Kroatia

Moderators: Hemmetinmoinen sössö, ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO

Post Reply
Message
Author
User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86225
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Kroatia

#1 Post by Ananaskääpiö » 08 Mar 2010, 13:36

Yritin keksiä tähän jotain nasevaa alustusta jalkapallohuligaaneista, natisympatioista ja Balkanin sodista, mutta ei oikein irtoa. Oikeastaan toi Split ja sen lähiympäristö kesäaikaan lähinnä tähän hätään kiinnostais, mutta toki maata saa solvat ja haukkua muutenkin.
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

User avatar
gnadenlos
Posts: 624
Joined: 25 Sep 2006, 11:01
Location: 00820/13210

Re: Kroatia

#2 Post by gnadenlos » 08 Mar 2010, 14:40

Split on ihan hauska, lähisaarille pääsee halvalla ja mummot tarjoo halvalla yösijaa jne.. Aika paljon turisteja, auto tai joku muu kulkuväline ois varmaan kätevä jos haluu päästä omiin oloihinsa.

User avatar
Merabi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 81161
Joined: 19 Sep 2008, 18:20
Location: Södermalm-Tunnelbana

Re: Kroatia

#3 Post by Merabi » 08 Mar 2010, 15:36

Zagreb ihan ok pikku käppä kylä.
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists

User avatar
promoottori naurahtaa
humoittava kerkkumutteri
Posts: 116158
Joined: 01 Oct 2004, 13:33
Location: Käppägrilli near by

Re: Kroatia

#4 Post by promoottori naurahtaa » 16 Mar 2010, 23:37

Dubrovnikissa on paras disco missä olen ikinä käynyt.
"Halinalle, I definately agree with you."- Frank, Tii Hei 05,2005 3:48 pm

"Töttis vanha antifa sonni ja natsien ykkösvihollinen"- dumbo, Fri Aug 18,2017


30.4. Wappudisco @ Playhouse

https://fb.me/e/1wNRwuzSf

User avatar
Rage Kandelin
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 68983
Joined: 17 Jan 2005, 14:12
Location: Nokotzone
Contact:

Re: Kroatia

#5 Post by Rage Kandelin » 17 Mar 2010, 00:02

Saanks mä kertoo wrote:Dubrovnikissa on paras disco missä olen ikinä käynyt.
Asiakas kertoi mulle viime viikolla että aikoo ostaa Dubrovnikista Zetorin.
Image

Kyllä kaikki suomalaiset tarttee autobonusta

User avatar
Kara
Posts: 357
Joined: 08 Aug 2007, 12:28
Location: Espoo

Re: Kroatia

#6 Post by Kara » 27 Mar 2013, 13:17

Heitelkääs hyviä vinkkejä baareista ja muista menomestoista Splitissä käyneet! Ois tarkotus toukokuussa mennä tonne reiluks viikoks ihmettelemään.. Rantoja ja Unescon maailmanperintökohteita löytyy joo mutta mitä muuta?

lihakirnun orja
SMTC
Posts: 47169
Joined: 22 Apr 2005, 11:23

Re: Kroatia

#7 Post by lihakirnun orja » 27 Mar 2013, 13:47

Ite olin tuolla Istriassa. Melko karua ja vitun kuumaa, mutta silti siistiä. Hintataso kallis. Ajelin autolla Opatian kautta Rovinjiin. Tiet on aika paskassa kunnossa, paitsi motarit. Opatia mielenkiintonen aikamatka kuuskytäluvun glamouriin. Kävin Kvärnerin hotellin terdellä.
Ay Caramba

User avatar
Caught Somewhere in a Mosh
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 48206
Joined: 03 Feb 2009, 22:56
Location: Bishopsville

Re: Kroatia

#8 Post by Caught Somewhere in a Mosh » 27 Mar 2013, 14:05

Split ja rannikko nähty. Komeaa seutua ja parasta vettä missä on tullut pulikoitua.
VERY FUCK YOU

User avatar
Erikoistutkija Hauberi
ex-Demla nyk. psychonaut
Posts: 34607
Joined: 19 May 2010, 12:35
Location: On the hill, by the sea

Re: Kroatia

#9 Post by Erikoistutkija Hauberi » 27 Mar 2013, 19:29

Aateltiin ton frouvan kanssa lähteä kesäkuussa käymään Dubrovnikissa. Vähän kaupunnin kattelua ja pulikointia. Eritysvinkkejä otetaan vastaan.
Protein - Water - Liquor

User avatar
Tahallaan väärinkäsittäjä
4k
Posts: 4575
Joined: 24 Jul 2010, 12:31
Location: Rovaniemi - Tromsø All night long

Re: Kroatia

#10 Post by Tahallaan väärinkäsittäjä » 28 Mar 2013, 00:56

Bussilla Splitistä Makarskaan (~60km) onnistuttiin käyttään aikaa 5h ruuhkien takia.

User avatar
Gillan is Heavy-Rock
8k
Posts: 8384
Joined: 25 May 2007, 16:29

Re: Kroatia

#11 Post by Gillan is Heavy-Rock » 28 Mar 2013, 14:56

Erikoistutkija Hauberi wrote:Aateltiin ton frouvan kanssa lähteä kesäkuussa käymään Dubrovnikissa. Vähän kaupunnin kattelua ja pulikointia. Eritysvinkkejä otetaan vastaan.
Rouvan ja tenavan kanssa ollaan just kesäkuun alkupuolella tänne menossa myös. Bosnia-Herzegovinan puolellakin voisi käväistä, muuten suunnitteilla ihan vaan päämäärätöntä oleilua.
Ajetaan me poijat Stigalla vaan

User avatar
Erikoistutkija Hauberi
ex-Demla nyk. psychonaut
Posts: 34607
Joined: 19 May 2010, 12:35
Location: On the hill, by the sea

Re: Kroatia

#12 Post by Erikoistutkija Hauberi » 28 Mar 2013, 18:20

Joshua French wrote:
Erikoistutkija Hauberi wrote:Aateltiin ton frouvan kanssa lähteä kesäkuussa käymään Dubrovnikissa. Vähän kaupunnin kattelua ja pulikointia. Eritysvinkkejä otetaan vastaan.
Rouvan ja tenavan kanssa ollaan just kesäkuun alkupuolella tänne menossa myös. Bosnia-Herzegovinan puolellakin voisi käväistä, muuten suunnitteilla ihan vaan päämäärätöntä oleilua.
Kesäkuun alkupuoli suunnitelmissa täälläkin. Ensi viikolla vois varailla matkat, kun saapi lomapäivät varmistettua.
Protein - Water - Liquor

User avatar
Hemmetinmoinen sössö
lossinkuljettaja
Posts: 15884
Joined: 28 Sep 2011, 15:00
Location: Kyläniemen lossilaituri

Re: Kroatia

#13 Post by Hemmetinmoinen sössö » 28 Mar 2013, 21:47

Erikoistutkija Hauberi wrote:
Joshua French wrote:
Erikoistutkija Hauberi wrote:Aateltiin ton frouvan kanssa lähteä kesäkuussa käymään Dubrovnikissa. Vähän kaupunnin kattelua ja pulikointia. Eritysvinkkejä otetaan vastaan.
Rouvan ja tenavan kanssa ollaan just kesäkuun alkupuolella tänne menossa myös. Bosnia-Herzegovinan puolellakin voisi käväistä, muuten suunnitteilla ihan vaan päämäärätöntä oleilua.
Kesäkuun alkupuoli suunnitelmissa täälläkin. Ensi viikolla vois varailla matkat, kun saapi lomapäivät varmistettua.
Zagrebissa olin pari päivää joitakin vuosia sitten. Vuokrattiin auto ja käytiin Opatijassa uimassa. Huvittais tehdä sellainen reissu, että lentäis Dubrovnikiin ja sieltä matkustella junalla Bosnia-Herzegovinan läpi Sarajevoon asti (tai toisinpäin).
MUSAVISA -3 JENGI :sothsmoker:

Image

User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86225
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Re: Kroatia

#14 Post by Ananaskääpiö » 29 Mar 2013, 11:11

wig out at denkos-mies wrote:Split ja rannikko nähty. Komeaa seutua ja parasta vettä missä on tullut pulikoitua.
Ohan toi tosiaan sellanen "Välimeri niin kuin ennen" -rantsu, tiedä sitten kuinka kauan.

Oon näemmä perustanut tän topikin joskus.:) Zagrebissa oon nyt käynyt kaljalla, Splitissä keräilemässä itteäni ja Dubrovnikissa pariin otteeseen muun matkan ohella hämmästelemässä. Jälkimmäisimmästä pääsee ripeästi Montenegroon (ja Bosniaan toki). Mut jos tarkoituksenani olisi biitsilomailla niin kai mä tonne suuntaisin ja oon kavereille suositellutkin Splittiä.
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

User avatar
Erikoistutkija Hauberi
ex-Demla nyk. psychonaut
Posts: 34607
Joined: 19 May 2010, 12:35
Location: On the hill, by the sea

Re: Kroatia

#15 Post by Erikoistutkija Hauberi » 02 Apr 2013, 08:54

Juu, biletit hankittu ja majoitusapartmenttos varattu.
Protein - Water - Liquor

Post Reply