Sekoilut hotellilla

Moderators: Hemmetinmoinen sössö, ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO

Message
Author
User avatar
Punapukuinen lenkkeilijä
nössö. ja kyherö.
Posts: 17738
Joined: 26 Dec 2011, 05:55
Location: Sohvalla

Re: Sekoilut hotellilla

#31 Post by Punapukuinen lenkkeilijä » 22 Jul 2021, 08:34

Köpiksessä polteltiin röökiä sun muuta hostellin takapihalla ja vieressä aika eläväinen lauma ruotsalaisia mimmejä. Mulla oli Turtles -paita päällä ja yks niistä mimmeistä tuli siihen että sillä on turtleslakanat siellä sängyssä ja ois halunnut näyttää ne mulle. Siinä kävin aika hitaalla ja olin vaan että kyllä mää uskon että sulla on ne lakanat siellä ei tarvi näyttää, moikka. Se lähti sit meneen ja kaverit katto mua että tyhmä jätkä, oisit päässy jne. Tajusin ite koko homman ihan liian monen minuutin jälkeen.

User avatar
Hardcore-Mummo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44159
Joined: 19 Nov 2009, 17:24
Location: Excrement Defermentation

Re: Sekoilut hotellilla

#32 Post by Hardcore-Mummo » 23 Jul 2021, 11:24

Doctor Muñiz wrote:
22 Jul 2021, 06:58
Spoiler:
Noise-Mummo wrote:
29 Jun 2021, 16:57
Elämäni hostellikokemus taitaa olla Lontoosta. Note to self: kymmenellä punnalla ei saa Lontoossa kovin laadukasta majoitusta.

Kohokohtia:
- sisäänkirjautuessa varauksia ei löytynyt koska "computer died". Respassa joku America fuck yeah-tyyppi totaalisen pilvessä. Jotenkin ne huoneet sitten löytyi.
- "Sorry we're out of towels." "No, täytyy sit pyyhkiä lakanoihin" yritin veistellä. "We're out of sheets too" (Tässä vaiheessa alettiin ymmärtää että ihan viiden tähden majoitusta ei tulla saamaan)
- Huoneissa oli semmoset mekaaniset numerolukot josta näki kilometrin päähän mitkä neljä nappia piti painaa alas (koska ne oli pysyvästi alempana kuin muut). Ts. kaikki huoneet oli käytännössä 24/7 auki.
- Suihkuttelua ei haitannut ainoastaan pyyhkeiden puute, vaan se suihku oli myös paskana. Toisena päivänä lähdin kellariin tutkimusretkelle ja löysin parin "Remontissa"-laputetun oven takaa toimivan suihkun. Voittajaolo.
- Öisin käytävillä nukkui narkkareita sun muuta jengiä. Siinä sit hypittiin niiden päällä kun piti käydä veskissä.

Oli siellä jotain muutakin mutta noi nyt tuli mieleen.
Manhattanilla miltei tällaisesta riemusta sai maksaa sata dollaria aikanaan.
Mikäs se yks halpis/ex-narkkihotelli olikaan.. Carlton Arms? Niillä oli ainakin huumoria sen käppäisyyden kanssa.

"here's the key.. and here's the padlock to really lock the door"
"yeah we have an elevator.. but it broke down. [pitkä huokaus] Seventeen years ago..."
Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo
ImageImageImage

Post Reply