmetti että oon tyytyväinen!
Jare Dille-Nalle wrote:Täti-ihminen tietää, häntä kuunnelkaa.

tsiiah
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 12244
Joined: 30 Jan 2008, 13:15

Re: Misujen sporttikorneri

#4423 Post by tsiiah » 10 Aug 2019, 23:11

On alkanut paikat hajoamaan sieltä sun täältä :|
Onneksi pilates ja uinti sujuu ja taitaa polvi kestää spinningin kans, mutta juokseminen ottaa koville. Ensin oli paskana polvi ja nyt lonkka, joten vähän tuntuu siltä että pitää antaa periksi ja luopua lenkkeilystä. Mitä nyt en muutenkaan oo pahemmin tehnyt enää. Ihan kun jonkun maagisen ikärajan ylittäis ja kaikki menisi krempalleen :P

User avatar
la dolce fitta
pillubyrokraatti
Posts: 46361
Joined: 19 Jan 2007, 11:31
Location: tankomarkkinat

Re: Misujen sporttikorneri

#4424 Post by la dolce fitta » 12 Aug 2019, 22:47

Tanssiohjaaja: Katsotaanpa, minkä näköisiä siltoja te saatte tehtyä!
minä: Sen näköisen, että sitä päin on ajanut laiva. :sad1:
Image

User avatar
Enskanasu
Ihana Vaimo
Posts: 12307
Joined: 11 Nov 2005, 11:28
Location: Hki

Re: Misujen sporttikorneri

#4425 Post by Enskanasu » 14 Aug 2019, 11:49

kukkahattutäti-ihminen wrote:
10 Aug 2019, 22:34
Hölkkäilin tänään yhtäjaksoisesti puoli tuntia ekaa kertaa vuosiin :soth:

Jalat vähän jäkissä, kun eilen jumpalla oli paljon kyykkyjä, mutta silti jaksoin! Ei se nättiä ollu, mutta tein sen :soth: Hemmetti että oon tyytyväinen!
Yasss! Hyvä kukkis!
Mä kävin eilen hölkkäämässä mun duunikaverin kanssa työpäivän akuksi mustikkamaan ympäri. Note to self: älä lähde martoonari-sikahyperkuntoilijatyypin kanssa juokseen mihinkään... Melkein kuolin, enkö ees jaksanu juosta koko matkaa, pakko oli kävellä välillä. Vaihtokalsareita ei ollu mukana ja ne oli niin hiestä märät että olisin voinu vääntää hikeä niistä. Jouduin sit menee kommandona loppupäivän :D



tsiiah wrote:
10 Aug 2019, 23:11
On alkanut paikat hajoamaan sieltä sun täältä :|
Onneksi pilates ja uinti sujuu ja taitaa polvi kestää spinningin kans, mutta juokseminen ottaa koville. Ensin oli paskana polvi ja nyt lonkka, joten vähän tuntuu siltä että pitää antaa periksi ja luopua lenkkeilystä. Mitä nyt en muutenkaan oo pahemmin tehnyt enää. Ihan kun jonkun maagisen ikärajan ylittäis ja kaikki menisi krempalleen :P
Mut uintihan on tosi hyvä vaihtis, peruskunto kehittyy eikä nivelet rasitu. Huomaa ettei palautuminen tällee nelikymppisenä ole kyllä erityisen nopeaa, ja toivon ettei mun polvi ala vihottelemaan. Joskus 15 vuotta sittten kaaduin rinkan kanssa polvilleen puunjuuren päälle, ja se on aina välillä muistuttanu tosta.
Olenhan kakkiainen

Post Reply