Lontoo

Moderators: Hemmetinmoinen sössö, ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO

Post Reply
Message
Author
User avatar
Kerron sulle nyt juttuja
Agitaattori
Posts: 24243
Joined: 11 Mar 2009, 22:47
Location: Virastotaloja valtaamassa

Lontoo

#1 Post by Kerron sulle nyt juttuja » 04 Nov 2009, 01:30

Jouluna menossa taas, vissiin neljäs kerta. Tykkään kyllä kaupungista. Varsinkin Camden town on vitun jees. Tarkotuksena olis viettää siskojen kanssa joulu keskustassa.

User avatar
Jaskå
Posts: 550
Joined: 10 Aug 2008, 22:42
Location: Oulu
Contact:

Re: Lontoo

#2 Post by Jaskå » 04 Nov 2009, 01:45

ois iha kiva joskus mennä käymää
Aarniometsässä tikka nussii apinoita..

Nachopeltikii
9k
Posts: 9129
Joined: 25 Apr 2006, 20:27

Re: Lontoo

#3 Post by Nachopeltikii » 04 Nov 2009, 02:55

Itekki suunnittelin viettää jouluni Lontoossa. Parasta!
kräkkereitä paukuttelee ja syö pahaa hedelmäkakkua. Sit tapaninpäivänä shobbailuryysikseen. jes!

Seepia
Posts: 107
Joined: 17 Jan 2009, 19:15
Location: LPR

Re: Lontoo

#4 Post by Seepia » 04 Nov 2009, 16:12

Uudenvuodenpäivänä olisi tarkoitus Lontooseen muutamaksi päiväksi lähteä. Kerran olen ollut aikaisemminkin ja kivalta paikalta vaikutti. Pitää ennen reissua tutkailla varmaan mitä kaikkea tuolla voisi sitten tehdä. Nuo "tärkeimmät" nähtävyydet tuli kai nähtyä jo edellisellä kerralla.

User avatar
Rajoitettu
1k
Posts: 1480
Joined: 23 Jul 2007, 12:46
Location: Tampere

Re: Lontoo

#5 Post by Rajoitettu » 04 Nov 2009, 19:24

Joo Lontoo on kiva.
Äwäw

User avatar
Merabi
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 81160
Joined: 19 Sep 2008, 18:20
Location: Södermalm-Tunnelbana

Re: Lontoo

#6 Post by Merabi » 06 Nov 2009, 13:49

Mielenosoituspaskantaja wrote: Tykkään kyllä kaupungista. Varsinkin Camden town on vitun jees. .
Välitön punkkari epäily :o
"Lopettakaa puhumasta jotain vitun suomea merabi huom" plode pif
Vitustako mä tiedän. Raportoin vain havaintoja ympäristöstä-weetabix pif
"Tokmannille tsekkaan alennukset ja sitte lidlin kautta kämpille istuun, youtubesta jotain musaa" "KMtm piffo.
soittolistat: https://www.youtube.com/channel/UCV25qg ... /playlists

User avatar
Kerron sulle nyt juttuja
Agitaattori
Posts: 24243
Joined: 11 Mar 2009, 22:47
Location: Virastotaloja valtaamassa

Re: Lontoo

#7 Post by Kerron sulle nyt juttuja » 06 Nov 2009, 18:13

ROflonteX wrote:
Mielenosoituspaskantaja wrote:Jouluna menossa taas, vissiin neljäs kerta. Tykkään kyllä kaupungista. Varsinkin Camden town on vitun jees. Tarkotuksena olis viettää siskojen kanssa joulu keskustassa.
joulu lontoossa? pthyi.. se on joulun aikaan kaikkien suurkaupunkien lailla kauhea. ei paase jouluhossotysta pakoon
Veikkaan, että tulee just hyvä joulu. Näen siskojani kaks kertaa vuodessa joten mua ei vittuakaan kiinnosta mikään muu.

User avatar
Kalu
9k
Posts: 9537
Joined: 13 May 2006, 21:43
Location: hki

Re: Lontoo

#8 Post by Kalu » 06 Nov 2009, 21:57

Gumbroski wrote:
Mielenosoituspaskantaja wrote: Tykkään kyllä kaupungista. Varsinkin Camden town on vitun jees. .
Välitön punkkari epäily :o
Punkkarit myivät itsensä valokuvaan punnalla. En maksanut. Otin salaa.
Ahdistava mesta tuo Camden Town. Vitusti jengiä. Jälkeenpäin harmittaa etten ostanut takkia sellasesta hämärästä kolmen kerroksen luolasta. Siellä homma menee niin että sovitetaan vaatetta, kiikutetaan se omistajlle (karun näköinen vanha gangsteri) ja sanotaan itse paljonko olisit valmis maksamaan. Olis saanu joko tosi halvalla kuteen. Tai sit turpiin.
:shock:

User avatar
Kerron sulle nyt juttuja
Agitaattori
Posts: 24243
Joined: 11 Mar 2009, 22:47
Location: Virastotaloja valtaamassa

Re: Lontoo

#9 Post by Kerron sulle nyt juttuja » 07 Nov 2009, 02:00

ROflonteX wrote:
Mielenosoituspaskantaja wrote:
ROflonteX wrote:
Mielenosoituspaskantaja wrote:Jouluna menossa taas, vissiin neljäs kerta. Tykkään kyllä kaupungista. Varsinkin Camden town on vitun jees. Tarkotuksena olis viettää siskojen kanssa joulu keskustassa.
joulu lontoossa? pthyi.. se on joulun aikaan kaikkien suurkaupunkien lailla kauhea. ei paase jouluhossotysta pakoon
Veikkaan, että tulee just hyvä joulu. Näen siskojani kaks kertaa vuodessa joten mua ei vittuakaan kiinnosta mikään muu.
ma en vaan oo niin jouluhenkinen, etta kestaisin kaupunkeja jouluaikaan. rupeaa jo nyt vituttamaan ku aina ku kay kaupassa joutuu kuunnella joululauluja.. mut hei, intressinsa kullakin. Hauskaa reissua.
Ääh en mä pidä joulua minään. Se on just siistiä, että näkee siskoja, ja just sen takia jouluna/pääsiäisenä, että on lomia. Thanks!

User avatar
Kerron sulle nyt juttuja
Agitaattori
Posts: 24243
Joined: 11 Mar 2009, 22:47
Location: Virastotaloja valtaamassa

Re: Lontoo

#10 Post by Kerron sulle nyt juttuja » 07 Nov 2009, 02:02

Kalu wrote:
Gumbroski wrote:
Mielenosoituspaskantaja wrote: Tykkään kyllä kaupungista. Varsinkin Camden town on vitun jees. .
Välitön punkkari epäily :o
Punkkarit myivät itsensä valokuvaan punnalla. En maksanut. Otin salaa.
Ahdistava mesta tuo Camden Town. Vitusti jengiä. Jälkeenpäin harmittaa etten ostanut takkia sellasesta hämärästä kolmen kerroksen luolasta. Siellä homma menee niin että sovitetaan vaatetta, kiikutetaan se omistajlle (karun näköinen vanha gangsteri) ja sanotaan itse paljonko olisit valmis maksamaan. Olis saanu joko tosi halvalla kuteen. Tai sit turpiin.
No Camden Town nyt on aika simppeli. Ei mitään erikoista, mutta silti tykkään. Oon aina viihtynyt siellä ja tavannut tosi mukavia ihmisiä. Vitusti jengiä joo, niin on Lontoossa muutenkin? Jos suurkaupungeista ei tykkää niin ei tykkää. Mua kiinnostais vitusti esim. Tokio, ja siellä tän kaltaiset mestat. Niin ja Camden Townista oon ostanut helvetisti vaatteita, koruja, pätsejä yms. todella halvalla.

User avatar
Kalu
9k
Posts: 9537
Joined: 13 May 2006, 21:43
Location: hki

Re: Lontoo

#11 Post by Kalu » 07 Nov 2009, 18:19

Mielenosoituspaskantaja wrote:
Kalu wrote:
Gumbroski wrote:
Mielenosoituspaskantaja wrote: Tykkään kyllä kaupungista. Varsinkin Camden town on vitun jees. .
Välitön punkkari epäily :o
Punkkarit myivät itsensä valokuvaan punnalla. En maksanut. Otin salaa.
Ahdistava mesta tuo Camden Town. Vitusti jengiä. Jälkeenpäin harmittaa etten ostanut takkia sellasesta hämärästä kolmen kerroksen luolasta. Siellä homma menee niin että sovitetaan vaatetta, kiikutetaan se omistajlle (karun näköinen vanha gangsteri) ja sanotaan itse paljonko olisit valmis maksamaan. Olis saanu joko tosi halvalla kuteen. Tai sit turpiin.
No Camden Town nyt on aika simppeli. Ei mitään erikoista, mutta silti tykkään. Oon aina viihtynyt siellä ja tavannut tosi mukavia ihmisiä. Vitusti jengiä joo, niin on Lontoossa muutenkin? Jos suurkaupungeista ei tykkää niin ei tykkää. Mua kiinnostais vitusti esim. Tokio, ja siellä tän kaltaiset mestat. Niin ja Camden Townista oon ostanut helvetisti vaatteita, koruja, pätsejä yms. todella halvalla.
Tykkään kyllä suurkaupungeista! Lontoo ja New York ovat olleet tähän mennessä parhaimmat paikat missä oon vieraillu. Camden Townissa oli vaan niin vitun ahdasta. Ei muualla sillai.
:shock:

User avatar
Kerron sulle nyt juttuja
Agitaattori
Posts: 24243
Joined: 11 Mar 2009, 22:47
Location: Virastotaloja valtaamassa

Re: Lontoo

#12 Post by Kerron sulle nyt juttuja » 07 Nov 2009, 21:37

Yea, toiset tykkää.

Poistunut käyttäjä 0380d1
Poistunut käyttäjä
Posts: 22356
Joined: 21 Sep 2008, 19:44

Re: Lontoo

#13 Post by Poistunut käyttäjä 0380d1 » 08 Nov 2009, 23:14

Ois tarkotus lähteä käymään hiihtolomalla. Just se vaan että jos löytäis tiukimmat punkkilevykaupat niin ois vitun nice. Mutta eipä tartte kovin kauaa Camden Townissa pyöriä että sellasen löytää.

Nii ja joku keikka sille ajalle ois bueno, mutta en usko että tulee tapahtumaan.

User avatar
Kalu
9k
Posts: 9537
Joined: 13 May 2006, 21:43
Location: hki

Re: Lontoo

#14 Post by Kalu » 09 Nov 2009, 08:47

Sohosta ja Notting Hillistä löysin parempii levylaareja.
Tosin, enpä juuri niin kutsutta punk rockia ostanutkaan.
:shock:

User avatar
dÖrk
5k
Posts: 5892
Joined: 10 Apr 2006, 11:12
Location: Turun ja Porin lääni

Re: Lontoo

#15 Post by dÖrk » 10 Nov 2009, 11:06

Camdenissa sijaisevasta Resurrection Recordsista löysin itse ainaki paljon hyvii punkkilevyjä. Doom/No Security LP lähti pyöreesti 15€ mukaan.
Image
1234

Post Reply