O: MY BLOODY VALENTINE: Isn't Anything LP

Osto / Myynti / Vaihto / Sekavat / Kepit yms.

Moderator: Bulizky

Post Reply
Message
Author
neotokyo
1k
Posts: 1360
Joined: 05 Apr 2005, 23:08

O: MY BLOODY VALENTINE: Isn't Anything LP

#1 Post by neotokyo » 24 Apr 2020, 18:35

Kaikki viralliset painokset huomioidaan, maksu kunnon ja painoksen mukaan. YV!

+ 12" EP:t kiinnostaa myös, niitäkin sopii siis tarjota!

User avatar
APINA POIKA ELÄMÄNTYYLI
terveisiä kaikille t: jaska
Posts: 106767
Joined: 31 Aug 2015, 17:55

Re: O: MY BLOODY VALENTINE: Isn't Anything LP

#2 Post by APINA POIKA ELÄMÄNTYYLI » 26 Apr 2020, 04:08

░░░░░░░░░░░░▄▐
░░░░░░▄▄▄░░▄██▄
░░░░░▐▀█▀▌░░░░▀█▄
░░░░░▐█▄█▌░░░░░░▀█▄
░░░░░░▀▄▀░░░▄▄▄▄▄▀▀
░░░░▄▄▄██▀▀▀▀
░░░█▀▄▄▄█░▀
░░░▌░▄▄▄▐▌▀▀
▄░▐░░░▄▄░█░▀▀ SINUT ON SÄIKYTTÄNYT
▀█▌░░░▄░▀█▀░▀
░░░░░░░▄▄▐▌▄▄
░░░░░░░▀███▀█░▄
░░░░░░▐▌▀▄▀▄▀▐▄ KAMMOITTAVA LUURANGSMAN
░░░░░░▐▀░░░░░░▐▌
░░░░░█░░░░░░░░█
░░░░▐▌░░░░░░░░░█
░░░░█░░░░░░░░░░▐▌
LÄHETÄ TÄMÄ 6:DEEN TOPIIN TAI LUURENGOT SYÖVÄT
Image

neotokyo
1k
Posts: 1360
Joined: 05 Apr 2005, 23:08

Re: O: MY BLOODY VALENTINE: Isn't Anything LP

#3 Post by neotokyo » 23 Feb 2021, 16:37

UP!

Ostin tän joskus viime keväänä Black & Whiten verkkokaupasta. Kirjoitin lisätietoihin et noudossa menee joku 2 kk. et olen muuttamassa Helsinkiin ja noudan levyn sit kun oon siellä. Ok.? Olin hamuillu tota levyä vuosia eikä sillä nyt siinä kohtaa, muuttopuuhien alla, ollu niin kiire. Oli helpottunu tunne et se on MAKSETTUNA siel sit odottamassa. Sain sähköpostiin vahvistuksen et homma on ok. Sit parin kk. pääst muutettuani menin levykauppaan hakemaan tota niin myyjän sanojen mukaan "ON TAINNUT MENNÄ LAPSI PESUVEDEN MUKANA", eli hän oli jotain maksamattomia varauksia siirtäny takas myyntihyllyyn ja nostanu myös sen mun maksaman levyn, kuten muutkin samassa tilauksessa maksamani levyt. Vitutti niin vitusti et meni näin pitkään toeta tuosta järkytyksestä, mutta jatkan nyt uudestaan etsiskelyä! Auttakaa ja säälikää! :lol:

User avatar
Recard
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40442
Joined: 22 May 2011, 15:22
Location: sauna täynnä sokeria

Re: O: MY BLOODY VALENTINE: Isn't Anything LP

#4 Post by Recard » 23 Feb 2021, 16:40

neotokyo wrote:
23 Feb 2021, 16:37
UP!

Ostin tän joskus viime keväänä Black & Whiten verkkokaupasta. Kirjoitin lisätietoihin et noudossa menee joku 2 kk. et olen muuttamassa Helsinkiin ja noudan levyn sit kun oon siellä. Ok.? Olin hamuillu tota levyä vuosia eikä sillä nyt siinä kohtaa, muuttopuuhien alla, ollu niin kiire. Oli helpottunu tunne et se on MAKSETTUNA siel sit odottamassa. Sain sähköpostiin vahvistuksen et homma on ok. Sit parin kk. pääst muutettuani menin levykauppaan hakemaan tota niin myyjän sanojen mukaan "ON TAINNUT MENNÄ LAPSI PESUVEDEN MUKANA", eli hän oli jotain maksamattomia varauksia siirtäny takas myyntihyllyyn ja nostanu myös sen mun maksaman levyn, kuten muutkin samassa tilauksessa maksamani levyt. Vitutti niin vitusti et meni näin pitkään toeta tuosta järkytyksestä, mutta jatkan nyt uudestaan etsiskelyä! Auttakaa ja säälikää! :lol:
ei saatana, saitko rahat takaisin vai jotain B&W-seteleitä? :sad1lol:

User avatar
waldorf
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27998
Joined: 04 Oct 2006, 22:50
Location: Helesinki

Re: O: MY BLOODY VALENTINE: Isn't Anything LP

#5 Post by waldorf » 23 Feb 2021, 16:46

Meinasinkin täällä kommentoida, että toi levy oli B&W:ssa (melkein ostin itse)... En sit tiedä oliko ennen vai jälkeen varauksesi.
A richer understandment of what’s already understood

neotokyo
1k
Posts: 1360
Joined: 05 Apr 2005, 23:08

Re: O: MY BLOODY VALENTINE: Isn't Anything LP

#6 Post by neotokyo » 23 Feb 2021, 19:47

Recard wrote:
23 Feb 2021, 16:40
neotokyo wrote:
23 Feb 2021, 16:37
UP!

Ostin tän joskus viime keväänä Black & Whiten verkkokaupasta. Kirjoitin lisätietoihin et noudossa menee joku 2 kk. et olen muuttamassa Helsinkiin ja noudan levyn sit kun oon siellä. Ok.? Olin hamuillu tota levyä vuosia eikä sillä nyt siinä kohtaa, muuttopuuhien alla, ollu niin kiire. Oli helpottunu tunne et se on MAKSETTUNA siel sit odottamassa. Sain sähköpostiin vahvistuksen et homma on ok. Sit parin kk. pääst muutettuani menin levykauppaan hakemaan tota niin myyjän sanojen mukaan "ON TAINNUT MENNÄ LAPSI PESUVEDEN MUKANA", eli hän oli jotain maksamattomia varauksia siirtäny takas myyntihyllyyn ja nostanu myös sen mun maksaman levyn, kuten muutkin samassa tilauksessa maksamani levyt. Vitutti niin vitusti et meni näin pitkään toeta tuosta järkytyksestä, mutta jatkan nyt uudestaan etsiskelyä! Auttakaa ja säälikää! :lol:
ei saatana, saitko rahat takaisin vai jotain B&W-seteleitä? :sad1lol:
Tarjos rahoja takas, mut päädyttii sellasee ratkasuun et otin siit hyvin tuntuvalla alennuksella pari levyy ja hän makso viel väliä mulle. Helvetinmoista tunarointia kyllä myyjältä! Rupee kiehuun taas tätä muistellessa....
waldorf wrote:
23 Feb 2021, 16:46
Meinasinkin täällä kommentoida, että toi levy oli B&W:ssa (melkein ostin itse)... En sit tiedä oliko ennen vai jälkeen varauksesi.
Pif-enkeli Pete TNT onneksi vinkkas, en ois muuten kyl löytäny tota. Toki voi olla että sä oot todistanu jo sen toisen kierroksen siel myyntilaarissa, vaikka tuskin se kauaa oo siel kerenny lojumaan.

Post Reply