Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

Moderators: Hemmetinmoinen sössö, ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO

Post Reply
Message
Author
User avatar
Peroksidi
Posts: 100
Joined: 09 Jun 2015, 23:42
Location: Roskis

Re: Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

#151 Post by Peroksidi » 14 Mar 2016, 15:44

motorisoitu keino wrote:Kerran Sloveniassa otettiin polkupyörävuokraamosta pyörät ja lähdettiin ajamaan vuoristopoluille. Sattui myös olemaan koko reissun kuumin päivä ja hikihän siinä tuli. Jossain kohtaa edessä ajanut vaimo hihkaisi, että pysähdytään pitämään tauko. Vaimo yhtäkkiä hämmästyneen näköisenä kysyi minulta, mitä ihmettä naamallani oikein valuu. Minä olin aivan ihmeissäni, mutta sitten tajuttiin, että se oli verta. Veri tuli vuokraamon pyöräilykypärän pehmusteesta. Joku asiakas oli ilmeisesti kaatunut ja lyönyt päänsä ja veri oli sitten kuivunut kypärään. Mikäs siinä helteellä hikisenä ja hengästyneenä pyöräillessä jonkun ventovieraan veret naamalla (tai ylipäänsä kenenkään).
Hyi saatana [-(

User avatar
Caught Somewhere in a Mosh
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 48206
Joined: 03 Feb 2009, 22:56
Location: Bishopsville

Re: Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

#152 Post by Caught Somewhere in a Mosh » 14 Mar 2016, 15:53

Nigeriassa lentokoneella lentäminen.
Miamin lähistöllä yhessä ostoskeskuksessa ostarikytän piinaminen ja tazerillä ja vankilalla uhkailu.
Poliisien piirityksessä oleminen Göteborgissa.
"Taksikyyti" Thaimaassa.
VERY FUCK YOU

User avatar
Enstex Willer
9k
Posts: 9265
Joined: 29 Oct 2010, 17:49
Location: Blåkulla

Re: Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

#153 Post by Enstex Willer » 14 Mar 2016, 21:23

Antisocial Little Me wrote:ei tuo nyt mitenkään kauheaa ollut, lähinnä aikaa vievää ja vituttavaa, mutta kuitenkin.

käytiin siis viikonloppuna "päivä pietarissa" risteilyllä ja passintarkastuksessa sitten bongasivat mun passista viime kesäiset ukrainan leimat.
ei muuta kuin sivummalle odottelemaan parin kymmenen lähi-idästä ja intiasta saapuneen matkailijan kanssa.
sit takahuoneeseen kuultavaksi ja täyttämään joku lappu, jossa kerroin etten ole osallistunut sotilaallisiin konflikteihin tai tunne ketään venäjän hallintoon kuuluvia henkilöitä.
vajaa pari tuntia tuohon tuhraantui muutenkin lyhyestä perilläoloajasta.

ja takaisin laivaan mentäessä satamassa aiheutti ongelmia mun passikuva, jossa oon ilman partaa ja pitkää lettiä. piti heittää ajokortti pöytään lisätodisteeksi ja kirjoittaa allekirjoitus paperilapulle ennen kuin uskoivat että minä se olen.
Ton venäjän meininginhän on osaksi tarkoitus taata töitä kaikille jo sinne töihin päässeille. Itsekin jonkun hetken hukassa olleen proopuskan takia jouduin yrmeästi passitetuksi jonon perälle mut sitten kun tullimiehen lounas alkaa siintää silmissä niin jono etenee nopsaan. Mutta ylipäätään tämän takia tuonne ei kannata mennä näille päivän reissulle vaan niille pidemmille. Tuolla 1 pv reissulla siellä ei mahd ehdi nähdä muuta ku sataman ja yli 20v vanhan ruotsinlaivan. .
Hybridi­osaamis­keskuksen verkostojohtaja

-------
Erikoispönttö
Posts: 95476
Joined: 29 Sep 2008, 04:16

Re: Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

#154 Post by ------- » 14 Mar 2016, 21:56

Barcelonassa varastettiin kännykkä kun istuin puistonpenkillä aamuyöstä ja laitoin puhelimen hetkeksi siihen penkille. No lähdin juoksemaan varkaan perään jonnekin sivukujille ja huutelin perään "Stop the thief", sitten alkoi kuumottaa, että sillä on jossain nurkan takana kavereita. No sitten ilmestyikin onneksi kytät paikalle ja pysäytti sen jantterin, mutta ei sillä ollut enää sitä mun puhelinta. Oli joko heittänyt sen pois tai antanut jollekin toiselle. No kytät yritti vielä soittaa siihen mun puhelimeen, mutta ei se paljon auttanut, kun mulla oli se äänettömällä. Siitä sitten poliisiasemaa etsimään ja ilmoitusta tekemään. Lento lähti aamulla kymmeneltä, eipä siinä jäänyt paljon aikaa nukkua.
Eija-Riitta Korhola wrote:Sikiöbisnes trendaa. Paljon elimiä.

User avatar
Master of Speed
2k
Posts: 2352
Joined: 14 Feb 2016, 16:04

Re: Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

#155 Post by Master of Speed » 14 Mar 2016, 23:13

Tosi pieniä juttuja vaan käynyt.

Nämä videon kaverit tai niiden kollegat ryösti Sacre Coerin portailla. Sanon ryöstö enkä kusetus, koska homman nimi oli viisi jäbää piirittämässä ja vaatimassa rahaa, eikä niiden ohi vain kävelty kuten videolla. Alkoivat siis vain sitomaan molempiin käsiin lankoja, joista pidettiin kiinni. Yksin olisi ehkä onnistunut vähän tönimällä, mutta pienikokoinen puoliso oli jo nalkissa kun tilanteen rekisteröin. Nettihuhujen mukaan tyyppejä on marssitettu automaatille asti. Mukana oli 10 euroa, joten annoin sen ja haistatin vitut suomeksi hymyillen.

[youtube][/youtube]

User avatar
Doctor Muñiz
Anarkopasifistinen ankeuttaja
Posts: 24716
Joined: 07 Mar 2015, 06:03
Location: Helvetin 8. piirin 6. kuilu

Re: Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

#156 Post by Doctor Muñiz » 15 Mar 2016, 00:20

Jaaha, sitten minut on yritetty eri tavoin ryöstää lukemattomia kertoja.
What you need, my son...
Is a holiday in Cambodia

Fight all the ones who want their missiles in our earth
Fight all the powers who would lead us into war

User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86206
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Re: Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

#157 Post by Ananaskääpiö » 15 Mar 2016, 10:23

Ei noille mitään tartte maksaa. Itsekin sain ilmaisen narun.
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

Miguel
6k
Posts: 6755
Joined: 15 Oct 2004, 08:58
Location: Ikurin Turbiini

Re: Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

#158 Post by Miguel » 18 Mar 2016, 10:29

Varmaan naimisiinmeno.

Johnny Hash
4k
Posts: 4701
Joined: 19 Nov 2009, 23:29
Location: Born to be wild, paitsi himassa
Contact:

Re: Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

#159 Post by Johnny Hash » 19 Mar 2016, 01:55

Joskus tuli suihkusta vaan kylmää vettä ja sit Venäjällä on välillä ollut vähän säätöä joidenkin tykkien kanssa heiluneiden hulttioiden kanssa, toki hyvässä YYA-hengessä. Vammanen kääpiönatsi vittuili joskus 10 vuotta sitten Puolassa, mutta en oikein jaksanut kuin naureskella. Aika helpolla on päässyt, koskaan ei oo yritetty ryöstää tms?
Tyttö sinä olet Mulkku wrote:
24 Sep 2019, 13:30
tommonen burning spirits tyylinen japsiharkko

User avatar
Donojevts
Posts: 13
Joined: 22 Mar 2016, 19:41
Location: OULU CITY!!

Re: Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

#160 Post by Donojevts » 23 Mar 2016, 03:51

ei paljoa ole tarvinut kuumotella, marokossa eksyin marrakechissä todella epämääräisille kujille, mutta ei siellä mitään tapahtunut oikeastaan, turhaa kuumottelua

kingstonissa jamaikalla uhkasivat pari paikallista ampua minut ja huutelivat muuta ilmeisesti ärsyyntyivät kun otin kuvia (en ottanut kenestäkään henkilöstä, ainoastaan puista ja luonnosta). mutta kunhan huutelivat, oma vika kun en ottanut selvää asioista tuolla

suomessa saanut aina pelätä enemmän kuin matkoilla, on tullut turpaan suomessa ilman syytä koska känninen kansa haluaa pahaa oloansa purkaa
~esse est percipi~

ACAB!

peruskansan juomalaulu
Posts: 250
Joined: 01 Nov 2011, 17:40
Location: Praha

Re: Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

#161 Post by peruskansan juomalaulu » 26 Apr 2016, 21:44

Vähällä olen onnekseni selvinnyt. Berliinissä pöllittiin kerran lompakko, mut silläkin reissulla vitutti enemmän tulla takaisin Suomeen.

User avatar
Huumoria! Laidasta laitaan
1k
Posts: 1380
Joined: 12 Oct 2014, 19:37

Re: Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

#162 Post by Huumoria! Laidasta laitaan » 31 May 2016, 14:34

Intiassa meni silmästä sarveiskalvo rikki ja paikallinen terveyskeskus oli aika kuumottava kokemus.
Image

User avatar
maatalous-emontségur
5k
Posts: 5825
Joined: 02 Mar 2011, 15:21
Location: Black Makkara Town

Re: Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

#163 Post by maatalous-emontségur » 31 Aug 2018, 23:12

Oon reissanu niin vitun vähän, että ei oo mitään kummempaa sattunu, ku lennon peruuntuminen lumi''myrskyn'' vuoksi.
Köpiksessä oltiin Warpigsissä nauttimassa olutta ja yhtäkkiä lävähtää viesti, että lento peruttu ja lisätietoa tästä linkistä. Linkissä ei tietenkään mitään ollu ja päätettiin jatkaan avovaimon kanssa kaljavalikoiman läpikäyntiä.
Räkäpallo wrote:En skarppaa, ajele sinä vaan mersulla ympyrää! :x

User avatar
Isotooppijalostamo
King of PIF
King of PIF
Posts: 15945
Joined: 09 Aug 2015, 01:26
Location: mystinen well-being-utopia

Re: Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

#164 Post by Isotooppijalostamo » 03 Sep 2018, 16:15

Bussilla menossa skopjesta ljbuljanaan ja bussi tulee yöllä kosovn/serbian rajalle ja kaikilta kerätään passit. Kaikki muut paitsi minä saa passit takas ja jonkun aikaa menee ennne kuin vihasen näkönen tullivirkailija tulee hakemaan mut bussista (olin tietty takapenkillä kaiken lisäks). Mut viedään jonnekin tullirakennukseen repun kanssa ja 3-4 vittumaisen näköstä kyttää/tullityyppiä ihmettelee serbiaksi mun passia ja alkaa avata reppua sanomatta juuri mitään. Joku niistä alkaa kysellä englanniksi mistä oon tulossa, kenen luona olen ollut, mitä on repussa, oonko käyttäynt huumeita, mitä teen siellä rajalla, minne oon menossa, haluanko päästä takas bussiin yms. Hetken kuluttua kysyvät onko passi tosiaan mun ja olenko Suomesta ja kun vastaan kyllä, niin kysyvät tunnenko Matti Nykästä ja alkavat nauraa. Sitten pääsinkin jo takas bussiin.

Ja köpiksessä joskus yöllä tuhannen pilvessä vesterbrossa eksyksissä etsimässä hotellia kun joukko prostituoituja alkoi seurata, ehdotella ja tarjota ties mitä palveluita ja aina kun pääsin eroon niistä niin hetken kuluttua olin taas niiden kulmalla koska olin eksynyt ja tiesin että hotelli on jossain niillä huudeilla. Tuntui ikuisuudelta ja taisi oikeastikin kestää aika kauan.
"Minähän olen lapsia pureva poliisi. Minähän puhun kaiken aikaa totta."

User avatar
Caught Somewhere in a Mosh
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 48206
Joined: 03 Feb 2009, 22:56
Location: Bishopsville

Re: Kauhein tilanne, mihin oot reissuillasi joutunut

#165 Post by Caught Somewhere in a Mosh » 03 Sep 2018, 17:22

Jos ei tommosia perus liikenteessä tapahtuneita läheltä piti-juttuja lasketa, niin oikeesti kauhein tilanne on ollut varmaan se kun nappasin malarian ja olin jossain 41 asteen kuumehorkassa jossain kaukana hoitopaikoista, mutta kyllä sellaseenkin sitten ennen pitkää pääsi.
VERY FUCK YOU

Post Reply