Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
Ruutari
4k
Posts: 4100
Joined: 12 Nov 2011, 18:46
Location: Turku
Contact:

Re: Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

#1666 Post by Ruutari » 12 Apr 2021, 19:53

buliukko wrote:
12 Apr 2021, 15:01
Ite oon pari saanu takas järkiraiteille. Taktiikkana on ollut että faktat pöytään eikä minkäänlaista vittuilua, vaan kannattaa olla ymmärtäväinen, nää on sekavia aikoja. Mutta yleensä ihminen uskoo asiantuntijoita eikä perushuutelijoita netissä ja kun pistää kylmää lukua pöytään niin siitä on hyvä lähteä.
Jep, se pitää olla "Inception"-meininki ja uittaa toiselle tiedot ja valmiiksi pureskellut ajatukset, jolloin hän saa itse yhdistellä ne pisteet.

User avatar
punkhank
God of PIF
God of PIF
Posts: 35521
Joined: 05 Feb 2012, 00:26
Location: https://www.discogs.com/user/punkhank

Re: Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

#1667 Post by punkhank » 12 Apr 2021, 20:06

Kommentti: Kulkutauti­myönteinen on kuin kulkususi, mutta vaarallisempi https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007915541.html

Jos kulkutautimyönteiset eläisivät omavaraisissa kommuuneissa Suomen syrjäseuduilla, muut suomalaiset olisivat turvassa. (KUVA: HEIKKI SAUKKOMAA / LEHTIKUVA, TIMO TOIVONEN / IS)
Julkaistu: 12.4. 19:50

Jaa Twiittaa
Suomessa on hiukan enemmän kulkutautimyönteisiä kuin susia, kirjoittaa Tuomas Manninen.
MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

MAINOS PÄÄTTYY
Lauantaina syntyi Helsingissä erikoinen tilanne.

Suomen pääkaupungissa oli liikkeellä sekä satoja kulkutautimyönteisiä ihmisiä että yksinäinen kulkususi.

Susi havaittiin kuljeskelemassa kehäkolmosen eli niin sanotun susirajan tuntumassa vielä maanantainakin.

Kun kulkutautimyönteiset lähtivät lauantaina kulkemaan kulkueena Narinkatorilta kohti Kauppatoria, poliisi otti kiinni noin 20 kulkutautimyönteistä.

Peruste olivat koronarajoitukset. Niiden rikkominen.

Kulkusudesta poliisi sai useita yleisöhavaintoja, kun se kulki Helsingin Pitäjänmäestä Espoon puolelle Laajalahteen.
MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

MAINOS PÄÄTTYY

Sutta ei otettu kiinni. Se ei syyllistynyt mihinkään, ei syönyt lapsia eikä kajonnut isoäiteihin.

Ilta-Sanomien toimitussihteerin Timo Toivosen kuvaamalla susivideolla on kuultavissa pienen lapsen ääni, joka kysyy ”mikä eläin”.


Lasten suusta tulevat konkreettiset kysymykset ovat useimmiten helppoja vastattavia. Luonnonvarakeskuksen suurpetotutkija Ilpo Kojola arveli kyseessä olevan nuori susi, joka oli lähtenyt vaeltamaan.

”Ne ovat vieraalla alueella vähän pallo hukassa”, Kojola huomautti.

Toivonen kuvaili suden olleen ”hätääntyneen” oloinen.

MUTTA mitä vastata lapselle, joka ihmettelee, miksi aikuiset pakkautuvat tiiviiksi läjiksi ilman maskeja ja huutelevat kiukkuisesti.

Ja pölläyttelevät kitapurjeillaan aerosoleja ihmisten ilmoille.

Ulkopuolisen on vaikea ymmärtää, miksi laumasuojaa vastustava muodostaa itse laumoja?

Näin näkyvänä liikehtimisenä kulkutautimyönteisyys on Suomessa uusi ja outo ilmiö. Joukossa on varmasti paljon ihmisiä, joilla on ”vähän pallo hukassa” tai jotka ovat ”hätääntyneitä”.
MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

MAINOS PÄÄTTYY

Kuten kulkususi.

Tiivistyvässä joukossa voi olla myös henkilöitä, joiden ajatuksenjuoksu on muita sakeampaa.

Ulkopuolisen on vaikea ymmärtää, miksi laumasuojaa vastustava muodostaa itse laumoja?

Tai miksi maskiton hakeutuu hönkimään toisen samanlaisen korvan juureen tai suun pieleen?

Tai miksi rokotteita vastustava ei pysy tiukasti omissa oloissaan?

Susi on laumaeläin, Helsingin kulkususikin etsi itselleen omaa laumaa.

Laumaeläin on näköjään myös kulkutautimyönteinen ihminen.


Poliisi otti mielenosoittajia kiinni lauantaina Kauppatorilla. (KUVA: HEIKKI SAUKKOMAA / LEHTIKUVA)

SUDET eivät syystä tai toisesta onnistu herättämään helsinkiläisissä laaja-alaista pelkoa tai susivihaa, vaikka Pitäjänmäen susikin oli jo toinen lyhyen ajan sisällä.
MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

MAINOS PÄÄTTYY

Edellisen kerran susi vieraili näkyvästi Helsingissä kaksi vuotta sitten maaliskuussa, silloin itäisellä puolella pääkaupunkia Tammisalossa ja Puotilassa. Susihysteria jäi syntymättä.

Alkaakin tuntua, että maaseutulehtien yleisön osastoissa usein toistettu ehdotus ”siirtäkää ne kaikki sinne kehäkolmosen sisäpuolelle” ei ole kovin toimiva tai uhkaava uhkaus.

Paitsi susille, jotka tuskin viihtyisivät Helsingissä.

MAALAISET luultavasti pitävät kaduilla kulkevia susia hymyssä suin ihmetteleviä helsinkiläisiä luonnosta vieraantuneina.

Ehkäpä se onkin niin.

Helsingin poliisi joutui erikseen korostamaan, ettei sutta pidä lähestyä.

Pitäisikö helsinkiläisiä viedä uudelleenkoulutukseen jonnekin syrjäiseen pensionaattiin Ilomantsin perukoille, missä susilaumat ulvovat öisin verta hyydyttävästi ja avohakkuualueille kasvaa läpitunkemattomia ääniseiniä hirvien ja hirvikoirien kuolinkirkaisuista.

Voisi ajatella, että mikäli helsinkiläinen saadaan riittävän nuorena siirrettyä aitoon ja aidosti turvattomaan maaseutuympäristöön, hänestä voi vielä kasvaa susia ja parhaassa tapauksessa muutakin villiä luontoa pelkäävä ja tarpeen tullen (lempeästi) kurittava kunnon ihminen.

”Meillä suomalaisilla on erityinen luontosuhde”, totesi taannoin silloinen pääministerikin, keskustan Juha Sipilä.

Mitä teemme näiden kulkutautimyönteisten kanssa? Koulukuljetuksia?

MUTTA mitä teemme näiden kulkutautimyönteisten kanssa?

Koulukuljetuksia?

No, onneksi suuri osa helsinkiläisistä koululaisista käy vielä etäkoulua eikä ole vaarassa kohdata koulumatkalla kulkutautimyönteisiä.

Korona on pahimmillaan vaarallinen tauti. Se voi viedä perusterveen ihmisen sairaalahoitoon ja jopa tappaa hänet.

Onneksi kulkutautimyönteisten määrä on pieni. Mielenosoitusten perusteella heitä on pääkaupunkiseudulla noin 300 eli hiukan enemmän kuin Suomen saloilla ja rintamailla kulkee susia.

VAARALLISIMPIA kulkutautimyönteiset ovat toisilleen. Vanhaa sanontaa ihminen on ihmiselle susi mukaillen voidaan sanoa kulkutautimyönteisen olevan kulkutautimyönteiselle kulkutautimyönteinen.

Jos kulkutautimyönteiset eläisivät omavaraisissa kommuuneissa Suomen syrjäseuduilla, muut suomalaiset olisivat turvassa.

He ovat kuitenkin keskuudessamme.

Tämä aika voi synnyttää uusia kansansatuja, sellaisia, joissa pelätään isoa pahaa kulkutautimyönteistä.

Tai sanontoja: Nyt tuli kulkutautimyönteistä ja sekundaa.

Tai se hetki aamuyöllä, kun hereille havahtunut ihmisen on kaikkein heikoimmillaan: tuo pelätty kulkutautimyönteisen hetki.

Ja sitten joskus tulevaisuudessa ehkä muistelemme, kuinka siitä on jo sata vuotta, kun kulkutautimyönteinen edellisen kerran tartutti tappavasti ihmisen Suomessa.

Mutta siitä huolimatta kulkutautimyönteisten oikea paikka ei ole liikkua ihmisasumusten lähellä.
Tuomas Manninen
***Come on you Spurs!***
Spoiler:
Image
Punk rock (or "punk") is a rock music genre that emerged in the mid-70s, rooted in 60s garage rock and other forms of what is now known as "proto-punk" music.

Kieppi
9k
Posts: 9096
Joined: 17 May 2014, 07:59

Re: Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

#1668 Post by Kieppi » 12 Apr 2021, 20:26

Mä joudun olemaan aika paljonkin tekemisissä sellaisen tyypin kanssa, joka poimii korona- yms. "faktat" Facebookista. En ota koronaa itse puheenaiheeksi, mutta välillä jos se siihen menee, niin olen näihin hänen "tiesitkö, että..." "ootko muuten kuullut, että..."-juttuihinsa sanonut että "no mä en kyllä oo tommosesta kuullut, mistäs sä kuulit?" ja kyselen tarkentavia kysymyksiä tästä "faktasta". Sitten kun se on sellaista "no Facebookista luin..." "no en tiedä tarkemmin, mutta siellä yksi kertoi niin.." "siellä oli yksi kuva, jossa..." tason vastailua niin sitten kerron faktaa, ja mainitsen mistä itse olen lukenut (Yle, THL, sairaanhoitopiiri ym.) Kyllä hän on kerran sanonutkin, että ei näköjään pitäisi uskoa kaikkea mitä FB:sta lukee. Välillä hän taas toteaa, että no emme ole tästä näköjään samaa mieltä ja lopettaa keskustelun siihen.

Vaatii kyllä välillä sekä pokerinaamaa että itsehillintää ettei sano ääneen kaikkia sillä hetkellä mieleen nousevia ajatuksia. Toimeen pitäisi tulla, ja pysyä muutenkin asialinjalla. Tilannetta helpottaakseni ja mielen kevennykseksi mulla on mielikuvissa jonkin sortin kilpi, jolla torjun näitä sarjatulella tulevia "faktoja", ja sanallinen miekka, jolla yritän ehtiä oikoa villeimmät skenaariot ennen seuraavaa statementtia! :) Olen itse pitkälti sitä mieltä että kukin ajatelkoon miten itse haluaa, mutta silloin jos väärällä tiedolla yritetään vaikuttaa muihin ja muiden mielipiteisiin, kuten tämäkin henkilö tekee, niin siinä kohtaa en oikein osaa olla hiljaa.

Edit. typoja

User avatar
Doctor Muñiz
Anarkopasifistinen ankeuttaja
Posts: 24716
Joined: 07 Mar 2015, 06:03
Location: Helvetin 8. piirin 6. kuilu

Re: Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

#1669 Post by Doctor Muñiz » 13 Apr 2021, 00:35

Felis Desperado Veneficium DCLXVI wrote:
13 Apr 2021, 00:01
Mun taksikuskilla oli vähän epäilyttäviä mielipiteitä jossain kohtaa koronasta. Tykkäs puhua mulle niistä kun en tuomitse. Sanoikin että ei oo muille puhunut. Mulla ei oo tapana alkaa haukkumaan tai syyllistämään. Keskustelemalla ollaan päästy eteenpäin. Huomannut että sellainen hyökkäävä asenne saa ihmisen suojelurefleksit päälle ja menee vaan enemmän siihen omaan kuplaansa. Ei tarvi olla töykeä. Kun itsekin olen ikään kuin tasollaan enkä nouse yläpuolelleen viisastelemaan ja kerron asioista silleen hieman kysyen, en töksäyttelemällä niin se on toimivampi tapa. Äitinkin kanssa se toimi kun pelkäs aluksi rokotetta. Ja kun en halua missään nimessä loukata ihmistä vaikka on saattanut mennä vähän harhaan ajatustensa kanssa, pelotkin saattaa just laukaista sitä että miettii kaikkia ihme vaihtoehtoja. Ihmiset on herkillä monella tapaa nyt ja tosi alttiita kaikenlaiselle paska-huuhaalle.
No nykyään tuo sama taksikuski on ihan hirveen tarkka rajoituksista yms ja on menossa ottamaan rokotteet ihan mielellään. Äiti kävi jo ottamassa toisen rokotteen.
:salut:
What you need, my son...
Is a holiday in Cambodia

Fight all the ones who want their missiles in our earth
Fight all the powers who would lead us into war

User avatar
Doctor Muñiz
Anarkopasifistinen ankeuttaja
Posts: 24716
Joined: 07 Mar 2015, 06:03
Location: Helvetin 8. piirin 6. kuilu

Re: Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

#1670 Post by Doctor Muñiz » 13 Apr 2021, 01:02

Omiin työtehtäviin silloin aikanaan kuului huuhaauskomusten torjuminen jopa yli kolmenkymmenen nuoren ryhmässsä kerrallaan ja eihän tällaisesssa yksilöllinen lähestyminen toimi vaikka se henkilökohtaisessa kanssakäymisessä on se juttu. Jos siis pyrkii ensisijaisesti sen toisen hyvään eikä esim. oman itsetuntonsa halpaan pönkittämiseen.

Tossa hiljattain luin entisen opiskelijani jutun, jossa se kertoi suhteestaan lapsuudenkodistaan omaksuttuihin vaihtoehtohoitoihin ja siinä toi ilmi, että se oli juuri minun hänen pilkallisiksi kokemansa kommentit homeopatiasta (oon siis kertonut, millä tavoin homeopatia on perustavanlaatuisesti ristiriidassa luonnontieteellisen tietämyksen kanssa: ainetta ei voi pilkkoa loputtomiin, veteen/alkoholiin liukenemattomat aineet eivät liukene niihin sen avulla, että niitä hierotaan huhmareesssa laktoosin kera jne.), jotka sai hänet miettimään asiaa kriittisesti.

Mutta kuten jokainen opettaja toivottavasti tietää: se, mikä ylivoimaisessa enemmistössä herättää toivotun reaktion aiheuttaa joissain harvoissa vastareaktion ja korvien sulkemisen vaikka sen ajatusten herättelyn tekis kuinka hyvin. Vaihtoehto on tietysti se, että juuri kukaan ei herää ajattelemaan juuri mitään eli esim. se, että koulua käy lukioon asti kuulematta, että homeopatia on täysin epätieteellistä paskaa ja sitten just ET:n tunnilla kaikista (suurin osahan ei käy näillä...) tulee tällainen tieto ensimmäistä kertaa vastaan.
What you need, my son...
Is a holiday in Cambodia

Fight all the ones who want their missiles in our earth
Fight all the powers who would lead us into war

User avatar
ORDNUNG HUSSEIN
outo uunitettava taksari
Posts: 35584
Joined: 11 Nov 2016, 02:31
Location: Sumiaisten ihmemonttu

Re: Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

#1671 Post by ORDNUNG HUSSEIN » 13 Apr 2021, 01:47

Doctor Muñiz wrote:
13 Apr 2021, 00:35
Felis Desperado Veneficium DCLXVI wrote:
13 Apr 2021, 00:01
Mun taksikuskilla oli vähän epäilyttäviä mielipiteitä jossain kohtaa koronasta. Tykkäs puhua mulle niistä kun en tuomitse. Sanoikin että ei oo muille puhunut. Mulla ei oo tapana alkaa haukkumaan tai syyllistämään. Keskustelemalla ollaan päästy eteenpäin. Huomannut että sellainen hyökkäävä asenne saa ihmisen suojelurefleksit päälle ja menee vaan enemmän siihen omaan kuplaansa. Ei tarvi olla töykeä. Kun itsekin olen ikään kuin tasollaan enkä nouse yläpuolelleen viisastelemaan ja kerron asioista silleen hieman kysyen, en töksäyttelemällä niin se on toimivampi tapa. Äitinkin kanssa se toimi kun pelkäs aluksi rokotetta. Ja kun en halua missään nimessä loukata ihmistä vaikka on saattanut mennä vähän harhaan ajatustensa kanssa, pelotkin saattaa just laukaista sitä että miettii kaikkia ihme vaihtoehtoja. Ihmiset on herkillä monella tapaa nyt ja tosi alttiita kaikenlaiselle paska-huuhaalle.
No nykyään tuo sama taksikuski on ihan hirveen tarkka rajoituksista yms ja on menossa ottamaan rokotteet ihan mielellään. Äiti kävi jo ottamassa toisen rokotteen.
:salut:
ja näin :salut:
. . . . . . . . . . . . . P I F . e s s e n . S e e l e . a u f
. . . . . . . . . . . . .ROGEN BEATLES-KLUBI 1% CREW
billys pan pizza veggie wrote:
17 Feb 2024, 20:17
Kyllä. Pystyn todistamaan nuottipaperilla halutessani että steely dan on laadukkaampaa musiikkia kuin kanye west, esim.

User avatar
kiimainen dinosaur
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27248
Joined: 07 Feb 2013, 14:52
Location: Suomen viritystaajuusseuranta Pikes Peak

Re: Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

#1672 Post by kiimainen dinosaur » 13 Apr 2021, 06:58

Doctor Muñiz wrote:
13 Apr 2021, 00:35
Felis Desperado Veneficium DCLXVI wrote:
13 Apr 2021, 00:01
Mun taksikuskilla oli vähän epäilyttäviä mielipiteitä jossain kohtaa koronasta. Tykkäs puhua mulle niistä kun en tuomitse. Sanoikin että ei oo muille puhunut. Mulla ei oo tapana alkaa haukkumaan tai syyllistämään. Keskustelemalla ollaan päästy eteenpäin. Huomannut että sellainen hyökkäävä asenne saa ihmisen suojelurefleksit päälle ja menee vaan enemmän siihen omaan kuplaansa. Ei tarvi olla töykeä. Kun itsekin olen ikään kuin tasollaan enkä nouse yläpuolelleen viisastelemaan ja kerron asioista silleen hieman kysyen, en töksäyttelemällä niin se on toimivampi tapa. Äitinkin kanssa se toimi kun pelkäs aluksi rokotetta. Ja kun en halua missään nimessä loukata ihmistä vaikka on saattanut mennä vähän harhaan ajatustensa kanssa, pelotkin saattaa just laukaista sitä että miettii kaikkia ihme vaihtoehtoja. Ihmiset on herkillä monella tapaa nyt ja tosi alttiita kaikenlaiselle paska-huuhaalle.
No nykyään tuo sama taksikuski on ihan hirveen tarkka rajoituksista yms ja on menossa ottamaan rokotteet ihan mielellään. Äiti kävi jo ottamassa toisen rokotteen.
:salut:
Image
Bakom ett hörn står döden på lur
Han tar mig när han vill
Leikitäänkö hetki yhdessä ennen kuin kuollaan
Huolimatomuus, tä? ja kirjoitusvirheet

Kieppi
9k
Posts: 9096
Joined: 17 May 2014, 07:59

Re: Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

#1673 Post by Kieppi » 13 Apr 2021, 07:28

Felis Desperado Veneficium DCLXVI wrote:
13 Apr 2021, 00:01
Mun taksikuskilla oli vähän epäilyttäviä mielipiteitä jossain kohtaa koronasta. Tykkäs puhua mulle niistä kun en tuomitse. Sanoikin että ei oo muille puhunut. Mulla ei oo tapana alkaa haukkumaan tai syyllistämään. Keskustelemalla ollaan päästy eteenpäin. Huomannut että sellainen hyökkäävä asenne saa ihmisen suojelurefleksit päälle ja menee vaan enemmän siihen omaan kuplaansa. Ei tarvi olla töykeä. Kun itsekin olen ikään kuin tasollaan enkä nouse yläpuolelleen viisastelemaan ja kerron asioista silleen hieman kysyen, en töksäyttelemällä niin se on toimivampi tapa. Äitinkin kanssa se toimi kun pelkäs aluksi rokotetta. Ja kun en halua missään nimessä loukata ihmistä vaikka on saattanut mennä vähän harhaan ajatustensa kanssa, pelotkin saattaa just laukaista sitä että miettii kaikkia ihme vaihtoehtoja. Ihmiset on herkillä monella tapaa nyt ja tosi alttiita kaikenlaiselle paska-huuhaalle.
No nykyään tuo sama taksikuski on ihan hirveen tarkka rajoituksista yms ja on menossa ottamaan rokotteet ihan mielellään. Äiti kävi jo ottamassa toisen rokotteen.
Hyvä Fellu! Ihan fiksua tuolta sun taksikuskilta kyllä myös se, ettei ole huudellut noita aikaisempia käsityksiään kaikille, vaan on ollut varovainen kenelle niitä puhuu. Tää mun tuntema henkilö puolestaan on sellaisessa asemassa, että jotkut varmaan hyvinkin uskovat hänen "tietämystään", varsinkin kun sitä kovasti tuo julki.

User avatar
Ruutari
4k
Posts: 4100
Joined: 12 Nov 2011, 18:46
Location: Turku
Contact:

Re: Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

#1674 Post by Ruutari » 13 Apr 2021, 07:52

Kaveri pärisee taas somessa rokotuksista, rokotepasseista ja maskeista sun muusta. Kommentoimassa on yksi valopää Great reset ja NWO juttuineen ja läpi menee kuin väärä raha. Sama kaveri näemmä osallistuu nyt jonkun kristallihoitohuoneen chakra-arvointoihin ja voin vain kuvitella tota skeneä jossa jotain Jalokivigallerian jämäsettejä kaupitellaan kaverilta kaverille maagisina kivinä.

Ohjaus ja apuvälineet oman polun löytämiseen. Hoitavat kivet, eteeriset öljyt, suitsukkeet, kortit ja magiatuotteet. Chakrahoidot hoitohuoneella ja etänä.

Piti mennä tuonne katsomaan chakrahoitoja:
Valitsen intuitiivisesti muutamia kristalleja juuri sinun intentiotasi tukemaan ja kutsun paikalle ne Valon auttajat, joilla on eniten annettavaa sinulle juuri tänään.

Sitten aloitamme hoidon. Aluksi skannaan aurasi käsilläni. En laske käsiäni fyysiselle kehollesi. Tässä vaiheessa saan yleiskuvan aurasi ja chakrojesi tilanteesta. Sen jälkeen alamme käydä chakrojasi läpi yksitellen. Aloitan kruunuchakrasta, joka sijaitsee päälaellasi. Tästä eteenpäin hoito etenee intuitiivisesti. Joskus käymme hoidon aikana läpi kaikki 7 tai 12 chakraa, joskus pysyttelemme vain kruunuchakrassa. Etenemme sen mukaan, mistä on eniten hyötyä valitsemallesi aiheelle. Asetan hoidon edetessä intuitiivisesti kristalleja kehollesi, jos se sopii sinulle. Lisäksi käytän hoitoon ja kanavointiin varpua.

Hoidon aikana välitän viestejä paikalle saapuvilta Valon auttajilta ja sinun Korkeimmalta Minältäsi. Kerron koko ajan mitä havaitsen aurassasi ja chakroissasi. Sinä voit vapaasti kertoa tuntemuksestasi ja mieleesi nousevista asioista.

User avatar
maata kairaavat lantakuoriaiset
3k
Posts: 3640
Joined: 25 Oct 2010, 14:53
Location: koprofaginen kolo

Re: Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

#1675 Post by maata kairaavat lantakuoriaiset » 13 Apr 2021, 11:05

Ihan Halla-ahona naureskelen että jos jonkun piti sairastua ja kuolla niin

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fbb ... Zf5XcVmexs
erikoistunut rock-pohjaisiin äänimaisemiin, joille on ominaista ääretön tila, autio tunteet ja välitön kaaos

User avatar
Jesse Python
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 206885
Joined: 11 Nov 2011, 07:43

Re: Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

#1676 Post by Jesse Python » 13 Apr 2021, 11:40

Napue Uematsu wrote:
13 Apr 2021, 11:05
Ihan Halla-ahona naureskelen että jos jonkun piti sairastua ja kuolla niin

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fbb ... Zf5XcVmexs
Kikkelis kokkelis

User avatar
Horse of Soros
Posts: 513
Joined: 27 Jun 2017, 14:15

Re: Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

#1677 Post by Horse of Soros » 13 Apr 2021, 12:17

Jesse Python wrote:
13 Apr 2021, 11:40
Napue Uematsu wrote:
13 Apr 2021, 11:05
Ihan Halla-ahona naureskelen että jos jonkun piti sairastua ja kuolla niin

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fbb ... Zf5XcVmexs
Kikkelis kokkelis
Onko tietoa miten muut koronankieltäjät suhtautuu tällaisiin uutisiin?

Kriittinen Kansalainen
1k
Posts: 1056
Joined: 26 Mar 2021, 09:09

Re: Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

#1678 Post by Kriittinen Kansalainen » 13 Apr 2021, 12:25

Horse of Soros wrote:
13 Apr 2021, 12:17
Jesse Python wrote:
13 Apr 2021, 11:40
Napue Uematsu wrote:
13 Apr 2021, 11:05
Ihan Halla-ahona naureskelen että jos jonkun piti sairastua ja kuolla niin

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fbb ... Zf5XcVmexs
Kikkelis kokkelis
Onko tietoa miten muut koronankieltäjät suhtautuu tällaisiin uutisiin?
Varmaan kuittaavat tämän #fakenews
Kriittistä pohdintaa aiheesta kuin aiheesta. Piffin lempinimet: Putinin trolli, Torspo, Idiootti, Hannu Oskala

User avatar
Patologinen altruisti
Posts: 511
Joined: 26 Sep 2016, 13:13

Re: Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

#1679 Post by Patologinen altruisti » 13 Apr 2021, 12:26

Horse of Soros wrote:
13 Apr 2021, 12:17
Jesse Python wrote:
13 Apr 2021, 11:40
Napue Uematsu wrote:
13 Apr 2021, 11:05
Ihan Halla-ahona naureskelen että jos jonkun piti sairastua ja kuolla niin

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fbb ... Zf5XcVmexs
Kikkelis kokkelis
Onko tietoa miten muut koronankieltäjät suhtautuu tällaisiin uutisiin?
Ei kuollut koronaan koska koronaa ei ole

User avatar
Jesse Python
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 206885
Joined: 11 Nov 2011, 07:43

Re: Rokotevastaisuus, -kriittisyys ja vitun pässit hipit

#1680 Post by Jesse Python » 13 Apr 2021, 13:04

Patologinen altruisti wrote:
13 Apr 2021, 12:26
Horse of Soros wrote:
13 Apr 2021, 12:17
Jesse Python wrote:
13 Apr 2021, 11:40
Napue Uematsu wrote:
13 Apr 2021, 11:05
Ihan Halla-ahona naureskelen että jos jonkun piti sairastua ja kuolla niin

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fbb ... Zf5XcVmexs
Kikkelis kokkelis
Onko tietoa miten muut koronankieltäjät suhtautuu tällaisiin uutisiin?
Ei kuollut koronaan koska koronaa ei ole
Maailmanhallituksen salaliitto ja great reset

Post Reply