Sri lanka

Moderators: Hemmetinmoinen sössö, ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO

Message
Author
User avatar
kyttääjänus
5k
Posts: 5102
Joined: 01 Jul 2009, 00:39
Location: North Sentinel Island

Re: Sri lanka

#76 Post by kyttääjänus » 01 Mar 2019, 00:18

Jaa etteks te muut ookkaan iteksenne käppäilleet sen pikku sademetikön läpi & bäk Adam´s Peakille + yöpyneet siellä?! :Wot: No sellasta eli ei kait oo ihan kaikkien pikku locksipääturistien juttuja moinenkaan jUuh. :mrgreen: Mikä siis-tisti mukavan lepposa kävelyretki muuten oli (Totally some 30 kms? Meibi..), mutta Meinas tulla hiukka niinku kiiru Colomboon lentSikakentälle - kun Balkan Airin (Jeps! :D) kone kohti Sofiaa lähti jo samana iltana kun sieltä tuolta 2000+ metristä maankamaralta makuupussissani aamusvassa heräilin Ja taisin siis takas-alas rymytessäni ottaa jossain kohdin varmaan noin 90 astetta väärään suuntaan menneen Todellakin ja-tkuneen polun (reittiviittoja ei ainakaan viä silloin vuonna 1999 rinteillään kovin montaa ollut). Mutta ehdinpäs...mm. kokemaan toki-viihtyisän lentohärveliyön jälkeen Sofiassa sen, että jatkolentoa Seutulaan ei enää ollutkaan ko. päivänä, eli Pikku muutos matkalaiselle toki kertoa tarvitsematon siinnä heillä rreilu-balkkaaneilla uujea. =D> #-o :roll:

Pst. Vaikka sillai jättekuulin relaa onkin maan (v)eteläosissa smurffailla yms. tavoin vesipeuhia yms., niin En siltikään menisi eli "tuki"matkustaisi vielä nyt vuonna 2019:kaan SL:aa, missä tapahtuu edelleen näinkin vittumaisia juttuja tamilivähemmistöä kohtaan maan pohjois-osissa. :| :x :(

Tein tässä tällaisen ”heräteostoksen”. Mutta olen uskovainen mies.

User avatar
Doctor Muñiz
Anarkopasifistinen ankeuttaja
Posts: 24716
Joined: 07 Mar 2015, 06:03
Location: Helvetin 8. piirin 6. kuilu

Re: Sri lanka

#77 Post by Doctor Muñiz » 01 Mar 2019, 01:05

Joo, ei yövytty mun sillon lähes seitsemänkymppisen isän kanssa vaan noustiin yötä myöten katsomaan auringonnousua ja sen heittämää vuoren varjoa aamu-usvassa laelta - en nyt ymmärrä, mitä lesoilemista tossa on.

Olen mä muutamalle muullekin pyhälle mäelle/vuorelle kavunnut. Nää on ihan hauskoja kokemuksia vaikka mun polvet on vuoden 1995 jälkeen kipuilleet pahasti alastuloissa. Näkee pyhiinvaeltajia, temppeleitä ja maisemia.
What you need, my son...
Is a holiday in Cambodia

Fight all the ones who want their missiles in our earth
Fight all the powers who would lead us into war

User avatar
hailander
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 24177
Joined: 06 Jan 2009, 02:10
Location: Hima

Re: Sri lanka

#78 Post by hailander » 03 Mar 2019, 09:50

Itse kävelin portaita adams peakille ja hölkkäsin ne auringon nousun jälkeen alas. 19km tuli siitä reissusta. Söin matkalla useita roteja, koska joku roti oli tarjolla kilsan välein.

Post Reply