Ärsyttävimmät kuntosalilla kävijät

Keskustelua urheilusta ja kaikennäköisestä liikunnasta.

Moderator: Damone

Post Reply
Message
Author
Nazikiller
1k
Posts: 1712
Joined: 22 Nov 2008, 16:39
Location: Joensuu

Re: Ärsyttävimmät kuntosalilla kävijät

#811 Post by Nazikiller » 11 Feb 2018, 16:30

Ainahan tuolla salilla on joku 60 vuotias äijä joka nostaa maasta ehkä 170 kiloa ja armeijassa meni kuulemma 250 kiloa , mut ei nää vituta :) :) Vähän aikaa sitten pari laihaa tyyppiä valitti kolinasta kun tein maastavetoo 200 kilolla. Samat tyypit mavetti 50 kilolla ja teki jalkaprässiä 90 kilolla. Koskaan ei kukaan voimamies valita painojen kolinasta. Aina joku hernehauis.

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Ärsyttävimmät kuntosalilla kävijät

#812 Post by Niin, » 13 Mar 2018, 23:03

Kaksi n-oletettua saapui siihen reenitilaan missä puuhastelin omia business ja tykitin reteoista kunnon örinää.
Valittelivat sitten keskenään äänekkäästi kun on niin kamalaa ja hirveää musaa ja yhyy,
Kysyin laitanko pois, on mulla kuulokkeetkin että jos ei örinä maistu.

"ei tarvii".

User avatar
Muukalaiset täältä pois
...kaikki...
Posts: 55986
Joined: 28 Oct 2005, 21:00
Location: Me ollaan suomalaisia.

Re: Ärsyttävimmät kuntosalilla kävijät

#813 Post by Muukalaiset täältä pois » 02 Jan 2019, 22:30

Mitähän vittua funtsii tollanen muija joka n. 100 neliön lattiatilasta valitsee jumppamaton paikaksi kyykkyräkin päädyn ja tekee siinä luurit päässä ja silmät kiinni jotain meditaatiovenytyksiä pää suoraan tangon päädyn alla? Ja ilmekään ei värähtänyt kun jossain vaiheessa avas silmänsä ja näki kun asettelen vaivalloisesti räkin sisältä levyjä siihen päätyyn vaan jäi vielä poitsukaverin kanssa jutskaan siihen matolle.
Jawohl! Katkase.

User avatar
kevät sisimmässään
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14882
Joined: 21 Aug 2007, 19:06
Location: Santa Cruz

Re: Ärsyttävimmät kuntosalilla kävijät

#814 Post by kevät sisimmässään » 03 Jan 2019, 07:55

Muukalaiset täältä pois wrote:
02 Jan 2019, 22:30
Mitähän vittua funtsii tollanen muija joka n. 100 neliön lattiatilasta valitsee jumppamaton paikaksi kyykkyräkin päädyn ja tekee siinä luurit päässä ja silmät kiinni jotain meditaatiovenytyksiä pää suoraan tangon päädyn alla? Ja ilmekään ei värähtänyt kun jossain vaiheessa avas silmänsä ja näki kun asettelen vaivalloisesti räkin sisältä levyjä siihen päätyyn vaan jäi vielä poitsukaverin kanssa jutskaan siihen matolle.
Jos hän oli :tongue4: -mielellä siinä? [-o<

User avatar
Ruutari
4k
Posts: 4100
Joined: 12 Nov 2011, 18:46
Location: Turku
Contact:

Re: Ärsyttävimmät kuntosalilla kävijät

#815 Post by Ruutari » 03 Jan 2019, 08:20

Millä saleilla te käytte, jos siellä jotain iskuyrityksiä on?

Tosin aikanaan kun aiemmalla salilla kävin, taisi näin jälkikäteen ajatellen joku muija tulla iskemään. Tein siinä sarjaa ja tämä tuli siihen, että voisiko hän tehdä myös. Sanoin että olen juuri lopettamassa siinä, mutta hän intti hymyssäsuin että jos voisi välissä vähän. Siinä se sitten tissit pystyssä touhusi aikansa, kunnes varmaan ihmetteli kun hoomoilasena kuuntelin vaan waspia kuulokkeista ja odottelin milloin se lopettaa. Olen toki varattu, eli ei haittaa vaikka yritykset menee ohi, mutta naisten kannattaisi ottaa opiksi ja selkeämmin ilmaista iskuyrityksensä, vaikka kertomalla, että kyseessä on iskuyritys eikä totinen kuntosalitreeni.

Taisin kirjoitella joskus myös siitä kun tuli melkein naaman eteen jotain venyttelemään ja sitä vain näki kun stringit upposi sinne pyhimpään, mutta oliko se tarkoituksellista vai ei. #-o

lihakirnun orja
SMTC
Posts: 47169
Joined: 22 Apr 2005, 11:23

Re: Ärsyttävimmät kuntosalilla kävijät

#816 Post by lihakirnun orja » 15 Jan 2019, 07:54

En tiiä onks tää ärsyttävin vai paras/huvittavin mutta semmonen tyypillinen egopainotreenaaja äijä vetää viittä liikettä joka treenissä hirveillä cheateillä. paras oli eilen näkemäni vinopenkki, jossa joka toistolla perse nousi penkistä niin paljon että ois ollu sama laittaa se penkki vaan vaakatasoon, tosin sithän se ei ois ollu semmonen erikoistekniikka-silta-penkki

ei siinä, äijä penkkaa enemmän ku minä noilla tekniikoillaan että :salut:
Ay Caramba

User avatar
Ruutari
4k
Posts: 4100
Joined: 12 Nov 2011, 18:46
Location: Turku
Contact:

Re: Ärsyttävimmät kuntosalilla kävijät

#817 Post by Ruutari » 15 Jan 2019, 08:36

Dimitri ”Batyushka” Kalukov wrote:
15 Jan 2019, 07:54
En tiiä onks tää ärsyttävin vai paras/huvittavin mutta semmonen tyypillinen egopainotreenaaja äijä vetää viittä liikettä joka treenissä hirveillä cheateillä. paras oli eilen näkemäni vinopenkki, jossa joka toistolla perse nousi penkistä niin paljon että ois ollu sama laittaa se penkki vaan vaakatasoon, tosin sithän se ei ois ollu semmonen erikoistekniikka-silta-penkki

ei siinä, äijä penkkaa enemmän ku minä noilla tekniikoillaan että :salut:
Oltiin varmaan samalla salilla. :shock: Kuvailit just mun treenin.

Ja luonteen!

Uudenvuoden lupaukset loistaa salilla nyt. Eilen oli joku kymmenkunta ihan uutta naamaa ja jollain salietiketti vähän haussa piereskelyn jne suhteen. Osa istuu laitteissa kännykkää näpläten ja joku tekee kaikissa mahdollisissa laitteissa yhden sarjan. Eipä siinä, kyllä sinne kaikki mahtuu.

Mun piti mennä yhteen penkkiin touhuamaan ja siinä oli jonkun kännykkä juuri. Oletin sen olevan varattu sille jätkälle joka siinä lähellä seisoi. Nappasin kännykän siitä ja menin tarjoamaan "ei...ei se mun ole. Se on ton.." ja sitten lähellä ollut rouvashenkilö "se on ton tytön tuolla (salin toisessa päässä)...toi jolla vihreät housut". No menin kännykkä ojossa sitten tytön luokse joka säikähti kun menin puhumaan kesken treenin. Oli kuitenkin huojentunut kun sai kännykän takaisin.

Ihmettelen vaan että miksi vitussa toi jätkä tai rouva ei ollut voinut viedä sitä sille, kun olivat nähneet keneltä se oli jäänyt? Ei tuolla nyt ihan "mind your own business" tarvitse olla, jos joltain tipahtaa taskusta jotain.

User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86208
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Re: Ärsyttävimmät kuntosalilla kävijät

#818 Post by Ananaskääpiö » 15 Jan 2019, 13:41

Välillä vähän kyl ongelmana tammikuun väkimäärässä, ettei oikein mahdu. Ainakaan tekemään mitään mitä ite haluais tai tarttis.
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

User avatar
Johan II Pomppaaja
Posts: 476
Joined: 16 Sep 2013, 02:37

Re: Ärsyttävimmät kuntosalilla kävijät

#819 Post by Johan II Pomppaaja » 18 Jan 2019, 18:43

Muistan kun joskus kun aloitin salillakäymisen kymmenen sohvanpohjalla vietetyn vuoden jälkeen kuntoutumisen merkeissä, ja tulin siinä ohessa sitte lukemaan tän topikin joskus pari vuotta sitten. Piti lukea uudestaan ja ihmetellä, mistä tämmösiä ihmisiä oikein löytyy kun koskaan ei oo tullu juuri mitään ihmeellistä vastaan, lähinnä sellaisia vaivaannuttavia pehmeästi mutta kovaa ja tunteella voihkivia nuoria naisoletettuja.

(Tän topin perusteella ihmetyin siitä kun kukaan ei koskaan oo tullu neuvomaan että "et sä noita tartte tollasilla painoilla", kun jouduin alkuun hankkimaan paitsi salihanskat, myös rannesiteet ja lopulta grippsit ihan simppeleihin taljaliikkeisiin, koska kämmenet ei kestäny painetta, minkä jälkeen kahvan puristamisesta iski jännetupentulehdus, ja lopulta koska mun puristusvoima oli vain kolmannes siitä mitä sen pitäis olla, tarttin grippsit. Puhumattakaan polvituista.

Että ehkä niiden muiden salivarusteista ei kannata niin pahasti ärsyyntyä, kun ette tiedä onko kyseessä trendipelle salinyyppä, vai esimerkiks fyysinen kuntoutuja. Itseähän se ei ois haitannu vaikka joku oiskin tullut aukomaan/"neuvomaan" miten kaikki tuet sun muut on turhia, koska oisin voinut suoraan kysyä ammattia ja meriittejä millä neuvoo, mutta aika moni muu varsinkin aloitteleva kuntoutuja saattais menettää puhtinsa siitä ihan täysin.

Toisaalta oisin kyllä saattanu huutaa naama punaisena jos joku ois tullu kommentoimaan mun jalkaprässituloksia, kun ekat puol vuotta hinkutin patellarenkaisten polvitukien kanssa kolmeekymmentä kiloa ennen kuin polvet alko kestää sen mitä lihakset jaksaa. :roll: )


Eiku! Oonhan mä nyt kuukaus sitte vanhalle salilleni takas palanneena nähny ärsyttäviä ihmisiä, mutta se johtuu siitä että nykyään ymmärrän jotain mm. tekniikasta ja selkää särki katsoa jonkun nelikymppisen miehen mavea ku veti selän vedon yläasennossa täysin banaaniks. Ärsytin ite itteeni myös silloin, kun joku hippiäinen käytännössä flossas lämmittelyinään neljän kilon kahvakuulat kädessä koska meinasin röhönauraa ääneen. Onnistuin vain yskäisemään ja tunsin itseni ihan hirveeks mulkuks. :oops:
Spoiler:
Image


User avatar
Man-Thing
King of PIF
King of PIF
Posts: 15568
Joined: 04 Sep 2010, 20:17
Location: Suotissinheittokisoissa

Re: Ärsyttävimmät kuntosalilla kävijät

#821 Post by Man-Thing » 19 Jan 2019, 07:36

Joskus kävi paikallisella salilla kummallinen kaveri. Muuta ärsyttävää siinä ei ollu kuin haju,treenivaatteet voi joskus pestäkin. Mutta ne releet! Tällä jäbällä oli niin kireät trikoot päällä että persevako näkyi selkeesti siinä ja aivan kaikki muukin tietty. Veti jotain ihme spagaatteja sun muita, kovassa kunnossa se kyllä oli. Jotain legendaa siitä liikku että olisi jollain aineilla sekoittanut aikanaan päänsä.
Kerran sitten katseltiin siinä sen touhuja kun kaverin kanssa pidettiin sarjataukoa. Tyyppi latoo jalkaprässiin kiekkoja minkä ehtii, ei siis mikään kovin massiivinen kaveri tämä. Ehdin jo sanoa että toi ei muuten tuu päättymään hyvin, kun se jo alkoi tekemään sarjaa, tai siis otti ne painot alas ja tempaisi ne kerran ylös karmean huudon kera. Sitten ontui tosi pahan näköisesti pois siitä, eikä sitä enää näkynytkään sen jälkeen. Mutta se haju oli aivan järkyttävä mikä siitä aina lähti.

User avatar
DVD+R
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44395
Joined: 19 Aug 2008, 17:13

Re: Ärsyttävimmät kuntosalilla kävijät

#822 Post by DVD+R » 09 Apr 2019, 17:45

Keskellä kaikkia kulkureittejä teatraalisesti keppijumppaavien tyyppien ohelle on kyl tullu semmonen tyyppi joka taistelee ristikkäistaljassa niinku joku avuton saaliseläin lihansyöjäkasvin kourissa
kaikki allaskasvatetun ninjamurhaajan tunnusmerkit

User avatar
Ingmar Bergmanin kuolema
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20460
Joined: 13 Jan 2015, 20:55
Location: Punavihreä kuoleman kulttuuri/anarkistinen parasiittiunelma

Re: Ärsyttävimmät kuntosalilla kävijät

#823 Post by Ingmar Bergmanin kuolema » 09 Apr 2019, 18:13

LA TIGRE DI ANARCHIA wrote:
09 Apr 2019, 17:45
Keskellä kaikkia kulkureittejä teatraalisesti keppijumppaavien tyyppien ohelle on kyl tullu semmonen tyyppi joka taistelee ristikkäistaljassa niinku joku avuton saaliseläin lihansyöjäkasvin kourissa
Jotain tällaista olen nähnyt itsekin. Viihdyttävää!

Ärsytysbongauksia ei ole tullut, mutta nyt samassa luolassa on alkanut käydä jamppa, joka tekee maailman matalinta askelkyykkyä liian kovilla painoilla (arvioin samaksi kuin ruumiinpainonsa), selkä köyryssä, tanko niskalla ja vielä sukkasillaan liukkaalla alustalla. Joka kerta sama juttu, joten ehkä hän tietää jotain mitä itse en.

lihakirnun orja
SMTC
Posts: 47169
Joined: 22 Apr 2005, 11:23

Re: Ärsyttävimmät kuntosalilla kävijät

#824 Post by lihakirnun orja » 10 Apr 2019, 07:42

Ingmar Bergmanin kuolema wrote:
09 Apr 2019, 18:13
LA TIGRE DI ANARCHIA wrote:
09 Apr 2019, 17:45
Keskellä kaikkia kulkureittejä teatraalisesti keppijumppaavien tyyppien ohelle on kyl tullu semmonen tyyppi joka taistelee ristikkäistaljassa niinku joku avuton saaliseläin lihansyöjäkasvin kourissa
Jotain tällaista olen nähnyt itsekin. Viihdyttävää!

Ärsytysbongauksia ei ole tullut, mutta nyt samassa luolassa on alkanut käydä jamppa, joka tekee maailman matalinta askelkyykkyä liian kovilla painoilla (arvioin samaksi kuin ruumiinpainonsa), selkä köyryssä, tanko niskalla ja vielä sukkasillaan liukkaalla alustalla. Joka kerta sama juttu, joten ehkä hän tietää jotain mitä itse en.
Se on kato funktionaalist harjotteluu
Ay Caramba

User avatar
Jane
yv-tarkastaja
Posts: 29456
Joined: 05 Mar 2004, 15:17
Location: Tampere

Re: Ärsyttävimmät kuntosalilla kävijät

#825 Post by Jane » 10 Apr 2019, 08:17

olin tekemässä ranskalaista punnerrusta kun yhtäkkiä alkoi kuulua ihme muiskuttelua. Piti katsoa että mitä oikein tapahtuu niin varmaan joku 4kymppinen pariskunta istu sylikkäin vastakkain siinä viereisellä treenipenkillä ja pussaili ja lääppi toisiaan. Ja sitten ne teki yhden sarjan jotain hauiskääntöjä ja jatko halailua ja pussailua. Kuulostaa aika mitättömältä asialta mutta jotenkin tuossa tilassa AIVAN SAIRAAN ÄRSYTTÄVÄÄ. Sitten ne otti toisistaan kuvia Instagramiin, pussaili ja se nainen totesi että "hyvä kun tullaan tänne salille niin saadaan treenattua KUNNOLLA!". Sitten ne varasi ristikkäistaljan jollekin erikois-hauis-liikkeelle ja mä jouduin venaamaan varmaan 5 minuuttia ja yritin keksiä tapaa millä oisin saanut salakuvattua niitä.

Image
Ei katkerana, mutta yhteiskuntaan pettyneenä.

Post Reply