Ilves 20-21 - On vain yksi!

Keskustelua urheilusta ja kaikennäköisestä liikunnasta.

Moderator: Damone

Message
Author
Muhammad Alisuorittaja
7k
Posts: 7364
Joined: 20 Jun 2005, 23:40
Location: EU sez not a city

Re: Ilves 20-21 - On vain yksi!

#466 Post by Muhammad Alisuorittaja » 05 May 2021, 14:10

3-4 nimeä tänään ja perjantaina lisää

Ekana tuli LEO LÖÖF, nuori ruotsalainen puolustaja. Tää oli huhuissa.

Kakkosena tämä mv VADIM ZERENKO, hienosti tuli sieltä "hjyksi rakkaus hjyksi seura" videotervehdeyksessä :o

Kolmosena toinen nuori huhuttu ruotsalaispakki eli SIMON JOHANSSON. Ottaa Maalahden numeron #18.

Neljäntenä BALASZ SEBÖK =D>

Ja vielä tulee MAREK LANGHAMER


:prr:
"Helminen, Helminen, Helminen...
sanottiin radiossa, kun minä olin nuori"

User avatar
tiistai...murekepäivä
LADA LAHTINEN
Posts: 29087
Joined: 05 Jun 2008, 12:47
Location: paikallisen oligarkin mausoleumi

Re: Ilves 20-21 - On vain yksi!

#467 Post by tiistai...murekepäivä » 05 May 2021, 14:34

Hyviä hankintoja! Vähän risoo kyl tää nykyaika kun kaikki on internetin kautta tiedossa tai ainakin "tiedossa" niin helvetin aikaisin. Ois kiva jos joku ylläri tulis. Vaikka Toni of Parkano tai joku muu vaatimaton maaliruisku.
GOD MADE THE CATHOLICS AND THE ARMALITE MADE US EQUAL

Muhammad Alisuorittaja
7k
Posts: 7364
Joined: 20 Jun 2005, 23:40
Location: EU sez not a city

Re: Ilves 20-21 - On vain yksi!

#468 Post by Muhammad Alisuorittaja » 05 May 2021, 14:41

tiistai...murekepäivä wrote:
05 May 2021, 14:34
Hyviä hankintoja! Vähän risoo kyl tää nykyaika kun kaikki on internetin kautta tiedossa tai ainakin "tiedossa" niin helvetin aikaisin. Ois kiva jos joku ylläri tulis. Vaikka Toni of Parkano tai joku muu vaatimaton maaliruisku.
Toisaalta mieluummin tietää etukäteen Langhamerin ja Sebökin kuin saa yllärinä Bararukin ja Bolibruckin :o

Muiden sopparit vuoden mittaisia, Zerenkoon ja Lööfiin vuoden optiot. Vähä lyhyitä, olisi ainakin nuo nuoret pakit odottanut tuleviksi pidemmillä soppareilla.

https://www.ilves.com/ilves-julkaisi-te ... sopimusta/
"Helminen, Helminen, Helminen...
sanottiin radiossa, kun minä olin nuori"

Jesus Sapiens
5k
Posts: 5761
Joined: 29 Apr 2004, 12:58
Location: Eternia

Re: Ilves 20-21 - On vain yksi!

#469 Post by Jesus Sapiens » 05 May 2021, 21:56

tiistai...murekepäivä wrote:
05 May 2021, 14:34
Hyviä hankintoja! Vähän risoo kyl tää nykyaika kun kaikki on internetin kautta tiedossa tai ainakin "tiedossa" niin helvetin aikaisin. Ois kiva jos joku ylläri tulis. Vaikka Toni of Parkano tai joku muu vaatimaton maaliruisku.
Toni of Parkano, Suomi ja konna. Ihan ok ykkönen olis siinä. Oispa syksy...
p.unkki wrote:BONHAM = GOD

Muhammad Alisuorittaja
7k
Posts: 7364
Joined: 20 Jun 2005, 23:40
Location: EU sez not a city

Re: Ilves 20-21 - On vain yksi!

#470 Post by Muhammad Alisuorittaja » 06 May 2021, 13:37

Meinasittekos muuten kausaria legendaariselle Hakamettä/Ratamettä-splittikaudelle hommata? Sattu silmään että liittymällä Osasto41-jäseneksi saisi seisomaan kortin hintaan 229 € (normihinta 299 €) eli sinänsä maltilliset 7,63 € / runkosarjan kotiottelu. Onhan toi paljon rahaa, mutta tohon halvempaan hintaan voisi ehkä tarttua, toki en tiiä miten noi sitten tuolla areenassa menee että onko käytännössä pakko mennä tonne fanipäätyyn tms. kun tulee kuitenki käytyä matseissa myös pikkujätkän kanssa. Ton katsomokartan perusteellahan toki päädyt on näemmä kokonaan seisomakatsomoa, mutta ainakin 'Mettässä on ollu kiva nimenomaan se mahis mennä ainakin hiljaisemmissa matseissa rauhassa istumaan sinne toiseen päätyyn tai oikeestaan ihan minne kehtaa.

https://www.ilves.com/kausikortit/
"Helminen, Helminen, Helminen...
sanottiin radiossa, kun minä olin nuori"

User avatar
tiistai...murekepäivä
LADA LAHTINEN
Posts: 29087
Joined: 05 Jun 2008, 12:47
Location: paikallisen oligarkin mausoleumi

Re: Ilves 20-21 - On vain yksi!

#471 Post by tiistai...murekepäivä » 06 May 2021, 14:25

^Mä taidan jättää kausarin ostamatta, kun varmaan vois ottaa tota natiaista välillä mukaan. Ja kun syksyllä tulee palattua töihin, niin ollaan sitten taas molemmat vuorotöissä, joten joten....
Eli varmaan yksittäisillä lipuilla tulee mentyä ens kausi.

Hakamettän viimeisen matsin kans voitais säätää (jos luoja suo sen viikonlopulle) varmaan jotain pientä bönthöhommaa? Pitää olla lippujen kans vaan hereillä, koska joku muukin voi haluta sinne.
GOD MADE THE CATHOLICS AND THE ARMALITE MADE US EQUAL

Muhammad Alisuorittaja
7k
Posts: 7364
Joined: 20 Jun 2005, 23:40
Location: EU sez not a city

Re: Ilves 20-21 - On vain yksi!

#472 Post by Muhammad Alisuorittaja » 06 May 2021, 15:33

Jep. Ite mietin että meidän junnu menis viimeistä kautta ilman omaa lippua, joten voisi ehkä hyödyntää sen että itelle hankkisi ton seisomakausarin ja ollaan missä lystätään kuten ennenkin, ainakin toi Hakamettän aika. Mutta kattoo ny. Jos ei tarvi olla heti maksamassa... :o
tiistai...murekepäivä wrote:
06 May 2021, 14:25
Hakamettän viimeisen matsin kans voitais säätää (jos luoja suo sen viikonlopulle) varmaan jotain pientä bönthöhommaa? Pitää olla lippujen kans vaan hereillä, koska joku muukin voi haluta sinne.
Lukitaan tämä jo nyt.
"Helminen, Helminen, Helminen...
sanottiin radiossa, kun minä olin nuori"

Muhammad Alisuorittaja
7k
Posts: 7364
Joined: 20 Jun 2005, 23:40
Location: EU sez not a city

Re: Ilves 20-21 - On vain yksi!

#473 Post by Muhammad Alisuorittaja » 06 May 2021, 18:31

#27 Miro Nalli näemmä vaihtanut ensi kaudeksi pelinumerokseen #71. Jännä juttu!
"Helminen, Helminen, Helminen...
sanottiin radiossa, kun minä olin nuori"

Jesus Sapiens
5k
Posts: 5761
Joined: 29 Apr 2004, 12:58
Location: Eternia

Re: Ilves 20-21 - On vain yksi!

#474 Post by Jesus Sapiens » 06 May 2021, 19:14

Muhammad Alisuorittaja wrote:
06 May 2021, 15:33
Jep. Ite mietin että meidän junnu menis viimeistä kautta ilman omaa lippua, joten voisi ehkä hyödyntää sen että itelle hankkisi ton seisomakausarin ja ollaan missä lystätään kuten ennenkin, ainakin toi Hakamettän aika. Mutta kattoo ny. Jos ei tarvi olla heti maksamassa... :o
tiistai...murekepäivä wrote:
06 May 2021, 14:25
Hakamettän viimeisen matsin kans voitais säätää (jos luoja suo sen viikonlopulle) varmaan jotain pientä bönthöhommaa? Pitää olla lippujen kans vaan hereillä, koska joku muukin voi haluta sinne.
Lukitaan tämä jo nyt.
Kausaria en osta ku en mää sinne kuitenkaan ehdi/jaksa niin paljoa että olis järkeä, mutta ehdottomasti viimeiseen hakamettän peliin🍻
p.unkki wrote:BONHAM = GOD

User avatar
Hirmu
5k
Posts: 5125
Joined: 31 Jul 2008, 00:59
Location: Tampere

Re: Ilves 20-21 - On vain yksi!

#475 Post by Hirmu » 06 May 2021, 23:35

Muhammad Alisuorittaja wrote:
06 May 2021, 13:37
Meinasittekos muuten kausaria legendaariselle Hakamettä/Ratamettä-splittikaudelle hommata? Sattu silmään että liittymällä Osasto41-jäseneksi saisi seisomaan kortin hintaan 229 € (normihinta 299 €) eli sinänsä maltilliset 7,63 € / runkosarjan kotiottelu. Onhan toi paljon rahaa, mutta tohon halvempaan hintaan voisi ehkä tarttua, toki en tiiä miten noi sitten tuolla areenassa menee että onko käytännössä pakko mennä tonne fanipäätyyn tms. kun tulee kuitenki käytyä matseissa myös pikkujätkän kanssa. Ton katsomokartan perusteellahan toki päädyt on näemmä kokonaan seisomakatsomoa, mutta ainakin 'Mettässä on ollu kiva nimenomaan se mahis mennä ainakin hiljaisemmissa matseissa rauhassa istumaan sinne toiseen päätyyn tai oikeestaan ihan minne kehtaa.

https://www.ilves.com/kausikortit/
Kovasti on tullut pohdittua tätä kausarihommaa ja kyllähän sen varmaan joutuu ensi kaudeksi taas hommaamaan :-k

User avatar
syvällä rintaäänelläni kuullut
2k
Posts: 2420
Joined: 12 May 2015, 11:23
Location: death metal-asfalttijyrä

Re: Ilves 20-21 - On vain yksi!

#476 Post by syvällä rintaäänelläni kuullut » 07 May 2021, 13:51

Spännande, spännande. Aloittakaas nyt jo se launch.

Muhammad Alisuorittaja
7k
Posts: 7364
Joined: 20 Jun 2005, 23:40
Location: EU sez not a city

Re: Ilves 20-21 - On vain yksi!

#477 Post by Muhammad Alisuorittaja » 07 May 2021, 14:18

Mäntykivi sisään. Saatana kun ptää tässä toisella koneella olla duunipalaverissa niin vois tosiaan mennä jo etiäppäin :o

Joonas Oden juttelee näemmä in english

Ja sieltähän se Konna sitten napsahti

:prr:
"Helminen, Helminen, Helminen...
sanottiin radiossa, kun minä olin nuori"

User avatar
tiistai...murekepäivä
LADA LAHTINEN
Posts: 29087
Joined: 05 Jun 2008, 12:47
Location: paikallisen oligarkin mausoleumi

Re: Ilves 20-21 - On vain yksi!

#478 Post by tiistai...murekepäivä » 07 May 2021, 14:33

Taas kaikki oli jo tiedossa :x

Mutta kelpaa kyllä :prr:
GOD MADE THE CATHOLICS AND THE ARMALITE MADE US EQUAL

Muhammad Alisuorittaja
7k
Posts: 7364
Joined: 20 Jun 2005, 23:40
Location: EU sez not a city

Re: Ilves 20-21 - On vain yksi!

#479 Post by Muhammad Alisuorittaja » 07 May 2021, 14:42

Tilu mainitsi äsken, että Sparta Prahan Lukas Rousekin kanssa oli sopimus, mutta teki NHL-sopparin ja lähtee sinne. Rousekista sanoo, että ton ikäinen pelaaja 2 v. entry level-sopparilla Buffaloon niin ei kannata paljon hengitystä pidätellä. Sanoi myös, että tässä ovat sopimukset toistaiseksi. Eli sekö siitä Mingoiasta? Vai voiko olla esim että lääkärintarkastukset tms. on vielä vaiheessa. Toivottavasti olisi jo soppari tai ainakin kiikarissa vielä yhden kovan luokan maalipyssylaiturin sekä kiekollisen pakin kanssa, vaikka toki tällä kauden voi aloittaa.

https://www.eliteprospects.com/player/2 ... kas-rousek
"Helminen, Helminen, Helminen...
sanottiin radiossa, kun minä olin nuori"

Muhammad Alisuorittaja
7k
Posts: 7364
Joined: 20 Jun 2005, 23:40
Location: EU sez not a city

Re: Ilves 20-21 - On vain yksi!

#480 Post by Muhammad Alisuorittaja » 07 May 2021, 15:16

Näkisin, että joukkueesta puuttuu vielä:

- Meskasen korvaaja, eli maaleja tekevä kokeneempi laitahyökkääjä ("Mingoia"), tämä hankittava ennen kauden alkua
- Järventie lainalla ensi kauden, Amerikassa olon ajan voi kyllä stuntata joku nykyrosteristakin, mutta jos jää sinne niin tähän korvaaja,
tai jos joku stunttimies ("Päkkilä") ottaa stepin kakkosen laidalle, niin sitten hommataan yksi kokeneempi alaketjujen playoff-hyökkääjä
- kiekollinen puolustaja, nyt on hyviä peruspakkeja ja nuorta talenttia, mutta käytännössä ollaan Maalahden verran heikompia eikä Ilveksen puolustus mitenkään kiekollisesti loistanut ennenkään. Johanssonilla ja Airolalla toki eväät olla isommassa roolissa, mutta riittääkö.
- sentterit ja veskarit kunnossa, korkeintaan kesken kauden täsmähankintaa tai tuuraajaa voidaan tarvita
"Helminen, Helminen, Helminen...
sanottiin radiossa, kun minä olin nuori"

Post Reply