Ilotulitteiden käyttö vain ammattilaisille

Laita nimesi alle puolesta ja vastaan.

Moderator: Flash Gordon Bleu

Agnes Nutter
zen-jeesus
zen-jeesus

Re: Ilotulitteiden käyttö vain ammattilaisille

#46 Post by Agnes Nutter » 04 Jan 2019, 12:21

top 4 hevibändit wrote:
03 Jan 2019, 09:21
Iineck wrote:
30 Dec 2018, 17:38
Alfred Nobelaner wrote:
28 Dec 2018, 13:19
Mutta siis kyllä tämmöset vois kieltää ihan jo senkin takia että tyypit jotka tästä puuhasta saa kiksejä ei selkeesti oo ihan aikuisia eikä ihan oikeustoimikelpoisia mielestäni.
Aijaa? Kaipa tätä ois fiksua rajoittaa lisää tai kieltää kokonaan, mutta jotenkin silti tulee surullinen olo, kun ajattelee uuttavuotta ilman ilotulituksia taivaalla. En mä oo vuosikausiin mitään itse pamautellut ja olen elänyt koirien kanssa myös niin on ensikäden tietoa siitä mitä ne paukuttelusta tykkää, mutta silti tämmöinen epämääräinen tunne asiasta. Uusivuosi on aina ollut mun lempi juhlapyhä. :(
Omassa nuoruudessa kun kolmen promillen pärinöissä reilusti alaikäisenä oltiin jotain ilotulitesotaa niin silloin ei ollut käytännössä mitään rajoituksia about missään. Jo nykyisellään uusivuosi on hyvin tarkasti rajoitettu joka suunnalta, ei ole thunder kinggejä, alaikäiset ei saa tähtisädetikkuja ja mitä näitä nyt oli. About kaikissa kaupunkien keskustoissa ilotulituskiellot päällä jne.
No joo totta. Muistan toki vielä tykärit ja kiinarit. :P
Image
TOP-100 HEVILISTAT CREW
hevikrusti-ruslanas wrote: ihan hämmentää miten suvereenisti mulkku hallitsee piffin rogea
Mölökilju wrote: Vitun normo.
Image

lapostelunautanen
Melkein homo!
Melkein homo!

#47 Post by lapostelunautanen » 04 Jan 2019, 14:54

oon valmis luopumaan ilotulitteista kokonaan vaikka onkin mukavia muistoja. liian paljon paskaa niistä koituu. en kyl ees muista millon oon viimeks ampunu jonku raketin, en siitä ampumisesta ikinä kiksejä paljoo ees saanu vaan lähinnä siitä tunnelmasta mikä vallitsee uutenvuotena kun ruuti haisee ja taivaalla välkkyy jne.
pöllin sun puutarhatontut, etkä voi sille mitään

lapostelunautanen
Melkein homo!
Melkein homo!

#48 Post by lapostelunautanen » 04 Jan 2019, 14:59

en kyl ees hirveesti nähny raketteja uutenavuotena. ehkä ihmiset tajuaa kohta ilman kieltämistäkin :-k
pöllin sun puutarhatontut, etkä voi sille mitään

Post Reply